570 ροδα ειναι με test pipes, σωληνωσεις, μπεκ, τρομπα, cobb ολοι ετσι τα φτιαχνουν τωρα φουλ πρωτο σταδιο . Τα 996 Τ ήταν κάποτε ... Δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το DSG ούτε έχουν μοτερ ικανο να ανεβαζει στροφες σαν του GTR . Δεν υπαρχει συγκριση, ετσι οπως τα λετε ψαχνετε να βρειτε που μπορει το 996 να συναγωνιστει ... Θελετε να ειστε στον κοσμο τον δικο σας ... Το GTR ειναι οτι ηταν τα 993Τ και 996Τ οταν βγηκαν ...
"Το GTR ειναι οτι ηταν τα 993Τ και 996Τ οταν βγηκαν ..." poly swsti kouventa file. Mallon parakatw einai to sygkekrimeno M6 pou anafereis. Giati den anoigei auto to M6 me ena 997 a' stadio 550-570 strofalo na doume ta 650 aloga tou ;-)
Το Μ6 έχει πατήσει με το 996GT28 και με 997 με μεγάλες VTG και και πηγαίνει κάπου εκεί ανάμεσα, εκτός των άλλων ο Σταύρος έχει μόνιμα V-Box και ξέρει τι κάνει το αυτοκίνητό του ανά πάσα στιγμή . Ένα GTR μπορεί να περάσει το Μ6 αυτό ακόμα και με 570 μοτέρ αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να ρίχνει 3 κολώνες για πλάκα . Στο μπλογκ αυτό έχω μεταφέρει κατεπανάληψη πληροφορίες για GTR με μαμά τουρμπίνες και 570 τροχό, όσο προχωράει ο καιρός τόσο ανεβαίνουν τα GTR και δεν νομίζω κάποιος που κατεβαίνει σε κόντρες να πηγαίνει με τα παλιά συστήματα και 570 μοτέρ την στιγμή που μπορεί να έχει 570 τροχό ... Είδαμε και το GTR AMS το οποίο αν ανοίξεις το καπώ δείχνει 100% μαμά αλλά με τις υβριδικές τουρμπίνες και 109 ξεπερνάει τα 700 άλογα και παίζει 10,5 @ 400μ . Ρίξτε μια ματιά εδώ http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gt-r-time-attack.html
Διαχρονικά τα Porsche turbo είναι τα απόλυτα σπορ αυτοκίνητα από το 1974 . Σε οποιαδήποτε δοκιμασία είναι στην κορυφή έστω και ως βελτιωμένα όμως παράλληλα έίναι τέρατα αντοχής αξιοπιστίας και η πρακτικότητα τους είναι πολύ μεγαλύτερη από ότιδήποτε άλλο κινείται τόσο γρήγορα . Ειδικά τα 993 ΤΤ ανέβασαν τον πήχη πολύ υψηλά, εκτός των άλλων υπερείχαν σε ασφάλεια και στις δύσκολες συνθήκες . Τα GTR πλεον είναι ανταγωνιστικά με τα 997 TT και σίγουρα ανώτερα από τα 996ΤΤ σε κινητήρα, στήσιμο, κιβώτιο, επιδόσεις, πίστες . Το 996ΤΤ είναι ένα τέλειο σπορ αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει τα πάντα, δεν υπάρχει κάτι να υστερεί . Όμως σε κόντρα υπάρχουν 2 στοιχεία που του λείπουν και δεν βρίσκεται πια στην κορυφή . Το ένα είναι οι VTG και το άλλο είναι το DSG . Προσωπικά το προτιμώ 100 φορές από ένα ντάτσουν αλλά δεν με ενδιαφέρει να κερδίζω στις κόντρες ούτε να κάνω τον καλύτερο χρόνο σε πίστα, μου αρέσουν και οι κόντρες και οι πίστα σαν διαδικασία και σαν αγώνας και όχι σαν αποτέλεσμα ...
Ta GTR pou anoiksane me to M6 den forane ola auta pou foraei se allo post sou to GTR (oute douleuoun 1.4 bar) kai paei 470 roda. Douleuan 1.2 kai oxi teleia kiolas. Ase me na kserw kalytera file yellowbird ;-)
5:18 είχε ανοίξει όταν ήταν στοκ μοτερ και έφαγε ξύλο από το νινί-APR , προηγουμένως είχε δοκιμάσει με το άσπρο του φίλου του του Βασίλη και τα είχε πάει καλά . 5:15 πολλά έχουν πει για τα δύο αυτά GTR αλλά δεν μπαίνω στην διαδικασία αυτή και δέχομαι ότι δηλώνουν οι ιδιοκτήτες τους . Τα 570 τροχό από μαμά τουρμπίνες με όλα τα περιφερειακά, ντεκατ και αγωνιστική είναι εφικτό νούμερο σήμερα . Πέρσι πήγαιναν για 570 μοτέρ σήμερα για τροχό . Κάθε μέρα βγαίνουν καινούριες βελτιώσεις για το GTR . Σήμερα διάβαζα πχ για το Cobb tuning Transmission Module αλλά δεν το ανέβασα ... Ανέβασα το 993GT2 να ξεχαστούμε λίγο από την ντατσουνιά και όλη αυτή την τεράστια βιμηχανία βελτιώσεων που είναι δίκοπο μαχαίρι . Καλή γιατί υπάρχουν τα πάντα σε προσιτές τιμές, κακή γιατί όποιος παρασυρθεί θα τον απορροφήσει τελείως ...
Τέλος κάποιοι έχουν πέσει σε ατόπημα . Πολύ με κατηγορούν ότι εκθειάζω το ντάτσουν όταν τους λέω ότι είναι πολύ γρήγορο . Από την άλλη κάποιοι λένε ότι με 570 άλογα το ντάτσουν ρίχνει 3 κολώνες στο Μ6 5,8 ! Αυτό δεν είναι γρήγορο αλλά πανγρήγορο . Μάλιστα προτείνω στα παιδιά με τα 996 που με βρίζουν να φέρουν ένα 996ΤΤ Κ24 στο 1,2bar που παίζει κοντά στα 570 να πάει με τον Σταύρο να δούμε αν θα του ρίξει 3 κολώνες ή ακόμα καλύτερα να πατήσουν με τα ντάτσουν όπως αυτά κατέβηκαν να δούμε αν θα τα καταφέρουν καλύτερα από το Μ6 ...
kaneis den se evrise giorgo...apla ta 996/997 exoun aklitero moter apo to gtr...sti metadosi kai se alla pragmata to nisan einai kalitero...oxi se moter omos...GT1 block ksereis esi...katse na doume poso aksiopista tha vgoun ta nisan(exoume dei idi diladi alla telos panton tora)
Απο τον πρωτο χρονο εφτασε κοντα 1000 ΗΡ το GTR και τα 996 χρειαστηκαν 10 χρονια να τα πανε 700 . Το μονο GTR που εσπασε ηταν το λευκο γιατι δεν ειχε τρομπα-μπεκ και σηκωσε παραπανω πιεση απο οτι επρεπε . Για του ΤΤΡ γιατι δεν λετε οτι εσπασε με 680 ΗΡ ?
Παντα λεμε αυτα που μας συμφερουν... Ποσα Πορσε εχουν σπασει ρε παιδια? Ποσα ΕΒΟ, Σκουμπι τοσα χρονια?? Υπαρχει κανεις που να μην εχει σπασει αμα δεν κανει σωστες ρυθμισεις? ΟΛΑ ΣΠΑΝΕ! 996ΤΤ με Κ24 στα 1.2 bar μπορει να μη ριξει 3 κολωνες αλλα θα ριξει αρκετα. Παρτε το χαμπαρι οτι τα 996/997 τουρμπο και τα GTR πανε καλυτερα με λιγοτερα αλογα απο αλλα αμαξια. Το Μ6 εκανε το λαθος και πηγε το GTR απο πρωτες ρολλαριστες. Αν πηγαινανε απο τα 100+ η διαφορα θα ηταν το πολυ 1 κολωνα ισως και λιγοτερο. Καλο ειναι οι ιδιοκτητες να γνωριζουν τα χαρακτηριστικα των αμαξιων τους και οχι να κανουν πατηματα αερα-πατερα.
Πρακτικά τα TT GT1 block δεν σπάνε, πρέπει να κάνει χοντράδα κάποιος, πιο πολύ από υπερστροφία κινδυνεύουν . Τα GTR http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gtr1000hp-ssp.html έχουν δώσει καλά δείγματα αντοχής του κινητήρα VR38DETT (έχω αρχίσει και μαθαίνω τα γιαπωνέζικα) . Το Μ6 είναι καταπληκτικό από 1ες ρολ, θα πεταχτεί σε όλα τα PORSCHE ακόμα και στο APR και θα κρατηθεί έστω για λίγο , αυτό λόγω απόκρισης και σασμάν . Το GTR είναι ότι πιο απόλυτο στο πέταγμα από ρολ έχουμε δει με εξαίρεση το 997TT PDK . Το Μ6 δεν είχε τύχη ακόμα και με 570 άλογα GTR αλλά όχι να φάει 3 κολώνες για πλάκα . Θα ήθελα να δω ένα 996ΤΤ Κ24 ΦΠΕ που παίζει στα 570 άλογα να δούμε τι θα κάνει απέναντί τους .
Epeidi imoun mprosta otan pernousan apo EKO, to M6 pernwntas edwse tin entypwsi oti eixe afisei to gkazi. Amfivallw oti i diafora itan kathara 3 kolwnes. To 996 pou les tha riksei eukola sto M6.
to amaji vgazei sto konter 6sec 100-200...mas kavlose diladi...posa aloga to dinoun...?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι άσχημα ... HKS 570 τροχό μήπως ?
ΑπάντησηΔιαγραφή570 troxo an einai einai piso apo 570 troxo 996/7...Ekeina vgazoun 5 100-200
ΑπάντησηΔιαγραφήTa dopia 996 kanoyn 0-300 kalitera apo veyron !
ΑπάντησηΔιαγραφήxaxaxaxaxaxaxa
oxi, 570 strofalo einai paidia... kamia 500ara roda diladi
ΑπάντησηΔιαγραφή570 ροδα ειναι με test pipes, σωληνωσεις, μπεκ, τρομπα, cobb ολοι ετσι τα φτιαχνουν τωρα φουλ πρωτο σταδιο . Τα 996 Τ ήταν κάποτε ... Δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το DSG ούτε έχουν μοτερ ικανο να ανεβαζει στροφες σαν του GTR . Δεν υπαρχει συγκριση, ετσι οπως τα λετε ψαχνετε να βρειτε που μπορει το 996 να συναγωνιστει ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελετε να ειστε στον κοσμο τον δικο σας ... Το GTR ειναι οτι ηταν τα 993Τ και 996Τ οταν βγηκαν ...
Τα 570 στροφαλο ξεχαστε τα, τα ειδαμε με το Μ6 του Σταυρου οτι ειναι παραπανω . Απο κατω εχει θεμα με δυναμομετρηση GTR πρωτο σταδιο 575 WHP
ΑπάντησηΔιαγραφή"Το GTR ειναι οτι ηταν τα 993Τ και 996Τ οταν βγηκαν ..." poly swsti kouventa file.
ΑπάντησηΔιαγραφήMallon parakatw einai to sygkekrimeno M6 pou anafereis. Giati den anoigei auto to M6 me ena 997 a' stadio 550-570 strofalo na doume ta 650 aloga tou ;-)
Το Μ6 έχει πατήσει με το 996GT28 και με 997 με μεγάλες VTG και και πηγαίνει κάπου εκεί ανάμεσα, εκτός των άλλων ο Σταύρος έχει μόνιμα V-Box και ξέρει τι κάνει το αυτοκίνητό του ανά πάσα στιγμή . Ένα GTR μπορεί να περάσει το Μ6 αυτό ακόμα και με 570 μοτέρ αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να ρίχνει 3 κολώνες για πλάκα . Στο μπλογκ αυτό έχω μεταφέρει κατεπανάληψη πληροφορίες για GTR με μαμά τουρμπίνες και 570 τροχό, όσο προχωράει ο καιρός τόσο ανεβαίνουν τα GTR και δεν νομίζω κάποιος που κατεβαίνει σε κόντρες να πηγαίνει με τα παλιά συστήματα και 570 μοτέρ την στιγμή που μπορεί να έχει 570 τροχό ... Είδαμε και το GTR AMS το οποίο αν ανοίξεις το καπώ δείχνει 100% μαμά αλλά με τις υβριδικές τουρμπίνες και 109 ξεπερνάει τα 700 άλογα και παίζει 10,5 @ 400μ . Ρίξτε μια ματιά εδώ http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gt-r-time-attack.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαχρονικά τα Porsche turbo είναι τα απόλυτα σπορ αυτοκίνητα από το 1974 . Σε οποιαδήποτε δοκιμασία είναι στην κορυφή έστω και ως βελτιωμένα όμως παράλληλα έίναι τέρατα αντοχής αξιοπιστίας και η πρακτικότητα τους είναι πολύ μεγαλύτερη από ότιδήποτε άλλο κινείται τόσο γρήγορα . Ειδικά τα 993 ΤΤ ανέβασαν τον πήχη πολύ υψηλά, εκτός των άλλων υπερείχαν σε ασφάλεια και στις δύσκολες συνθήκες .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα GTR πλεον είναι ανταγωνιστικά με τα 997 TT και σίγουρα ανώτερα από τα 996ΤΤ σε κινητήρα, στήσιμο, κιβώτιο, επιδόσεις, πίστες .
Το 996ΤΤ είναι ένα τέλειο σπορ αυτοκίνητο που μπορεί να κάνει τα πάντα, δεν υπάρχει κάτι να υστερεί . Όμως σε κόντρα υπάρχουν 2 στοιχεία που του λείπουν και δεν βρίσκεται πια στην κορυφή . Το ένα είναι οι VTG και το άλλο είναι το DSG .
Προσωπικά το προτιμώ 100 φορές από ένα ντάτσουν αλλά δεν με ενδιαφέρει να κερδίζω στις κόντρες ούτε να κάνω τον καλύτερο χρόνο σε πίστα, μου αρέσουν και οι κόντρες και οι πίστα σαν διαδικασία και σαν αγώνας και όχι σαν αποτέλεσμα ...
Ta GTR pou anoiksane me to M6 den forane ola auta pou foraei se allo post sou to GTR (oute douleuoun 1.4 bar) kai paei 470 roda. Douleuan 1.2 kai oxi teleia kiolas. Ase me na kserw kalytera file yellowbird ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήExei anoiksei prosfata o Stauros me 997turbo me mama vtg, parapanw piesi kai eksatmisi? Sto parelthon pou eixe anoiksei eixe faei ksylo pantws...
ΑπάντησηΔιαγραφή5:18 είχε ανοίξει όταν ήταν στοκ μοτερ και έφαγε ξύλο από το νινί-APR , προηγουμένως είχε δοκιμάσει με το άσπρο του φίλου του του Βασίλη και τα είχε πάει καλά .
ΑπάντησηΔιαγραφή5:15 πολλά έχουν πει για τα δύο αυτά GTR αλλά δεν μπαίνω στην διαδικασία αυτή και δέχομαι ότι δηλώνουν οι ιδιοκτήτες τους . Τα 570 τροχό από μαμά τουρμπίνες με όλα τα περιφερειακά, ντεκατ και αγωνιστική είναι εφικτό νούμερο σήμερα . Πέρσι πήγαιναν για 570 μοτέρ σήμερα για τροχό . Κάθε μέρα βγαίνουν καινούριες βελτιώσεις για το GTR . Σήμερα διάβαζα πχ για το Cobb tuning Transmission Module αλλά δεν το ανέβασα ... Ανέβασα το 993GT2 να ξεχαστούμε λίγο από την ντατσουνιά και όλη αυτή την τεράστια βιμηχανία βελτιώσεων που είναι δίκοπο μαχαίρι . Καλή γιατί υπάρχουν τα πάντα σε προσιτές τιμές, κακή γιατί όποιος παρασυρθεί θα τον απορροφήσει τελείως ...
Τέλος κάποιοι έχουν πέσει σε ατόπημα . Πολύ με κατηγορούν ότι εκθειάζω το ντάτσουν όταν τους λέω ότι είναι πολύ γρήγορο . Από την άλλη κάποιοι λένε ότι με 570 άλογα το ντάτσουν ρίχνει 3 κολώνες στο Μ6 5,8 ! Αυτό δεν είναι γρήγορο αλλά πανγρήγορο . Μάλιστα προτείνω στα παιδιά με τα 996 που με βρίζουν να φέρουν ένα 996ΤΤ Κ24 στο 1,2bar που παίζει κοντά στα 570 να πάει με τον Σταύρο να δούμε αν θα του ρίξει 3 κολώνες ή ακόμα καλύτερα να πατήσουν με τα ντάτσουν όπως αυτά κατέβηκαν να δούμε αν θα τα καταφέρουν καλύτερα από το Μ6 ...
ΑπάντησηΔιαγραφήkaneis den se evrise giorgo...apla ta 996/997 exoun aklitero moter apo to gtr...sti metadosi kai se alla pragmata to nisan einai kalitero...oxi se moter omos...GT1 block ksereis esi...katse na doume poso aksiopista tha vgoun ta nisan(exoume dei idi diladi alla telos panton tora)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο τον πρωτο χρονο εφτασε κοντα 1000 ΗΡ το GTR και τα 996 χρειαστηκαν 10 χρονια να τα πανε 700 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μονο GTR που εσπασε ηταν το λευκο γιατι δεν ειχε τρομπα-μπεκ και σηκωσε παραπανω πιεση απο οτι επρεπε . Για του ΤΤΡ γιατι δεν λετε οτι εσπασε με 680 ΗΡ ?
Παντα λεμε αυτα που μας συμφερουν... Ποσα Πορσε εχουν σπασει ρε παιδια? Ποσα ΕΒΟ, Σκουμπι τοσα χρονια?? Υπαρχει κανεις που να μην εχει σπασει αμα δεν κανει σωστες ρυθμισεις? ΟΛΑ ΣΠΑΝΕ! 996ΤΤ με Κ24 στα 1.2 bar μπορει να μη ριξει 3 κολωνες αλλα θα ριξει αρκετα. Παρτε το χαμπαρι οτι τα 996/997 τουρμπο και τα GTR πανε καλυτερα με λιγοτερα αλογα απο αλλα αμαξια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Μ6 εκανε το λαθος και πηγε το GTR απο πρωτες ρολλαριστες. Αν πηγαινανε απο τα 100+ η διαφορα θα ηταν το πολυ 1 κολωνα ισως και λιγοτερο. Καλο ειναι οι ιδιοκτητες να γνωριζουν τα χαρακτηριστικα των αμαξιων τους και οχι να κανουν πατηματα αερα-πατερα.
Πρακτικά τα TT GT1 block δεν σπάνε, πρέπει να κάνει χοντράδα κάποιος, πιο πολύ από υπερστροφία κινδυνεύουν .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα GTR http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gtr1000hp-ssp.html
έχουν δώσει καλά δείγματα αντοχής του κινητήρα VR38DETT (έχω αρχίσει και μαθαίνω τα γιαπωνέζικα) .
Το Μ6 είναι καταπληκτικό από 1ες ρολ, θα πεταχτεί σε όλα τα PORSCHE ακόμα και στο APR και θα κρατηθεί έστω για λίγο , αυτό λόγω απόκρισης και σασμάν . Το GTR είναι ότι πιο απόλυτο στο πέταγμα από ρολ έχουμε δει με εξαίρεση το 997TT PDK . Το Μ6 δεν είχε τύχη ακόμα και με 570 άλογα GTR αλλά όχι να φάει 3 κολώνες για πλάκα . Θα ήθελα να δω ένα 996ΤΤ Κ24 ΦΠΕ που παίζει στα 570 άλογα να δούμε τι θα κάνει απέναντί τους .
Epeidi imoun mprosta otan pernousan apo EKO, to M6 pernwntas edwse tin entypwsi oti eixe afisei to gkazi. Amfivallw oti i diafora itan kathara 3 kolwnes. To 996 pou les tha riksei eukola sto M6.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ριξει το 996 στο Μ6 αλλά όχι πολύ, έχει ενδιαφέρον να πατήσουν . Πάντως το 996 δεν έχει τύχη με το ντάτσουν
ΑπάντησηΔιαγραφή