Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Capristo εξάτμιση για PORSCHE 997 turbo


Eίχαμε και πρόσφατα ασχοληθεί με το θέμα των βελτιωτικών εξατμίσεων σε σύγχρονα σούπερ σπορ αυτοκίνητα http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/akrapovic-nissan-gt-r.html . Η Capristo ισχυρίζεται μεγάλη αύξηση ιπποδύναμης στις μεσαίες στροφές και μικρή στις ψηλές και στην μέγιστη τιμή . Παραθέτουμε το βίντεο πιο πολύ για να δείτε την τεχνολογία που χρησιμοποιούν για την κατασκευή τους και προπάντος για το σύστημα με τα κλαπέτα προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να δουλεύει ήσυχα στην πόλη και παράλληλα όταν χρειάζεται η μέγιστη απόδοση να ελευθερώνουν τα καυσαέρια . Το σύστημα αυτό υπάρχει για πάνω από δέκα χρόνια στις Ferrari και όλο και περισσότεροι κατασκευαστές το υιοθετούν με διάφορες παραλλαγές . Συγκεκριμένα στην Capristo υπάρχει ένα εγκεφαλάκι το οποίο όταν αντιληφθεί συγκεκριμένες τιμές υποπίεσης ανοίγει το κλαπέτο της σύντομης και ελεύθερης οδού και πλέον τα καυσαέρια δεν περνάνε όλα από το καζάνι αλλά βγαίνουν στην ατμόσφαιρα απευθείας . Λειτουργεί μάλιστα με 3 διαφορετικά προγράματα normal-sport-race που εναλάσσονται με ασύρματο τηλεχειριστήριο . Όλα αυτά μετά τον καταλύτη οπότε δεν επηρεάζονται οι ρύποι . Προσέξτε μετά τον καταλύτη την δίοδο .


Σίγουρα η τέχνη του Έλληνα εξατμισά μπορεί να υποκαταστήσει την τεχνολογία με laser αλλά είναι ωραίο να δούμε στις χειροποίητες συστήματα με κλαπέτα ώστε να ησυχάζουν όταν πρέπει ...

2 σχόλια:

  1. sigoura sigoura...akrivos idies einai oi ellinikes xeiropiites...oloidies...apla gelane kai oi petres tora...vasika an pas ston popay kai ton rotiseis tha sou autes den doulkevoun,ego ftiaxno kaliteres...dokimaste to...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλουν υπάρχουν εξατμισάδες να κάνουν άψογες κατασκευές, βέβαια σε αυτή την περίπτωση ίσως είναι πιο ακριβοί από βιομηχανικές κατασκευές .
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει μέχρι στιγμής εξατμισά μηχανικό ικανό να σχεδιάσει ένα σύστημα εξάτμισης για καλύτερη απόδοση, ήχο κλπ Δεν έχω δει κανέναν να δουλεύει έστω με ένα πρόγραμα σε υπολογιστή τις παραμέτρους του κινητήρα ώστε να βρίσκει διαστάσεις, ούτε καν τους μαθηματικούς τύπους ιπποδύναμης-ροής-επιφάνειας διατομής-διαμέτρου διατομής για το τελευταίο τμήμα δεν γνωρίζουν . Ύστερα μιλάνε μερικοί από αυτούς λες και είναι πυρηνική φυσική και όλο κάτι αδιευκρίνιστα περί μπακ πρέζουρ , ότι θα αδειάσει, θα γεμίσει κλπ
    Τουλάχιστον αφού είναι καλοί τχνήτες ας ενσωματώσουν την τεχνολογία των κλαπέτων ειδικά στα πολύ φτιαγμένα αυτοκίνητα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή