George αν το κάνω έτσι δεν θα τολμώ να βγαίνω από το σπίτι λόγω των ντοματών που θα τρώω...
Τα porsche, κατά την γνώμη μου, είναι ωραία όταν διατηρούν τον πολιτκό τους χαρακτήρα, όταν γίνονται full αγωνιστικά σταματάνε να έχουν τόση πλάκα. Αν θέλει κανείς αγωνιστικό μπορείς να πάρει με λίγα χρήματα μία formula renault ή ένα caterham - westfield megabusa-bird, radical sr3 κτλ. Όλα τα προηγούμενα δεν ξεπερνούν τα 30-35.000ευρώ μεταχειρισμένα και είναι ικανά για κάτω από 1.25 Σέρρες, η δε formula έιναι για 1.15 και κάτω.
Τα porsche είναι ωραία όταν βγαίνουν από τον δρόμο, μπαίνουν στην πίστα, αλλάζουν μόνο ένα σετάκι ζάντες, και περνάνε όλα τα υπόλοιπα πολιτικά οχήματα. Εκεί είναι η αξία και το μεγαλείο τους. Αν το κανει κάποιος αγωνιστικό, ωραίο θα είναι, αλλά θα χάσει την μαγεία του δρόμου κατ'εμέ. Γι αυτό και δεν θα άλλαζα με τίποτα το cabrio...χάνεις όλη την μαγεία της χαλαρής βόλτας...και της γρήγορης βόλτας στον δρόμο..
Συμφωνώ απολύτως ! Αυτή είναι η άποψή μου πλην όμως υπάρχουν και αγώνες GT όπου κάποια στιγμή πρέπει να κατέβει το Cayman . Υποθέτω ότι δεν το κάνει η Porsche γιατί τα 911 θα αποκτήσουν έναν σκληρό ανταγωνιστή . Άλλωστε είναι γνωστό ότι η Porsche κρατάει τα boxster-Cayman στην σκιά των 911 . Τα Caterham-Westfield κλπ είναι για να διασκεδάζουν οι ιδιώτες στις πίστες και δεν έχουν καμία σχέση με GT αυτοκίνητα όπως Ferrari, Porsche, Corvette κλπ όπου είναι ικανά εντός και εκτός πίστας . Προσωπικά δεν βλέπω τον λόγο ένας ιδιώτης να μετατρέψει ένα ακριβό αυτοκίνητο σε 100% πισταδόρικο που μετακινείται με τρέηλερ μόνο . Καλύτερα να διατηρεί ένα Westfield ή ακόμα και μια F3 ... Το συγκεκριμένο πρήξιμο είναι κάτι που βοηθάει στους αγώνες και στις πίστες αλλά δύσκολα το κυκλοφορεί κάποιος στους δρόμους ...
Α ναι, κι εγώ νομίζω ότι αν η porsche έφτιαχνε ένα σοβαρό αγωνιστικό Cayman θα διέλυε τον ανταγωνισμό, δεν υπάρχει για εμένα καμία αμφιβολία. Ο καννιβαλισμός ομως της γκάμας και του marketing της porsche, που ουσιαστικά όλη η γραμμή παραγωγής στηρίζεται σαν image icon στο 911, δεν επιτρέπει τέτοια κίνηση, αν και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον...
Μιχάλη εσένα σκέφτηκα και ανέβασα το πρησμένο Cayman . Κάπως έτσι σε βλέπω να εξελίσεσαι αλλά σε boxster ... Το cabrio πάνω από όλα !
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge αν το κάνω έτσι δεν θα τολμώ να βγαίνω από το σπίτι λόγω των ντοματών που θα τρώω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα porsche, κατά την γνώμη μου, είναι ωραία όταν διατηρούν τον πολιτκό τους χαρακτήρα, όταν γίνονται full αγωνιστικά σταματάνε να έχουν τόση πλάκα.
Αν θέλει κανείς αγωνιστικό μπορείς να πάρει με λίγα χρήματα μία formula renault ή ένα caterham - westfield megabusa-bird, radical sr3 κτλ. Όλα τα προηγούμενα δεν ξεπερνούν τα 30-35.000ευρώ μεταχειρισμένα και είναι ικανά για κάτω από 1.25 Σέρρες, η δε formula έιναι για 1.15 και κάτω.
Τα porsche είναι ωραία όταν βγαίνουν από τον δρόμο, μπαίνουν στην πίστα, αλλάζουν μόνο ένα σετάκι ζάντες, και περνάνε όλα τα υπόλοιπα πολιτικά οχήματα. Εκεί είναι η αξία και το μεγαλείο τους. Αν το κανει κάποιος αγωνιστικό, ωραίο θα είναι, αλλά θα χάσει την μαγεία του δρόμου κατ'εμέ.
Γι αυτό και δεν θα άλλαζα με τίποτα το cabrio...χάνεις όλη την μαγεία της χαλαρής βόλτας...και της γρήγορης βόλτας στον δρόμο..
Καλά πάει το blog ε;!
Συμφωνώ απολύτως ! Αυτή είναι η άποψή μου πλην όμως υπάρχουν και αγώνες GT όπου κάποια στιγμή πρέπει να κατέβει το Cayman . Υποθέτω ότι δεν το κάνει η Porsche γιατί τα 911 θα αποκτήσουν έναν σκληρό ανταγωνιστή . Άλλωστε είναι γνωστό ότι η Porsche κρατάει τα boxster-Cayman στην σκιά των 911 .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Caterham-Westfield κλπ είναι για να διασκεδάζουν οι ιδιώτες στις πίστες και δεν έχουν καμία σχέση με GT αυτοκίνητα όπως Ferrari, Porsche, Corvette κλπ όπου είναι ικανά εντός και εκτός πίστας . Προσωπικά δεν βλέπω τον λόγο ένας ιδιώτης να μετατρέψει ένα ακριβό αυτοκίνητο σε 100% πισταδόρικο που μετακινείται με τρέηλερ μόνο . Καλύτερα να διατηρεί ένα Westfield ή ακόμα και μια F3 ...
Το συγκεκριμένο πρήξιμο είναι κάτι που βοηθάει στους αγώνες και στις πίστες αλλά δύσκολα το κυκλοφορεί κάποιος στους δρόμους ...
Α ναι, κι εγώ νομίζω ότι αν η porsche έφτιαχνε ένα σοβαρό αγωνιστικό Cayman θα διέλυε τον ανταγωνισμό, δεν υπάρχει για εμένα καμία αμφιβολία. Ο καννιβαλισμός ομως της γκάμας και του marketing της porsche, που ουσιαστικά όλη η γραμμή παραγωγής στηρίζεται σαν image icon στο 911, δεν επιτρέπει τέτοια κίνηση, αν και θα ήταν πολύ ενδιαφέρον...
ΑπάντησηΔιαγραφή