Ο γνωστός από το κορυφαίο EVO βελτιωτικός οίκος ΑΜS έχει ήδη έτοιμο τον κινητήρα του GT-R με φιλοδοξία να αποδώσει πάνω από 1000 άλογα στους τροχούς . Σχετικό θέμα http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/nissan-gt-r-1000.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
etoimazetai h poutsa !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή3.18 na th fas ston kwlo sou kai na thn efxaristitheis thn wra pou tha anatinazetai sou efxomai :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην πουτσα θα την φανε τα 9ff μετα τον Βλαση η ΑΜS !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήti poutsa tin fagate ston kwlo vasika eseis me ta 9ff apo elliniko nissan opote kante ligo moko.
ΑπάντησηΔιαγραφήXilies fores na anatinaxtei apo to na pei oti exase taxytita panw stin akri gia na dikaiologise to pswleto. Sssst ;-)
Aφήστε τις πούτσες και κάντε καμιά συζήτηση της προκοπής . Εδώ βλέπετε πως λειτουργεί η βιομηχανία βελτίωσης των Ιαπωνικών κατασκευασμάτων . Η AMS σχεδίασε και έβγαλε στην παραγωγή χυτές πολλαπλές εξαγωγής για να τοποθετηθούν πάνω τους οι GT30 και τα external wastegate . Η δε σχεδίαση των πολλαπλών, μήκος, διάμετρος, θέση εξτέρναλ, συλέκτης, υλικό κλπ σύμφωνα με την AMS έγινε με την βοήθεια ηλεκτρονικών υπολογιστών με προγράμματα βασισμένα στην τεράστια εμπειρία της . Τέτοιο επίπεδο βελτίωσης δεν υπάρχει για παράδειγμα στα Porsche . Είναι φυσικό μετά το AMS VR 38 να λειτουργεί καλύτερα από ένα 996ΤΤ που του έφτιαξαν χταπόδια στην τύχη με 50άρι καλάμι χωρίς υπολογισμό του μήκους, εξτέρναλ πάνω στον μεσαίο σωλήνα, τεράστιες GT3076 την στιγμή που δεν κάνει να υπερβαίνει τις 7000σαλ ... όλα στην τύχη για πρώτη και τελευταία φορά αφού δεν υπάρχει διάθεση να εξελίξουν και κάθε φορά φτιάχνουν διαφορετική αποτυχία ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος θέλει έναν κουμπαρά να πετάει λεφτά, να σκαλίζει συνέχεια και να αγοράζει πλήθος βελτιωτικών προϊόντων τότε καλύτερα να στραφεί σε κάτι Ιαπωνικό . Όποιος εμπιστεύεται την λέξη Porsche δεν έχει ανάγκη να τα κάνει όλα αυτά και μένει ευχαριστημένος ως έχει ...
Eύκολα μπορεί να προβλέψει κάποιος ότι η AMS θα καταφέρει καλύτερο αποτέλεσμα ... Επίσης είναι προφανές ότι οι κάτοχοι των GT-R και EVO επιζητούν περισσότερες μετατροπές από τους κατόχους Porsche .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αυτά που τραβάνε οι κάτοχοι των EVO είναι φυσικό κάποια στιγμή να κουραστούν και στο επόμενο αυτοκίνητο τους να μην αλλάξουν ούτε βίδα ...