Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

997 GT2 Sportec SPR1 M



Σωστή η παρατήρηση φίλου για τις sportec ζάντες και αυτή είναι η GT2 από την sportec με 858PS και 0-100 km/h κάτω από 3" και 0-300km/h σε περίπου 19" ...

21 σχόλια:

  1. Πολύ πίτα το εργαλείο, έτοιμο για πίστα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μηπως ξερεις ποσο χρεωνει το κιτ?..πλακα κανω..το γνωριζω..περιπου...μπα,εγω λεω οτι η evoms και η protomotive με το 1/3 (ισως και λιγοτερο)το κανουνε καλυτερα,.....:)))))))).περαν πλακας,το μονο που δεν εχω καταφερει να βρω για το συγκεκριμενο ειναι τι τουρμπινες φορα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 10:05 δίκιο έχεις και ως προς το κόστος και ως προς τις τουρμπινες τις οποίες τις αναφέρουν ως sportec . Από την άλλη ο sportec είναι από τους πιο ποιοτικούς βελτιωτές και ακριβούς, αυτό μπορεί να μην συνεπάγεται καλύτερες επιδόσεις από evoms αλλά κάποιας άλλη ποιότητας εξυπηρέτηση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μεγάλο θέμα η μάχη Αμερικάνων και Γερμανών βελτιωτών . Από την μία τα Porsche είναι γερμανικά και οι Γερμανοί φημίζονται για την τελειομανία τους από την άλλη στην Αμερική είναι τα περισσότερα Porsche και έχουν πολύ ανταγωνιστική αγορά . Τα γερμανικά βελτιωμένα Porsche κρίνονται στις Αούτομπαν και στο Νύρμπουγκρινγκ αλλά και τα αμερικάνικα σε πίστες και dragster . Οι Γερμανοί έχουν εμμονή με την ποιότητα και οι Αμερικάνοι με την φτήνια χωρίς όμως ποτέ να κάνουν παραχωρήσεις στην αξιοπιστία . Μεγάλη κουβέντα ... Άσε που και μεταξύ τους οι Γερμανοί έχουν μεγάλες φιλοσοφικές διαφορές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οντως υπαρχει καποια "διαμαχη" μεταξυ γερμανων και αμερικανων...και φυσικα χωρα μεγαλη συζητηση...εαν θελεις την κανουμε,θα με ενδιεφερε...προσεξε ομως,να αναφερθουμε σε βελτιωτες για πορσε..οχι για mustang :)......για την evoms θα μου επιτρεψεις να αμφιβαλλω...προσφατως μας φερανε μοτερ να τα.."διορθωσουμε"..εξαλλου πληροφοριες μπορεις να παρεις περι απο τον φιλο μας στην evotech...πιστευω να εχεις καταλαβει με ποιον συζητας;)

    ααα και προς θεου...μην αρχισεις γιωργο να με αναφερεις topic απο το 6speedonline...δεν ξερουνε τι τους γινεται τα αμερικανακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συζητάμε κάτι σχετικό ...
    http://dryellowdird.blogspot.com/2009/11/s3-vs-997tt.html

    Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός, πολλές φορές τα αμερικανάκια προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με νούμερα . Μερικές φορές υπάρχουν υποψίες για υπερβολές, όπως για παράδειγμα το sledgehummer του Switzer όπου φαίνεται μια φορά και μόνο να κάνει 400μ κάτω από 10" ! Ούτε το ξαναείδαμε, ούτε το ξαναέκανε ούτε προσφέρεται ως πακέτο βελτίωσης από τον Switzer . Μάλον Μίκυ μάους ήταν ...
    Ο Αμερικάνος για πολλούς λόγους καταφέρνει να είναι ανταγωνιστικός στις τιμές . Όταν όμως προταιρεότητα είναι η ποιότητα μάλον υπερτερεί ο Γερμανός . Βέβαια και μεταξύ των Γερμανών υπάρχουν τεράστιες διαφορές, υπάρχουν και μέτριοι Γερμανοί και μέτρια γερμανικά προιόντα ... όπως και σάπια γερμανικά προιόντα .
    Δεν χρειάζεται να ρωτήσω τίποτα και κανέναν στο 99% των περιπτώσεων θα εμπιστευόμουν τον EVOTECH για το προσωπικό μου αυτοκίνητο . Τα κοντροφόρουμ έχουν ισοπεδώσει πολλά πράγματα αφού βάζουν κόντρες αυτοκίνητα με σετ απ για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτοκίνητα που ανατινάζονται στα 600 μέτρα ... Δεν βγαίνει συμπέρασμα έτσι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο εντυπωσιασμος φιλε γιωργο ειναι σχετικος...τα Αμερικανακια δεινουνε νουμερα που αγγιζουνε την σφαιρα της φαντασιας....το θεμα ξερεις ποιο ειναι,και εδω συμφωνω μαζι σου,οτι επειδη υπαρχουνε αρκετοι πλεον "κακοι" ή τυπου "τυχοδιωκτη" βελτιωτη(οπως σε ολα κατα το πληστον επαγγελματα)...αυτοματως γινεται μια συγκριση με αμφιβολα και διολου ορθα συμπερασματα...οσοι ασχολουνται χρονια με τα πορσε θα ξερουνε οτι ο TTP δεν κανει "καλα" μοτερ(το δεινω σαν παραδειγμα)....ποιος ομως θα κανει μοτερ στη RS-tuning οταν χρεωνει 7,000 τα intercooler?...επομενως την προσπερναμε παρολου που με turbo εχει κερδισει σε 24H endurance....σαν συνεπεια εχει να ειναι πιο διαδεδομενη μια εταιρια σαν την evoms...κατι σαν τα MCdonalds δλδ προσφερει φαγητο σε καταπληκτικες τιμες...την αισθηση πεινα ς στην κοβει και με το παραπανω..(πλακα κανω..ενμερει).....εινai γεγονος ομως οτι οι αμερικανοι ασχολουνται περισσοτερο με το tuning..γιατι γι αυτους το αυτοκινητο ειναι οπως και για τους ελληνες περιπου....εξαλλου λιγο πολυ ολοι ξερουμε τι θεωρουνε ποιοτητα ζωης τα αμερικανακια και ποσο ορκισμενοι ειναι στο "αμερικανικο ονειρο"...θεματα που περιλαμβανουνε σαφως και το θεμα αυτοκινητο.......σαν αποτελεσμα λοιπον ειναι να υπαρχουνε αμετρητες εταιρειες βελτιωσης (και για πορσε)σε μια αγορα που οντως ειναι οι μεγαλυτεροι..τους κανει δλδ γνωστες ή οτι σωνει και καλα θα υπαρχουνε εκει μεσα στην μαζα οι top?..(με αυτην την λογικη η ιταλια,η γερμανια ή η αγγλια δεν θα παρηγηαγε τα κορυφιαι αυτοκινητα στον κοσμο...)...να με συνχωρεις λοιπον για το απολυτο της σκεψης μου..αλλα περισσοτερα απο κοντα...απλουστατα ολα οσα πρεπει να συζητηθουνε δεν ειναι εφικτα απο εδω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εδώ όμως τα διαβάζουν και άλλοι και σίγουρα έχουν να κερδίσουν από τους πιο έμπειρους . Στην ανάρτηση 997TT Vs S3 συζητάμε για την ανατίναξη του ΤΤΡ . Πριν λίγες μέρες κέρδιζε κόντρες σήμερα είναι στα σκουπίδια . 8000+ ο κόφτης 1,9 μπαρ πίεση με μεγάλες VTG και πάνω κάτω στα δυναμόμετρα να βρει το τελευταίο άλογο με Q16, C16, MS 109 και πρατηρίου . Πέρα του ότι ήταν ΑΡΓΟ για τα πράγματα που φόραγε έσπασε κιόλας . Το χειρότερο είναι ότι δεν έχουν την ειλικρίνεια να βγουν να το πουν και μιλάνε για μπουζί ... Έτσι παραπλανούν τον κόσμο και δημιουργείται μια σύγχυση να λέμε άχρηστο τον RUF κλπ σοβαρούς βελτιωτές και θεωρούμε μάγκες αυτούς που ανεβοκατεβάζουν τα Porsche στα δυναμόμετρα και ρυθμίζουν για κόντρα ... Μα αυτά δεν είναι Porsche .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οσον για την συγκεκριμενη αναφορα σου στην ανατιναξη του TTP...ο ιδιοκτητης του ειναι για γελια(οχι σαν προσωπικοτητα)...με την εννοια οτι θελει να περνιεται γνωστης και κοντρακιας...ενας νοημων και γενικοτερα γνωστης,εστω και σε ενα χωρο (που δεν ..θα επρεπε να εκφραζεται φυσικα με πορσε)οπως ειναι οι κοντρες παρουσιαζει ολες αυτες τις αλχημειες και παρολαυτα τον ...ζητωκραυγαζουνε..εαν ειναι δυνατον....καλα δεν βρεθηκε ενας να του πει οτι πανω απο το 1,4bar το μοτερ ειναι με το ενα ποδι στον ταφο?....ημαρτον,και δεν γνωριζε οτι με την χρηση και τα μιγματα των βενζινων που χρησιμοποιησουνε θα επερθει το μοιραιο...και δεν το θεωρω μαγκια του,ποως εικαζουνε μερικοι...μονο σαν αμελη μπορεια τουλαχιστον να τον χαρακτηρισεις..γιατι τωρα το 20αρικο θα το ριξει..ας το εριχνε εξαρχης να εχει και το κεφαλι του ησυχο..φυσικα λογος δεν μας πεφτει..αλλα μας δειχνει πως μια τερσατιμα μαζα που των ζητοκραυγαζει κλεινει το ματια και απλως ακολουθει τον "ηρωα" ,κατα πασα πιθανοτητα πανασχετο....οτι δλδ συμβαινει και με τους βελτιωτες...καολουθουνε οτι τους παρουσαζουνε μεσω φανταχτερων site,δηθεν εξιδεικευμενων forum και βιντεακι του youtube...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λόγος σαφώς δεν μας πέφτει και αν τον θεωρώ ΑΡΓΟ και άσχετο δεν σημαίνει ότι δεν τον σέβομαι ως προσωπικότητα, αλοίμονο αν κρίναμε τους ανθρώπους από τα αυτοκίνητά τους και τις κόντρες τους .
    Ούτε με ενδιαφέρουν τα ατομάκια που τον γλύφουν αλλά δεν τα χρειάζεται .
    Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η αλήθεια . Η αλήθεια είναι ότι ανατινάχθηκε και πρέπει να λέγεται για να μην παραπλανείται ο κόσμος που διαβάζει . Όπως επίσης καλό είναι να βγάλουμε ένα συμπέρασμα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το συμπερασμα για μενα ειναι το εξης..το 997ΤΤΜΚ1(το καινουργιο δεν το εχω οδηγησει προς το παρον,τον φλεβαρη θα επανερθω με λεπτομερειες γι αυτο) ειναι το ultimate car,για την ελλαδα και για τα περισσοτερα μερη του κοσμου...πασχει σε ορισμενα σημεια,οπως η αναρτηση...κατι που πλλοι ιδιοκτητες το ..παραβλεπουνε...απο εκει και περα θα συμφωνησω οτι πολυ ευκολα και με μικρο κοστος ,οσο και αξιοπιστα το αυτοκινητο μπορει να παρει ενα 20%(αντε 25%,εαν ειναι λιγο ψαγμενος ο ιδιοκτητης)..καπου εκει ..γυρω στα 570-600bhp και στημενο με μια καλη αναρτηση και ενα LSD..το αυτοκινητο ειναι εκτελεστης κατω απο οποιοσδηποτε συνθηκες,ομορφα,γρηγορα και αξιοπιστα...αυτη η αυξηση της ταξεως του 20% καλο θα ητανε να επερθει με δοκιμασμενες λυσεις,απο δοκιμασμενους βελτιωτες ,διχως μαγειρεματα και δηθεν μηθεν ,συνχρονες,"εξυπνες" κτλ λυσεις...ενα προγραμμα απο την evotech πχ και μια full εξατμιση απο την europipe...εισαι μια χαρα ..με κοστος max τα 7,000....εαν βαλεις και γυρω στα 4,000 μια αναρτηση και αντιστρεπτικες ,(ισως και κανα δυο bushing,αναλογα τις απαιτησεις του ιδιοκτητη και εαν κανει track....και ας μην ξεχναμε το LSD,παιζει σημαντικο ρολο για να περναει η δυναμη κατω...)τοτε με max 12-13 χιλιαρικα το αυτοκινητο θα ειναι ..απλα τελιο,κατα την ταπεινη μου γνωμη...τωρα για παραπανω bhp,τα γραμματα ειναι εντελως διαφορετικα ..οι λυσεις σε βελτιωτες μετρημενες στα δακτυλα,και το χερι πολυυυυυυυυυ βαθια στην τσεπη......και κατι αλλο,..αλλο δυνατο και αλλο γρηγορο ενα αυτοκινητο...αλλο βιτρινα και αλλο αυτοκινητο με ολη την σημασια της λεξεως....εαν ειναι να μιλησουμε για dragster,για δηθεν "μυθικες" κατασκευεσ των 1000bhp ..λαθος βαση εχουμε το 997....και ενα τελευταιο...κατι κατασκευες των 900-1000 κτλ αλογων...μην τα πολυπιστευετε....εκτος και ενα ειναι αυτο που ειπαμε παραπανω.."βιτρινα" του καθε βελτιωτη..το φτιαχνουμε το τραβαμε ενα βιντεακι...και ξανα μεσα για γενικο rebuild...:))))))..αυτα,κατα την ταπεινη μου γνωμη....καθε σχολιο ευπροσδεκτο για συζητηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ μαζί σου απολύτως, αυτό που περιέγραψες είναι Porsche βελτιωμένο . Όταν γίνονται θυσίες στην αξιοπιστία και στην ευχρηστία δεν μιλάμε για βελτίωση αλλά το αντίθετο, ειδικά στα Porsche που είναι πολύ γρήγορα από την μάνα τους . Άσε που όλα αυτά τα δυνατά Porsche δεν είδαμε τι κάνουν στην πραγματική ζωή ...
    Όσον αφορά τις βελτιώσεις στο στήσιμο που προτείνεις πιο πολύ είναι για την αίσθηση και μετά για το αποτέλεσμα, όχι ότι δεν βοηθούν αλλά απευθύνονται στους λίγους που θέλουν να αισθάνονται αλλιώς το turbo, σαν GT3 ας πούμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι VTG καταφέρνουν να βγάζουν απίστευτες ροπές σε αναλογία με την μέγιστη ιπποδύναμη που αποδίδουν . Δηλαδή αυτά τα 600 άλογα στις 3 πρώτες σχέσεις κάνουν μεγάλη διαφορά από 600 άλογα 996 τα οποία μέχρι πρότεινος ήταν τα καλυτερα 600 άλογα βελτιωμένου αυτοκινήτου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοιτα να δεις..στο turbo to προβλημα εντοπιζεται στο βαρος...μπορεις ομως να το κανεις να εχει φανταστικο handling,καλυτερο απο την GT3...το μειον ειναι οτι και παλι δεν εχεις την race αισθηση του GT3(ποσο μαλλον εαν ειναι και βελτιωμενο)και την αμεσοτητα του σε ανιδρασεις..βεβαια αυτο δεν οφειλεται μονο στην αναρτηση...
    εγω πλεον στο turbo..εχω βαλει
    bilstein damp Tronic
    stabilizer kit
    front control arm απο "cup"(2 pieces for more camber)
    supporting mount Assembly απο GT3RS
    articulatin shaft απο "cup"
    engine bearing απο "cup"
    rear axle bushings απο "cup"
    rear control arm απο "cup"

    τα αναφερω για τυχον ενδιαφερομενους...οι λυσεις ισως ακουγονται λιγακι extrem αλλα το αυτοκινητο απλως μεταμορφωνεται...και ειναι πολυ κοντα πλεον σε GT2..παντου!!!(την GT3RS την αφηνω,ειναι κατ'εμε σε αλλη κατηγορια και πιο fun to drive κατω απο ολες τις συνθηκες,και φυσικα για πιο..πιστα)
    για τισ VTG συμφωνω 1000%....εγω τις αλλαξα παλι ομως με VTG......δεν θα πηγαινα σε τιποτα αλλο..ειμαι κατηγορηματικος σε αυτο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1. Οι VTG αποδίδουν πιο γεμάτες καμπύλες ιπποδύναμης από ότι άλλο υπάρχει .
    2. Τα 997ΤΤ πάσχουν από απόκριση . Έχουν δύναμη από πολύ χαμηλά αλλά αργούν να ανταποκριθούν στο πάτημα του γκαζιού . Ασήμαντο ως προς τις επιδόσεις αφού η παραπάνω ροπή αντισταθμίζει την καθυστέρηση, σημαντικό για κάποιους στην ευχαρίστηση της οδήγησης . Επίσης δεν υπάρχει καμία γραμμικότητα στο γκάζι .
    3. Τα 997ΤΤ στην πραγματική ζωή είναι τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα ειδικά στην Ελλάδα με τους γλιστερούς και απρόβλεπτους δρόμους . Το στήσιμό τους όμως είναι υποστροφικό . Η πίσω ανάρτηση multi link και οι μεγάλοι πίσω τροχοί και το χαμηλό κέντρο βάρους κρατάνε πολύ δυνατά το πίσω μέρος . Για μεγαλύτερη ασφάλεια έχουν πιο χαλαρό το μπροστινό σύστημα . Ελάχιστο κάμπερ για να γλιστράνε πρώτα οι μπρος τροχοί και να είναι ασφαλές και γρήγορο για όλους το αυτοκίνητο . Επίσης υπάρχει ένα λαστιχάρισμα στο τιμόνι το οποίο είναι ότι καλύτερο για να προειδοποιεί . Ένας πιο έμπειρος οδηγός θα προτιμήσει το στήσιμο της GT3 το οποίο επιτυγχάνεται και στην turbo αλλά πέρα από αμορτισέρ-ελατήρια χρειάζονται τουλάχιστον και τα καλά ψαλίδια μπροστά . Υπάρχει βέβαια τεράστια λίστα βελτιώσεων αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια άριστη βάση, που πιο πολύ μας ενδιαφέρει να φέρουμε το αυτοκίνητο στα μέτρα μας παρά να κερδίσουμε σε αποτέλεσμα ...
    4.Αν προχωρήσει κάποιος και σε LSD τότε έχει μπει και στο δίλημα της GT2 . Καλό τέρας η GT2 αλλά είναι πολλές οι παραχωρήσεις έναντι στην turbo . Ίσως στην Ελλάδα βοηθάει αρκετά η κίνηση στους μπρος τροχούς, ο εξοπλισμός χρειάζεται αφού αυτά τα αυτοκίνητα κάνουν τα πάντα και βέβαια ΄το σημαντικότερο ίσως είναι το παραπάνω κόστος . Υπάρχει όμως πάντα και η GT3 για την χαρά της οδήγησης αλλά πίσω σε αποτέλεσμα από την turbo ...
    5. Η Europipe είναι από τις κορυφαίες επιλογές για 996 ΤΤ, σκληροπυρηνική με βαθύ ξερό δυνατό ήχο . Για 997ΤΤ δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν φτιάχνουν ποτέ ήχο σαν τα 996ΤΤ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 3:54 το καλύτερο στήσιμο έκανες, ίσως και με το παραπάνω .
    Εγώ θα έλεγα ότι συνολικά έχεις καλύτερο αποτέλεσμα από GT2 . Η μεταφορά έστω και μικρής ρποπής στους μπρος τροχούς σταθεροποιεί πολύ το αυτοκίνητο στις στροφές και ειδικά όταν πλαγιολισθαίνει συνεπώς αυξάνεται η διασκέδαση, η ταχύτητα και η ασφάλεια .
    Μπράβο για την βελτίωση που έκανες δεν παίζεται .
    Για να μην παρεξηγηθώ όχι ότι δεν μου αρέσει η παραπάνω δύναμη, ειδικά στα 911 τους πάει πολύ αλλά πρώτα θα άλλαζα το σετ απ της ανέρτησης και τελευταίο που θα έκανα θα ήταν να βάλω μεγαλύτερες τουρμπίνες, Porsche βέβαια VTG GT2 για την περίσταση, ότι άλλο προσωπικά δεν θα το έκανα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. για τις VTG σου ειπα οτι συμφωνω..αν και ακολουθησα πολυ πιο εξτεμ καταστασεις με τα αναλογα κοστη:(...αλλα ας μιλησουμε γενικα και οχι εξιδικευμενα..κανεναν δεν απασχολει το τι κανω εγω ή εσυ..αλλα το τι συμπερασματα βγαινουνε...
    οσον αφορα το LSD και την GT2,δεν νομιζω να υπαρχει οδηγος που να μην εχει μπει σε διλημμα:)))..δυστυχως η ελλαδα απογορευει τετοιου ειδους αυτοκινητα λογω δρομων..
    λυση για το λαστιχαρισμα που σου "περνα" το τιμονι της turbo υπαρχει λυση...
    η europipe ειναι ισως μια απο τις καλυτερες λυσεις σε aftermarket εξατμιση....ισως η μοναδικη με το ψαγμενο το θεμα του back pressure..στη εκδοση loud εχει αρκετα ωραιο ηχο για καποιον "τρελαμενο"...
    και σχετικα με την GT3...προ μηνος οδηγησα την GT3RS Mk2 στην stuttgart...ειναι με λιγα λογια ..η καλυτερη πορσε ever

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έκανα νέα ανάρτηση, μπράβο για τις επιλογές σου, τα μεταφέρω, αν θέλεις στείλε εικόνες κλπ Αν σε πειράζει κάτι τα κατεβάζω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. γιωργο...το θεμα αυτοκινητου ειναι μεγαλο κεφαλαιο για εμενα..οτι κανω το κανω για προσωπικη ευχαριστηση,για την χαρα της δημιουργειας και την αποκτηση εμπειριων σε ενα τομεα που εχω παθος..την βελτιωση(με 2 -3 συγκεκριμενες μαρκες)...η κινηση του blog σου ειναι αξιεπαινη..και καλο ειναι να αναφερομαστε για τις βελτιωσεις ή εστω με καυστικα(το λεω χαριτολογωντας)σχολια να διασκεδαζουμε εαυτους και γιατι οχι να "επαναφερουμε" ορισμενους στην ..πραγματικοτητα..ετσι το βλεπω εγω...για τις προσωπικες μου επιλογες σε βελτιωση θα γραψω,εαν το επιτρεπεις,(δικο σου το blog)..μολις τελειωσω και το τεσταρω οπως εγω θεωρω σωστο...
    Θα σε παρω και τηλ αμεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/997.html
    το συνεχίζουμε εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρκουλάκος Μιχάλης4 Δεκεμβρίου 2009 στις 11:44 μ.μ.

    Δημήτρη στο επόμενο event που θα κάνουμε Σέρρες σε περιμένουμε οπωσδήποτε πάνω, μην τυχόν και δεν έρθεις. Δεν έχει σημασία αν δεν γνωρίζεις την πίστα, θα περάσουμε φανταστικά και έχεις φτιάξει κι ένα αυτοκίνητο καταπληκτικό. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή