Πολύ δυνατή η XKR V8 5lt κομπρεσσεράτη υποκύπτει τελικά στην αεροδυναμική της 997ΤΤ . Επίσης φαίνεται πόσο αδικείται η 997ΤΤ με το αναχρονιστικό 5αρι tiptronic από το προηγούμενο κλιπάκι όπου δεν καταφέρνει να περάσει εύκολα την XKR . Πάντα τα Pοrsche αποδεικνύονται πολύ καλά στα πολλά λόγο αεροδυναμικής, μικρή μετωπική επιφάνεια . Θα περίμενε κάποιος η XKR να στεκόταν καλύτερα στα πολλά αφού έχει περισσότερα κυβικά, κυλίνδρους και ιπποδύναμη .
Πολύ δυνατή η XKR V8 5lt κομπρεσσεράτη υποκύπτει τελικά στην αεροδυναμική της 997ΤΤ . Επίσης φαίνεται πόσο αδικείται η 997ΤΤ με το αναχρονιστικό 5αρι tiptronic από το προηγούμενο κλιπάκι όπου δεν καταφέρνει να περάσει εύκολα την XKR . Πάντα τα Pοrsche αποδεικνύονται πολύ καλά στα πολλά λόγο αεροδυναμικής, μικρή μετωπική επιφάνεια . Θα περίμενε κάποιος η XKR να στεκόταν καλύτερα στα πολλά αφού έχει περισσότερα κυβικά, κυλίνδρους και ιπποδύναμη .
ΑπάντησηΔιαγραφήH Jaguar apexei poly akoma apo to na prwtagwnisthsei se epidoseis
ΑπάντησηΔιαγραφή