file george vlepo diaskedazeis:))))...mpravo agorina mou...gia pes,gia pes..pos itane to gt3 sta megara????....kanena scuderia itane???...se tetoies ekdiloseis enimeronoune kai tous filous...an kai logo xiliometikis apostaseis mallon adinaton na ertho;)
Νομίζω ότι χθες έγιναν τα Μέγαρα Μονακό... 6-7 Φερράρι (430 σε όλες τις παραλλαγές), ένα 16Μ, ένα 458 bicolore το οποίο είναι πραγματικά πανέμορφο, το 575 του George (νομίζω ο καλύτερος θόρυβος του event) ένα carrera gt (ναι...carrera GT), καμιά 20αριά lotus elise - exige (κομπρέσσορες και μη), ένα r500 caterham, ένα r400 caterham, M5 507hp,M3 v8 κ.α.
Για το 458 να σας πω επειδή έχω μπει σε ενός φίλου (μαύρο) είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, ανεβάζει 9.000 (νομίζεις ότι έιναι 7.000, καμία δόνηση δεν νοιώθεις) και το σασμάν αλλάζει χωρίς να το καταλαβαίνεις (καμία σχέση με scuderiα οι αλλαγές). Έχω μπει σε 16Μ και τις αλλαγές τις νοιώθεις διαμήκως όλου του αυτοκινήτου, στο 458 είναι σαν να έχει μία ταχύτητα και να πέφτουν οι στροφές κάθε τόσο. Το 458 είναι περίπου μία καρότσα πιο γρήγορο σε κάθε αλλαγή μετά την 2α από 16Μ. Το μεγάλο του ατού είναι το σασμάν, έχει κοντές σχέσιες ως 7άρι και απλά δεν ξεμένει πουθενά από ροπή (έχει και 570 άλογα βέβαια..!)
Θερμοκρασία εξωτερική χθες 34 C, θερμοκρασία εισαγωγής είχα 50 C (έβραζε ο τόπος και ακόμα δεν έχει μπει Ιούνιος..), προσωπικά το αμάξι δούλεψε πολύ καλύτερα από την προηγούμενη φορά, είχα ομοιόμορφα λάστιχα Michelin μπρος πίσω (μεταχειρισμένα ναι μεν, αλλά αρκετά καλά) έγραψε 1.04.42, που είναι αρκετά μικρή βελτίωση από την προηγούμενη φορά, όμως η θερμοκρασία δεν βοήθαγε και η βελτίωση είναι απόδειξη ότι το αμάξι στήθηκε καλύτερα, καθώς είχαμε 12 C διαφορά από την προηγούμενη φορά (Θα έχω και vidεάκι κάποια στιγμή, αλλά δεν έχω βρει χρόνο να περάσω την τηλεμετρία πάνω του και με βλέπω να το ανεβάζω το άλλο Σ/Κ)
Πραγματικά ήταν πολύ ωραία, εύχομαι να κανονιστεί κάτι αντίστοιχο στις Σέρρες. 26/27 Ιουνίου είναι κενή η πίστα των Σερρών δεν το κανονίζουμε;
mixalaki..vlepo oti den katesai isixa agori mou......:))))...kai kala kaneis....na rotiso...ean esi kaneis 1:04 to 458 kai ta 430 se ti xrono girnousane?
Να είστε καλά παίδες, πράγματι δουλεύει καλά και μου τα κάνει τα κέφια. Ειλικρινά και εγώ δεν το περίμενα να φτάσει σε σημείο το αμάξι να στρίβει έτσι, όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω.
