Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Track day Σερρες 20/11 1'24,3" ο Μιχάλης Μ-987


Έσπασε τα χρονόμετρα στις Σέρρες ο διαπρεπής δικηγόρος Μιχάλης Μ. με το Boxsterάκι του . Πέτυχε τον απίστευτο χρόνο 1' 24,3" . Πέρα από το περίσσο οδηγικό του ταλέντο και τις προπονήσεις του σημαντική συμβολή έχει και το στήσιμο που έχει επιλέξει ο ίδιος για το αυτοκίνητό του .

Το συγκεκριμένο boxster 987 φοράει κινητήρα 3,8lt X51 380 Ps από την Porsche συν τα άλογα που έχει κερδίσει από εξάτμιση, decat και επαναπρογραματισμό στο δυναμόμετρο από τον ACE Δημητριάδη . Από στήσιμο φοράει bilstein pss10 και ψαλίδια από GT3 . Ο χρόνος επετεύχθει με σλικς και είναι συγκρίσιμος με τον χρόνο που κάνει ένα 911 Cup στις Σέρρες .

Μπράβο Μιχάλη, μπράβο και σε όλους τους άλλους που μπαίνουν πίστα και δεν φοβούνται μήπως εκτεθούν ...

Το προηγούμενο Σάββατο δήλωσα ενώπιον όλων πόσο υπολογίσιμος είναι ο Μιχάλης στις Σέρρες .


Δυστυχώς οι έταιροι "διεκδικητές" με τα 996 για άλλη μια φορά δεν φάνηκαν ...

Προσεχώς θα έχουμε περισσότερο υλικό .

10 σχόλια:

  1. το καλύτερα στημένο κεντρομήχανο . Το 430 Scuderia ανέβηκε και τι έκανε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτός ο Paladin που κάνει και καλά 1:28 που είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτός έγινε ευθειάκιας τώρα!!!Έχεις χάσει επεισόδια φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο στον Mike!

    Ο Paladin τρωει 1 σουβλακι σε 1,28!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά ο χρόνος 1.24.χχχ δε μέτρησε γιατί ήταν λάθος. Το Boxster γύρισε στο 1.29.χχχ που και πάλι είναι εξαιρετικός χρόνος για πολιτικό αυτοκίνητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το Σάββατο το Boxster έκανε 2ο χρόνο overall. Πρώτο βγήκε ένα Westfield Megabird που έκανε 2 δέκατα καλύτερο χρόνο από το 987. (1.28,9 vs 1.29,1). Να σημειώσουμε ότι το 987 είναι full spec, χωρίς καμία προσπάθεια για ελάφρωμα. (NAVI, TELEPHONE, ELECTRIC SEATS, CLIMA, ELECTRIC ROOF, ΚΛΠ) είναι δλδ 100% βολτάδικο εκτός από τα λάστιχα που δεν είναι street legal.
    Την Παρασκευή μάλιστα έγραψε καλύτερο χρόνο και από το εξαιρετικό Caterham R500.
    Για μια ακόμα φορά ένα μεγάλο μπράβο στο Μιχάλη και στο Porsche

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να συμπληρώσω ότι η παρέα ήταν πολύ καλή και το κλίμα εξαιρετικό. Όλοι περάσαμε τέλεια και σε αυτό βοήθησε και ο πολύ καλός καιρός.
    Οι συμμετοχές ήταν :
    964 RS
    964 Carrera 2
    Cayman S 6 speed manual
    Cayman S 6 speed manual PCCB (κεραμικά φρένα)
    ΚΤΜ Χ-BOW
    996 TT highly modified
    997 Carrera S 6 speed PCCB
    Caterham R500 Supelight 6 speed sequential
    Lotus Elise
    Boxster 987 S 3,8 X51


    Αντε και στο επόμενο με περισσότερες συμμετοχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρκουλάκος Μιχάλης (M987TTP)23 Νοεμβρίου 2009 στις 12:13 π.μ.

    Την Παρασκευή η μέρα ήταν εξαιρετική, καταπληρκτική η πίστα κι εγώ είχα καινούργια σλικάκια Matador που τα είχα βάλει αυτή τη φορά στις σωστές ζάντες.


    Σταθερό γυρολόγιο στο 1.28 - 1.29, εγώ την Παρασκευή με peak χρόνο 1.24.375 (τόσο αδιανόητος ως χρόνος που μάλλον φοβάμαι ότι είναι λάθος - βέβαια τον έκανα στον 3ο γύρο λειτουργίας των σλικ, δηλαδή στο απόλυτο run in). Με το που γύρισα εκείνο το γύρο βγήκα έξω για να δω τί έγραψα γιατί το ένοιωθα ότι ο χρόνος θα ήταν αρκετά χαμηλός, όμως και οι υπεύθυνοι της πίστας δεν ήταν σίγουροι, επομένως διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις για τον χρόνο αυτό, είναι too g o o d to be true, πέραν του ότι δεν τον επανέλαβα. Δεν πιστεύω ότι το αμάξι μου θα μπορούσε να γράψει αυτό τον χρόνο, είπαμε δεν είναι το enterprize, όμως η απόκλιση εκείνου του γύρου δεν είναι γνωστή πόση θα ήτανε, απλώς ακυρώθηκε ο γύρος εξ όσων αντιλήφθηκα (μαλακία...).


    Γενικά τα χρονόμετρα ήταν λίγο περίεργα γιατί οι μηχανικοί που είχαμε πάρει μαζί "πιάνανε το αμαξι" σταθερά στο 1.27.6 μέχρι 1.29.8, όπως και να έχει το αμάξι ήταν πραγματικά διαστημικό, δούλεψε απίθανα. Ένα Caterham r500 γύρναγε στο 1.29.3, όμως ήταν πολύ δύσκολο το αυτοκίνητο και ήταν η πρώτη φορά του οδηγού στις Σέρρες, επομένως δεν μας ξεφτύλισε όπως θα μας ξεφτύλιζε υπό κανονικές συνθήκες. Το ΚΤΜ X-BOW δεν βολεύτηκε μέσα στην πίστα, ήταν και πολύ σκληρά ρυθμισμένο και δεν κατάφερε να βγάλει σοβαρό χρόνο πέραν του 1.31. Καταπληκτικό επίσης όχημα ήταν ένα γνήσιο Carrera RS του 89' από πολύ έμπειρο οδηγό με τεράστια αυτοκινητιστική κουλοτούρα, παιδεία και εμπειρία, το οποίο αν και γριούλα γύρισε 1.36 με 250 άλογα... .Ο συγκεκριμένος άνθρωπος αν θελήσει να μας ξετινάξει όλους και να μας κάνει την τιμή και χάρη να φέρει ορισμένα από τα κοσμήματά του στην Ελλάδα, μπορεί να φέρει οχήματα που θα γυρίσουν την πίστα κάτω από 1.10, δίχως υπερβολή.

    Το Σάββατο με το trackday-special είχα πάθει ζημιά στους σωλήνες του ψυγείου νερού την προηγούμενη ημέρα (είχε τοποθετηθεί λάθος ο ένας σωλήσνας και ακούμπαγε στο διαφορικό και άνοιξε), ευτυχώς οι μηχανικοί μέσα σε 5 ώρες (από τις 8.00 το πρωί μέχρι τις 13.00 το μεσημέρι) το επισκευάσανε και μπήκα στην πίστα. Η πίστα ήταν πολύ χάλια γιατί είχανε μπει πολλά αμάξια και είχαν αφήσει πολλά marbs (60 αυτοκίνητα), ταχύτερο χρόνο εγώ 1.29.116 κάνοντας drift σε ορισμένες στροφές (!!!), χρόνος που ήταν ο δεύτερος καλύτερος χρόνος γενικής κατάξης του trackday special όλο το weekend, με πρώτο ένα Westfield Megabird με μοτέρ 175 άλογα, το οποίο έγραψε 1.28.889 το πρωί του Σαββάτου (τα πρωινά στις Σέρρες μέχρι τις 11.30 είναι η καλύτερη πρόσφυση). Όταν μπήκαμε στο ίδιο σέσσιον του έριχνα μισό δευτερόλεπτο -+. Το ίδιο Westfield έχει γράψει 1.27- πέρσι εξ όσων πληροφορήθηκα (η πίστα πραγματικά το Σάββατο δεν ήταν καλή).

    Σήμερα πήγα να μπω αλλά η κακή τύχη χτύπησε ξανά, άνοιξε ένα μαρκούτσι του υδραυλικού τιμονιού και ψέκαζε υγρά στον πίσω αριστερό τροχό (έφερα τρία τετ α και σε έναν γύρο), όπου και αποφάσισα να βγω έξω γιατί ένα τετ α κε στην Κ13 με 155χλμ όπου πλησιάσα στα τρία μέτρα από τα έλατα με έκανε να χάσω μερικά χρόνια από την ζωή μου. Να είναι καλά η αμμοπαγίδα.


    Το Civic με μοπέρ type r – 800 κιλά, 1.30,ΚΤΜ Χ-BOW στο 1.32, ένα άλλο Westfield Megabird στο 1.29.25, ένα Lotus Exige Cup 260 (με ΦΠΕ 300 άλογα) στο 1.32.5, ενώ ο φίλος Παπάκος Γιάννης με το μαμά Cayman με ελάχιστα λάστιχα έγραψε 1.35 ξερό, χρόνος που γαμάεικαθώς τέτοιο χρόνο με καινούργια λάστιχα έχει γράψει το drive. Οδηγάρα ο Γιάννης μπράβο και εις ανώτερα! Ήταν και κάτι άλλα περιέργα Rallye (με look maxi), το legend, ένα s2000 2.2. full JS Racing που γύρναγε στο 1.32 - 1.33 αν δεν απατώμαι. Φοβερός θόρυβος και πολύ εντυπωσιακό αμάξι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρκουλάκος Μιχάλης (M987TTP)23 Νοεμβρίου 2009 στις 12:14 π.μ.

    Σήμερα πήγα να μπω αλλά η κακή τύχη χτύπησε ξανά, άνοιξε ένα μαρκούτσι του υδραυλικού τιμονιού και ψέκαζε υγρά στον πίσω αριστερό τροχό (έφερα τρία τετ α και σε έναν γύρο), όπου και αποφάσισα να βγω έξω γιατί ένα τετ α κε στην Κ13 με 155χλμ όπου πλησιάσα στα τρία μέτρα από τα έλατα με έκανε να χάσω μερικά χρόνια από την ζωή μου. Να είναι καλά η αμμοπαγίδα.


    Το Civic με μοπέρ type r – 800 κιλά, 1.30,ΚΤΜ Χ-BOW στο 1.32, ένα άλλο Westfield Megabird στο 1.29.25, ένα Lotus Exige Cup 260 (με ΦΠΕ 300 άλογα) στο 1.32.5, ενώ ο φίλος Παπάκος Γιάννης με το μαμά Cayman με ελάχιστα λάστιχα έγραψε 1.35 ξερό, χρόνος που γαμάεικαθώς τέτοιο χρόνο με καινούργια λάστιχα έχει γράψει το drive. Οδηγάρα ο Γιάννης μπράβο και εις ανώτερα! Ήταν και κάτι άλλα περιέργα Rallye (με look maxi), το legend, ένα s2000 2.2. full JS Racing που γύρναγε στο 1.32 - 1.33 αν δεν απατώμαι. Φοβερός θόρυβος και πολύ εντυπωσιακό αμάξι.

    Του Έλιοτ το αμάξι έκανε το F16, δυστυχώς δεν είχε λάστιχα, ούτε μπλοκέ, ούτε σωστό σασμάν, λόγο για τον οποίο πρόσφερε θέαμα βγάζοντας λινά και φλόγες...Έβγαλε λινά και στα πολιτικά και στα ημισλικ...
    Περιττό να σας πω ότι όταν πέρανγε το αμάξι του Έλιοτ από την ευθεία μπροστά στα πιττς (την μεγάλη ευθεία), ήτανε πενήντα άτομα στα κάγκελα για να το δούνε περνάει και να πετάει φλόγες στα κατεβάσματα...της πουτάνας!!

    Περάσαμε καταπληκτικά, και ανανεώσαμε μεταξύ μας το ραντεβού σε δύο βδομάδες με τα mitsubishi - subaru, εφόσον προλάβουμε να επισκευάσουμε τα οχήματα (σωλήνες aeroquip, ψυγείο υγρών κρεμαγιέρας) και μπορέσουμε να παραγγείλουμε και να μας παραδοθούν λάστιχα. Οι γιαπωνεζόφιλοι αποδεικνύονται πιο μάχιμοι, δεν ξέρω αν θα τους περάσουμε ή θα μας περάσουν, πάντως είναι δεδομένο ότι τιμο΄πνυ περισσότερο το άθλημα της πίστας, εμείς κλείσαμε την πίστα, ήμασταν open σε όλους τους γερμανόφιλους και μη, και ήρθανε ελάχιστοι να εκτεθούν στο χρονόμετρο.

    Η ουσία εν κατακλείδι όλων των παραπάνω είναι ότι η πίστα και όλα τα πέριξ της πίστας, η παρέα, το καλαμπούρι, τα ζαντώματα - ξεζαντώματα, το άφθονο κρασί, το επίσης άφθονο και άπαικτο σερρείικο φαγητό, όλα μαζί και το καθένα χωριστά οδήγησαν στο να περάσουμε τρεις καταπληκτικές μέρες. Αυτοκινητιστικά ήταν σίγουρα ό,τι καλύτερο προσωπικά έχω κάνει ποτέ... Πραγματικά too g o o d to be true ήταν το weekend αυτό, φτου να μην μας ματιάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο Φύκατας με evo x και 380 άλογα έχει κάνει 1,28 sec στις σέρρες...τα porsche τελικά δεν κάνουν ούτε για πιστες...

    και το συγκεκριμένο boxster έχει χάσει με την απίστευτη διαφορα των 2 κολονών από το evo ix του οδυσσέα με 425 hp στην κερατέα...

    μεγάλη αποτυχία το boxster x51 που θεωρείτε αργό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή