Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Ferrari 458 Italia - Track day






3 σχόλια:

  1. Ο καλυτερος ήχος που εχω ακουσει ποτε απο εργοστασιακό αυτοκινητο, αλλαγες ταχυτητων που σου δινουν την εντυπωση οτι το στροφομετρο δε χανει ουτε 100rpm σε καθε ανεβασμα και μακραν το ταχυτερο ατμοσφαιρικο σαν γκαζι που εχω δει απο κοντα.Το μοναδικο που καταφερε να κανει τραγικη διαφορα στην παιδικη ευθεια των μεγαρων σε 997 GT3 μεσα σε (ουτε) 2 αλλαγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sto leuko den ..mou ta polileei....gia pes harris pos itane i 458 se sxesi me scuderia?(ean ypirxe fisika scuderia...)...den ksero alla autin tin scuderia tin exo mesa stin kardia mou..isos epeidi einai i anoteri ferrari pou exo odigisei..isos otan pesei sta xeria mou 458 na anatheoriso......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Scuderia δεν ειδα, αλλα μπηκε στην πιστα μια 16Μ. Δεν ξερω, τωρα ειδα και τις φωτος με την κοκκινη 430 με CS τροχους και πραγματικα τη λατρεψα.Η 16Μ εμοιζε πολυ σε ηχο και σασμαν με την 458, αλλα πραγματικα η 458 ηταν αλλου απο γκαζι.Επισης να σου πω την αληθεια, εστριβε τοσο ομορφα, ουτε εμφανες body roll ουτε τπτ, που δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να επενδυσεις σε μια 458 Scuderia-Stradale ή οπως θα λεγεται, μια και η "απλη" γυρνουσε σχεδον τελεια.Παθαινες σοκ με τις αλλαγες, σαν να μιν εχανε καθολου στροφες στο ανεβασμα και το ενα και το αλλο.Οσο και να παλεψεις με το manual, οσο και να το βιασεις, δε γινεται καν να πλησιασεις το χρονο αλλαγης τους. Δεν ξερω αν τα φερραρι πηγαιναν τοσο κοντα στα ορια τους, δεν εχουμε και κατι ενδεικτικο απο 16Μ και 458 στα Μεγαρα, αλλα δε φαινοταν να εχουν προβλημα να περασουν τη δυναμη κατω. Το 458 εχει τα μεγαλυτερα φρενα που εχω δει στη ζωη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή