Επιτέλους είναι έτοιμο το Audi RS5 2,5 χρόνια μετά την παρουση του πρώτου Α5 . Η Audi έχει δημιουργήσει μια πολύ καλή παράδοση με όλες τις εκδόσεις RS με αποτέλεσμα να περιμένουμε με ανυπομονησία το RS5 . Ο κινητήρας θα είναι ατμοσφαιρικός FSI4.2-liter V8 (331 kW) 450 PS και 430 Nm, quattro όπως όλα τα RS και κιβώτιο 7ταχυτήτων διπλού συμπλαίκτη S-tronic . Περισσότερες πληροφορίες σε λίγες μέρες στις 2 Μαρτίου με την επίσημη παρουσίαση στο σαλόνι της Γενεύης .
Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010
Αudi RS5 4.2-liter V8 450 PS
Επιτέλους είναι έτοιμο το Audi RS5 2,5 χρόνια μετά την παρουση του πρώτου Α5 . Η Audi έχει δημιουργήσει μια πολύ καλή παράδοση με όλες τις εκδόσεις RS με αποτέλεσμα να περιμένουμε με ανυπομονησία το RS5 . Ο κινητήρας θα είναι ατμοσφαιρικός FSI4.2-liter V8 (331 kW) 450 PS και 430 Nm, quattro όπως όλα τα RS και κιβώτιο 7ταχυτήτων διπλού συμπλαίκτη S-tronic . Περισσότερες πληροφορίες σε λίγες μέρες στις 2 Μαρτίου με την επίσημη παρουσίαση στο σαλόνι της Γενεύης .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
7.59 ΝΙΡΜΠΟΥΡΓΚΡΙΝΓΚ.....ΕΠΙΣΗΜΩΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό... μεχρί να πιάσει πάτο και αυτό όπως όλα τα Audi!!!! Δείτε R8, RS4, S5, κ.λ.π. Τελευταία βγαίνουν πάντα μπροστά στον ανταγωνισμό! Μόνο Desing και φιγούρα είναι με τα LED-άκια και τις μάσκες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα δυναμόμετρα αποδίδουν λιγότερα άλογα, έπρεπε να ήταν τούρμπο . Audi σημαίνει turbo-quattro δεν μπορεί το RS5 να είναι ατμοσφαιρικό .
ΑπάντησηΔιαγραφήKala i Audi exei kseftylistei teleiws. Kala leei o allos gia ta LEDakia! Ou na xatheite koproskyla ksypniste kai ftiaxte kana amaksi tis prokopis
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Audi πριν 30 χρόνια έβγαλε το quattro και άλλαξε την ροή της ιστορίας σε ράλλυ και δρόμους . Σήμερα το RS5 είναι κωμικό μπροστά σε ένα GTR ! Κουπέ και τα δύο, παραπλήσια τιμή απείρως καλύτερο το GTR ! Κρίμα που το VAG δεν λαμβάνει υπόψη του το GTR γιατί έχει όλη την τεχνογνωσία και τα εφόδια να έρθει μπροστά από το ντάτσουν ... V-10 bi-turbo, 7 DSG, quattro . Βρείτε μου έναν λόγο να αγοράσει κάποιος RS5 αντί για GTR . Με στεναχωρεί αυτή η αντιμετώπιση της VAG γιατί είμαι φανατικός αουντάκιας κάτοχος RS2 . Όσο και αν προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου δεν βρίσκω ούτε ένα λόγο να το αγοράσω ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας RS2
Κώστα RS2, είναι διαφορετικής φιλοσοφίας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο από το GTR και σίγουρα δεν απευθύνεται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, αυτός που θα πάρει το RS5, δεν θα πάει ποτέ σε πίστα, είναι σίγουρο. Το θέμα όμως είναι, ότι πολύ αμφιβάλλω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα τα καταφέρει γενικώς στον ανταγωνισμό της ίδιας φιλοσοφίας. Δηλαδή, κάτσε να βγει η νέα Μ3 με τα 450 και θα δεις τι σημαίνει αυτό. Πάντα πίσω είναι τα Audi εδώ και χρόνια. Πάνε οι εποχές που έβγαινε το περίφημο εκείνο RS4 biturbo με τα 380. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το βρίσκεις πουθενά κάτω από 500 άλογα και μάλιστα τα παίρνει πανεύκολα και αξιόπιστα. Τώρα περισσότερο δίνει βάση η Audi στο να πουλήσει μέσω των LED (όπως ανέφερα και παραπάνω) και μέσω της φιγούρας, μάσκες, ζάντες κ.λ.π
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα οποια LED τα χρεωνει και εξτρα χαχαχαχαχαχα! Πανε οι καλες εποχες της Audi... Καλα λεει ο αλλος για το GTR. Ας αγορασουν ενα για δειγμα μπας και φτιαξουν ενα αξιολογο αμαξι, οπως εκανε επιτελους η Πορσε με το PDK
ΑπάντησηΔιαγραφήH Audi είναι πρωτοπόρος στα τούρμπο και απορώ γιατί επιμένει στην ατμόσφαιρα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν δέχομαι ότι είναι άλλη κατηγορία με το GTR γιατί το GTR μπορεί να κάνει εύκολα ότι και το RS5, δεν υπάρχει ένας τομέας να υστερεί εκτός αν αρχίσετε να λέτε για το ταμπλώ και άλλα αδιευκρίνιστα περί ποιότητας και στύλ ... Άλλωστε το RS5 το εξέλιξαν στο Ρινγκ και εκεί είναι πολύ πίσω από το Ντάτσουν .