Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Fuji Speedway:GT3 RS vs 997.2 TT vs 2010 GTR




Nissan GTR MY2010 (05/2010)
Best Lap - 1:53:220
Top Speed: 265 km/h (166 mph)

997.2 Turbo (05/2010)
Best Lap - 1:54:20
Top Speed: 272 km/h (170 mph)

997 GT2 (2009)
Best Lap - 1:54:248
Top Speed: 276 km/h (173 mph)

997.2 GT3 RS (05/2010)
Best Lap - 1:54:262
Top Speed: 256 km/h (160 mph)

Nissan GTR MY2008
Best Lap - 1:56:961
Top Speed: -

icode - Lexus IS-F (03/2010)
Best Lap - 1:57:618
Top Speed: -

Audi R8 5.2L(V10)
Best Lap - 1:59:720
Top Speed: -

Caterham Super Seven R500R (2009)
Best Lap - 2:00:233
Top Speed: 218 km/h (137 mph)

BMW M3 Sedan (04/2010)
Best Lap - 2:02:075
Top Speed: 245 km/h (154 mph)

BMW X6M (04/2010)
Best Lap - 2:04:355
Top Speed: 241 km/h (151 mph)

87 σχόλια:

  1. Τι κατάντια είναι αυτή για τα Πόρσε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παλι ξυλικι επεσε? 7 και 11 λιγοτερα χιλιομετρα υψηλοτερης ταχυτητας απο 911turbo PDK και 911 GT2 αντιστοιχα και τους εριξε 1+ sec στο γυρο? ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΤΣΟΝΤΑ ΡΕ! ΔΕΙΞΤΕ ΕΛΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΥΣ! Που εισαι ρε Rohlr? Δεν οδηγουσες εσυ γι'αυτο φαγατε τον αμαζευτο παλι ε? Τετοια ξεφτυλα πια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήρθε η ώρα να μπουν στο μουσείο της αυτοκίνησης οι σκαραβαίοι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τοσο καλυτερο το GTR τοθ 2010 απο αυτο του 2008?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ύποπτο αυτό, μπορεί όμως να ήταν οι συνθήκες που έκαναν την διαφορά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο το γελοιο κατασκευασμα με τα αυτοκολητα και την αλουμινοκατασκευη πισω εφαγε 1 ολοκληρο δευτερολεπτο απο το GTR και εγινε για κλαματα τωρα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλαράκο 9.46 ωραία τα λες. Μπράβο, αλλα γελοίος είσαι μάλον εσύ που σε παραμυθιάζει Γιαπωνεζικο περιοδικο... Καραγξιοζακο μαθε λίγο ιστορία και μετά μιλάς για γελοια κατασκευάσματα πανηλήθιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η πούτσα στον κώλο σας έφτασε και λέγεται GT2RS. Αρχίστε να λέτε αρχιδιές του στιλ ποσο κοστίζει το ένα και πόσο το άλλο και άλλες τετοιες μαλακίες κομπλεξικοί. Σας μιλάω όπως μιλάτε ξεφτυλες. Πάντα πούτσα θα τρώτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το GTR του 10 με τα ίδια άλογα και τα ίδια κιλά με το GTR του 2008 είναι 3,7 δευτερα πιο γρήγορο.... Μόνο στην Ιαπωνία γίνονται αυτά....
    :)))))
    Σε λίγο θα βάλουν το NSX και θα μας πουν ότι τελικά είναι το καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθε η ώρα το καλούπι του σκαραβαίου να μπει στο μουσείο . Ακόμα και στην μορφή GT2RS μια μικρή παράταση ζωής θα δώσει με μεγάλο κόστος . Κύριοι το 911 μετά από 46 χρόνια πέθανε . Η πιο ταπεινή εταιρία με ειδίκευση στα ημιφορτηγά και στις σούστες κατάφερε και το διέσυρε . Ας σεβαστεί η Porsche την ένδοξη ιστορία της 911 και ας την αποσύρει επιτέλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βάλτε τα αυτοκόλητα και τις αγωνιστικές αεροτομές στον κώλο σας Γερμαναράδες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Xaxaxa... Xasate thn hremia sas giapwnezofiloi kai vgazete kakies ?
    H poutsa ths GT2RS erxetai. Kalws na th dexteite

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 11.32 Είδες πόσο μαλάκας είσαι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο shout box ρίξτε μια ματιά όσοι αμφισβητείτε την επικράτηση του GTR στις πίστες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Re koroida poso xrewnei h Porsche ta aytokolhta sta GT3 RS ? Megalo karagiwziliki !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για αυτό έφτιαξε το καινούριο μουσείο η Porsche γιατί κατάλβε ότι ήρθε το τέλος του σκαραβαίου . Ας εξελίξει επιτέλους τα Cayman-Boxster και ας παρουσιάσει μια δίπορτη Panamera, έχει τεχνολογία και ποιότητα να παρουσιάσει αξιόλογα αυτοκίνητα αλλά επιτέλους ας σταματήσει η εμμονή με το 911 ! Ακόμα και με PDK, με 0-200 σε 10,4, με κεραμικά φράνα κλπ δεν μπορεί να επιβληθεί σε ντάτσουν ! Έλεος πια με τους σκαραβαίους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε παιδια, εδω που τα λεμε, τι να το κανω το GT2 RS? 300+χιλιαδες ευρω για να περναει ενα νισσαν σε εργοστασιακη μορφη?Ενα πρωτο σταδιο να φτιαξει ο γιαπωνεζος, παλι θα χαιρετησει.Ενταξει ειπαμε, αντε να συγκρινουμε gtr με 911ΤΤ, παρολο που εχει σχεδον διπλασια τιμη, επειδη μοιαζουν καπως σε προδιαγραφες, αλλα οχι και με gt2, σε λιγο θα το συγκρινουμε ακομα και με την επομενη carrera gt tων 500,000 ευρω! Μηπως η διαταξη με τον κινητηρα πισω, επιασε ταβανι και η πορσε πρεπει να πειραματιστει σε κατι καινουριο?Δεν ειναι ουτε ασχημο, ουτε ντροπη σε καμμια περιπτωση, ουτε θα αφαιρεσει κατι απο το θρυλο της 911

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό λέω και εγώ . Η Porsche υποβαθμίζει τόσα χρόνια τα boxster-Cayman για να μην κανιβαλίσουν τις 911 . Ήρθε όμως η μέρα που η 911 ακόμα και στις πιο εξειδικευμένες μορφές δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τα Ντάτσουν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πωσ γινετε το 2008 να ειναι τοσο πιο αργο απο το 2010. μουφα μου φενετε το τεστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λες να ειχαν αφησει ακομα τα μαμα ελαστικα? LOL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Etsi gia na exoume thema...sto ring poso girise to 997.2 kai poso to GTR?
    Datsun krata esi to 350 eee to GTR sou kai ase mas emas me ta 911...Kai opou kai na se petuxoume...ta kolofanara tha vlepeis...na to thimasai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δυστυχως ειστε αμορφωτοι εσεις με τα Νισαν.Πιανετε στο στομα σας το ονομα του Πορσε,οταν δεν ξερετε καν να το γραψετε.Μακαρι να ξερατε τι εχει κανει αυτος ο ανθρωπος στη ζωη του,και γιατι τα αμαξια του κανουν αξιοπιστα οτι κανουν.Ενω εσεις καθεστε και εκθειαζετε τα νισαν χωρις να σκεφτεστε οτι απο τα 13 πουλημενα στην Ελλαδα τα 11 εχουν προβλημα στη μεταδοση/κιβωτιο.Εχω την τυχη να εχουν περασει και τα 2 απο το γκαραζ μου,και ενω το Νισαν ειναι εκπληκτικα ευκολο ακομα και για την πεθερα μου να το παει πολυ γρηγορα,δυστυχως ακομα υπολειπεται σε ποιοτητα μηχανικων μερων και αξιοπιστια.Το πορσε δεν χαλαει,το Νισαν χαλαει και αυτο ειναι ανεπιτρεπτο.Το αντιγραψανε το 911 αλλα δεν το αντιγραψανε καλα.Το νισαν παει μονο του,το πορσε θελει χερια.Τα αλλα τα γραφουν ατομα που δεν εχουν ιδεα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εαν θελεις αμαξι με feeling και αμαξι για χεραδες, γιατι να παρεις 4κινητη πορσε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν καταλαβαινω γιατι κραζετε τα γιαπωνεζικα τεστ και δεν κανετε το ιδιο και για τα γερμανικα? Αν και σε γερμανικο τεστ παλι επεσε πελεκυς απο το GTR. Οσο για αυτους που συγκρινουν GT2 RS με GTR πραγματικα ειναι θλιβεροι. Καλα λεει ο Χαρης... αυτο που απομενει ειναι να το συγκρινουμε με τη νεα Carrera GT. Για την υπεροχη στην αξιοπιστια της Porsche εχετε δικιο, αλλα στο στησιμο το GTR για τη μαζα του ειναι απιαστο και εχει διασυρει το 911 turbo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 1:13 -> Δηλαδη εσυ που ξερεις πώς γραφεται το Porsche περνιεσαι για μορφωμενος? Αν ζουσε αυτος ο ανθρωπος θα ειχε απολυσει ολα τους "μηχανικους" της εταιρειας του. Δεν εχει σημασια αν το Ντατσουν ειναι ελαχιστα πιο γρηγορο ή πιο αργο το 911turbo. Σημασια εχει οτι το κοιταζει στα ισια και παρολο που σε ταχυτητα στην ευθεια υπολειπεται αρκετα, φρεναρει χειροτερα λογω μεγαλυτερης μαζας, καταφερνει να γραφει εφαμιλλους χρονους? Αυτο δε σας λεει κατι, εσας που υποστηριζεται τα Πορσε? Και δεν ειναι μονο το Ντατσουν... Ειναι και η F430 Scuderia που σας πελεκαει στις πιστες και μαλιστα χωρις τη βοηθεια του τουρμπο, απλα μονο με κορυφαιο κιβωτιο τυπου F1 (που η Πορσε το θυμηθηκε εν ετει 2010 οτι υπαρχει, κορυφαιο στηστιμο και μικρη μαζα. Ξεκολλατε λιγακι. Δεν φτιαχνει μονο η Πορσε στριφτερα αυτοκινητα στον πλανητη. Υπαρχουν και αλλες εταιρειες, ξερετε. Και κατι τελευταιο. Δεν ειμαι λεφτας σαν κι εσας, αλλα αν τα ειχα, δε θα τα εδινα ποτε σε ενα κουρασμενο σχημα μισου και βαλε αιωνα. Θα τα εδινα 1000 φορες σε ενα καθαροαιμο Ferrari το οποιο στο κατω κατω κανει και θορυβο που σε ανατριχιαζει. Οχι σαν το θορυβο του boxer που κανει σαν ανεμοτρατα-καϊκι. Φιλικα παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. H Porsche καθιέρωσε κάποια υψηλά στάνταρντ με την πρώτη 911 turbo το 1973 . Μέχρι το 2008 μέσω συνεχούς εξέλιξης η 911 τούρμπο είναι στην κορυφή των επιδόσεων συνδιάζοντας όπως πάντα αξιοπιστία και ευχρηστία . Μετά το 2009 ήρθε η πιο ταπεινή εταιρία με το GTR και πήρε τα σκήπτρα από την Πόρσε στο δικό της παιχνίδι . Τον πρώτο χρόνο υπήρχαν σοβαρά παράπονα για την αξιοπιστία, το 2010 όμως δεν νομίζω να υποστηρίζει κάποιος την ανωτρότητα της Πόρσε με μόνο επιχείρημα την αξιοπιστία ... Πάψτε να είστε φανατισμένοι και να κάνετε σαν οπαδοί . Δείτε τα πράγματα καθαρά . Η Porsche turbo δεν είναι πια μόνη της στο στυλ που καθιέρωσε η ίδια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κανενας δεν ειναι φανατισμενος.Μορφωμενος ειμαι,και σιγουρα παραπανω απο εσενα.βλεπεις παραπανω τιτλο απο Phd το θεωρω δυσκολο να εχεις.(αν γνωριζεις τι ειναι)ενα καλο αυτοκινητο δεν φαινεται μονο απο το να περναει σε μια στροφη αυτο απου αντιγραψε,αφου του εβαλε 20αρηδες τροχους με ειδικα λαστιχα που εχουν 4800Ε.(ναι τοσο μου ζητησαν στο θεοχαρακη για λαστιχα)Καλο αυτοκινητο ειναι αυτο το οποιο κανει οτι κανει χωρις να χαλαει και πραγματικα ξενερωσα με το Νισαν οταν χρειαστηκε να πληρωσω τη ζημια απο μια και μονο μια εκκινηση που εκανα.Εχοντας και τα δυο,το καθενα υπερεχει σε δικους του τομεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πραγματικα απαραδεκτο αυτο το θεμα στα νισσαν.Οταν πληρωνεις ενα ποσο αστρονομικο για Γιαπωνεζικο αυτοκινητο, απαιτεις και αναλογη αντιμετωπιση απο την αντιπροσωπεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μορφωμενος εισαι αλλα καλλιεργημενος οχι. Και τα πτυχια δε σε κανουν και "ανθρωπο". Εδω δεν ειναι τοπος για να μας αραδιασεις τα πτυχια, την επαγγελματικη σου πορεια και σιγουρα αυτα δεν παιζουν ρολο στην αξιολογηση ενος αμαξιου. Ψευδεσαι οταν λες οτι τα λαστιχα κανουν 4.800 euro. Αν θελεις σου βρισκω τα καλυτερα Dunlop με 2.500. Ας διαβαζες το γαμωβιβλιαρακι πριν αρχισεις τις κλασσικες ελληνικες καφριλες απο σταση. Και αν κρινω απο το Phd πρεπει να εισαι καλος στο διαβασμα. Αποδειξε το λοιπον. Γι' αυτο πηρες το GTR? Τοτε αστο μεγαλε. Παρε ενα ΕΒΟ και ξεκινα με αντιλαγκ. Το GTR δεν ειναι αντιγραφη της 911. Ουτε στο σχημα μοιαζουν, ουτε στον τυπο κινητηρα, ουτε στο κιβωτιο, ουτε στην τετρακινηση. Απλα τα πιλαφακια αποφασισαν να δυναμωσουν λιγακι τα αυτοκινητα τους και ιδου τι εγινε. Νομιζεις οτι αν το ΕΒΟ και Σουμπαρου εβγαιναν με παραπλησια αλογα με μια Μ3 ή ενα 911, θα ειχαν καμια ελπιδα σε επιδοσεις τα γερμανικα? Δεν πειραζει. Τα λογια ειναι λογια. Το Νισσαν απανταει με πραξεις που αποδεικνυουν οτι ξερει καλα να στριβει. Και προσεξε μορφωμενε! Με 1740 κιλα στην πλατη. Αντε και πυρηνικος φυσικος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλα εσυ οταν φτασεις να εχεις τα αμαξια που μιλαμε,τα ξαναλεμε.Τα dunlop τα εβαλα 2200Ε,απλα στη Νισαν ζητανε οτι θελουνε.Με το αν δεν γραφεται ιστορια,ουτε για εβο ουτε για σουμπαρου ουτε για νισαν.Αυτο ειναι το πορσε και αυτο ειναι το νισαν.Απλα ειναι τραγικο να παιρνω το νισαν πολυ λιγοτερα λεφτα απο το πορσε σκεφτομενος χεχε κοιτα τι πηρα σε τιμη ευκαιριας και να αλλαζω τακακια υποχρεωτικα μαζι με δισκους σε τιμη 3πλασια της 911.Αυτο παει πολυ για νισαν.Νοιωθω οτι το κοστος χρησης του νισαν ειναι τουλαχιστον διπλασιο απο του πορσε,οποτε μαλλον μας δουλευουν και θελουν να παρουν πισω τη διαφορα τιμης απο το πορσε.Για να σχολιαζεις τα πτυχια μου,προφανως δεν εχεις κατι αλλο να αντιπαραθεσεις,εγω ομως δεν ειμαι φανατισμενος με το πορσε,και τα 2 γουσταρω,απλα το πορσε κανει καθε μερα brake launch και δεν σπαει,εκει ειναι καλυτερο,παρτο χαμπαρι.Μια ζωη τα japan ειναι μην ζητησεις αντ/κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Nα σου πω κυριε Καθηγητη, θες μια μερα να βρεθουμε να δεις τι αμαξια εχω εγω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αμα κοψεις το ειρωνικο στυλακι(εγω δεν σε ειρωνευτηκα) γιατι οχι.Τι αμαξια εχεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. να κανω την εξης ερωτηση στους νισσανακιδες..εφοσον στο παραπανω τεστ το GT-R 2010 ειναι τοοοοσο γρηγοροτερο απο του 2008 γιατι η νισσαν δεν το εστειλε στο ρινγκ?..εφοσον η διαφορα σε πιστα οπως του fuji ειναι 3,5sec στο 'ring ποσο θα ειναι?..δεν αναρωτιεστε γιατι η νισσαν,ενω πισω στο 2008 μας ειχε σπασει τα αρχιδια με το χρονο που εκανε το υποτιθεμενο στοκ αυτοκινητο της πως και τωρα δεν κανει κατι αναλογο?...δεν μπορω να διανοηθω πως υπαρχουνε ανθρωποι που πιστευουνε ακομη αυτες τις ανοησιες
    Πληροφοριακα..για το κυριο παραπανω που αναφερει για την scuderia...σε ποια πιστα η scuderia εχει διασυρει GT3 /GT3RS η 997ΤΤ ?εαν δεν κανω λαθος στο ρινγκ..κανει 7¨39....προς θεου ,το κανει συγκριση,ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο και για εμενα καλυτερο και απο 458...και το ποθω σαν τρελος αλλα μην λεμε οτι θελουμε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. H διαφορά μεταξύ των χρόνων προφανώς προέρχεται λόγω διαφορετικών συνθηκών . Μετά θλίψης μου έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το ντάτσουν είναι πιο γρήγορο σε δρόμο και πίστα σε σχέση με τα Porsche . Από την άλλη ακόμα και αν έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας του, η χρήση του είναι πολύ πιο ακριβή από Porsche . Αν μας έλεγαν πριν λίγα χρόνια ότι ένα Datsun είναι πιο γρήγορο από Ferrari αλλά η Ferrari είναι πιο αξιόπιστη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το Ρινγκ είναι ένα μέρος που η Porsche έχει στηρίξει το μάρκετινγκ που κάνει . Ακολούθησε η Ντάτσουν με εντυπωσιακά αποτελέσματα . Η Ferrari δεν έχει δώσει βάση και δεν κάνει την προσπάθεια της Porsche ... Στις υπόλοιπες πίστες και υπό τις ίδιες συνθήκες πιστεύω ότι μία 430 ή μια 599 είναι πιο γρήγορη από οποιαδήποτε 911 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. agapite yellow,to ti pisteyei o kathenas den paizei rolo....tha ithela na do se mia pista pou i 430 einai pio grigori apo mia 997TT kai i 430 scuderia h i 599 pio grigori apo mia GT2.........tin GT2RS tin katataso stin 599GTO....perimeno paradeigmata...allios tha doso ego kai mallon den tha se ...ikanopoiisoune...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Οπως η 360CS κατατροπωνε την 996GT3, το ιδιο συνεβαινε με την 430Scuderia και την αντιπαλο της, την 997.1 GT3. Απλα δεν υπαρχει συγκριση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Aγαπητέ 5:35 από εμπειρία μου στις Σέρρες ακόμα και οι 360 είναι πιο γρήγορες από τα 996-997ΤΤ και GT3 RS κλπ . Σε όλες τις περισπτώσεις τα Porsche ήταν πιο προετοιμασμένα για πίστα . Οι Σέρρες βέβαια δεν είναι πολύ αντιπροσωπευτική περίπτωση γιατί έχει πολλές στροφές και όχι πολύ γρήγορα κομάτια . Τα περισσότερα Porsche που μπαίνουν στην πίστα έχουν πολλές μετατροπές σε ανάρτηση, φρένα, τροχούς, δύναμη κλπ Έπίσης έχουν το χαρακτηριστικό να ξευτιλίζουν τα πίσω λάστιχα . Πιο γρήγορο Porsche είναι του Μιχάλη που είναι boxster και ατμοσφαιρικό, μετά το 996 Cup του Πασκάλ και μετά έρχεται το κτήνος του Έλλιοτ . Επίσης ο Νικόλας με το Impreza του είναι πιο γρήγορος από 997ΤΤ, αυτό δεν σημαίνει και πολλά αφού το αυτοκίνητο του είναι πολύ εξελιγμένο σε βαθμό να μην χρησιμεύει για απλές μετακινήσεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. 1. To 7:26.7 pou ekane to GTR sto Ring einai me auto to montelo tou 2010 (to opoio kykloforise stin Iapwnia to 2009). Ama den kserete mi milate.

    2. Otan tha milate gia thn istorikoteri omada tis F1 tha prosexete katagkiozakia. Otan ksekinise h F1 ti dekaetia tou 50 peripou eseis oi skaravaioi trwgate xwma kai skoni ston polemo.

    3. Oi ekdoseis 360 challenge stradale, f430 scuderia, 599 gto, ferrari enzo einai eti fwtos mprosta apo 996 gt3, 997 gt3.1, gt2rs kai carrera gt. Sto Ring eidate to xrono tis GTO? Pou einai o xronos tis GT2RS re koproskyla? Alla ksexasa... klevei kai ferrari e? Ante gia ypno.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Θυμαμαι ενα παλιο αρθρο των 4τροχων που εβγαζε στα μεγαρα, ελαφρως ταχυτερο το 996gt3 360, απο το 996 gt2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ειχαμε τους κολλημενους με τα Νισαν,που βγηκε ενα αμαξι και νομιζουν οτι πιασανε το παπα απο τα αρχιδια,τωρα και οι Φερραριστι τα βαζουν με τα Πορσε...ρε παιδια τσακωθητε μονοι σας και αστε εμας να γουσταρουμε τα πορσε μας.Γιατι σιγουρα ενα 599 ριχνει τρελλο ξυλο σε οτι νισαν υπαρχει.Για να σας δω τωρα,τι λετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Φιλε μου, κουβεντα κανουμε.Αν θελεις τη γνωμη μου, δεν υπαρχει φερραριστι που να μη θαυμαζει και να μη σεβεται τα πορσε.Η γουσταρεις supercars οπως 911, lambo, ferrari,ή οχι. Οποτε χαλαρωσε, κανεις δεν τα βαζει με τα πορσε.Ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα, απλως λογω διαφορετικης πολιτικης, τα "καλα" (κατ εμε) Πορσε, τα δικινητα ατμοσφαιρικα δλδ, αδικουνται απο τα μοτερ τους.Πώς να το κυνηγησει το φερραρι με 50+ αλογα κατω?Λογικο δεν ειναι? Οσο για το gtr, βγηκε για να πονεσει τα 911 τουρμπο.Μονο αυτα!Ο αγοραστης της gt3 rs, δε θα παει καν να ρωτησει για GTR.Προσωπικα θεωρω αρχοντια, τα ατμοσφαιρικα μοτερ.Δεν τα συγκρινω με κανενα τουρμπο.Οταν βγει ατμο νισσαν πχ να απειλει την GTO, εδω ειμαστε, θα το βαλουμε βιντεακι πρωτη μουρη! Και 800 αλογα να παει ενα gtr, ή ενα 911 τουρμπο, δε λεει κατι. Εδω πανε 700 τα 20VT, 800 τα SR20DET και 2,000 τα viper με σαλιγκαρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Για να δωσω ενα παραδειγμα, θα εκοβα φλεβες για να οδηγησω το στημενο boxster X51, ενω για ενα 997pdk οχι και τοσο, παρολο που θα ηταν 2 κολωνες μπροστα στα 600 μετρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Poios milaei gia kollimata? Eseis pou theopoieite kathe mera ta porsche? Snomparete o,ti den einai porsche? Kai mono pou sygkrineis to GTR me to 599 einai athlos gia to Nissan (dystyxws de sygkrinontai). Ektos apo to kauli pou trwte sto stisimo apo ti ferrari tosa xronia, to trwte kai apo to nissan simera. Ante kai se kana 3ari xronia tha xaropaleuete me kana hyundai. Rezilia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. agapite yellow..eimai o 5:35.....sou eipa na mou anafereis tekmeriomena oparadeigmata kai mou anafereis tis serres?.....

    hockenheim
    1. Donkervoort D8 RS06 1:04.8 145 ´06 398 / 760 sportauto
    2. Gumpert Apollo Sport 1:07.2 140 ´07 700 / 1200 sportauto
    3. Maserati MC 12 corsa 1:07.6 139 ´06 710 / 1150 Sport Auto
    4. Porsche Carrera GT 1:08.6 137 ´03 612 / 1380 "Sport Auto"
    5. Radical SR3 1:09.1 136 ´02 205 / 495 "Sport Auto"
    6. Mosler MT 900 GTR 1:09.2 135 ´06 521 / 1278 sportauto
    7. Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce 1:09.5 135 ´09 670 / 1764 sportauto
    8. Porsche 997 GT3 RS (facelift) 1:09.5 135 ´10 450 / 1417 sportauto (Walter Ro
    9. Porsche 997 GT2 1:09.7 134 ´07 530 / 1440 Sport Auto
    10. Chevrolet Corvette ZR1 1:09.7 134 ´08 647 / 1530 Sport Auto
    11. Wiesmann GT MF5 1:09.7 134 ´08 507 / 1380 sportauto
    12. Koenigsegg CCR 1:09.8 134 ´04 806 / 1418 "Sport Auto"
    13. RUF RT12 1:10.2 134 ´05 650 / 1573 Sport Auto
    14. KTM X-Bow 1:10.2 (R888) 134 ´08 241 / 871 Sport Auto
    15. Ferrari 430 Scuderia 1:10.3 133 ´07 510 / 1402 sportauto
    16. Porsche 997 GT3 (facelift) 1:10.4 133 ´09 435 / 1376 Sport Auto
    17. Nissan GT-R 1:10.7 133 ´08 479 / 1740 Sport Auto
    18. Pagani Zonda F 1:10.8 132 ´05 602 / 1371 "Sport Auto"
    19. Mercedes SLS AMG 1:10.8 132 ´10 571 / 1620 sportauto
    20. Lamborghini Gallardo Superleggera 1:10.9 132 ´07 530 / 1520 Sport Auto
    21. Audi R8 V10 5.2 FSI 1:10.9 132 ´09 525 / 1620 sportauto
    22. Porsche 997 GT3 RS 1:11.1 132 ´06 415 / 1375 Sport Auto
    23. Lamborghini Gallardo LP560-4 Spyder 1:11.1 132 ´09 560 / 1590 Sport Auto
    24. Lamborghini Gallardo LP560-4 1:11.3 131 ´08 560 / 1530 Sport Auto
    25. Chevrolet Corvette Z06 1:11.5 131 ´05 513 / 1437.3 Sport auto 4/2006
    26. Porsche 997 Turbo facelift 1:11.5 131 ´09 500 / 1570 AMS
    27. Porsche 996 GT2 (483 PS) 1:11.6 131 ´03 483 / 1420 sportauto
    28. Porsche 997 GT3 1:11.7 131 ´06 415 / 1395 "Sport Auto"
    29. Lamborghini Gallardo 1:11.8 131 ´03 500 / 1613 "Sport Auto"
    30. Porsche 996 GT3 RS 1:11.8 131 ´03 381 / 1360 "Sport Auto"
    31. Lamborghini Murcielago LP640 1:11.8 131 ´06 640 / 1805 Sport Auto
    32. Pagani Zonda C12 S 1:11.8 131 ´02 555 / 1250 Sport Auto
    33. Porsche 997 Turbo 1:11.9 130 ´06 480 / 1585 Sport Auto
    34. Lotus 2-Eleven 1:11.9 130 ´07 256 / 776 sportauto
    35. Porsche 997 Turbo Cabriolet facelift 1:11.9 (froozen tarm 130 ´09 500 / 1670 sportauto
    36. Lamborghini Murcielago 1:12.0 130 ´02 580 / 1800 "Sport Auto"
    37. Ferrari 599 GTB Fiorano 1:12.0 130 ´06 620 / 1748 Sport Auto
    38. Lamborghini Gallardo SE 1:12.2 130 ´05 519 / 1640 Sport Auto
    39. Mercedes SL65 AMG Black Series 1:12.2 130 ´09 670 / 1870 Sport Auto
    40. Ascari KZ1 1:12.3 130 ´03 507 / 1350 Sport Auto
    41. Lamborghini Gallardo Spyder 1:12.3 130 ´06 520 / 1748 Sport Auto
    42. Mercedes CLK DTM 1:12.5 129 ´04 582 / 1678 Sport Auto
    43. Porsche 996 GT2 1:12.6 129 ´00 460 / 1430 Sport Auto
    44. Ferrari F430 1:12.7 129 ´05 489 / 1450 "Sport Auto"
    45. Audi R8 1:12.7 129 ´06 420 / 1560 Sport Auto
    46. Lotus Exige Cup 260 1:12.8 129 ´08 260 / 890 Sport Auto 05/2009
    47. Porsche 997 911 Sport Classic 1:12.8 129 ´10 408 / - sportauto
    48. Ferrari 360 CS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 'ring

    1. Radical SR8LM 6:48 182 ´ 455 / 650 Michael Vergers
    2. Radical SR8 6:55 179 ´05 363 / 650 Michael Vergers
    3. Gumpert Apollo Speed 7:11.57 172 ´09 700 / 1200 Florian Gruber
    4. Donkervoort D8 RS 7:14.89 (IFC) 171 ´05 350 / 600 Michael Duechting
    5. Porsche GT2 RS 7:18 169 ´10 620 / 1370 Porsche
    6. Radical SR3 Turbo 7:19 (IFC) 169 ´03 320 / 500 Phil Bennett
    7. Dodge Viper SRT-10 ACR 7:22.1 (FC) 168 ´08 600 / 1536 Motor Trend
    8. Gumpert Apollo Sport 7:24 (IT) 167 ´07 700 / 1200 sportauto
    9. Maserati MC12 7:24.29 (IT) 167 ´04 632 / 1335 Marc Basseng
    10. Pagani Zonda F Clubsport 7:24.65 (IT) 167 ´05 650 / 1230 Marc Basseng
    11. Ferrari Enzo 7:25.21 (IT) 167 ´02 660 / 1365 Marc Basseng
    12. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.4 (FC) 166 ´08 647 / 1530 Jim Mero
    13. Nissan GT-R 7:26.70 (FC) 166 ´08 479 / 1740 Toshio Suzuki
    14. Porsche Carrera GT 7:28.71 (IT) 165 ´03 612 / 1380 Walther Röhrl
    15. Porsche 997 GT2 7:31 (FC) 164 ´07 530 / 1440 Walter Röhrl
    16. Pagani Zonda F 7:33 164 ´05 602 / 1371 Sport Auto
    17. Porsche 997 GT3 RS (facelift) 7:33 164 ´10 450 / 1417 sportauto
    18. Koenigsegg CCX 7:33.55 164 ´06 806 / 1456 Marc Basseng
    19. Koenigsegg CCR 7:34 163 ´04 806 / 1418 Sport Auto
    20. Nissan GT-R Spec-V 7:34.46 163 ´09 492 / 1680 Best Motoring
    21. RUF RT12 7:35 163 ´05 650 / 1573 Sport Auto
    22. Porsche 997 Turbo 7:38 162 ´06 480 / 1585 Porsche
    23. Ferrari 430 Scuderia 7:39 162 ´07 510 / 1402 sportauto
    24. Lamborghini Murcielago LP640 7:40 161 ´06 640 / 1805 AutoBild sportscars
    25. McLaren Mercedes SLR 7:40 161 ´03 626 / 1768 Klaus Ludwig
    26. Porsche 997 GT3 (facelift) 7:40 161 ´09 435 / 1376 Walter Rhorl
    27. Mercedes SLS AMG 7:40 161 ´10 571 / 1620 Christoph
    28. Porsche 997 GT3 7:42 161 ´06 415 / 1395 Walter Rƶhrl
    29. Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce 7:42 161 ´09 670 / 1764 Horst von Saurma
    30. Radical SR3 7:42.00 161 ´02 205 / 495
    31. Chevrolet Corvette Z06 7:42.9 160 ´05 513 / 1437.3 Jan Magnussen
    32. Porsche 996 GT3 RS 7:43 160 ´03 381 / 1360 "Motor" magazine
    33. Pagani Zonda C12 S 7:44 160 ´02 555 / 1250 Sport Auto
    34. Audi R8 V10 5.2 FSI 7:44.0 160 ´09 525 / 1620 sportauto
    35. Mercedes CLK 63 Black Series 7:45 159 ´07 507 / 1745 berndt schneider
    36. Porsche 996 GT2 7:46 159 ´00 460 / 1430 Sport Auto
    37. Lamborghini Gallardo Superleggera 7:46 159 ´07 530 / 1520 Auto (Italy)
    38. Jaguar XJ220 7:46.37 159 ´92 549 / 1555 John Nielsen
    39. Ferrari 599 GTB Fiorano

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Vairano...
    1. Ferrari 458 Italia 1:15.146 ´09 570 / 1380 quattroruote
    2. Ferrari 430 Scuderia 1:15.159 ´07 510 / 1402 quattroruote
    3. Porsche 997 GT2 1:15.528 ´07 530 / 1440 Alain Prost
    4. Lamborghini Gallardo LP560-4 1:15.714 ´08 560 / 1530 Alain Prost
    5. Lamborghini Gallardo Superleggera 1:16.170 ´07 530 / 1520 Quattroruote
    6. Ferrari 599 GTB Fiorano 1:16.810 ´06 620 / 1748 Quattroroute
    7. Mercedes SLS AMG 1:17.065 ´10 571 / 1620 quattroruote
    8. Porsche Carrera GT 1:17.349 ´03 612 / 1380 "Quattroruote"
    9. Ferrari F430 1:17.373 ´05 489 / 1450 "Quattroruote"
    10. Ferrari Enzo 1:17.448 ´02 660 / 1365 "Quattroruote"
    11. Lamborghini Gallardo Spyder 1:17.540 ´06 520 / 1748 quattroruote
    12. Nissan GT-R 1:17.600 ´08 479 / 1740 Quattroruote
    13. Lamborghini Gallardo 1:17.814 ´03 500 / 1613 "Quattroruote"
    14. Lamborghini Gallardo SE 1:17.861 ´05 519 / 1640 Quattroruote
    15. Porsche 997 Carrera S (2008 facelift) 1:18.048 ´08 385 / 1425
    16. Lamborghini Murcielago LP640 1:18.14 ´06 640 / 1805 Quattroruote
    17. Audi R8 1:18.460 ´06 420 / 1560 Quattroruote
    18. Ferrari F430 Spyder 1:18.460 ´05 489 / 1599 quattroruote
    19. Porsche 997 GT3 RS 1:18.540 ´06 415 / 1375 Quattroruote
    20. Porsche 996 GT2 1:18.99 ´00 460 / 1430 Quattroruote
    21. Dodge Viper SRT-10 Roadster 1:19.5 ´03 517 / 1526 Road and Track
    22. Dodge Viper SRT-10 1:19.510 ´05 506 / 1600 "Quattroruote"
    23. Chevrolet Corvette Z06 1:19.523 ´05 513 / 1437.3 quattroruote
    24. Ferrari California GT


    i 599 paei peripato ...DEN EXEI METRITHEI I GT3/GT3RS MKII....YPOLOGISTE KONTA ME TIN GT2 XRONO OSO AFORA TIN GT3RS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. STO PERIFIMO TOP-GEAR TRACK

    1. Caparo T1 1:10.60 144 ´07 583 / 575 The Stig
    2. Ultima GTR 720 1:12.8 139 ´00 720 / 1050 Ultima
    3. Gumpert Apollo Sport 1:17.1 132 ´07 700 / 1200 the Stig
    4. Ascari A10 1:17.3 131 ´07 634 / 1285 The Stig
    5. Caterham 7 CSR 260 1:17.4 131 ´05 260 / 530 Dunlop Tester
    6. Koenigsegg CCX 1:17.6 131 ´06 806 / 1456 The Stig
    7. Noble M600 1:17.7 131 ´09 659 / 1277 The Stig
    8. Pagani Zonda C12-F Clubsport Roadster 1:17.8 130 ´ 650 / 1232 the Stig
    9. Caterham R500 1:17.9 130 ´08 263 / 506 The Stig
    10. Bugatti EB 16.4 Veyron 1:18.3 130 ´05 1001 / 1890 The Stig
    11. Pagani Zonda F 1:18.4 129 ´05 602 / 1371 The Stig
    12. Maserati MC12 1:18.9 129 ´04 632 / 1335 The Stig
    13. Ferrari Enzo 1:19.0 129 ´02 660 / 1365 The Stig
    14. Radical SR3 1:19.0 129 ´02 205 / 495 topgear
    15. Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce 1:19.0 129 ´09 670 / 1764 The Stig
    16. Ariel Atom 1:19.5 128 ´ 303 / 500 The Stig
    17. Lamborghini Gallardo LP560-4 1:19.5 (partly damp) 128 ´08 560 / 1530 Stig
    18. Porsche 997 GT2 1:19.5 (partly damp) 128 ´07 530 / 1440 Stig
    19. Ferrari 430 Scuderia 1:19.7 127 ´07 510 / 1402 The Stig
    20. Nissan GT-R 1:19.7 127 ´08 479 / 1740 the stig
    21. Porsche Carrera GT 1:19.8 127 ´03 612 / 1380 The Stig
    22. Lamborghini Murcielago LP640 1:19.8 127 ´06 640 / 1805 The Stig
    23. Chevrolet Corvette ZR1 1:20.4 (damp) 126 ´08 647 / 1530 The Stig
    24. Ascari KZ1 1:20.7 (Damp) 126 ´03 507 / 1350 The Stig
    25. McLaren Mercedes SLR 1:20.9 125 ´03 626 / 1768 The Stig
    26. Ferrari 599 GTB Fiorano 1:21.2 125 ´06 620 / 1748 The Stig
    27. Audi R8 V10 5.2 FSI 1:21.6 (Damp) 124 ´09 525 / 1620 The Stig (White)
    28. Ford GT 1:21.9 124 ´04 550 / 1538 The Stig
    29. Ferrari 360 CS 1:22.3 123 ´03 425 / 1280 The Stig
    30. Porsche 996 GT3 RS


    VLEPETAI OTI I 996GT3 KANEI TON IDIO XRONO ME TIN 360CS..I DE 599 ARKETA ARGI....PALI DEN METRITHIKE I GT3/GT3MKII OPOS KAI I 997TTMKII........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. sinexizo...


    http://www.youtube.com/watch?v=OZk--Qq21ck

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. kirioi...sigoura den sikgrino porsche me ferrari..i ferrari exei safos megaliteri agonistiki istoria...omos sta autokinita paragogis..den mporeis na peis oti yperterei...einai amfirropo kai entelos ypokeimeniko ..en merei...
    min ksexnate oti kai i ferrari exei parousiasei adiafora kai oxi kai toso ..."ferrari"...
    Poios mporei na ksexasei tin 348?..i 512 den itane kai kati to..eksairetiko...se sxesi me mia 993GT2.....kai i 360...kathe allo para grigori itane gia ta 400bhp..pou iposxotane....
    ..
    Akouo antidraseis..PANTA ME STOIXEIA KAI TEKMIRIOMENA..
    Ps..agapite yellow sorry ean se stenaxorisa...tha sinexiso to "ergo" mou edo san ypermaxitis ton porsche...kai tha xreisimopoio user to "lucky-luke":)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. oson afora ton agapito HarrisM15A..simerizomai kai me vriskeis eksisou ypermaxiti tis atmosfairas..alla opos "sevesai" ta porsche..kalo tha itane na "sevomaste" kai ta turbo...exoune paraxthei ekpliktika autokinita me turbo F40,288GTO...anafero aplos....auta ta paravlepeis?den tha edeines 1 xeri kai 1 podi gia na ta exeis?ego toulaxiston NAI..opote,thelo na katalikso,as min eimaste(eisai) toooso apolitoi:)...
    oson afora to boxsterX51..den amfivallo oti exei pesei xrima kai einai kalo autokinito..alla kane mou tin xari kai odigise ena 997S "pdk"...kai filika epita to sizitame...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. oso afora to nissan GT-r...tha deikso ena kaloparoaireto xaraktira kai ena meros tou ..oiktou mou:)))..kai den tha asxolitho..eksalou den mou to epitrepei i autokinitistiki mou koultoura....kai fisikai tha "katakreourgitho" apo ybristikous xaraktirismous ton opadon tou...alla ..pera vrexei...kati re apidi mou opos oi diaforoi allodapoi,pakistanoi,tailandezoi,kinezoi..theloune na sou katharisoune to parmpriz sta fanaria kai sfirizeis..adiaforos....to leo xaratologontas kai xoris ixnos ratsismou..autoi i antrhopoi mou einai entelos simpatheis kai adiaforoi..opos akrivos kai to nissan gt-r...:)))..peisteuo na antilamvaneste ton paralirismo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φιλε Lucky-luke (ευτυχως, οχι ακομα ενας "αγνωστος") Κανεις δεν ειπε οτι δε σεβομαστε τα τουρμπο.Αλλα τα φερραρι που περιγραφεις ανηκουν σε μια αλλη εποχη.Στα 80's, τοτε που το Group B μεσουρανουσε, τοτε που το "in" και το "cult" της αυτοκινησης, ηταν το σαλιγκαρι, τοτε που δεν εβρισκες τουρμπο, ακομα και σε πολακι, 1.2! Η φερραρι εξελιξε τουρμπο κινητηρες γιατι τοτε ετσι ηταν οι επιταγες των καιρων.Και δε μιλω μοναχα για τη μοδα, αλλα και για τους αγωνες.Τα Group B αυτοκινητα εδειχναν να ειναι το μελλον και οι Ιταλοι δε μπορουσαν να μεινουν πισω.Κοιταζες στα ράλυ? ΜΟΝΟ τουρμπο, Στο Group C, σαρωνε το 962, ακομα και στη φορμουλα εδειχναν τα πραγματα οτι μπαινουμε σε μια Turbo era! Να ομως που το πραγμα στραβωσε, και ξαναγυρισαμε στα ατμο.Βγηκε το Mc Laren το 1993 διελυσε κατι ΕΒ 110 και XJ220. Γι αυτο και στις μερες μας, κατατασσω στην top κατηγορια τα ατμο-πισωκινητα αυτοκινητα, αλλα φυσικα και σεβομαι τα παντοδυναμα all weather supercars οπως 997ΤΤ αλλα και γιατι οχι, το GTR. Εξξαλου στη μπανανια που ζουμε, πανω απο 350 αλογα σε 2 τροχους, ειναι αχρηστα...(ακομα και στο 997S που μου λες, ειναι ατμο-πισωκινητο, οποτε ειναι σιγουρο οτι θα γουσταρω) Εαν ακομα τα φερραρι ειχαν μεινει στα 400 αλογα της 360 τοτε ναι, θα σου ελεγα οκ, καλο και το στροφαρισμα, αλλα αμα δεν τσουλαει κι ολας...(ασχετο, αλλα το 360 πηγαινε πολυ καλα, το ιδιο καλα με 996Τ, αμαξι με ιδια κυβικα+τουρμπο+4wd) Απλως εκει που εχει φτασει η φερραρι την ατμοσφαιρα, δλδ 670 αλογα GTO και 570 η 458 να βαραει 9αρες, ειλικρινα, τι να το κανεις περισσοτερο γκαζι? (εαν βαζεις κοντρες, παω πασο, αλλα κοντρες με πορσε μωρε?Αμαρτια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. sou eipa agapite harris oti enmerei symfono me tis..protimiseis..sou..peri atmosfairikon..aplos ithela na anafero oti to turbo ,genikotera..eksakolouthei na einai apodekto mias kai istoria exei kai se oli tin "istoria" exoune parousiastei eksairetika autokinita...aloimono ..pios mporei na ksexasei to GrB...eksakoloutho na pisteuo oti i S4 tote itane to korifaio autokinito........kai itane i aitia pou to '95 pira HF integrale...
    to 360 distixos ,kai eidika me to manual..einai apelpistika argo...akouse me..to exo dokimasei epanilimena me 997S MKI..kai einai piso........yparxei kai 360 kai 997s kai mporo na kanoniso kapoia stigmi..(ean vrethei eleutheros xronos)..na to diapistoseis idios omati...
    oso me 670 kai 570 tis GTO kai 458..simfono..den xreiazeai ontos parapano...alla eidika i GTO..exei paei i timis tis se epipeda Zonda:)))
    Porsche exo..kontres den kano...oute me sfaires..lucky-luke:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Loipon file adiafore - Pakistane dikaiwma sou einai na to paizeis adiaforos apenanti sto GTR. Tha mou peis oles oi dimosiografikes kai mh ekpompes pou asxolountai ti kseroun e? Ti kserei o mparmpa ...... perissotero apo sena? Esy eisai top. To GTR de xreiazetai ton oikto kanenos. Ean sou menei adiaforo to GTR opws enas allodapos sto fanari, allo toso adiafori mas einai mia 911 turbo opws adiafores (ousiastika) mas menoun oi poutanes polyteleias, oi opoies einai "akrives" alla paramenoun POUTANES, opws poutana sas exei kanei o Godzilla edw kai 2 xronia. Filika panta, etsi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ρε μεγαλε με το νισαν,γιατι δεν κανονιζουμε ενα πατηματακι απο σταση με το αμαξι σου...ενα φαναρι...να με κανεις πουτανα οπως λες...με μια πουτανα πολυτελειας θα ερθω...ενα 997ΤΤ και θα παμε απο σταση,οπως ειναι οι κοντρες...και μονο 400μετρα..για να μην λες οτι σου εριξα στα πολλα...Για να δεις πως γαμανε οι πουτανες...Φιλικα παντα ετσι...το καλυτερο σεξ αλλωστε ειναι το φιλικο...ουτε υποχρεωσεις ουτε τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. pros to filtato WHITE GT-R..:)))..filika i exthrika..opos theleis parta ,sta paparia mou ki olas:))
    Pithanon na kseroune parapano apo emena oi dimosiografoi..den antilego..
    alla distixos ,yparxei merida kosmou,noimonta onta(kala.min kaneis etsi,tha se eksairesoume..logo epipedou etsi ki allios)pou agorazei vasi,pisteuo,..dimiourgoune apopseis,empeiries,diakatexontai apo diaforetiki aisthitiki kai stin teliki se arketous den perna mono to marketing..
    ..
    o oiktos mou den symperilamvanei distixos monon ta
    GT-R..alla kai meros idioktiton,ksereis esi:)..aplos theorisa kalo na deikso ligo takt.:))))....TEKMERIOMENA exeis na apodeikseis kati?..parethesa arketes listes parapano..PANTA YPARXEI ENA PORSCHE APO PANO....heheheheh...
    Alitheia ,ksereis apo poutanes?tsa-tsa eisai?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. kai gia na epanertho...sto thema,me tis Ferrari..tis opoies de latreuo,alla gia diaforetiko logo pou ESEIS theleta na parousiazete..tin APOLITI taxitita..
    Peite mou,pou,tekmeriomena ,eidate oti mia ferrari,yperteri apo analogia katigorias porsche..ennoo,pista,real sinthikes ktl...kai milo gia montela paragogis..
    File yellow perimeno.....hehehhe...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Pros 1:46: an esy ti vriskeis me 0-400 kai 0-1000m tote eisai aksios tis moiras sou. Ekei katantisane ta 997TT. Giati stis strofes pleon den exei nohma. Einai panta pisw apo to GTR. Trava kane sex me filous sou. H synitheia pou egine latreia hehehe. Ego vlepeis den eimai piswglentis san ki esena.

    Pros Luckyluke: stous nohmones anthrwpous vazeis kai ton eauto sou mesa kai tous idioktites 997TT? Kalo ki auto... to allo me ton Toto to ksereis? To GTR einai amaksi marketing? Poso asxetos mporeis na eisai? Tekmiriwmena parapanw enas allos sou edeikse 3 links apo pistes pou to 911 turbo pdk einai pisw apo to GTR. Opws kai sta dika sou ta links pali pisw einai. Nai panta yparxei ena Porsche parapanw ontws... to gegonos oti auto to Porsche kanei pollaaaa parapanw lefta apo to GTR sou leei kati re nohmona? Giati ta antistoixa Porsche apo thema timis einai aiwnes pisw... An theleis na legesai antikeimenikos kai ameroliptos tote sygktineis GTR me 911 apli (i opoia einai pali pio akrivi) kai vlepeis oti den yparxei epafh oute se strofi oute se eutheia. Gi auto kai meta pas na sygkrineis ti poutana pou legetai 911turbo kai pali ekei vlepeis tsonta. Aggloi, Galloi mexri kai Germanoi se sygkritiko tous evgalan pio grigoro to GTR apo to neo PDK turbo.

    Gi auto loipon egw pira to GTR me ta misa lefta apo tin poutana kai me ta ypoloipa pairnw diamerisma ama goustarw. Kai to kyriotero? Eimai kai mprosta sas. Milaw panta gia stok autokinita, zwa, entaksei??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Galliko periodiko:
    http://www.youtube.com/watch?v=G0DqeW9qtqw&feature=player_embedded

    Germaniko periodiko: http://dryellowdird.blogspot.com/2009/11/997-turbo-pdk-0-200kmh104.html

    Aggliko periodiko:
    http://www.youtube.com/watch?v=YLJYAfqpEC0&feature=related

    Lucky Luck ksestravwsou. Kai den vazw mesa tin kideia sto Ring me 7:26.7

    TEKMHRIWMENH PSWLH Lucky Luck ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. white GT-R...parano pou edose ta 3 links imouna ego..ean deis yparxei diafora lepton stis anartiseis....
    Anekdota..den diavazo pleon me ton toto ..ta vlepo stis pistes me to GT-R:))))...otan protovgike mas eixate spasei ta arxidia oti tha kirieusei tis pistes olou tou kosmou ..2 xronia meta...parte ta arxidia mas...eite apo porsche eite pao ferrari..akomi kai apo bmw...

    Alitheia...to ekpliktiko Vspec..me tin diplasia timi apo to aplo GT-R ti apegine?....:)))na sou po?smparalia:))))
    Isos se pareksigisa,eisai ontos noimon...prepei na exeis poli mialo gia na agoraseis GT-R...sinxaritiria:))))))
    Fikiki sumvouli...min agoraseis diamerisma..den simferei pleon..yparxoune kai alles ependiseis...noimon ellin:))))..
    Ainte.....ta diamerismata sas maranane...re ti gelio ..
    P.S yellow,ontos ekanes kalo blog:)))..ola ta sainia (kala white GT-R..gia sena paei,amesos na arpaxtheis oti ennoousa tous allous:)).....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Autodromo del Levante Bari
    1. Porsche Carrera GT 53.86 ´03 612 / 1380 auto motor und sport
    2. Lamborghini Gallardo Superleggera 54.94 ´07 530 / 1520 Auto Motor&Sport
    3. Ferrari Enzo 54.98 ´02 660 / 1365 auto motor und sport
    4. Lamborghini Murcielago 55.82 ´02 580 / 1800 auto motor und sport
    5. Porsche 997 GT3 56.57 ´06 415 / 1395 Auto Motor&Sport
    6. Chevrolet Corvette Z06 56.59 ´05 513 / 1437.3 Auto Motor&Sport
    7. McLaren Mercedes SLR 57.45 ´03 626 / 1768 auto motor und sport
    8. McLaren Mercedes SLR 722 57.69 ´07 650 / 1724 Auto Motor&Sport
    9. BMW M6 58.76 ´05 507 / 1710 Auto Motor&Sport
    10. Bentley Continental GT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Kyalami

    1. Porsche 997 GT2 1:52.8 ´07 530 / 1440 Cars in action
    2. Nissan GT-R 1:54.8 ´08 479 / 1740 Cars in action
    3. Audi R8 V10 5.2 FSI 1:55.0 ´09 525 / 1620 Cars in action
    4. Mercedes E63 AMG 2:02.9 ´09 525 / 1765 Cars in action
    5. Audi S4 (B8) 2:03.3 ´09 333 / 1650 Cars in action
    6. BMW X6 xDrive50i 2:03.9 ´08 408 / 2190 Cars in action
    7. BMW 335i (e90)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Vairano

    1. Ferrari 458 Italia 1:15.146 ´09 570 / 1380 quattroruote
    2. Ferrari 430 Scuderia 1:15.159 ´07 510 / 1402 quattroruote
    3. Porsche 997 GT2 1:15.528 ´07 530 / 1440 Alain Prost
    4. Lamborghini Gallardo LP560-4 1:15.714 ´08 560 / 1530 Alain Prost
    5. Lamborghini Gallardo Superleggera 1:16.170 ´07 530 / 1520 Quattroruote
    6. Ferrari 599 GTB Fiorano 1:16.810 ´06 620 / 1748 Quattroroute
    7. Mercedes SLS AMG 1:17.065 ´10 571 / 1620 quattroruote
    8. Porsche Carrera GT 1:17.349 ´03 612 / 1380 "Quattroruote"
    9. Ferrari F430 1:17.373 ´05 489 / 1450 "Quattroruote"
    10. Ferrari Enzo 1:17.448 ´02 660 / 1365 "Quattroruote"
    11. Lamborghini Gallardo Spyder 1:17.540 ´06 520 / 1748 quattroruote
    12. Nissan GT-R 1:17.600 ´08 479 / 1740 Quattroruote
    13. Lamborghini Gallardo 1:17.814 ´03 500 / 1613 "Quattroruote"
    14. Lamborghini Gallardo SE 1:17.861 ´05 519 / 1640 Quattroruote
    15. Porsche 997 Carrera S (2008 facelift)


    white GT-R...opos vlepeis...kalitera na psakseis gia diamerisma:))))) asta ta autokinita..den sou pane..theloune mialo:))))))
    Panta tha einai mia ferrari i mia porsche apo epano.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. varethika na anartizo apotelesmata..alla vazeis sta zoa mialo?..pes re whiteGT-R..esi katalaves?na ta ksanagrapso?
    Mipos na anartiso katalogo apo REMAX?


    kalo sas mesimeri..kyrioi,euxaristo gia tin ..diaskedasi:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Φίλε Lucky Luke, μην ασχολείσαι με τον φανατικό νεοέλληνα. Ό,τι έχεις αναρτήσει πιό πάνω τα ξέρουν όλα. Πιστεύεις ότι υπάρχει νεοέλληνας όμως που θα παραδεχτεί ότι έχει μάπα αυτοκίνητο? Σε καμιά περίπτωση. Τους πονάει όσο δεν φαντάζεσαι τώρα, αλλά τι να κάνουν που προσπαθούν να πουλήσουν (όπως έμαθα πρόσφαρα από αντιπρόσωπο τησ Nissan) τα GTR και δεν τα παίρνει κανένας???? Αλλά ποιός να τα πάρει? Επισκευασμένο κινητήρα, σασμάν και διαφορικά έχουν και μάλιστα στην Ελλάδα!!!! Από Έλληνες μηχανικούς!!! Αυτή την στιγμή πάντως αυτοί οι τύποι οι σκληροπυρινικοί με τα σκληρά GTR που το παίζουν άντρες με αυτοκίνητα που στρίβουν με αυτόματο πιλότο, κοιμούνται και ονειρεύονται έναν αριθμό... το 7:18 στο Nurburgring!!!!!!!!!!!!!!! Παιδιά, αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε λόγω ανησυχίας πάρτε ένα ηρεμηστικό... καλό θα σας κάνει!!! Θα αισθανθείτε καλύτερα και με τα στοιχεία που σας ανάρτησε ο Lucky-luke!!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!!
    Lucky Luke, γιατί ρε συ πειράζεις τα παιδιά που πήραν Nissan, δεν ντρέπεσαι λίγο? Αφού από μικρό παιδί σου λένε οι γονείς σου να μην πειράζεις παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα, γιατί δεν θα ήθελες να ήσουν στην θέση τους!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Αγαπητέ Λούκυ Λουκ δεν ξέρω αν γνωριζόμαστε αλλά μάλον με έχεις παρεξηγήσει . Πρώτα από όλα με τα 911 έχω μεγάλη λατρεία, ειδικά αν είναι αερόψυκτα . Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει το GTR, ούτε ότι θα το αγόραζα ποτέ . Από την άλλη το παραδέχομαι ως πάρα πολύ αποτελεσματικό και θεωρώ τον ανταγωνισμό που έφερε θετικό για όλους μας . Ανάγκασε την Porsche να εξελίξει κι άλλο την τούρμπο . Μέχρι πρότεινος αν με ρωτούσες ποια είναι τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στην πραγματική ζωή θα σου απαντούσα 993ΤΤ-996ΤΤ-997ΤΤ . Σήμερα θα προσθέσω και το GTR , είμαι αναγκασμένος να το κάνω παρά την θλίψη που μου φέρνει το γεγονός ότι ένα ντάτσουν είναι ισοπεδωτικό .
    Στην Ελλάδα έχει δημιουργηθεί μια κουλτούρα που δυστυχώς μειώνει την ευχαρίστηση που παίρνουμε από τα αυτοκίνητα και την οδήγηση . Όλοι ψάχνουνε τους αριθμούς και κοιτάνε ποιο αυτοκίνητο είναι το πιο δυνατό . Είναι εκτός της φιλοσοφίας μου και πολλών άλλων που θα προτιμήσουν ένα GT3 από ένα GTR . Το ένα είναι πιο ικανό στην πίστα αλλά το άλλο αισθάνεται την πίστα σπίτι του και αυτό το εισπράτει ο οδηγός . Η Modena μπορεί να είναι αργή σε σχέση με ένα GTR αλλά αν καταφέρεις και την οδηγήσεις όπως έχει σχεδιαστεί να πηγαίνει πίστεψε με δεν υπάρχει σύγκριση στην συγκίνηση ...
    Μια Ferrari μπορεί να είναι πιο γρήγορη από μία Porsche turbo μόνο υπό προϋποθέσεις . Aν βρέξει, αν γλιστράει ο δρόμος, αν τα λάστιχα δεν είναι καλά, αν ο οδηγός δεν είναι υψηλού επιπέδου κλπ τότε άντε γεια ... Αλλά σε καλές συνθήκες με καλό οδηγό μια Ferrari δείχνει τα δόντια της και χαρίζει μεγάλες συγκινήσεις όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο, ακόμα και η ταπεινή και "αργή" Modena ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Re Lucky luck eisai vlakas h apla ton paristaneis? Se ola ta links pou evales einai pouthena to 997Turbo? Mono to GT2 einai pio grigoro pou kostizei 2,5 fores panw. Kai auto den einai pantou pio grigoro apo to GTR. Otan sou milaw gia to turbo giati kaneis ton kinezo? Giati den anarteis estw xronous tou aplou 911 gia na diaskedasoume pragmatika? Ta ferrari ta sevomai kai ektimaw file giati exoun texnologia se moter, kivwtio, ixo pou kollazei kai emfanisi pou kovei tin anasa. Oxi kwlous typou skaravaiou kai empros fanaria typou corolla dekaetias '90 (gia na mi milisw gia ixo anemotratas).
    Oso gia to Spec V polys ntoros gia to tipota. Kamia diafora se epidoseis kai lefta xwris logo. Egw toulaxiston to paradexomai.

    Klapse ta leftakia pou edwses gia to skaravaio twra. Egw ekana tin epilogi mou kai eimai apolyta euxaristimenos. Eipame autes tis dyskoles meres ta 100.000 stin tsepi einai megali ypothesi, ektos ki ama eisai tooooso leftas re voutyrompempe kai de se noiazoun.

    To poso sas tsouzei fainetai apo to pws to antimetwpizete!

    Y.G. Ta link pou edwsa ta evala egw o idios prin kati meres me tautotita agnwstou gi auto min geloiopoieisai me psemata re vlaka. Tin patises teneke. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. pare kai alles apodeikseis re gkasma:

    http://www.2009gtr.com/2009/12/2010-porsche-911-turbo-vs-nissan-gt-r.html

    Opws vlepeis ola auta aforoun to neo 911turbo PDK.
    Gia to 997.1 turbo den mpainw ston kopo kan na psaksw giati einai gnwsti tois pasi i pswlia ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Pare kosme:
    http://www.nagtroc.org/forums/index.php?showtopic=28907

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ασπρο νισαν,αφου εισαι κοτα στις ευθειες και δεν με πας ουτε 0-400 ουτε 0-1000...(τρεμει το χειλακι σου ε?)ΠΑΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΦΙΛΕ...ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΕΣ...ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 996 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 997...ΔΙΑΛΕΞΕ ΠΟΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ ΘΕΣ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ Η ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ...ΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΥΘΕΙΕΣ ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΤΑ.εΓΩ ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙ ΠΟΡΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΚΟΛΟΦΑΝΑΡΑ ΤΟΥ.ΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!Ο YELLOW ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΑΝ ΔΕΧΤΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. aaaa to filaraki mou to sxistomatiko to White-GTR/remax elalisen...
    agapite kai filtate patata(alitheia stin mikono esi eixes tin villa..:)))...kapoios patatas me datsun legane ta kanalia..)..aloimono oloklitro diadiktio na perimena na diavazo ta link..pou anartizeis esi...eskallou vlepeis oti apo tis 7:25 eos kti tis 8:25..yparxei alilouxia..alla thelei ligo mialo:))))....
    Mou paratheteis link apo site gia GT-R????euge neoellin..
    Sou eipa oti pantou kai panta mia porsche tha einai apo epano...tora ean se enoxlei pia einai ..provlima sou..tis kontis tis psolis ta mallia tis ftaigane...:))))
    Oso gia to thema ton xrimaton...mpas kai eisai tis eforias:)))))...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Agapite yellow,den paizei oudena rolo ean gnorizomaste i oxi kai kata poson...:)
    Grafo sto blog sou giati,simerizomai kai tis apopseis kai goustaro to ifos sou alla kai apo ta grapta sou kai ta logia;) deixneis oti katexis mia aksiologi autokinitistiki paideia..
    h sigkinisi ,i autokinitistiki ,einai thema megalo...kai eggitai kai stin idiosigkrasia tou kathenos,stin eaisthisia tou,sto romantismo tou..sto pathos pou mporeis na vgaleis(parenthesi :esi whiteGT-R katse me tis poutanes..agamitos eisai etsi kia llios..)....einai loipon file yellow,koinos apodextho oti i ferrari,sigkinoune..se olous vgazoune to "kati" apo ta parapano...mporeis na smileveis me to vlemma sou oles tis grammes tis...na tin akous na "vogga"ekei sta xamilostrofa kai na idonizesai...i ferrari...gia emena DEN einai autokinito gia sigkriseis....gia auto kai "aksagriothika " otan akousa sigkriseis me tis porsche...
    Porsche,eixa,exo kai tha exo..ferrari eixa mia pro sxedon 20etias(siga min sas po tin ilikia mou..)kathe allo para grigori itane ..akoma thimamai ton kazo pou mou kanane stin gallia kati renault 5GT vtiagmena...omos..emeine stin mnimi mou san mia apo tis oraioteres gkomenes pou eixa..kai as min ekane kalo gamisi...(gi auto einai oi poutanes e white?)....eksallou den aksizei na eisai gamikos alla erastis...allo na exeis gkomena,ginaika ktl kai allo eromeni...
    Elpizo file yellow na epiases to skeptiko mou se autes tis liges arades..klai na katalaves oti latreuo tis ferrari...
    Sigkinoune ekei pou alla autokinita den mporoune...auto omos den tis kanei kaliteres,pio aksiopoistes i pio grigores apo tis porsche....(ta GT-R apalasonte logo vlakeias orismenon idioktiot..etsi white?..isos ean eksarxis den mas tsigklizane na ta pigainame kalitera:))))........)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Σε καταλαβαίνω ... Το πάθος για την αυτοκίνηση εκφράζεται από Porsche και Ferrari . Αυτές είναι οι πρώτες δύο λέξεις που έρχονται στο μυαλό . Αν έπρεπε κάποιος να επιλέξει μόνο ένα δηλώνω απερίφραστα ότι αυτό είναι Porsche . Η Ferrari είναι ο τελικός στόχος και δεν είναι για όλους από πολλές απόψεις . Είμαι σίγουρος ότι όποιος έχει πάθος για τα αυτοκίνητα του αρέσουν και οι 911 και οι Ferrari και οι Μ3-Μ5 και τα GTR και τα EVO και τα ιστορικά ... H γνώμη μου είναι να μην μένετε σε μία μάρκα μόνο και προπαντός μην κολάτε στους απόλυτους αριθμούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. 8:24 den eipa oti eimai pio grigoros odigos apo sena gia na pame gia strofiliki. Eipa oti san "mixanima" to GTR einai grigorotero. Allo thema o odigos. Me idious odigous sta sygkritiki vlepeis ti ginetai, opote asto mi zestaineis tis gries sou tsampa.

    Lucky Luck: exeis gerasei kai kalo tha itan na pas to afiseis to athlima min mou patheis kai tpt egkefaliko apo ta polla... G tis porsche sou :D

    Den kserame na se rwtisoume gia ti sygkrisi ferrari - porsche. Vasika den yparxei giati i ferrari einai klaseis anwteri.

    Kati teleutaio gia na teleiwnoume giati varethika na milaw se geriko ntouvari.
    To GTR s'aresei de s'aresei einai kalytera stimeno amaksi apo to geriko tomari tis 911 stin ekdosi Turbo. Auto sto apedeiksa kai me links pio panw. Blakeia mou pou asxolithika me ena malaka san ki esena vevaia. To paradexomai.

    Pros energous kontrakides - katoxous 911tt: Ta grigora kontradika amaksia sto Ellanta den einai mono auta pou erxontai kata kairous se BP kai EKO. Yparxoun ki alla pou apla kykloforoun xwris na "psaxnontai". Auto na to exete sto myalo sas panta giati alliws tha tin pathete pali opws tote me to S3 0-400 pou pigate gia malli kai vgikate glompoi.

    Auta apo mena kai den prokeitai na ksanasxoliasw se auto to Blog giati pragmatika den aksizei. Krima giati yparxoun kai kapoia sovara paidia opws o Xaris (den ton gnwrizw proswpika, apo auta pou grafei. Yellowbird xairomai giati eisai antikeimenikos kai ameroliptos. Synexise etsi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Χαιρομαι οταν βλεπω συμμετοχη στο Blog, εξαλλου ο σκοπος δημιουργιας, ηταν φανταζομαι να ακουστει κατι διαφορετικο απο οτι γραφεται στα κοντρο-site.Εκει δλδ που μολις μιλησεις για παθος, αισθηση, ποιοτητα, ηχο, αξιοπιστια, σου λενε οτι εδω ειναι site για κοντρες και μια κουραδα με τουρμπο, εχει μεγαλυτερη αξια πχ απο μια Μ3. Ειναι πολυ ασχημο ομως να πεφτουν μπινελικια και να χαλαει η διαθεση ολων.Δεν ειμαστε blog της αρχιεπισκοπης, δεν ειπα να μιλαμε στον πληθυντικο, αλλα τοσο μπινελικι και προσβολη, χαλαει και τους εμπλεκομενους κ εμας τους υπολοιπους. Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω πώς καποιος γινεται να μισει ενα αυτοκινητο.Τα αμαξια ή τα αγαπας, ή τα θεωρεις παλιολαμαρινες.Δεν ειναι ποδοσφαιρικο site εδω για να αγαπαμε την ομαδα μας και να μισουμε τις αλλες.Στην προκειμενη περιπτωση, μιλαμε για πορσε τουρμπο & nissan GTR, 2 απο τα καλυτερα αυτοκινητα παραγωγης σημερα.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ λοιπον, το ενα να ειναι τελειο και το αλλο μαλακια!Ειναι και τα 2 super, απλα ολοι μας εχουμε προτιμησεις.Βρεθηκε ενα νισσαν να απειλει το πιο διαχρονικο sport αυτοκινητο και σε ορισμενες περιπτωσης να το κερδιζει.Παω στοιχημα οτι μιλατε ετσι, επειδη εχετε βριστει με τον αλλο, ή επειδη σαν εχει θιξει καποιος κατοχος-fan μιας 911 ή το αντιθετο.Δε μπορω να πιστεψω οτι υπαρχει GTR LOVER που να βλεπει 911ΤΤ και να μην λεει "πωπω μια γκομεναρα" ή ενας κατοχος 911 που βαθεια μεσα του να μην παραδεχεται τους κοντους που κατασκευασαν ενα τοσο αποτελεσματικο μηχανημα~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ασπρο gtr,σε ευθεια σε προκαλεσα να μου δειξεις την ανωτεροτητα του αυτοκινητου σου,και φυσικα κοτεψες.Σε στροφες,οπου μα οπου θες σε προκαλεσα παλι να μου δειξεις την ανωτεροτητα του αμαξιου σου...γεμισαμε πουπουλα παλι.Ειναι προφανες οτι εισαι πιτσιρικας που το μονο που ξερει ειναι να γραφει μαλακιες και στην πραξη δεν εχει ιδεα.Τελικα που ειναι καλυτερο το νισαν?αφου παντου σε προκαλεσα και φυσικα κοτεψες...αν ομως εχεις νισαν δεν μπορει καπου θα σε πετυχω (αν δεν το εχω κανει ηδη) και θα με ρωτας και εσυ φιλε τι αναρτησεις εχεις και στριβει ετσι?
    Αστο λοιπον,γιατι σου γυρισε μπουμερανγκ το νισαν,το παιζες γαμιας των πορσε και πηγες για κατουρημα.ΚΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Επισης τωρα διαβασα ολοκληρο το ποστ σου,φυσικο ειναι να την κανεις απο εδω αφου δεν ξερεις που να κρυφτεις για να αποφυγεις το πατημα...Ουτε ΒΡ παω ουτε καμμια κοντρα κανω...για σενα ομως θα κανω εξαιρεση...αλλα μετα θα κλαψεις πολυ...γιατι θα δεις καλα την κολαρα της πορσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. aman...tha figei o aspros kai tha ta vapsoume maura...
    re trava na vreis kana klouvi na kleisteis ..pou the kai diamerismata...kala se xaraktirizei o 12:19 KOTA...eee..ps megale,esena leo,ton 12:19..pou tin psiliastikes re thirio oti milousame me zoa??:))))
    Kai tora as miliso me kanena sovaro anthropo..
    HarrisM15A...safestata kai den einai podosfairiko site ..
    ekana mia endelexi meleti ton dimosieuseon..kapou diavasa apo ena melos edo(greekgt3 nomizo).. mia parathetiki analisi to oson afora tin filosofia ton porsche kai ferrari...mou ekane entiposi ofeilo na omologiso..
    To thema pisteuo den einai ean einai kalo i kako san autokinito to GT-r....anamfivola einai...
    Pisteuo akradanta oti to thema dimiourgithike apo tin pleionotita ton idioktiton kai thaumaston ton iaponikon autokiniton....einai aksiolipito na vlepeis tin "mania" pou evgalan apo tin proti mera pou kikloforise to autokinito,stirizomenoi se 1 numero...
    distixos den edeiksan,ithos,sinesi kai "sofia" para mania ,zilia,empatheia,kai aganaktisi...
    H dimiourgiki mania sproxnei se sinexi anazitisi..kai to apodeikse i porsche..oi idioktites ton GT-r diakatexotane apo tin mania na epivlithoune sto mexri proteinos(kai apo oti fanike kai en sinexeia)kiriarxo sport autokinito....(eipame i ferrari,entasetai se antikeimena latreias ..oxi sta autokinita)..
    Distixos ,mono ligoi katoxoi GT-r eixane tin aparaititi gnosi i esto kanane mia epistamenh ereuna anatrexontas se xiliades piges ,katanoontas sosta kai exontas ta sosta apotelesmata..ton thaumasmo kai to sevasmo se mia 911.......
    Pisteuo kai o filos mou george tha simfonei..e yellow;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Φανατισμός υπάρχει μεταξύ των πέξω και ιδιαίτερα των ιαπωνόφιλων που ξέχασαν ότι οικονομικοί λόγοι και μόνο τους οδήγησαν στην Ιαπωνία και μιλάνε τώρα για το απόλυτο αυτοκίνητο που με τα μισά λεφτά γαμάει ότι κινείται ... Ηρεμήστε ρε παιδία, ο μόνος λόγος να στραφεί κάποιος σε γιαπωνέζικο είναι οικονομικός . Τουλάχιστον αν ονειρεύεστε κάντε το σωστά ! Ο yellow κάποτε είχε γράψει ότι οι κάτοχοι GTR στην Ελλάδα είναι άτομα πιο κοντά στα Porsche παρά στα στα γιαπωνέζικα τουρμπιμένα βεγγαλικά ! Δεν νομίζω ότι κάποιος ευτυχής ιδιοκτήτης GTR θα κάτσει να βρίζει με μένος τα Porsche turbo ! Αντίθετα όλοι οι πραγματικοί πορσάκηδες ψάχνουν να μάθουν τι μπορεί να κάνει το ντάτσουν στις Σέρρες, στα Λιμανάκια και αλλού ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. εγω μπορω να πω οτι διαφωνω με τις ζαντες της 997.2 ΤΤ για να ελαφρυνει το κλιμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Οι ζαντες του 997,2 δυστυχως ειναι χαλια...οπως και οι μονομπουλονες...το σχεδιο δεν μου αρεσει...Δεν εχουν βαθος πισω...ο ασπρος GTR την εκανε...βεγγαλικο ηταν,εσκασε και εσβησε...σαν το GTR...σε λιγα χρονια κανεις δεν θα το θυμαται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. nai opws de thymatai kaneis tosa xronia ta r32 r33 kai r34 me ta rb26dett moter... to myalo sou kai mia lyra....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Όλα αυτά τα skyline είναι Μίκυ μάους που ποτέ δεν έκαναν κάτι στην πραγματική ζωή, ενδεικτικό είναι επίσης ότι τα περισσότερα από αυτά είναι δεξιοτίμονα . Δυστυχώς κάποιοι παρασύρθηκαν από των μύθο των περιοδικών και έμπλεξαν . Εδώ και 4 χρόνια υπάρχουν 3-4 στην Ελλάδα που μια ζωή τα ρυθμίζουν και τίποτα ! Αποδείχτηκαν μεγάλοι κουμπαρέδες και το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής είναι μηδέν παρά τις υψηλές προσδοκίες για 1000+ ... Το GTR υπάρχει αλλά δεν έχει καθιερωθεί ακόμα . Η ιστορία θα δείξει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ναι...η ιστορια θα δειξει...παρε παρε εδω τα καλα κιβωτια...παρε παρε εμπρος διαφορικο εχω λεγε...τωρα τωρα απο ιαπωνια JDM εχω λεγε...απο αυτο που δεν σπαει...οχι το EURO SPEC..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Hey! You some sort of skilled? Nice message. Are you able to inform me easy methods to subscribe your weblog?


    Here is my web-site - having trouble getting pregnant ()

    ΑπάντησηΔιαγραφή