Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

PORSCHE 997 TurboVivid Racing VR825



H Vivid Racing έχει εξελίξει το παραπάνω πακέτο βελτίωσης για 997ΤΤ . Με την χρήση δύο τουρμπίνων GT3076 καταφέρνει την απόδοση 825ΗΡ χωρίς εσωτερικές μετατροπές στον κινητήρα . Το κιτ αυτό κοστίζει 13.000 ευρώ χωρίς φόρους .
Παρακάτω βλέπετε τις επιδόσεις σε dragster 400m , 11,1629"@208km/h και 11,4464"@216km/h .

Δείτε το στην πίστα Firebird Phoenix .





Ρίξτε μια ματιά στο σχετικό
http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/techart-gtstreet-rs-vs-sportec-gt2-sp.html για να καταλήξετε σε κάποια συμπεράσματα ...

30 σχόλια:

  1. Ε και τι να λέει..Με ένα καλό πρόγραμμα καλύτερα θα πήγαινε ο τάφος που ακολουθεί τα Νισσάν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο άσχετος πρέπει να είναι κάποιος για να βγάλει τις VTG από το 997Τ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το 997 825 άλογα κάνει περίπου ίδιο 400άρι με το καινούριο 997 PDK 500 άλογα ! Ο συνδιασμός PDK-VTG δεν χτυπιέται. Αλλά και οι VTG είναι πιο γρήγορες από οποιαδήποτε άλλη τουρμπίνα ακόμα και αν έχουν 150 άλογα διαφορά στην μέγιστη ιπποδύναμη !
    Η μετατροπή αυτή γίνεται με το πνεύμα του Texas mile όπου μετράει η ταχύτητα με την οποία βγαίνουν από το μίλι και όχι ο χρόνος .
    Αυτό το Porsche το χαρακτηρίζω ΑΡΓΟ για τα άλογα του και τα πράγματα που φοράει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλέ μου Σαντίνο αφού το 997 της Vivid με GT3076 σε αμερικάνικο dragster παίζει 11,2-11,5 δεν μπορείς να κρύψεις πόσο θα κάνει το 996 σου με GT3076 σε ελληνικό δρόμο ...
    Γιαυτό άλλωστε την Τετάρτη δεν σήκωνες το τηλέφωνο να πας 400μ Aιγαλέου με το APR, σε είδαν όμως να κυκλοφορείς ... Σε είχα προειδοποιήσει εγκαίρως για το πως το κατασκεύασμα αυτό θα εξελιχθεί σε κουβά για να πετάς τα λεφτά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχω την εντυπωση παντως Γιωργο οτι το ασημι 996 που ξετρυπησε το APR εκεινο το βροχερο βραδυ του Σεπτεμβριου (και απο τοτε ο Θοδωρης καλα επραξε και δεν ξαναπατησε ρολλ)εγραφε Vivid Racing.Σου θυμιζει κατι?(εκτος απο κατι κολωνες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ αργο αμαξι για τα καλουδια που φοραει!
    APR και παλι APR με 3000Ε!
    Ειναι πολυ μπροστα οι ανθρωποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 3000 euro ena programma...dld 4200USD...gia auta ta lefta apo usa pairneis 2 programmata kai resta...ontos einai poli mprosta to apr...se timi...poli mprosta...gia na doume tha perasei ton anniva...programma o enas,programma o allos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πεστε ποτε θα πατησουν να φερω χαρτομαντηλα για τον Αννιβα! Θα παει κλαιγοντας στη μαμα του να πει οτι το καναν ΝΤΑ... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Αννιβας τι προγραμμα εχει? Απ τον... πως τον λενε... το σαλιωμενο? Δεν εχει ελπιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με μύξες και σάλια δεν περνιέται το APR.Ιδού η ρόδος ,ιδού και το πήδημα.Για να δούμε...Θα πάνε οι 2 τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Klama ta Porsche apo to GTR !!! An paei sthn pista gtr me to 997T 8a tou riksei gyro !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 7:44 η μετατροπή του 996 με 18G είναι πάρα πολύ καλή, έχουμε ένα δυνατό και εύχρηστο Porsche 996TT . Σε κόντρα κανονική δεν έχει καμία τύχει με το 997TT APR , ούτε και σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις . Από τις δύο κόντρες εκείνη την ημέρα κρατάω το μάζεμα που έκανε στο 996 το APR . Μου είναι αδιάφορο και μάλον είναι άχρηστο το ότι κάποια στιγμή πάει δυνατά το 996 18G και δεν ξέρω για πόσο και υπό ποιές προϋποθέσεις .
    Από την άλλη το άλλο 996ΤΤ 18G έφαγε την κολώνα του κανονικά, ούτε μάζεψε ούτε τίποτα .
    Οι κόντρες μου αρέσουν σαν θέαμα και δεν υπορτηρίζω κανέναν . Το ασημί 996 18G κέρδισε την κόντρα και το μπλε έχασε, τα έχω σε εκτίμηση αλλά σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι είναι γρήγορα σαν το 997ΤΤ ΑPR . Του Σαντίνο που έχει ακόμα μεγαλύτερες τουρμπίνες και κάποιοι ισχυρίζονται ότι κάνει ακόμα πιο γρήγορα το 200-300χλμ/ω το είδα στον δρόμο και ήταν τάφος . Κρίμα και το χειρότερο είναι οι ζημιές και η απαξίωση που έχει αυτό το αυτοκίνητο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξανατονίζω ότι η Vivid έφτιαξε το 997 για τον διαγωνισμό Texas mile και όχι για κόντρες ή πίστα . Στις πίστες οι VTG δεν χάνουν από GT3076 ακόμα και αν έχει ανοιχτεί το μοτέρ και αναπνέει καλύτερα και στροφάρει . Δείτε και εξηγείστε την διαφορά που τους κάνει το GT street , το έχω ως σχετικό σε αυτήν την ανάρτηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην πιστα δεν κανει τιποτα το Vivid 825 . Δεν ειδαν κανα βιντεακι απο GTR πριν το ανεβασουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όποιος την βρίσκει με το κατσαβίδιασμα και θέλει να παριστάνει τον γκαραζιέρη καλύτερα να πάρει GTR και ακόμα καλύτερα EVO !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Exeis plaka pantos giorgo...oloi kratisane tis kolones pou efage to apr apo to ashmi kai esi kratises oti mazepse kapia stigmi...o sostos kontrakias kserei kai na xanei,kai na to paradexete.apo stasi to tip einai kalitero apo manual.roll omos asto...tha klaiei pali to apr.to eidam eto ergo.mexri na ksipnisei to tip exei figi to 18g.ksexases profanos pos o annivas afise to thodori na patisei protos gia na tou xarisei tin diafora apokrisis tou tip..fisika kai to ksexases opos kai to dikolono apo to ashimi...gnisios kotrakias eisai...mpravo sou...poli plaka exeis sou leo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 9:15 δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες και θεωρώ σημαντικότερη αρετή σε ένα γρήγορο αυτοκίνητο να γεμίζει γρήγορα 2-3ες παρά να ανοίγει καλά μετά τα 280 . Σε όλες τις ενδιαφέρουσες γρήγορες διαδρομές, στροφές, πίστες, οι ευθείες που παρεμβάλονται ανάμεσα στις στροφές είναι 50-100-200 μέτρα (λιμανάκια, Σούνιο, Σέρρες πχ)άντε και καμια ευθεία 650 μέτρα ... Προσωπικά γούστα είναι αυτά και μάλιστα όλοι μας αλλάζουμε συνήθειες .
    Τώρα ότι κέρδισε το ασημί 996 το είπαμε και μπράβο του .
    Από στάση ο συμπλαίκτης είναι καλύτερος !
    Στο βίντεο φαίνεται πως ξεκινάνε δίπλα και ανοίγει συνεχώς την διαφορά ο Θοδωρής .
    Για τελευταία φορά δεν είμαι κοντράκιας ! Τέλος . Μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα και η διαδικασία να ανταγωνίζονται . Απέχω από το σε κέρδισα με κέρδισες, εμείς-εσείς και άλλες τέτοιες βλακείες . Όποτε έχω κάνει κόντρα δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω πόσο μάλον για τον Θοδωρή .
    Το APR για 997 ΤΤ είναι ένας σοβαρός λόγος να αγοράσεις αυτό το αυτοκίνητο , χωρίς APR δεν κάνει διαφορά από 996 ΤΤ .
    Το 18G είναι πολύ ωραία βελτίωση για το 996 ΤΤ, το συζητάγαμε με τον κυρ Μήτσο να το κάνει έτσι αλλά ...
    Το GT3076 του Σαντίνο όσο καλά και αν λέτε ότι πάει μετά τα 280 για μένα είναι τραγικό αυτοκίνητο και η μετατροπή αυτή είναι για τα σκουπίδια . Ακατάλληλο για κόντρες, ακατάλληλο για Σαντορίνη . Ο Σαντίνο έχει ρίξει τόσα λεφτά για να κάνει κόντρες 1-2 φορές που έρχεται Αθήνα και κατάφερε να μην έχει τίποτα . Στεναχωρήθηκα μάλιστα για τα λεφτά που πέταξε στον κουβά τώρα τελευταία ... Δεν είναι μόνο κουβάς αλλά απαξιώνει το αυτοκίνητό του γιατί κανείς δεν πρόκειται να το αγοράσει έτσι ούτε αν μάθει τι έχει περάσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όσοι δεν μπορείτε να ξεκινήσετε το 996ΤΤ πάρτε με ένα τηλέφωνο να έρθω να σας μάθω .
    Ο κυρ Μήτσος το ξεκίναγε δίπλα στον Θοδωρή στην Μαύρη και μετά έχανε για λόγους που έχουμε αναλύσει δεκάδες φορές αλλά κάποιοι ποτέ δεν θα καταλάβουν και θα είναι κολημένοι με νούμερα σε δυναμόμετρα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 7:48 έχεις απόλυτο δίκιο . Τα Porsche δεν φτιάχτηκαν για να μπαινοβγαίνουν στα συνεργεία και να ανεβοκατεβαίνουν στα δυναμόμετρα ... Καλύτερα να πάρει κάποιος EVO αν έχει κάβλα να φτιάχνει έναν χρόνο για να πάει μία κόντρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ta 996 18g ftiaxtikan prin 2 xronia kai ta 2 sthn ellada kai oudepote kanane tsik...tora gia ta Gt30 einai allo thema...pio megalo karavi pio megalos mpelas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω θετική άποψη για τα 18G, προσωπικά θα μου άρεσε να ήταν μπροστά από κάτι πιο σύγγρονο αλλά οι VTG βγάζουν εξωπραγματικές ροπές και συνεπώς είναι άπιαστες στις 3 πρώτες σχέσεις που η κλιμάκωση είναι πιο αραιή .
    Αντίστοιχα το νέο 997ΤΤ με 3,8 lt, FSI, συμπίεση 9,8:1 θα είναι ακόμα πιο γρήγορο . Βέβαια θα περάσει λίγος καιρός μέχρι να το βρουν και για κάποιο καιρό θα υπερτερούν το πολύ φτιαγμένα GT1 block αλλά το μάλον του ανήκει . Εννοώ σε επιδόσεις γιατί και ένα 996ΤΤ το ίδιο αυτοκίνητο είναι στην βάση του και κάνει τα πάντα άψογα, όποιος όμως έχει το κόλημα ποιό είναι πιο γρήγορο και θέλει κόντρες πρέπει να έχει υπόψιν του ότι το PDK δεν χτυπιέται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. to 3,8 foraei turbo apo 997,1 gt2...autes pou exei valei kai o ttp...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 200 κυβικά παραπάνω + άμεσος ψεκασμός + 9,8:1 συμπίεση αντί 9,3:1 καταλαβαίνεις ότι θα έχει καλύτερη καμπύλη δύναμης αν βάλεις και PDK ...
    Το αυτοκίνητο του ΤΤΡ όπως και τα περισσότερα 997ΤΤ δεν πάνε καλά λόγω προγράματος και κυρίως έχουν ασταθή απόδοση .
    Αλλάζουν ξανά και ξανά προγράματα, ρυθμίζουν και ξαναρυθμίζουν χωρίς αποτέλεσμα, όχι μόνο ο ΤΤΡ και μετά λένε κάτι δεν πήγε καλά ... Στο τέλος το κατάφερε και έσπασε, τι κατάλαβε ;
    Μόνο το protomotive 997TT με μεγάλες VTG έχει γράψει καλύτερο χρόνο από το 997ΤΤ APR αλλά λίγες φορές και αυτό έχει αστάθεια αλλά ήταν καλύτερο του μαύρου 997ΤΤ . Το αυτοκίνητο του Θοδωρή ούτε φίλτρο φοράει ούτε εξάτμιση και για αυτό το παραδέχομαι . Χωρίς να έχει πατήσει συνεργείο ποτέ να ξεβιδώσει έστω και μια βίδα, πάει όπως πάει χωρίς να απασχολεί με προβλήματα και ρυθμίσεις . Αυτό είναι PORSCHE . Αν είναι να χαλάει και να σπάει τι να το κάνω ; Άσε που όλα τα 997ΤΤ έχουν πετάξει κολάρα από την πίεση εκτός από τα APR , δεν είναι μόνο του Θοδωρή αλλά και άλλοι φίλοι το έχουν βάλει εδώ και 3 χρόνια και πάνε μονίμως με το τρίτο πρόγραμα χωρίς κανένα πρόβλημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. posa pairneis apo tin apr?den les sto santo na sou staksei tipota na peis kana kalo logo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Esas, o Salias pou ton ipostirizete gia tous tafous pou ftiaxnei, sa dinei tipota?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 8:44 τίποτα δεν παίρνω από κανέναν και όπως έχεις διαπιστώσει δεν κάνω διακρίσεις . Πολύ ευχαρίστως να αναρτήσω την δική σου άποψη πάνω στην βελτίωση και να παρουσιάσω οποιοδήποτε αυτοκίνητο .
    Τόσα χρόνια που ασχολούμε με αυτοκίνητα δεν έχω ξαναδεί καλύτερο προϊόν από το πρόγραμα APR για 997ΤΤ . Δεν λέω ότι η APR είναι κορυφή παντού αλλά ορκίζομαι στο πρόγραμα APR για 997ΤΤ .
    Εγώ δεν πήγα να παραμυθιάσω τον ΤΤΡ ή τον SWITZER και να παριστάνω τον ντήλερ, ούτε χρησιμοποίησα την λέξη APR σαν nick name αλλά την λέξη yellowbird (RUF CTR) .
    Ρίξε μια ματιά στο blog να δεις τα Switzer, Sportec, Techart, SSP, AMS, EVOMS, RUF, RD, 9ff και τόσους άλλους βελτιωτές .
    Μείνετε συντονισμένοι γιατί θα παρουσιάσω και άλλους βελτιωτές και την φιλοσοφία τους . Μάθετε να επιλέγετε την βελτίωση που σας ταιριάζει, άλλος θέλει χρήση πίστας, άλλος κόντρες, άλλος Texas mile, άλλος φτηνά, άλλος ποιοτικά, άλλος λαϊκά, άλλος exclusivity κοκ Το πρόγραμα APR για 997ΤΤ είναι μοναδικό προϊόν αλλα δεν συγκρίνεται με μια μετατροπή RUF ακόμα και αν είναι πιο γρήγορο , άλλο το ένα άλλο το άλλο ...
    Τώρα αν πηγαίνεται στα σούπερ μάρκετ και σαβουριάζετε ότι βρίσκετε δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμα θα είναι σωστό ... μόνο με πράξεις μπακαλικής θα την βγάζετε και θα λέτε 200-300 σε 9 και 100-200 σε 5 + 2 κολώνες από τον Σαντίνο - τις 3 του ΤΤΡ + την 1,5 μετά τα 280 - 340 πρόσθεσε και 0,3 μπαρ από τότε + τον τουρμπόκαιρο του Πασχάλη Τερζή ψέκασε και λίγο μεθανόλη βάλε και τα ίσια δόντια ... μόνο που όλα αυτά καταλήγουν μηδέν εις το πηλίκον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. paratiste genika tis porsche kai ta panakriva kit pou vazoun gia aytes....ksexaste tous boxer kai guriste to kefalh se ropes...kai atmosfera...(p.x. v8 leme twra) an kapoios epimenh kai einai porschakias na koitaksei tis polh kales kai olokleiromenes douleies tis 9ff.....*egw prosopika eixa 2 72ares sto 996 mou kai phge mono (tespa..) 900 aloga (gia na mhn exw polu lag) kai me pathse ena bmw e 36 eripio pou eixe enan 5.7 chevy katw apo to kapo...ta sumperasmata dika sas..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. aaa kai mia fulikh sumvoulh...opoios thelei thn akouei...OXI POLLA ALOGA KAI ROPES STO PDK....ponaei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή