Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Nissan GT-R 813AWHP SP Engineering 9.62 @ 243km/h

Greddy TD06SH 20G R35 Twin Turbo Kit from SP Engineering on Vimeo.


SPE R35 GT-R 9.62@149mph!



To GT-R της SP που περιγράφεται παρακάτω έσπασε το ρεκόρ του GTR της AMS http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/issan-gt-r-ams-989-233.html επιτυγχάνοντας χρόνο 9,62" και έξοδο 243 km/h . To ρεκόρ επετεύχθει στο SpeedWorld drag strip της Arizona . Στον ίδιο αγώνα ένα άλλο GT-R πέτυχε 9,8"@238km/h . Επίσης και τα δύο ήταν με το κιτ της GReddy TD06-20g συν ενίσχυμένες μπιέλες-πιστόνια, VP C16 καύσιμο και φόραγαν 18″ drag radials . Από τα λάστιχα σε 18" από ημισλικ στις στάνταρντ 20άρες κερδίζει μόλις 0,1sec .



H SP Engineering διαθέτει ένα τρίτο στάδιο βελτίωσης για το GT-R που το ανεβάζει στα 1000ΗΡ, συγκεκριμένα μετρήθηκε 813 ίππους στους τροχούς με πίεση υπερπλήρωσης 1,7 bar . To πακέτο περιλαμβάνει GREDDY TURBO KIT, TD06SH 20G Turbo x2, Type R External Wastegate x2, Stainless Steel Manifold x2, Complete Intercooler Pipe Kito Aluminum Pipe + Air Filter x2, Type RZ BOV x2GREDDY INTERCOOLER KITSPE FUEL SYSTEM, 800CC Denso Injectors, Fuel Pressure Regulator + Lines/Fittings, Dual 255LPH In Tank Fuel Pumps, HKS SPARK PLUGS, HKS EVC BOOST CONTROLLER, COBB ACCESSPORT, COBB SPE CUSTOM MAPHALTECH UNIT + SPE CUSTOM MAP, Titanium Race Exhaust, TiTek Titanium Race Mid Pipe . Xρησιμοποιήθηκε καύσιμο VP C16 για την δυναμομέτρηση . Επίσης το συγκεκριμένο έχει ενισχυθεί εσωτερικά με CP Pistons και Carrillo Rods .


44 σχόλια:

  1. Καποτε ητανε τα κατι γρηγορα αυτοκινητα που τα ελεγαν, Porsche, αν θυμαμαι καλα... Ωσπου ηρθαν οι Ιαπωνες... Ηρθαν για να μεινουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το GTR έδειξε τον δρόμο στην Porsche, μέσα σε ένα χρόνο τα 911 έγιναν γραφικά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βλεπουν GTR και κρυβονται. Μονο για μοστρα στα μπουζουκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. osa den ftanei i alepou....mia zoi oi perissoteroi kompleksikoi me ta porsche...mias kai den mporoune na paroune vrikane eukairia na ta xleuazoune...mexri pro etous eixa tin oura sta skelia..tora sikosane kefali ta tsourdia....ithela na iksera ean kerdisete to lotto tha parete datsun?lamogia..e lamogia....pou einai to gtr stous agones?16 kikloforisane sto ellada kai ola gia anaklisi...kai ti egine san ftanei ta 1000bhp?gia poso?gia 10km?gia 20?...ainte ftoxompidenes ..sigkrinete tin poutsa me tin vourtsa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Opws ksepswliase to R34 SKYLINE to 996turbo skaravaio etsi kai to R35 adeiase to 997turbo! Exoume lefta re malaka gia na paroume 10 997skaravaious alla protimoume to GTR me ta misa kai ta alla misa pame kai ta kaime sta mpouzoukia geloie. Ante gamisou kai esy kai i vourtsa sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nai ta eidame karagkiozako to R34...mithos ginane..re pas kala ...dld ti eixes prin parousiastei to GT-R?..skyline?mia zoi tha euxeste na eixate porsche..karmiri..e karmiri....siga re vardinogianni pou mporeis na pareis 10 997tt..ektos kai ean ennoeis matchbox...krata ta lefta sou tha sou xreiastoune gia sazman...ftoxompine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν χρειάζεται να ανταλλάσουμε άσχημες εκφράσεις πιστεύω. Το GTR όλοι ξέρουν τι είναι και πως κατάντησε. Το παραδέχονται και οι ιδιοκτήτες ότι το περίμεναν αλλιώς, αλλά μάλλον παρασύρθηκαν από το marketing. Τα POrsche turbo όμως τα σέβονται και δεν μίλησε ποτέ κανένας άσχημα. Τώρα, το τι θα επιλέξει ο κεθένας, εξαρτάται από την τσέπη του κατά βάση, ας μην γελιόμαστε. Το σχόλιο για τα μπουζούκια πρέπει να παραδεχτεί το παλικάρι που το έγραψε ότι δεν ισχύει. Η 911 ήταν είναι και θα είναι ένα σύμβολο. 24 χιλιάδες νίκες σε αγώνες είναι αυτές. Εκτός αυτού, και αυτός που το έγραψε αυτό περί μπουζουκιων είχε αφίσες με την 911 στο δωμάτιό του... Άσχετα με το αν το παραδέχονται ή όχι. Πρέπει να πάψει να υπάρχει το κομπλεξ προς το ακριβό, αλλά και το αντίθετο φυσικά. Πρέπει και ο Έλληνας να εκπολιτιστεί! Ακόμη και οι Ιάπωνες αγοράζουν Porsche και μάλιστα είναι περισσότερες από τα GTR. Κάτι θα σημαίνει και αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε λιγο θα μας πειτε οτι το πολιτικο 911τουρμπο κερδισε αυτες τις νικες... Ειστε σοβαροι ρε? Και το Citroen C4 στο WRC και η Xara γαμισανε τοσα χρονια, τι σημαινει αυτο? Οτι και το C4 1600cc και η Xara VTR ειναι γαμω τα αμαξια?? Τα αγωνιστικα της Πορσε μονο ιδια φαναρια εχουν με τον σκαραβαιο των 200.000 ευρω και τιποτα αλλο. Πριν το GTR ειχαμε Supra & Skyline ρε αχρηστε. Τα ξεχασες? Αλλα στο Ελλαντα που ζεις τι να δεις. Κατι 997 2S & 4S.. Η τεχνολογια της τουρμπο ειναι για το πουτσο. Επρεπε να ερθει το 2010 για να βγαλει PDK?? Ακομα και η 4κινηση της τραγικη ειναι γι'αυτο τον ρουφαει απο το Ντατσουν στις πιστες. Ξυπνηστε ζωα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tα R32-33-34 είναι ανύπαρκτα και σε καμία περίπτωση δεν μπορούσαν να συγκριθούν με 911 τούρμπο . Το 35 παρά τα όποια προβλήματα στην μετάδοση υπάρχει και μάλιστα έχει καθιερωθεί στην Αμερική . Πιστεύω ότι θα δημιουργήσει παράδοση και στην χώρα μας γιατί είναι μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο επιδόσεων που έχει βγει ποτέ . Είναι το μόνο αυτοκίνητο που κατάφερε να εκθρονίσει την 911 τούρμπο μετά από 35 χρόνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 12:50, Εμείς ζούμε στο Ελλάντα και δεν ξέρουμε, ΟΚ. Εσύ που είσαι από τις Βερσαλλίες, για πες μας, τι αυτοκίνητο οδηγείς???? Έχεις μπει ποτέ σε 997 turbo? Σε GTR δεν θα ρωτήσω αν έχεις μπει, θα ρωτήσω το εξής: Έχεις δει ποτέ από κοντά GTR R35? Αν όχι, πιάσε και ξαναπλύνε τα πιάτα που έπλενες μέχρι στιγμής φορώντας ποδιά ροζ και οδηγώντας type-r μέχρι το supermarket... Α, και ξέχασα, ναι έχεις δίκιο, το type-r σου ή το saxo σου έχει και εξάτμιση... Sorry, έχεις δίκιο, το ξέχασα. Αυτό σε κάνει πολύ brutal τύπο!!!!
    Αλλά τι να κάνουμε... αγοράζετε ένα γυφτοπεριοδικό της δεκάρας, σας πλασσάρουν το GTR και εσείς πορώνεστε σαν φυτά και θέλετε να το πάρετε επειδή σας το λένε άλλοι, οι οποίοι "τα παίρνουν" αδρά από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για το promotion. Αλλά ποιός να το καταλάβει, ο νεοέλληνας???? Την φράση "ξυπνήστε ζώα" ξανασκέψου την... ίσως γίνεις ρόμπα που την είπες εσύ προσωπικά. Εκτός αυτού, μια ερώτηση. Σαν άνθρωπος δεν ξέρεις να μιλάς και να διατυπώνεις απόψεις χωρίς να βρίζεις? Μπερδεύεις τον σταύλο με τα forum?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Esy o teleutaios pou to paizeis anwteros mathe oti exw GTR kai exw mpei kai se 911turbo filwn gi'auto kai epeleksa to nissan. Auto kai mono ta leei ola. Esy pou eisai apo tis Versalies kai vazeis kolwnia anti na plytheis volepsou sto pladara kathismata tou Saxo VTS pou exeis... vrwmokwle

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλοι υποστηρίζουν το GTR αλλά όταν φτάσουν να έχουν την δυνατότητα αγοράζουν Porsche . Μια ζωή τα ίδια, εγώ αν είχα, εγώ αν έκανα και όταν φτάνει η ώρα Mercedes-BMW-Porsche-Ferrari ... Kανεις δεν πήρε Skyline, Nsx, Supra κλπ
    Τωρά το GTR βάζει σοβαρότερες υποψηφιότητες αλλά δεν πιστεύω ότι κάποιος θα το προτιμήσει από Porsche, εκτός αν είχε πριν και το παίρνει για αλλαγή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kala ntaksei nai... Na sou ypenthimisw oti sta 120.000 tou Nissan kai porsche pairneis kai bmw kai mercedes kai audi. Alla se auta ta lefta ola pou eipa moiazoun aksiolypita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Gia osous tolmoun kai milane gia skyline eidate x8es to leyko sylvia? pou einai ta 9ff kai o TTP ? Krygthkan me to pou ema8an oti kykloforei to teras !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. akoma ponaei o kwlarinos tous apo tin pswlia tou S3 re!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 10:44, Όχι μόνο δεν έχεις GTR, όχι μόνο δεν το έχεις δει καν, αλλά είσαι τόσο αμόρφωτος που δεν καταλαβαίνεις καν το post που δημοσίευσα. Ναι, εσύ, ο "ειδικός" που καταλαβαίνει τις διαφορές των πολιτικών porsche σε σχέση με τα αγωνιστικά και ας έχει μπει μόνο σε "φίλων" porsche. Που τα πουλάς αυτά ρε Mr bean...
    Επίσης, ο κύριος στις 2:06, ναι, το GTR κοστίζει 120000 ευρώ και υπόσχεται περισσότερα, αλλά οι ιδιοκτήτες των BMW, AUDI και Mercedes που ανέφερες, κυκλοφορούν άνετα, χωρίς να γίνει ανάκληση των αυτοκινήτων τους για αλλαγή σασμάν, διαφορικού και κινητήρα! Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!! Όσα δίνεις, τόσα παίρνεις ρε νεοέλληνα!!!! Πότε θα το καταλάβεις αυτό???????? Μήτσος γεννήθηκε ο νεοέλληνας, Μήτσος θα πεθάνει όμως... (Μήτσος με GTR για την ακρίβεια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε φιλε εσυ ο τελευταιος εισαι σοβαρος? Θες να πεις οτι δεν εχουν κανει ανακλησεις οι παραπανω εταιρειες ποτΕ?? Μαλλον δεν εχει τυχει να αγορασεις αυτοκινητο τους γι αυτο τα λες... Ξεχασες την ανακληση του πρωτου ΤΤ για την προσθηκη πισω "αεροτομης"?? Αλλα δεν ειναι σημαντικη αυτη ε? Σιγα και τι θα γινοταν μωρε... το πολυ πολυ να σηκωνοταν σουζα το ΤΤ-αυγο οπως κατι Λε Μαν CLK της Μερσεντες πριν κατι χρονια. Ημαρτον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με το ΤΤ που ανέφερες, μας γύρισες 12 χρόνια πίσω ρε μπάρμπα... Πήγες 12 χρόνια πίσω για να βρείς ψεγάδι σε Γερμανικό αυτοκίνητο... αυτό δεν σε ανησυχεί? Και μάλιστα τι ψεγάδι βρήκε ο τύπος... την αεροτομή! Θέλεις μήπως αγαπητέ, αφού θέλεις να γυρίσουμε πίσω, να αναφέρουμε το RX7, που άλλαζες κινητήρα ανα 40.000 χιλιόμετρα???? Εδώ δεν μιλάμε για αεροτομές, εδώ μιλάμε για πλήρη καταστροφή του κινητήρα! Και το θέμα είναι ότι αυτά συνεχίζονται ακόμη και σήμερα στα Γιαπωνέζικα! Αλλά εκεί ο νεοέλληνας.... επειδή δεν έχει φράγκο στην τσέπη του, αμέσως θα σπεύσει να κατηγορήσει τα ακριβά. Μήπως έγινε και καμιά ανάκληση στην εποχή των αδερφών wright??? Στην εποχή του charlie chaplin??? Να μας τα θυμίσεις και αυτά, προκειμένου να μας αποδείξεις ΠΟΣΟ καλή είναι η Γιαπωνεζοπαρέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να πείτε ρε παιδιά για τους Γιαπωνέζους... Εδώ ολόκληρη ΤΟΥΟΤΑ ίδρυσε την LEXUS που έκανε αντιγραφές Γερμανικών αυτοκινήτων και τα ονόμαζαν "αυτοκίνητα Ευρωπαϊκού χαρακτήρα"!!! Μάλιστα μια ζωή κατασκεύαζε αμαξώματα που ήταν ένα κράμα της Mercedes και της BMW!!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!! Είδατε κανέναν Γερμανό να φτιάχνει BMW που να μοιάζουν με COROLLA???? Ούτε πρόκειται να δείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εσυ που λες για τον κινητηρα του RX7 εισαι πραγματικα τραγικος. Οταν οι ροτορες εβγαζαν πανω απο 200 αλογα στα 1300 περιπου κυβικα, το 1400αρι μοτερακι του Γκολφ τοτε εβγαζε 75-83 και το διλιτρο της μερσεντες 136. Αντε ασχολεισου με το πλεξιμο που τολμας και μιλας για το μοτερ του RX7 γελοιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 2:42...ασε τους ροτορες ...γιατι και εκει οι γερμανια ητανε μπροστα ..με τα αειμνηστα NSU Ro80...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειδαμε που κατεληξε η NSU :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. alles epoxes tote..to pou katelikse i NSU den ofeiletai ston kinitira tis..kai peran to pou katelikse den pauei na itane protoporos stous rotores

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 8:29, Ναι, θα ασχοληθώ με το πλέξιμο τελικά... γιατί από το να προσπαθώ να βάλω μυαλό στο κεφάλι ενός τετράποδου που έχει άχυρο, χίλιες φορές πιό εποικοδομητικό είναι το πλέξιμο...!!
    Πάντως βλέπω κάτι τύπους με Mercedes... ξέρεις αυτά που έβγαζαν 136 άλογα και κυκλοφορούν ακόμη...!!!! Αναρωτιέμαι πόσο κυκλοφορούν αυτοί με τα RX7... Αλλά ευτυχώς ο νόμος περί απόσυρσης σαράβαλων τους έσωσε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 9:15 -> Και το πλεξιμο θελει και λιγο τεχνη πραμα που εσυ δεν εχεις γι'αυτο δεσε μια κοτρωνα στο λαιμο σου και πεσε. Οι Μερσεντες που αναφερεις τωρα πια εχουν 50 αλογα μοτερ (με το ζορι) και για να πιασουν 100 χλμ/ω παιρνουν φορα απο το Λυκαβητο μεχρι την Κορινθο. Αν εσυ το θεωρεις αυτο αυτοκινητο μαλλον κατι τετοιο σου αξιζει. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. RE PANOUTSAKOPOULE TO EKANES BOURDELO TO SITE PARE KANENA KOBOLOI NA PERNAEI H WRA SOU GIATI DEN EXEIS TI NA KANEIS MAS ZALISES ME TA DATSOUN KAI TOUS TOURKOGIFTOUS POU TA THELOUN LIGO EPIPEDDO VALE 1000EURO THN SINDROMI NA FIGOUN TA GIFTAKIA POU MAZEPSES EIDES TI GINETAI ME TO NA THELIS NA EXEIS POLOUS NA DIAVAZOUN APOTIHIA!!! SE LIGO THA MILAS THN ARGO ME DAUTOUS KRIMA TA SHOLIA POU S ESTEILAN OI GONEIS SOU APOTIHIA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν φταίω εγώ και λίγα βγάζω για τα ντάτσουν ... Το θεωρείς ασήμαντο το 9,62 με αυτοκίνητο που κάνει τα πάντα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να σας πω και κάτι άλλο, εσείς φανατίζεστε γιατί ασχολείστε με αριθμούς και κόντρες και έχετε χάσει την ουσία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εσύ 944 αντί να παριστάνεις τον δυσαρεστημένο πρότεινε κάτι ή μίλα με επιχειρήματα . Προσωπικά γνωρίζω τρεις ιδιοκτήτες Ντάτσουν οι οποίοι εκτός των άλλων έχουν περάσει από Porsche turbo και είναι αξιοπρεπέστατοι . Αντιθέτως θλίβομαι με ιδιοκτήτες 996ΤΤ και 997ΤΤ που τα έχουν καταστρέψει από τις μετατροπές και ακόμα να καταλάβουν τι σημαίνει Porsche . Αυτοί καλύτερα να είχαν ντάτσουν ή εβο που είναι οι απόλυτοι κουμπαράδες να πετάς λεφτά για μετατροπές προκειμένου να κάνεις κόντρες . Δεν υποτιμώ καθόλου τα EVO και τα GTR, είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα και τα δύο, αλλά αν κάποιος έχει κάλο και θέλει να κάνει μετατροπές και να κάνει κόντρες τότε αυτά είναι μονόδρομος ενώ τα Porsche αποδεικνύονται ακατάλληλα για τέτοια χρήση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. yellow εσυ φταις που ξεπεραστηκαν τα πορσε και χανουν σε ολος τις πιστες του κοσμου απο τα GTR R35 . Καποτε ελεγε η Ποορσε πεδιο εξελιξης ολες οι πιστες του κοσμου ... Τωρα τρωνε ψωλια σε ολες τις πιστες του κοσμου απο ενα ντατσουν . Μην τα βαζετε με τον γελλοου γιατι κατα βαση ειναι αρρωστος πορσακιας απο τους λιγους και υποφερει που βλεπει το ντατσουν να γαμαει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. To blog ayto ftaei gia thn katantia ths Porsche . To blog einai ypeythyno gia ton katapontismo twn Porsche sta time attack !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το γεγονος οτι αυτοι που εχουν GTR ασχολουνται με το 911...δειχνει ποιος εχει το κομπλεξ κατωτεροτητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μαλλον αυτοι με τα 911 ασχολουνται με το GTR γιατι τους εχει ξεβρακωσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. H Porsche htan sthn koryfh kai h Datsun ston pato . Twra me to GTR den kserw an einai kalytero h oxi apo Porsche alla kai mono pou tsakwneste gia to poio einai kalytero einai athlos gia to Datsun kai diasyrmos gia ta Porsche !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 6.08 αν δεις τα πρωτα σχολια θα καταλαβεις οτι αυτοι με τα νισαν ασχολουνται με τα πορσε...Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.οποιος εχει 911 τουρμπο δεν τον ενδιαφερουν τα νισαν...γιατι απλα αν ηθελε νισαν θα ειχε...Ξυπνα μεγαλε τα λεφτα ειναι το θεμα...και σας ποναει γιαυτο και τρωγεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 3:02 Ρε αχρηστε ξερω ατομο που εχει και Ποσε και F430 και πηρε τωρα το Ντατσουν και πινει νερο στο ονομα του. Δεν ειναι μονο θεμα λεφτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 7:31....sigoura autos pou ksereis kai exei porsche kai ferrari..tha ithele kai ena agrotiko stin sillogi tou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 7.31 σε πειραξε αυτο που ειπα ε?Παρτο χαμπαρι...Αυτος που ξερεις το πηρεα το νισαν για να δει τι ειναι...και σιγουρα καλο ειναι...εσυ ομως αν μπορουσες...και πολλοι αλλοι ...πορσε θα ειχατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. οτι και να λεμε τα 10,6 ειναι ασυληπτο ρεκορ για πορσε αλλα εκει που ειναι μεγαλυτερη η πουτσα ειναι στις πιστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. fere ena gtr stis serres na girisei na doume ti malakia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή