Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

TechArt GTstreet RS Vs Sportec GT2 SP 750 Vs 9ff BT-2 800





Συγκριτικό μεταξύ τεράτων στο Sachsenring . Ρεκόρ πίστας έκανε η ΤechArt GTstreet με 1'31,94" , 2" μπροστά από την Sportec και 3" από την 9ff . Κάντε κλικ στις σελίδες να δείτε αναλυτικά γυρολόγια, επιδόσεις και κατάταξη .

1. Sportec GT2 SP 750
750 hp, 850 Nm
1506 kg, Vmax. 364 km/h
0-100 km/h in 3,9 s
0-200 km/h in 9,4 s
0-300 km/h in 21,2 s


2. TechArt GTstreet RS
700 hp, 860 Nm
1515 kg, Vmax. 339 km/h
0-100 km/h in 3,5 s
0-200 km/h in 10,0 s
0-300 km/h in 26,9 s


3. 9ff BT-2 800
800 hp, 900 Nm
1525 kg, 380 km/h
0-100 km/h in 4,1 s
0-200 km/h in 9,7 s
0-300 km/h in 21,1 s

11 σχόλια:

  1. To TechArt είναι το μόνο από τα τρία που φοράει VTG τουρμπίνες . Η επίδοσή του στα 400 μέτρα είναι αισθητά καλύτερη από τα άλλα δύο . Ο τρόπος λειτουγίας των VTG εκτός από τα 400μ το βοηθούν ακόμα περισσότερο στον χρόνο πίστας όπου η διαφορά από τα άλλα είναι τεράστια .
    Μετά τα 200km/h παύει να είναι ανταγωνιστικό με τα άλλα δύο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. giorgo to techart exei 100-200 se 6,5 eno ta alla 2 ena sec ligotero...ara mexri ta 100 einai kaliteres oi vtg...mipos einai tiptronic to techart?opote giauto petagete etsi apo stasi mexri ta 100?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι το μόνο με VTG . Λέω μέχρι 200 γιατί στα 400μ με 200+ είναι ακόμα μπροστά . Αυτή η γεμάτη δύναμη των VTG πιστεύω κάνει την διαφορά στην πίστα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η καινούργια Turbo είναι πιο γρήγορη νορμάλ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 11,15" η 997PDK μαμά 500 άλογα όσο και η Techart με 700 άλογα , προφανώς την διαφορά την κάνει το PDK . Οι άλλες δύο 11,4 και 11,5 η πιο δυνατή 800 άλογα 9ff χάνουν και από σασμάν έναντι του PDK αλλά και από το σετ απ του μοτέρ αφού πια δεν έχουν VTG αλλά συμβατικές τουρμπίνες .
    Όπως καταλαβαίνετε είναι θέμα επιλογών του κάθε βελτιωτή και υποψήφιου πελάτη . Σίγουρα για ενδιάμεσες επιταχύνσεις, κόντρες, στριφτερές διαδρομές και trck days υπερτερούν καθαρά οι VTG . Θα πει κάποιος ποιός ο λόγος κάποιος να στερηθεί τις VTG για κάποιες συμβατικές πιο μεγάλες τουρμπίνες . Ο μόνος λόγος κατά την γνώμη μου είναι η χρήση σε αούτομπαν . Οι Γερμανοί έχουν αούτομπαν με ελεύθερα όρια και πολύ εξελίσουν Porsche με το σκεπτικό ότι θα βγουν για να ταξιδέψουν με 300 + και θα απολαμβάνουν τις επιταχύνσεις 250-350 ...
    Το μόνο μείον των VTG είναι η κακή απόκριση αλλά εύκολα προσαρμόζεται ο οδηγός . Με το PDK θα έχουν σχεδόν αδιάκοπη παροχή ισχύος κατά τις αλλαγές στην επιτάχυνση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δείτε τους χρόνους πίστας . Οι διαφορές δεν είναι από το στήσιμο της ανάρτησης, αποκλείεται αφφιβάλω αν μπορεί κάποιος να φτιάξει ανάρτηση να κερδίσει 2" από την μαμά όχι μεταξύ τους οι βελτιωτές, άσε που ο 9ff φοράει KW κορυφαία για Porsche για μένα . Η διαφορά γίνεται από το μοτέρ, οι VTG κλέβουν 2" από τις μεγάλες τουρμπίνες και ας αποδίδουν 50-100 άλογα λιγότερα . Από στροφή σε στροφή καθαρίζει η ροπή των VTG, άντε σε ευθεία 1000 μ να βρεθούν κανά εκατοστό μπροστά τα άλλα και αν ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκέψου ότι η Lamborghini Murcielago LP 670-4 SuperVeloce στην ίδια πίστα έκανε 1:36.29, δηλαδή 4 δευτερόλεπτα πιο αργή από την Techart .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γιωργο μην εισαι και τοσο σιγουρος με τις KW..μιλω παντα για τα ΤΤ και οχι ,ισως για GT3...που ακομη και εκει θα προτιμουσα για το απολυτο ,κατι σε sachs απο RSR......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δημήτρη καταλαβαίνεις τι θέλω να πω ... Μια racing ανάρτηση με σωστό σετ απ τα καταφέρνει καλύτερασε πίστα, αλλά συνολικά από την προσωπική μου εμπειρία ψηφίζω KW Variant III ή CS . Με KW CS έκανε το ρεκόρ 7:15 το 996 GT2 του Edo . Τα ΤΤ είναι τόσο καλά που και με χαλασμένα αμορτισέρ πάνε γρήγορα ...
    Πάντως στο θέμα VTG είμαστε απόλυτα σύμφωνοι για την χρήση σε στριφτερούς δρόμους, πίστες και γενικότερα στην πραγματική ζωή εδώ και όχι στην Γερμανία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το GT2 του edo ητανε πισωκινητο και οχι τετρακινητο ,τοτε και κατω απο καποιες συνθηκες ναι ισως οι KW λειτουργησανε πολυ καλα,αλλα αυτα πολυ καιρο πριν,..τα σετ απ των αναρτησεων εχουνε ξεφυγει πολυ...το RSR του 2011 ηδη κανει δοκιμες με αλλο σετ απ...και χαμηλοτερη ιπποδυναμη αλλα με καλυτερη ροπη και ηδη ειναι ταχυτερο απο το υπαρχον...οι VTG ειναι μεγαλο κεφαλαιο και μεχρι στιγμης στους δρομους κυκλοφορουνε μονο ορισμενες VTG(απο GT2 βελτιωμενες)....ενημερωτικα,υπαρχουνε ακομη μεγαλυτερες απο αυτες που ολοι μας ξερουμε αλλα με τεραστιο κοστος και αριθμο πενταψηφιο..αλοιμονο εαν τις πασαρε καποιος βελτιωτης σε κιτ του,...μπορειτε να αναλογιστειτε το κοστος ....περιμενε λιγο και θα δεις;)....
    απο την παραπανω Δευτερα και για αρκετο καιρο θα ειμαι αθηνα..θα τα πουμε απο κοντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. παντως για ακομη μια φορα εχω καποιες "ενστασεις" με την 9ff ξανακοιτωντας τους χρονους...αφου βλεπουμε οτι παρολου που παρουσιαζεται πιο δυνατο κατα 50 αλογα(και με παραπανω ροπη) απο το sportec μεχρι τα 200 ειναι 0,3 πισω και χανει μολις 0,1(παπαριες δλδ) στα 300 ...οσο για το techart ,και επειδη εχω καποιες επαφες ,το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι 700,αλλα ακομη λιγοτερα....οσο για το τι αναρτησεις φορα....;)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή