H Boost Logic με δικές της περιφερειακές βελτιώσεις όπως turbo kit(Journal Bearing), intercooler, exhaust system, fuel system κατάφερε το GT-R να αποδώσει 823 ίππους στους τροχούς με πίεση υπερπλήρωσης κοντά στα 2bar. Όπως βλέπετε στο βίντεο έχουν αποσυνδέσει την μπροστινή κίνηση για να δυναμομετρήσουν .
Δείτε επίσης : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/issan-gt-r-vs-corvette-zr1.html
http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/ssan-gtr-switzer-p800.html
http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gtr1000hp-ssp.html
Βρεχει αλογα ... τι θα γινει με αυτα τα Ντατσουν ?
ΑπάντησηΔιαγραφήTha anatinaxtoun ! Mhn dinetai bash stis amerikanies !
ΑπάντησηΔιαγραφήEtsi xalara 800+ roda...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "χαλαρά" θα το δούμε αργότερα... Μετά το μπαμ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΑΜ κανουν τα μποξερ σας που κανουν σα χαλασμενα καϊκια
ΑπάντησηΔιαγραφήPeite kai kamia kalh koubenta . To ergaleio einai allou !
ΑπάντησηΔιαγραφή12:55 Θα ήθελες και εσύ να γίνεις καϊξής όμως... αλλά... no money no funny!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα'τος πάλι ο έλληνας ο ειδικός!!! "Το εργαλείο είανι αλλού" λέει και ας μην το έχει δει ούτε από κοντα!!!!! Αλλά ο Έλληνας παιδί μου είναι ειδικός σε όλα και για όλα!!!!! Τα μυρίζεται από μακριά τα εργαλεία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα νούμερα που βγάζουν τα GTR είναι αλλού !!! Μπορεί οι περισσότεροι να μην το έχουμε δει μπροστά μας αλλά θα γίνει και αυτό, το GTR ήρθε για να μείνει είτε σας αρέσει είτε όχι .
ΑπάντησηΔιαγραφήnia..ooso meinane ta R33-R34 .....ere komplex pou exoune merikoi epeidi pote den tha apoktisoune porsche...etsi einai ellinares..oti den mporoume na apoktisoume to ekfillizoume kai pame gia alla:))))))...
ΑπάντησηΔιαγραφή