Μπραβο στο PDK!! στο 2ο βιντεακι ξεκιναει πιο μπροστα η αμερικανια και παρολαυτα μεχρι ψηλα το 911 ακολουθει κατα ποδας. Σιγουρα δεν ειναι μονο 500 αλογα που δηλωνει η Πορσε. Το Κορβετ ειναι και αρκετα ελαφρυτερο και 620+ αλογα με μονο μειονεκτημα το κιβωτιο. Δεν ειναι λογικο το 911 ψηλα να μη χανει σχεδον καθολου. Σιγουρα ειναι 550.
kai i kainourgia 997TT MKII "S"...einai tote 600...kai i GT2RS 700.... re pas kala??...to datsun omos pou ekane to xrono sto ring itane 480...oti sas simferei.......oust apo edo...
για να δειτε οτι το 997.2 δεν ειναι πανω απο 500,ενω στο 0-100 και 0-200 ειναι γρηροροτερο απο το 997.1 στο 200-300 χανει απο το 997,1 το οποιο ειναι διαπιστωμενα 480 αλογα...συνολικα στο 0-300 το 997,1 ειναι πιο γρηγορο...περιεργο ε?
11.34 psakse kalitera tous xronous tis porsche prin peis kati...to 997TT.1 einai pio grogoro sta 300 apo to 997TT.2 psakse to kai meta mila,giati mallon ksero ti mou ginetai.
Αυτός ο white GTR τι ρόλο παίζει ρε παιδιά...??? Τι ακριβώς μας λέει ο ποιητής? Φαγώθηκε να βγάλει το pdk 550 άλογα... Ρε φίλε, βρες πρώτα στοιχεία και μετά πες ό,τι μαλακία θες! (Γιατί και πάλι μαλακία θα πεις). Παίζουν ρόλο μόνο τα άλογα για σένα??? Έτσι εξηγείται που πήρες GTR... Η τεχνολογία ενός αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο μπάρμπα. Το PDK είναι πανγρήγορο κιβώτιο και το turbo είναι τετρακίνητο. Αυτά λέγονται ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και δεν απορρίπτονται από τον χώρο της αυτοκίνησης, όπως τα απορρίπτεις εσύ και δεν τα λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου (ειδικά εδώ, γιατί δεν σε συμφέρει). Το corvette είναι μεν πολύ δυνατό, αλλά η τεχνολογία του μάλλον πρέπει να είναι ακόμη στην εποχή του michael knight του ιππότη της ασφάλτου. Το σασμάν, απαράδεκτο και η πρόσφυση άθλια στο corvette, γιατί δεν έχουν συνειδητοποιήσει οι Αμερικάνοι ότι με το να δίνεις 10.000 κυβικά εκατοστά στις αμερικανομπανιέρες, μετά δεν θα ξεκινάνε. Αυτά δεν μπορείς να τα σκεφτείς ρε φίλε? Μόνο ιπποδύναμη σκέφτεσαι πάντα? Είναι δύσκολη η λέξη τεχνολογία για το φτωχό μυαλουδάκι σου? Σε παρακολουθώ σε τόσα post και το μόνο που κάνεις είναι να αμφισβητείς χωρίς επιχειρήματα και χωρίς διάβασμα καθόλου. Καλά, για εμπειρία δεν το συζητάω. Αυτή η λέξη είναι ανύπαρκτη. Σοβαρέψου μεγάλε και κόψε τους κομπλεξισμούς. Αν δεν κόψεις τους κομπλεξισμούς τότε μονίμως θα έχεις παροπίδες και θα σε κοροϊδεύουν όλοι στα forum όπως και το κάνουν ήδη σ'αυτό. Η λέξη "ρομπα" είναι λίγη. Ο lucky luke σε έσκισε με τα post του και εσύ δεν μπόρεσες να αναιρέσεις καμιά ανάρτησή του σε άλλα posts που προσπάθησες να το παίξεις "'εξυπνος" (για άλλη μια φορά). ΕΙΣΑΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ. ΤΕΛΟΣ. Υ.Γ. Και να απαντήσεις, ξέρω τι θα πεις. "Θα σας γ...σω όλους με το GTR μου!!! Άσε, ξέρουμε τώρα πλέον... Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!! Φλούφλη!!!!!!!! Υ.Γ. Μια ερώτηση. ο χρόνος 7:18 στο Nurburgring πως σου φαίνεται???? Μήπως και εκεί κρύβουμε την πραγματική ιπποδύναμη??????? Λογικά θα ξέρεις εσύ... όπως ξέρεις και εδώ!!!!!!!
Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ ενός γρήγορου και ενός δυνατού αυτοκινήτου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντως η αληθεια ειναι οτι μολις βρει προσφυση το vette, απογειωνεται!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο στο PDK!! στο 2ο βιντεακι ξεκιναει πιο μπροστα η αμερικανια και παρολαυτα μεχρι ψηλα το 911 ακολουθει κατα ποδας. Σιγουρα δεν ειναι μονο 500 αλογα που δηλωνει η Πορσε. Το Κορβετ ειναι και αρκετα ελαφρυτερο και 620+ αλογα με μονο μειονεκτημα το κιβωτιο. Δεν ειναι λογικο το 911 ψηλα να μη χανει σχεδον καθολου. Σιγουρα ειναι 550.
ΑπάντησηΔιαγραφήkai i kainourgia 997TT MKII "S"...einai tote 600...kai i GT2RS 700.... re pas kala??...to datsun omos pou ekane to xrono sto ring itane 480...oti sas simferei.......oust apo edo...
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να δειτε οτι το 997.2 δεν ειναι πανω απο 500,ενω στο 0-100 και 0-200 ειναι γρηροροτερο απο το 997.1 στο 200-300 χανει απο το 997,1 το οποιο ειναι διαπιστωμενα 480 αλογα...συνολικα στο 0-300 το 997,1 ειναι πιο γρηγορο...περιεργο ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/nissan-gt-r-vs-porsche-911-turbo-997ii.html
ΑπάντησηΔιαγραφή... 545 hp η turbo και 525 hp το GT-R ...
Ακρως λογικα τα νουμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφή2:16 den ksereis ti sou ginetai? Poios sou eipe to sto 200-300 to palio 997 einai pio grigoro apo to 997 PDK?
ΑπάντησηΔιαγραφή11:52 Oust na peis sti mana sou malaka
11.34 psakse kalitera tous xronous tis porsche prin peis kati...to 997TT.1 einai pio grogoro sta 300 apo to 997TT.2 psakse to kai meta mila,giati mallon ksero ti mou ginetai.
ΑπάντησηΔιαγραφήAfou ksereis ti sou ginetai dwse ena link edw pera na doume ki emeis. Exeis? ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο white GTR τι ρόλο παίζει ρε παιδιά...??? Τι ακριβώς μας λέει ο ποιητής? Φαγώθηκε να βγάλει το pdk 550 άλογα... Ρε φίλε, βρες πρώτα στοιχεία και μετά πες ό,τι μαλακία θες! (Γιατί και πάλι μαλακία θα πεις). Παίζουν ρόλο μόνο τα άλογα για σένα??? Έτσι εξηγείται που πήρες GTR...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ τεχνολογία ενός αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο μπάρμπα. Το PDK είναι πανγρήγορο κιβώτιο και το turbo είναι τετρακίνητο. Αυτά λέγονται ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και δεν απορρίπτονται από τον χώρο της αυτοκίνησης, όπως τα απορρίπτεις εσύ και δεν τα λαμβάνεις καθόλου υπόψη σου (ειδικά εδώ, γιατί δεν σε συμφέρει). Το corvette είναι μεν πολύ δυνατό, αλλά η τεχνολογία του μάλλον πρέπει να είναι ακόμη στην εποχή του michael knight του ιππότη της ασφάλτου. Το σασμάν, απαράδεκτο και η πρόσφυση άθλια στο corvette, γιατί δεν έχουν συνειδητοποιήσει οι Αμερικάνοι ότι με το να δίνεις 10.000 κυβικά εκατοστά στις αμερικανομπανιέρες, μετά δεν θα ξεκινάνε. Αυτά δεν μπορείς να τα σκεφτείς ρε φίλε? Μόνο ιπποδύναμη σκέφτεσαι πάντα? Είναι δύσκολη η λέξη τεχνολογία για το φτωχό μυαλουδάκι σου? Σε παρακολουθώ σε τόσα post και το μόνο που κάνεις είναι να αμφισβητείς χωρίς επιχειρήματα και χωρίς διάβασμα καθόλου. Καλά, για εμπειρία δεν το συζητάω. Αυτή η λέξη είναι ανύπαρκτη. Σοβαρέψου μεγάλε και κόψε τους κομπλεξισμούς. Αν δεν κόψεις τους κομπλεξισμούς τότε μονίμως θα έχεις παροπίδες και θα σε κοροϊδεύουν όλοι στα forum όπως και το κάνουν ήδη σ'αυτό. Η λέξη "ρομπα" είναι λίγη. Ο lucky luke σε έσκισε με τα post του και εσύ δεν μπόρεσες να αναιρέσεις καμιά ανάρτησή του σε άλλα posts που προσπάθησες να το παίξεις "'εξυπνος" (για άλλη μια φορά). ΕΙΣΑΙ Ο ΠΕΡΙΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ. ΤΕΛΟΣ.
Υ.Γ. Και να απαντήσεις, ξέρω τι θα πεις. "Θα σας γ...σω όλους με το GTR μου!!! Άσε, ξέρουμε τώρα πλέον... Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!! Φλούφλη!!!!!!!!
Υ.Γ. Μια ερώτηση. ο χρόνος 7:18 στο Nurburgring πως σου φαίνεται???? Μήπως και εκεί κρύβουμε την πραγματική ιπποδύναμη??????? Λογικά θα ξέρεις εσύ... όπως ξέρεις και εδώ!!!!!!!
O gustav mou fainetai poly malakas... Ton klevoun oloi stis ekinhseis...
ΑπάντησηΔιαγραφήPoly flwrofatsa