Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

PORSCHE 911 GT3 RS 2010


4 σχόλια:

  1. Φοβερό αυτοκίνητο πραγματικά. Είναι σαφώς πιό αγωνιστικό το feeling σε σύγκριση με την turbo και την "απλή" GT3 mk2. Ο ήχος τέλειος, ελαφρύ αμάξωμα, εξατμίσεις τιτανίου και roll cage. Ό,τι χρειάζεται ένα γνήσιο track car. Επίσης, η GT3 RS MK2, εν συγκρίσει με άλλα μοντέλα porsche, έχει εξελιχθεί στο Division της Porsche Motorsport, όπου έχουν εξελιχθεί η cup και η RSR!!!! Από αυτό και μόνο καταλαβαίνετε πόσο αγωνιστικό feeling θα έχει αυτό το αυτοκίνητο.
    Προσωπικά, το μόνο που με "χάλασε" είναι η αεροτομή πίσω. Ομολογώ ότι χαλάει λίγο το πίσω μέρος. Αλλά όπως είπε και η Porsche, η GT3 RS, δεν σχεδιάστηκε με βάση την οπτική πλευρά της υπόθεσης και την αισθητική. Σχεδιάστηκε να είναι ένα πραγματικό race car, με εξαιρετικό downforce.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι λίγο φτηνοδουλειά η πίσω αεροτομή, κάτι σαν της Μ3 GTS ίσως να προσπαθούν να το κάνουν μόδα ή αυτή είναι η αισθητική των Γερμαναράδων .
    Πιστεύω όμως ότι η GT3 χαρίζει απολαύσεις πέρα από απόλυτους αριθμούς και είναι φτιαγμένη για να μπαίνει πίστα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Porsche δεν το έχει εφοδιάσει με PDK για να προσφέρει μεγαλύτερη εμπλοκή στον οδηγό .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο μπλοκ της GT1 δεν έμπαινε το PDK ούτως η άλλως. Η νέα turbo (997 mk2) για παράδειγμα έχει πάψει να έχει το διάσημο μπλοκ της GT1... είναι εντελώς νέος ο κινητήρας της! Γι'αυτό και οι βελτιωτικοί οίκοι δεν έχουν βγάλει σοβαρά tuning stages καθόλου. Μόνο ορισμένες εταιρείες έχουν ανεβάσει ελαφρώς πίεση σε συνδιασμό με εξατμίσεις. Τίποτα άλλο. Είναι καθαρά πειραματικό το στάδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή