Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Audi TTRS PORSCHE 997 Turbo Lamborghini Gallardo Nissan GT-R Mitsubishi EVO X SUBARUWRX STI στα χιόνια








Δεν είναι φτιαγμένα για να πηγαίνουν στα χιόνια αλλά το Autobild τα δοκίμασε εκεί . Τα αποτελέσματα σε κλειστή διαδρομή στο χιόνι έχουν ως εξής :
1. Porsche 911 Turbo - 1:02,70
2. Audi TTRS - 1:06,55
3. Nissan GTR - 1:07,49
4. Lamborghini Gallardo Spyder - 1:09,39
5. Subaru WRX STi - 1:09,62
6. Mitsubishi Lancer EVO - 1:10,00
Να σημειωθεί ότι το GT-R υπερθερμάνθηκε στον δεύτερο συνεχόμενο γύρο .

Audi S3 3.2lt Turbo 800PS by 0-400




Το εκπληκτικό S3 του Έλληνα βελτιωτή 0-400 γνωστό από http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/porsche-996-9ff-800ps-vs-audi-s3-r32.html μετρήθηκε από το περιοδικό Power και έβγαλε 0-100km/h: 3,11sec 400m: 10,43sec@230km/h Boost: 1.55Bar . Για περισσότερες πληροφορίες στο τρέχον τεύχος του Power .




Best Motoring 2010-1 Nissan GT-R Gallardo LP560 Audi R8 Lotus Exige


Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Nissan GT-R AAM επιτάχυνση μέχρι 220km/h



2009 Nissan GT-R R35 χωρίς καταλύτες, εξάτμισηMeisterschaft, AAM GT900R Turbo Upgrade (1,3bar) Synapse BOV'sHKS EVC VI800CC Injectors .

PORSCHE 997 GT3 Nurburgring Movie


Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Nέα BMW σειρά 5 F10




















Για όσους ανυπομονούν για την έκδοση Μ5 να υπενθυμίσουμε ότι η Μ5 F10 θα είναι η πρώτη τούρμπο Μ με ιπποδύναμη 580 ίππους . Προς το παρόν δεν ξέρουμε κάτι παραπάνω, όμως η χρήση τούρμπο στον V8 της 550 F10 την καθιστά πολύ βελτιώσιμη και ήδη υπάρχει κιτ για 650 PS http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/racing-dynamics-f10.html .


Alfa Romeo Scuderia Ferrari


Scuderia Ferrari Chief Designer















































O δικός μας Νικόλας Τομπάζης φέρει τον τίτλο του Scuderia Ferrari Chief Designer ή αλλιώς είναι ο αρχισχεδιαστής της Ferrari F1 . O Νικόλας Τομπάζης είναι επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Scuderia Ferrari από τις αρχές του 2009, ενώ από το 1998 εργαζόταν ως επικεφαλής αεροδυναμικής σχεδίασης της ιταλικής ομάδας. Παρακάτω η συνέντευξη στα πλαίσια της παρουσίασης της Ferrari F10 http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/ferrari-f1-2010-f10.html .
Eυχόμαστε μέσα από την ψυχή μας κάθε επιτυχία στο πατριωτάκι μας και στο δημιούργημά του την F10 !

BMW M3 DKG vs Lamborghini Gallardo E-Gear


Ferrari F1 2010 F10 Παρουσίαση




Υβριδική Ferrari GTB 599


Aνακοινώθηκε επισήμως η παρουσίαση της υβριδικής 599 τον ερχόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης . Η Ferrari εκμεταλευόμενη την τεχνογνωσία στο KERS από την εμπλοκή της στην F1 αναμένεται να παρουσιάσει το 2010 την GTB 599 με KERS . Το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας βασίζεται σε μπαταρίες lithium-ion και ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα . Η εξοικονόμηση καυσίμου αναμένεται να φτάσει ως 35% αλλά δεν ανακοινώνουν ακόμα την παραπάνω διαθέσιμη ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα, ως γνωστόν το ΚΕRS στην F1 είναι να προσφέρει παραπάνω ισχύ κατά τις επιταχύνσεις, η ισχύς αυτή προέρχεται από την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα .

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

BMW 335is facelift 2010

340PS και δυνατότητα επιλογής κιβώτίου διπλού συμπλαίκτη DCT-DKG .
Σχετικό http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/2010-detroit-auto-show-bmw-z4.html


2010 FIA GT3 Audi R8 LMS



PORSCHE 911 turbo 2010 Vs Nissan GT-R


Δεν καταλαβαίνω γαλικά αλλά το GT-R επικρατεί στην πίστα με χρόνο 1'01,061" έναντι 1'01,566" της PORSCHE 911 turbo . Δείτε το βίντεο είναι καλογυρισμένο με θεαματικά πλάνα .

Cayman TAXI


Ναι καλά βλέπετε, είναι ένα Porsche Cayman γερμανικό ΤΑΧΙ αραγμένο στην πιάτσα περιμένει πελάτη . Τι άλλο θα δούμε ...

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Nissan GT-R vs Evo FQ-400



Νissan GT-R δυναμομετρηση


Άλλη μια δυναμομέτρηση GTR, η καλύτερη 557(568) AWHP με 100 οκτάνια αμερικάνικη βενζίνη περίπου 105 από τα δικά μας .

Porsche 993GT2



Ken Block Ford Fiesta World Rally Team 2010




Volkswagen Golf R




Tο Volkswagen Golf R εξοπλίζεται με τον γνωστό 2.0lt TSI κινητήρα . Η ιπποδύναμη είναι ανεβασμένη στα 265 PS όπως στα S3 . Προτιμήθηκε η ονομασία R για να υποδηλώσει ότι είναι ο αντικαταστάτης του Golf R32 . Το 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε 5.7 στην χειροκίνητη έκδοση αντί 5.5 sec της DSG. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
Το Golf R είναι μόνιμα τετρακίνητο, σε αντίθεση με τα προηγούμενα μοντέλα που χρησιμοποιούσαν παθητικό συμπλαίκτη ο οποίος ενεργούσε στους πίσω τροχούς μόνο όταν αντιλαμβανόταν σπινιάρισμα των μπροστινών .



Φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, Bi-Xenon, διπλή απόληξη κάτω από τον διαχύτη, τρία προγράματα λειτουγείας "Normal" "Comfort" και "Sport," 25 mm χαμηλωμένο, 18άρες ή 19άρες ζάντες και σπορ καθίσματα είναι μερικά από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Golf R.

Saab-Spyker Eκλεισε η συμφωνία


Η GM επιβεβαίωσε χθες ότι πούλησε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Saab Automobile AB στην Spyker Cars NV . Με αυτόν το τρόπο θα προκύψει η αυτοκινητοβιομηχανία Saab Spyker Automobiles στην οποία διατηρεί συμμετοχή η GM .

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

MERCEDES GP PETRONAS Team


ASTON MARTIN DBS στο Nurburgring


PORSCHE Carrera GT Straight Pipes





Δεν πρόκειται για drift μάλον πιο κοντά στο γνωστό θέμα των Lambo http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/lamborghini-murcielago-lp670-4-sv.html

Nissan GT-R AMS 1000+



Παρακολουθούμε την προσπάθεια της AMS για την επίτευξη του στόχου της να αποδώσει το GTR 1000+ ίππους στους τροχούς http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/gt-r-1000-whp-s.html . Ο κινητήρας όπως βλέπετε στην φωτογραφία είναι έτοιμος να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο, οπότε απομένει να ρυθμιστεί για να δούμε το αποτέλεσμα . Οι πολλαπλές εξαγωγής που βλέπετε είναι σχέδιο και κατασκευή της AMS και διατίθενται προς πώληση για χρήση external wastegate .

Turner Motorsport BMW M6 S62 V8 GRAND-AM GT


O Turner προετοιμάζει μια BMW σειρά 6 η οποία συμμετέχει στο αμερικανικό πρωτάθλημα GRAND-AM Rolex series στην GT class, το πρωτάθλημα αυτό περιλαμβάνει και τον φημισμένο 24ωρο αγώνα Rolex 24 Hours at Daytona .

BMW M3 DCT


Δεν είναι κάτι εντελώς καινούριο αλλά το μέλον ανήκει στα κιβώτια διπλού συμπλαίκτου, στο δε Μ3 με τις 7 σχέσεις κάνει διαφορά από το συμβατικό 6άρι όσον αφορά τις επιδόσεις .

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010

Nissan GT-R δυναμομέτρηση


575 ΗΡ στους τροχούς στα 1,4 bar με βενζίνη απλή 95 οκτάνια και αβάνς μόλις 16 μοίρες . Πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα, επιβεβαιώνει ότι πρώτο στάδιο τα GTR με στοκ τουρμπίνες πάντα είναι εύκολα 570 τροχό με δυνατότητα να ανέβουν κι άλλο από πίεση και αβανς .
Το δυναμόμετρο αυτό της Mustang κάνει εξομοίωση δρόμου, το αυτοκίνητο ανοίγει πάνω του όλες τις σχέσεις και υπολογίζει το 0-400μ, καταπληκτικό εργαλείο για να ρυθμίσει κάποιος και να προβλέψει τον αντίκτυπο που έχει η παραπάνω ισχύς στις επιδόσεις του αυτοκινήτου . Για το συγκεκριμένο GTR προβλέπει 400άρι στα 10,45" με έξοδο 216km/h .

Granatelli+GTR+Dyno+Run

EVO X AMS time attack



























Έχουν ξεφύγει τα time attack στην Αμερικη ... Δείτε τα σχετικά http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/apr-motorsport-2010-audi-b8-s4-30-tfsi.html και http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/nissan-gt-r-time-attack.html

AMS+TA+EVO+X+-In+car+2009+Redline+Time+Attack+...

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010



Audi R8 V10 vs Skoda Octavia 1.4


Που μπορεί να κοντράρει το μπροσθοκίνητο 1400 122ΗΡ Skoda το τετρακίνητο 520ΗΡ Audi; Μόνο στην οικονομία αλλά και στην βρεγμένη πίστα (λίμνη) δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τους ...

NISSAN GTR1000HP SSP































Άλλος ένας βελτιωτής προσπαθεί να βγάλει τετραψήφιο νούμερο αλόγων από GT-R . H South Side Performance για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιεί CUSTOM BILLET PRECISION 57/58 TURBOS, ότι περιφερειακή βελτίωση υπάρχει αλλά δεν ανοίγει μοτέρ . Αντιθέτως ανοίγει και ενισχύει το σασμάν και τους συμπλαίκτες . Μέχρι στιγμής το πιο δυνατό GTR παγκοσμίως προέρχεται από Έλληνα βελτιωτή http://dryellowdird.blogspot.com/2010/01/issan-gt-r-vs-corvette-zr1.html . Το GTR SSP 1000 είναι έτοιμο και περιμένουμε την στιγμή της αλήθειας στο δυναμόμετρο προσεχώς ...

Ο Valentino Rossi δοκιμάζει μια Ferrari F1


Ο Valentino Rossi δοκίμασε για άλλη μια φορά τις οδηγικές του ικανότητες σε μία Ferrari F2008 . Συνέβει σήμερα στις 21/1/2010 στην Βαρκελώνη . Δεν ξέρουμε αν σημαίνει κάτι γιατί και στο παρελθόν είχε ξαναδοκιμάσει ...

Χουάν Κάρλος ο γρήγορος ...




Ο Βασιλιάς της Ισπανίας Juan Carlοs I διατηρεί 65 υπαλλήλους προκειμένου να συντηρούν την συλογή του από 72 οχήματα . Η πιο πρόσφατη προσθήκη στην συλογή αυτή είναι το εικονιζόμενο Audi RS6. Το συγκεκριμένο του το δώρισε η Audi και από όσο μπορείτε να καταλάβετε από τα πρόσθετα σημαιάκια, τους κρυφούς φάρους και την πινακίδα το χρησιμοποιεί ως υπηρεσιακό . Κάτι θα ξέρει η Audi και του πρόσφερε το ταχύτατο σπορ σεντάν RS6 με τον 5.0-liter bi-TurboFSI κινητήρα με τα 580 άλογα , προφανώς ο Ισπανός Μονάρχης προτιμά να επιταχύνει 0-100 km/h σε 4.5 sec από τις ανέσεις κάποιας άλλης πολυτελούς λιμουζίνας ...


Γνωστό το πάθος του Χουάν για τα γρήγορα αυτοκίνητα όπως επίσης ότι το 1990 είχε ατύχημα με την Porsche 959 στους παγωμένους δρόμους των Πυρηναίων ...

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

PORSCHE 997 turbo Vs Audi S3 20VT 0-400


Χθες στην Αιγαλέου προκλήθηκε το 997ΤΤ tiptronic με πρόγραμα από την APR να πατήσει με το κόκκινο S3 20VTβελτιωμένο από τον 0-400 . Το PORSCHE έχει μόνο πρόγραμα και τίποτα άλλο . Το S3 έχει βελτιωθεί από την τελευταία φορά που το είδαμε καθώς αντί για την GT 35 R φοράει τώρα μια bilet Precision ικανή για παροχή 800ΗΡ, όχι ότι δουλεύει στο μαξ αλλά πρέπει να φλερτάρει τα 700 άλογα ... Και τις δύο φορές το PORSCHE πετάχτηκε μπροστά από την εκκίνηση με αποτέλεσμα να επικρατήσει έυκολα . Η εκκίνηση δώθηκε με χέρια και το 997 ήταν δικάβαλο ενώ το S3 μονοκάβαλο .