Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Porsche 911 GT3 RS





"Φοβερό αυτοκίνητο πραγματικά. Είναι σαφώς πιό αγωνιστικό το feeling σε σύγκριση με την turbo και την "απλή" GT3 mk2. Ο ήχος τέλειος, ελαφρύ αμάξωμα, εξατμίσεις τιτανίου και roll cage. Ό,τι χρειάζεται ένα γνήσιο track car. Επίσης, η GT3 RS MK2, εν συγκρίσει με άλλα μοντέλα porsche, έχει εξελιχθεί στο Division της Porsche Motorsport, όπου έχουν εξελιχθεί η cup και η RSR!!!! Από αυτό και μόνο καταλαβαίνετε πόσο αγωνιστικό feeling θα έχει αυτό το αυτοκίνητο." Αυτές είναι οι ομολογίες ενός φίλου που είχε την εμπειρία από την GT3RS στο Χόκενχάϊμ . Θέλω να προσθέσω ότι μπορεί μια turbo να είναι ταχύτερη αλλά αυτή είναι φτιαγμένη για να γυρνάει στις πίστες και να χαρίζει δυνατές συγκινήσεις στον οδηγό της όσο καμία άλλη σύγχρονη Porsche. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Porsche δεν την προίκισε με το αποτελεσματικότατο PDK 7 σχέσεων προκειμένου ο οδηγός της να έχει μεγαλύτερη εμπλοκή .
Προσωπικά, το μόνο που με "χάλασε" είναι η αεροτομή πίσω. Ομολογώ ότι χαλάει λίγο το πίσω μέρος. Αλλά όπως είπε και η Porsche, η GT3 RS, δεν σχεδιάστηκε με βάση την οπτική πλευρά της υπόθεσης και την αισθητική. Σχεδιάστηκε να είναι ένα πραγματικό race car, με εξαιρετικό downforce.
Η ιστορία των Porsche 911 RS ξεκινά από το 1974 και από τότε έχουμε συνεχή εξέλιξη σύμφωνα με τις αρχές της Porsche .
Θαυμάστε την στο φυσικό της περιβάλον, συγκεκριμένα στην Ίμολα .

Παρακάτω στο Autoclub Speedway στην Καλιφόρνια .


Δείτε επίσης :http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/francois-delecour-porsche-911-gt3-rs.html
http://dryellowdird.blogspot.com/2010/02/porsche-911-gt3-rs-2010.html

5 σχόλια:

  1. η ΚΑΛΥΤΕΡΗ 911 που εγινε ποτε,τελεια και παυλα.. αυτην την στιγμη τουλαχιστον:)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Meta to Nissan R35 GTR to 997GT3 RS einai apla grafiko aytokinhtaki gia romantikous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Respect στο GT3 RS MKII.... Αν επαιρνα ποτε Porsche αυτη θα ηταν η επιλογη μου.

    ΥΓ. Το ξερω οτι χεστηκατε :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή