Μια φωτογραφική περιήγηση στο καινούριο μουσείο της PORSCHE στο Τσούφενχάουζεν της Στουττγγάρδης .
Δείτε επίσης : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/60-porsche-stuttgart-zuffenhausen.html
Εδώ μοιραζόμαστε το πάθος μας για το αυτοκίνητο και την οδήγηση πέρα από σκοπιμότητες και συμφέροντα ...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Πόρσε έχει φοβερά τρακτέρ ρε μεγάλε ανιστόρητε.Πήρα και εγώ ένα ίδιο με το δικό σου για να οργώνω..Αφιερωμένο εξαιρετικά:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://img196.imageshack.us/img196/139/porschetraktor.jpg
Η Νίσσαν-Ντάτσουν στην Ελλάδα έγινε γνωστή από τα ημιφορτηγά της . Ειδικά αυτά που αγόραζαν οι γύφτοι μετά από συμφωνία του Βασιλιά τους με τον Θεοχαράκη ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ψάχνετε που αλλού έχει μπει η λέξη Porsche σας θυμίζω τα πρώτα Ibiza System Porsche ...
spap to gazi toy Datsun to pataei galotsa ! Telos
ΑπάντησηΔιαγραφήesy yellow apo anti japan egines datsuniaris krima tin Maranello sou
http://www.youtube.com/watch?v=gVSqTrg35P4
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Πόρσε και η Audi συνεργάστηκαν για το RS2 μόνο και μόνο γιατί η Πόρσε εκείνο τον καιρό χρεωκοπούσε!O Πιχ για να σώσει την Πόρσε επινόησε το RS2.Το εργοστάσιο της Πόρσε μην έχοντας δουλειά από τους πατημένους σκαραβαίους ,έφτιχνε φασόν και τη Μερσεντές 500 ταυτόχρονα!Τόσο καλά πήγαινε μέχρι που παρήγαγε τη boxter και τα cayenne και πάλι "κατόρθωσε" να χρεωκοπήσει και να αγοραστεί από το group vag.Οπότε ας βάλει τα κύπελλα κατάπλασμα γιατί από το 2012 θα κάνουν service δίπλα στα vw fox τα 911ΤΤ...Είδες τι κάνει το πολύ το δάνεισμα;Τώρα αν φτιάχνει πιάτα,ρολόγια και πηρούνια μαζί με τα τρακτέρ ας τα βάλει κι αυτά κατάπλασμα.Τρακτέρ Πόρσε έχω και το κάνω service στη sportscar στο Χαλάνδρι.Για όργωμα και σπορά είναι καλό.Για τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80
Και το cayenne σε δανεικό πάτωμα touareg βασίστηκε.
TO AUDI RS2 VGIKE SE PERIORISMENO ARITHMO KOMATIWN EINAI ASTIO ENA ERGOSTASIO NA EPENDISI H NA PROSPATHISI NA SOTHI APO LIMITED EDITION AYTOKINITO OSO GIA TIS NIKES KAI TA PROTATHLIMATA SE OLA TA TAIREN TOU KOSMOU POU EXEI H PORSCHE AN AYTO DEN SIMENI KATI TOTE NA PETAKSOUME TA PATEK PHILIPPE TA BREGUET NA PAROUME CASIO OSA DEN FTANEI H ALEPOU...
ΑπάντησηΔιαγραφήAμα δεν έχεις δουλειά και τα 2500 rs2 δεν είναι καθόλου αστείο.Για ψάξε να δεις σε ποιό εργοστάσιο φτιαχνόταν και γιατί.Δες τι γράφει στο site του ανώνυμου 11.03.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί την ίδια περίοδο συναρμολογούσαν Μερσεντές;Για να περάσει η ώρα;Σώθηκαν από το φαλιμέντο!Στη Φερράρι γελάνε με τα πρωταθλήματα της Πόρσε φίλε μου.Έχουν περισσότερα!Και δεν ξεπουλιούνται..ούτε έχουν 30 χρόνια το ίδιο σχέδιο.
H PORSCHE ήταν η σημαία των Γερμανών και γιαυτό αδιαφορόντας για τα κέρδη εξέλισαν διαρκώς την αερόψυκτη 911με το πλαίσιο που έμοιαζε με το πρώτο 911 του 64 . Η ζημιές ήταν γεγονός και παρείχαν σχεδιαστικές υπηρεσίες και παραγωγή για άλλες εταιρίες, όπως SEAT, Mercedes, Audi κλπ Τα τελευταία χρόνια έριξε νερό στο κρασί της και έγινε κερδοφόρος εταιρία δίχως όμως να πάψει να είναι σημαία για την Γερμανία . Ίσως για αυτά που κατάφερε να είχαν μπει οι βάσεις όλα αυτά τα χρόνια που είχε συγκεντρωθεί στην εξέλιξη της 911 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ PORSCHE το 2007 ήταν η νούμερο 1 αυτοκινητο βιομηχανία σε κέρδη . Μέσα στην ευφορία των χρηματιστηριακών υπεραξιών αποφάσισε να εξαγοράσει την VAG . Στην πορεία με την οικονομική κρίση δεν της βγήκε και έγινε το αντίστροφο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχνάμε όμως ότι οι βασικοί μέτοχοι της VAG και της Porsche είναι οι ίδιοι και δεν είναι άλλοι από τους απογόνους του Ferdinand Porsche, δηλαδή σε μεγάλο ποσοστό απλά θα αντάλλασαν μετοχές των δύο εταιριών . Μετά το 2008 η χρηματαγορά δεν έκανε εφικτή την εξαγορά της VAG αλλά αντοστρόφως της Porsche από την VAG .
re paidia na meinete me ta datsun...kai emeis tha meinoume me ta porsche mas...ante gia tora...
ΑπάντησηΔιαγραφή