Δεν νομίζω ότι κάποιος από τους ανθρώπους που είχαν το 16M ή το 458 το πήγε στα πραγματικά όριά του, επομένως δεν είναι αντικειμενικό να πούμε ότι το δικό μου γύρναγε Χ το άλλο Ψ άρα το ένα είναι καλύτερο ή χειρότερο. Γενικά δεν νομίζω κανένας να έπεσε χθες κάτω από το 1.07 - 1.08 με εξαίρεση τα caterham που το ένα γύρισε 1.05.2 (είχε βέβαια προβλήματα και κατάφερε να κάνει μόνο 3 γύρους) και το r500 του Ρίζου που από ό,τι μου είπε γύρισε 1.03 ψηλό (το αμάξι του αυτό με οδήγηση ζω - πεθαίνω θα γυρίσει 1.01 σε καλή μέρα, έχει γυρίσει άλλωστε 1.02.8 πριν από τρεις βδομάδες).
Πάντως ένα 458 με 4 19άρια σλικ νομίζω ότι θα μπορούσε να γράψει εκπληκτικό χρόνο. Δεν ξέρω πόσο εκπληκτικό, αλλά έχει όλα τα εφόδια το αμάξι για να τα ξεφτυλίσσει τα χρονόμετρα, τουλάχιστον έτσι ένοιωσα εγώ όταν πήγα βόλτα. Απλώς στον δρόμο με το 295 πίσω ελαστικό, τις κοντές σχέσεις και τα 570 άλογα είναι overpowered και δεν μπορεί να την περάσει εύκολα στον δρόμο. Το μόνο που χρειάζεται το αμάξι είναι σοβαρά λάστιχα και είναι έτοιμο για πόλεμο. Το scuderia είναι πολύ καλό, εξαιρετικό θα έλεγα, αλλά δεν είναι 458...
Ο Βασιλισας είναι ο Μ-997 !!! Από όλες τις απόψεις είναι ο κορυφαίος συνδιασμός εν Ελλάδι . Μπράβο του και σαν οδηγός και σαν στήσιμο . Πολύ καλά περάσαμε και οι υπόλοιποι Μaranello-GT3-430 δώσαμε ωραίες μάχες . Αναμένονται βίντεο .
file george vlepo diaskedazeis:))))...mpravo agorina mou...gia pes,gia pes..pos itane to gt3 sta megara????....kanena scuderia itane???...se tetoies ekdiloseis enimeronoune kai tous filous...an kai logo xiliometikis apostaseis mallon adinaton na ertho;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι χθες έγιναν τα Μέγαρα Μονακό... 6-7 Φερράρι (430 σε όλες τις παραλλαγές), ένα 16Μ, ένα 458 bicolore το οποίο είναι πραγματικά πανέμορφο, το 575 του George (νομίζω ο καλύτερος θόρυβος του event) ένα carrera gt (ναι...carrera GT), καμιά 20αριά lotus elise - exige (κομπρέσσορες και μη), ένα r500 caterham, ένα r400 caterham, M5 507hp,M3 v8 κ.α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το 458 να σας πω επειδή έχω μπει σε ενός φίλου (μαύρο) είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, ανεβάζει 9.000 (νομίζεις ότι έιναι 7.000, καμία δόνηση δεν νοιώθεις) και το σασμάν αλλάζει χωρίς να το καταλαβαίνεις (καμία σχέση με scuderiα οι αλλαγές). Έχω μπει σε 16Μ και τις αλλαγές τις νοιώθεις διαμήκως όλου του αυτοκινήτου, στο 458 είναι σαν να έχει μία ταχύτητα και να πέφτουν οι στροφές κάθε τόσο. Το 458 είναι περίπου μία καρότσα πιο γρήγορο σε κάθε αλλαγή μετά την 2α από 16Μ. Το μεγάλο του ατού είναι το σασμάν, έχει κοντές σχέσιες ως 7άρι και απλά δεν ξεμένει πουθενά από ροπή (έχει και 570 άλογα βέβαια..!)
Θερμοκρασία εξωτερική χθες 34 C, θερμοκρασία εισαγωγής είχα 50 C (έβραζε ο τόπος και ακόμα δεν έχει μπει Ιούνιος..), προσωπικά το αμάξι δούλεψε πολύ καλύτερα από την προηγούμενη φορά, είχα ομοιόμορφα λάστιχα Michelin μπρος πίσω (μεταχειρισμένα ναι μεν, αλλά αρκετά καλά) έγραψε 1.04.42, που είναι αρκετά μικρή βελτίωση από την προηγούμενη φορά, όμως η θερμοκρασία δεν βοήθαγε και η βελτίωση είναι απόδειξη ότι το αμάξι στήθηκε καλύτερα, καθώς είχαμε 12 C διαφορά από την προηγούμενη φορά (Θα έχω και vidεάκι κάποια στιγμή, αλλά δεν έχω βρει χρόνο να περάσω την τηλεμετρία πάνω του και με βλέπω να το ανεβάζω το άλλο Σ/Κ)
Πραγματικά ήταν πολύ ωραία, εύχομαι να κανονιστεί κάτι αντίστοιχο στις Σέρρες. 26/27 Ιουνίου είναι κενή η πίστα των Σερρών δεν το κανονίζουμε;
Bravo paides gia ti mazoksh !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήTi event htan to xtesino ?
htan timed ?
Michael το αμαξι σου ειναι αλλου.Δε νομιζω να υπαρχει αλλο βολταδικο 2wd που να γυρναει ετσι εκειμεσα.Πραγματικα εντυπωσιαστηκα!
ΑπάντησηΔιαγραφήmixalaki..vlepo oti den katesai isixa agori mou......:))))...kai kala kaneis....na rotiso...ean esi kaneis 1:04 to 458 kai ta 430 se ti xrono girnousane?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα είστε καλά παίδες, πράγματι δουλεύει καλά και μου τα κάνει τα κέφια. Ειλικρινά και εγώ δεν το περίμενα να φτάσει σε σημείο το αμάξι να στρίβει έτσι, όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν νομίζω ότι κάποιος από τους ανθρώπους που είχαν το 16M ή το 458 το πήγε στα πραγματικά όριά του, επομένως δεν είναι αντικειμενικό να πούμε ότι το δικό μου γύρναγε Χ το άλλο Ψ άρα το ένα είναι καλύτερο ή χειρότερο. Γενικά δεν νομίζω κανένας να έπεσε χθες κάτω από το 1.07 - 1.08 με εξαίρεση τα caterham που το ένα γύρισε 1.05.2 (είχε βέβαια προβλήματα και κατάφερε να κάνει μόνο 3 γύρους) και το r500 του Ρίζου που από ό,τι μου είπε γύρισε 1.03 ψηλό (το αμάξι του αυτό με οδήγηση ζω - πεθαίνω θα γυρίσει 1.01 σε καλή μέρα, έχει γυρίσει άλλωστε 1.02.8 πριν από τρεις βδομάδες).
Πάντως ένα 458 με 4 19άρια σλικ νομίζω ότι θα μπορούσε να γράψει εκπληκτικό χρόνο. Δεν ξέρω πόσο εκπληκτικό, αλλά έχει όλα τα εφόδια το αμάξι για να τα ξεφτυλίσσει τα χρονόμετρα, τουλάχιστον έτσι ένοιωσα εγώ όταν πήγα βόλτα. Απλώς στον δρόμο με το 295 πίσω ελαστικό, τις κοντές σχέσεις και τα 570 άλογα είναι overpowered και δεν μπορεί να την περάσει εύκολα στον δρόμο. Το μόνο που χρειάζεται το αμάξι είναι σοβαρά λάστιχα και είναι έτοιμο για πόλεμο.
Το scuderia είναι πολύ καλό, εξαιρετικό θα έλεγα, αλλά δεν είναι 458...
Ο Βασιλισας είναι ο Μ-997 !!! Από όλες τις απόψεις είναι ο κορυφαίος συνδιασμός εν Ελλάδι . Μπράβο του και σαν οδηγός και σαν στήσιμο . Πολύ καλά περάσαμε και οι υπόλοιποι Μaranello-GT3-430 δώσαμε ωραίες μάχες . Αναμένονται βίντεο .
ΑπάντησηΔιαγραφή