Λουκέτο μπήκε τελικά στην Gemballa παρά τις προσπάθειες να σωθεί ο γερμανικός οίκος βελτίωσης μετά από 30 χρόνια ένδοξης λειτουργείας .
Ο 51χρονος πρόεδρος Uwe Gemballa στις 8 Φεβρουαρίου 2010 μετέβει στην Νότιο Αφρική, έκτοτε η τύχη του αγνοείται . Στην αρχή οι περισσότεροι ανησυχούσαν λόγω της μεγάλης εγκληματικότητας εκεί, σύντομα όμως η υπόθεση πήρε άλλη τροπή . Ο Uwe Gemballa κρύφτηκε για να αποφύγει τις επιπτώσεις των οικονομικών του ατασθαλιών (ΚΑΝΟΝΙ) .
Μεγάλος απατεώνας και φοροφυγάς αποδείχθηκε ο Gemballa, που μεταβίβασε την επιχείρηση στη γηραιά μητέρα του και "εξαφανίστηκε" , αφήνοντας στην τύχη την παγκοσμίου φήμης επιχείρηση που ηδη σφραγίστηκε από την Γερμανική αστυνομία . Πληροφορίες τον θέλουν να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στο πασίγνωστο cd με τους φοροφυγάδες που φέρεται να αγόρασε η κα Μέρκελ έναντι 2.300.000 ευρώ . Οι χρηματοδότες του προσπάθησαν να βρουν μια λύση για να συνεχίσει η εταιρία την επιτυχημένη πορεία της και να μην τιναχτούν όλα στον αέρα . Εντωμεταξύ όσοι είχαν την ατυχία να εμπιστευτoυν τις τελευταίες μέρες τα αυτοκίνητά τους στην Gemballa είχαν πρόβλημα να αποδείξουν τι έχουν πληρώσει και να μπορέσουν να τα πάρουν πίσω .
Εμ χρεωνε και τους ιδιοκτητες ενα σωρο λεφτα για βελτιωση, εμ εκλεβε και το κρατος και την εκανε λαμογια στο τελος το ρεμαλι... Σειρα εχουν και οι υπολοιποι κλεφτες γερμανικοι οικοι που ζητανε ο,τι θελουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν κάτι χρόνια είχε αποκαλυφθεί ότι ο Techart έκλεβε εξαρτήματα από την Porsche με ηλεκτρονική απάτη . Βέβαια η Porsche δεν τον έκλεισε αλλά τον άφησε να λειτουργεί υπό την επίβλεψή της .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωστός απατεώνας επίσης είναι ο αμερικάνος Hennessy, υπάρχουν δεκάδες καταγγελίες από ριγμένους πελάτες .
Όλοι φοβόντουσαν την οικονομική κατάσταση του 9ff που μύριζε μπαρούτι αλλά αλλού έσκασε το κανόνι ...
Opou akous firmes kai onomata etsi ginetai synithws. Oi apatewnes patane panw stin kaula gia ta amaksia kai koroideuoun ton kosmo.
ΑπάντησηΔιαγραφήpiso apo ton 9ff "krivontai" alloi....kati pire kai to auti mou gia ton TTP..ksereis kaneis sigoura?akoustike oti ypoleitourgei..kai mia anoigei kai mia kleinei tin etaireia tou....den thelo eikasies kai logia tou aera apo tpus edo dealer kai tous pelates tou.......
ΑπάντησηΔιαγραφήTwra pou eskase to prwto kanoni oloi fylagontai ...
ΑπάντησηΔιαγραφήGemballa+9ff=καταστροφείς αυτοκινήτων! Το ξέρουν πολλοί αυτό... δυστυχώς! Καλά, για TTP δεν συζητάω καν... όποιος ασχολήθηκε έστω και για πλάκα με τέτοιους οίκους είναι εντελώς γύφτος. Διαβάζω βέβαια τελευταία για κάποιον TTP που έπαιρνε μέρος σε κόντρες και έσπασε. Ορκίζομαι ότι δεν έχω ακούσει τίποτα για τον κύριο, γιατί δεν διαβάζω κοντρομαλακίες σε forums, αλλά και μόνο που έφτιαξε 997 turbo σε τέτοιον οίκο, καταλαβαίνω το επίπεδο...
ΑπάντησηΔιαγραφήNomizw pws o switzer o amerikanos einai isws o monos pou einai kai sxetika ftinos kai kanei kali douleia. Oi germanoi kovoun kwlous kai... moter!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι όλοι ίδιοι οι Γερμανοί, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Υπάρχει μια RUF και ένας Manthey, οι οποίοι φτιάχνουν εργαλεία και μάλιστα λειτουργούν σαν εργοστασιακά. Προσωπικοί εμπειρία με τον switzer δεν είχα ποτέ, αλλά και πάλι δεν θα άφηνα ποτέ αμερικάνο να μου πάρει το 997 και να το κάνει (όπως ισχυρίζεται) 900 άλογα χωρίς πιστόνια! Επίσης, αν πάρετε αυτά τα υποτιθέμενα άλογα που υπόσχεται και στήσετε το αυτοκίνητο δίπλα από ένα RUF με 200 ή 250 άλογα λιγότερα, τότε θα δείτε τι θα πει ψευτιά στις δυναμομετρήσεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τον Gemballa έχω γράψει κατά καιρούς σε διάφορα forums, Ελληνικά και μη, για το ότι είναι εκτός από απατεώνας και άσχετος. Όμως, πετάχτηκαν κάποιοι με κάτι Cayenne (Ελληνάρες φυσικά) και μου την είπανε, γιατί έφτιαξαν τα αυτοκίνητά τους εκεί και μάλιστα του βάλανε remus εξάτμιση!!!! Πλήρωσαν Gemballa εξάτμιση και πάνω έγραφε remus! Γέμισε ο τόπος κουραμπιέδες σ'αυτή τη χώρα... και θέλουν και Porsche κιόλας οι γύφτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήO Switzer είναι ένα τίποτα, πολύ μικρή εταιρία εξαρτώμενη από τον EVOMS . Έγινε γνωστή από τις κόντρες των Ρώσσων κυρίως από το GTR . Τον Switzer τον βαρύνει το sladghummer, ένα 997TT που έκανε 0-400 κάτω από 10" . Υποτίθεται ότι είχε στοκ μοτέρ αλλά ποτέ δεν το ξαναείδαμε και δεν διατίθεται προς πώληση παρόλο το ενδιαφέρον και την διαφήμιση που του έγινε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοχή λοιπόν στους απατεώνες ...
Τιποτα ρε... Τα 997ΤΤ πρεπει να μενουν μαμα (αντε και κανα σωστο προγραμμα-εξατμιση). Μετα αρχιζει ο "βιασμος" του αυτοκινητου. Κρατηστε τα αυτοκινητα σας ετσι και μην μπαινετε στο τριπακι του καθε "γρηγορου" Ελληναρα που λεει οτι θα σας περασει με το σαξο-ραλλυ-ουνο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν σοβαροί Γερμανοί με ιστορία όπως ο RS TUNING που δείνουν αυτά που υπόσχονται. Μη το γενικεύουμε. Επειδή δεν φτιάχνουν όλοι τερατουργήματα με εξωφρενικά πολυεστερικά bodykits δε σημαίνει ότι δεν κάνουν καλή δουλειά. O συγκεκριμένος σε πρόσφατο τεστ στο sport auto είχε τις καλύτερες επιδόσεις με τα λιγότερα άλογα
ΑπάντησηΔιαγραφήo ruf den ftiaxnei idietera grigora amajia gia ta aloga tous...Eixa 996 Ruf r turbo (550hp)kai se karaflo dyno pire arketa aloga apo fine tuning...
ΑπάντησηΔιαγραφήtora gia tous allous...krisi iparxei pantou,opoios den skeftetai ti kanei,kleinei...
toulaxiston oi americanoi exoun poli kaliteres times...
Ακόμα καλύτερα να στηρίζουμε τους Έλληνες . Ο Gemballa είναι ένα δείγμα ότι πρέπει να σταματήσουμε να είμαστε ξενομανείς και ειδικά να θεοποιούμε τους Γερμανούς .
ΑπάντησηΔιαγραφή