Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Audi RS4 B7 APR Kompressor




100 Octane (R+M)/2 Dyno

H APR έχει έτοιμο προς διάθεση ένα κιτ βελτίωσης για το RS4 FSI V8 . To κιτ αυτό παρουσιάζεται πρώτη φορά παγκοσμίως από το blog .

Η APR έχει εμπειρεία πάνω στην υπερτροφοδότηση ατμοσφαιρικών VAG αφού διαθέτει τούρμπο κιτ για τα R32 και επίσης κατασκευάζει όλα τα τούρμπο κιτ που διαθέτει ο Heffner για Audi και Lamborghini .

Προκειμένου να διατηρήσει τον χαρακτήρα του RS4 προτίμησε την χρήση μηχανικού υπερσυμπιεστή . Με αυτόν τον τρόπο αυξάνει την ιπποδύναμη σε όλο το εύρος στροφών από το ρελαντί μέχρι τις 8.300, η απόκριση παραμένει ακαριαία και δεν απαιτούνται εκτεταμένες μετατροπές, δηλαδή δεν ανοίγεται μοτέρ . Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πρόκειται για μετατροπή λες και έχει βγει από το εργοστάσιο . Ο κομπρέσσορας, η πεταλούδα, το ιντερκούλερ και η πολλαπλή εισαγωγής είναι ουσιαστικά ένα κομάτι που παράγεται στις εγκαταστάσεις της APR . Ο κομπρέσσορας είναι τοποθετημένος μετά την πεταλούδα για καλύτερη απόκριση, κάτι που βλέπουμε μόνο στις εργοστασιακές τοποθετήσεις όπως 55AMG και S4 B8 . Καμία σχέση με δουλειές άλλων βελτιωτών όπου προσθέτουν κομπρέσσορες όπου νάναι με εξτρά σωληνώσεις και δίνουν την αίσθηση ότι προέρχονται από συνοικειακό συνεργείο ... Επίσης δεν χρειάζεται κόψιμο του καπώ όπως συμβαίνει με την μετατροπή του ΜΤΜ .

Οι επιδόσεις εκτοξεύονται σε άλλο επίπεδο, η APR εγγυάται στο δυναμόμετρο + 150PS από ότι βγάζει ατμοσφαιρικό το RS4, είναι γνωστό άλλωστε ότι τα 420PS που υπόσχεται η Audi είναι μάλον αισιόδοξη τιμή . Με αυτή την αύξηση ιπποδύναμης η APR θεωρεί ότι δεν πρόκειται να υπάρξει πρόβλημα αξιοπιστίας και αντοχής σύμφωνα με τις δοκιμές που έχει κάνει .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου