Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Ferrari 458 Italia v Porsche 911 GT3 RS




13 σχόλια:

  1. αυτα ειναι αυτοκινητα....οχι τα datsun

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε φιλε, το Φερραρι, το καλυτερο supercar αυτη τη στιγμη, κοστιζει κοντα 300,000 ευρω.Τι δουλεια εχει το GTR εκειπανω? Ειτε το θελετε ειτε οχι, το αμαξι ειναι ενα θαυμα για τα λεφτα που κοστιζει.Δεν υστερει πουθενα. Οσο για το συγκεκριμενο τεστ,το αποτελεσμα ηταν αναμενομενο.Περιμενα κατι περισσοτερο αποτο ΕVO.Συγκρινουν την "απλη" 458, με την ακραια rs, ουτε καν με τη gt3. Όχι τωρα ομως να βγαζουμε "παραδοσιακη" τη φιρμα που εχει κανει οροσημο της την τουρμπινα και την τετρακινηση, που παραγει τζιπακια και Panamera, και οχι τη φερραρι που ειναι η μοναδικη και τελευταια εταιρια στον κοσμο που επιμενει στο n/a και την πισω κινηση.Φυσικο ειναι οτι για να βγουν στο δρομο 570 αλογα, θα χρειαστεις κατι περισσοτερο απο ενα καλο μπλοκε.Εκει που το φερραρι εμπαινε τρενο, το πορσε χορευε.Ομορφο βεβαια, αλλα δε ζουμε ακομα στο 1980

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαφωνώ. Η GT3 είναι ο ορισμός του καθαρόαιμου road racer. Τα padlles απουσιάζουν σκόπιμα. Πιστεύω ότι είναι ο τελευταίος των Μοικανών... των πραγματικώ σπορ αυτοκινήτων που τα οδηγείς. Με κανένα τρόπο δεν θα ήθελα να μειώσω την 458. Απλά η Πόρσε είναι πιο hardcore.
    Και να μην ξεχνάμε ότι κοστίζει πολύ λιγότερο.

    Βέβαια ο σκοπός του τεστ είναι ποιο από τα δυο προσφέρει την μεγαλύτερη οδηγηκή απόλαυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΓ. Γιώργο άκυρο το email που σου έστειλα. Μόλις είδα ότι το είχες βάλει το βίντεο. Δε σε πρόλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η φερραρι προσπαθει να μεταφερει στον οδηγο, την αισθηση της F1. Αυτος ειναι ο αυτοσκοπος της.Οι λυσεις της ειναι λυσεις F1 και στο κιβωτιο και στα ηλεκτρονικα (διαφορικο κτλ). Η πορσε βγαζει 45238 εκδοσεις της 911.Μια απο αυτες (που στο κατω κατω δεν πονταρει εμπορικα) ειναι κ η GT3 &RS. η Φερραρι ΔΕ διαθετει στη γκαμα της τουρμπο ή τετρακινητο αυτοκινητο.Ειναι η μοναδικη φιρμα που παραμενει πιστη στις παραδοσιακες λυσεις τις ατμοσφαιρας και της πισω κινησης (ακομα κ η BMW εγκατελειψε).Για μενα το εγχειρημα της φερραρι σε μια εποχη playstation gtr &997TT, εμπεριεχει παθος και μεγαλο κινδυνο.Η πορσε εχει μια συνταγη κ τα τελευταια 20 χρονια την εξελισει μηχανικα! Δε μπορω να καταλαβω δλδ ποσο πιο απολαυστικη μπορει να ειναι μια 997.2 Rs απο μια "θεϊκη" 993 rs στην συμπεριφορα της. Ωραιο το γρηγορο τιμονι(καλυτερο συστημα διευθυνσης ολων των εποχων σε αμαξι παραγωγης = F40)καλο και το παραδοσιακο μπλοκε διαφορικο, χιλια μπραβο για τη ρυθμισιμη συμπεριφορα και το ζυγισμα, αλλα περα απο αυτο ΤΙ? Δεν πρεπει ολο αυτο να μετουσιωνεται και σε χρονο?Ποσο καλυτερη ειναι η εμπειρια με τουτη εδω απ οτι με την 996 360ps? Μηπως ηρθε η στιγμη να δουμε και κατι νεο? Σιγουρα πορωτικη η 997, αλλα εαν φτασει να τρωει μισο γυρο καθε 4-5 γυρους απο την -ομοιων προδιαγραφων- 458 stradale,τι να το κανω? Εαν θελω ενα καλο πισωκινητο με συμβατικο κιβωτιο και ζυγισμενη συμπεριφορα, ΔΕ θα πληρωσω τοσα λεφτα για την rs, υπαρχουν φθηνοτερα αυτοκινητα που σε ανταμειβουν -πανω κατω- το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. H Ferrari έχει σκοπό να μεταφέρει όλη την αγωνιστική νοοτροπία στον δρόμο, φτιάχνει τα απόλυτα σπορ αυτοκίνητα σε αίσθηση, που διεγείρουν μάλον όλες τις αισθήσεις . Porsche σημαίνει 911 με πολλές εξελιγμένες εκδόσεις εδώ και 40 χρόνια που διατηρούν την λάμψη τους ακόμα και σήμερα . Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης . Η 911 είναι πιο προσιτή και όσο την ζεις τόσο την εκτιμάς . Οι Ferrari είναι πιο εξωτικές, απόκοσμες, εντυπωσιακές και συγκινησιακές . Για να τις εκτιμήσει κάποιος πρέπει να έχει μια κουλτούρα που να έχει ξεφύγει από τους απόλυτους αρθμούς και επιδόσεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παντως εχω αρχισει να αισθανομαι οτι ορισμενα σχολια στο youtube σχετικα με το κοστος, εχουν βαση. Οταν πλεον μιλαμε για 300.000 ευρω, κανενας δημοσιογραφος δε θα οδηγει τα φερραρι 100% στο δρομο.Αντε σε καμμια πιστα, αλλα κι εκει ελαχιστοι.Η προσφυση της 458 ειναι εξωπραγματικη για πισωκινητο αυτοκινητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να οδηγησει καποιος σωστα μια 911 πρεπει να την ζησει και οχι μια φορα σε τεστ οσο καλος οδηγος και αν ειναι . Για Φερραρι ουτε συζητηση οτι μπορει να γινει τεστ . Καποτε τις μετρησε το ντραιβ στις Σερρες και μας πηξανε στο ψεμα και στην παπατζα . Οδηγησαν την 430 του Ροκα και εκαναν ενα φευτορεκορ χωρις καν να φανε λαστιχο οπως πηγαν γυρισαν και με την τουρμπο παλι ψεματα . Για να γραψει καποιος χρονο με 911 η 458 πρεπει πρωτα να μαθει τι οδηγει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα γιαυτο μιλαμε για βρετανικο EVO ή fifth gear κτλ. Ουτε λογος για ελληνικο περιοδικο. Ποιος τρελος θα ζορισει τετοια μηχανηματα? Ειδικα με τα ψαλιδισμενα budgets του ελληνικου ειδικου τυπου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H GT3 RS den aksizei ta parapanw lefta apo thn GT3 giayto thn proikisan me ta pio fardia ftera stis 997 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mono o yellowbird eipe mono swsta pragmata. Ta perisotera pou grafete oi alloi einai ektos topou kai xronou. Eiste asxetoi dustuxos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανωνυμε σχετικα με το τεστ του περιοδικου Drive και το F430 του Ροκα γραφεις ανακριβειες. Ο Ροκας απλα ειχε δωσει εντολη να μην καβαλησει κερμπ το αυτοκινητο του. Και λαστιχα εφαγε γιατι ειδα με τα ματακια μου που το τα αλλαζαν και κοστισαν τοτε 3000 ευρω. Συνεπως μην γραφεις οτι θελεις και δημιουργεις εντυπωσεις και μαλιστα για ενα πολυ καλο τιμονι οπως ο Παντελης Πατελος.
    Και για να κλεινουμε ελεος με το καθε ανωνυμο που γραφει οτι παπαρια του ερθει απλα γι ανα πει τη μαλακια του.
    Οσο αφορα το test φεραρι πορσε παρτε ενα πραμα χαμπαρι που κανει την 911 τοσο διαχρονικο σπορ αυτοκινητο. Ειναι every day sport car παρτε ενα black and deker και βιδωστε το καλα στο μυαλο σας. Πανε σε μια παραλια σε beach bar με το φεραρι πηγενε σε σουπερ μαρκετ με το φεραρι στειψε απο κανενα στενο με το φεραρι κανε καμια μπαντα αν μπορεις με το φερραρι, κανε θεσσαλονικη-αθηνα με το φεραρι. Το Πορσε τα κανει ολα τα παραπανω συνεπως ποιος ο λογος να δωσω 300.000 χιλιαρικα για το τιποτα αν ζουσα Μονακο θ αεπαιρνα φερραρι στην ελλαδα οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή