Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Lamborghini LP570-4 Superleggera vs Lexus LF-A vs Nissan GT-R vs Wiesmann MF5 vs Ferrari 458 vs Porsche 911 turbo S vs Mercedes SLS AMG



Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Lexus LFA
Nissan GT-R
Wiesmann GT MF5

All cars driven by professional racing driver, Sascha Bert.
Temperatures at The Ring: 12-16 Degrees Celsius

1st place: Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
Nürburgring-Nordschleife (full 20,8 km-lap): 7:40,76 min
Engine: V10, 570 hp, 540 Nm
Drive: AWD
Gearbox: 6-speed-sequential
Tyres: Pirelli P Zero Corsa
Weight: 1430 kg (factory's claim)
Vmax.: 325 km/h
0-100 km/h in 3,4 s
0-200 km/h in 10,6 s
Quarter mile: 11,27 s
Flexibility (80-120 km/h) in 5th/6th: 4,7 s/5,9 s
Braking 100-0 km/h (warm): 32,8 m
2nd place: Nissan GT-R
Nürburgring-Nordschleife (full 20,8 km-lap): 7:43,65 min
Engine: V6, biturbo, 486 hp, 588 Nm
Drive: AWD
Gearbox: 6-speed-double-clutch
Tyres: Dunlop SP Sport 600 DSST
Weight: 1740 kg (factory's claim)
Vmax.: 310 km/h
0-100 km/h in 4,1 s
0-200 km/h in 12,9 s
Quarter mile: 12,11 s
Flexibility (80-120 km/h) in 5th/6th: 4,8 s/7,1 s
Braking 100-0 km/h (warm): 33,3 m
3rd place: Lexus LFA
Nürburgring-Nordschleife (full 20,8 km-lap): 7:38,85 min
Engine: V10, 560 hp, 480 Nm
Drive: RWD
Gearbox: 6-speed-sequential
Tyres: Bridgestone EM 98
Weight: 1580 kg (factory's claim)
Vmax.: 325 km/h
0-100 km/h in 4,2 s
0-200 km/h in 12,4 s
Quarter mile: 12,05 s
Flexibility (80-120 km/h) in 5th/6th: 5,7 s/7,9 s
Braking 100-0 km/h (warm): 34,1 m
4th place: Wiesmann GT MF5
Nürburgring-Nordschleife (full 20,8 km-lap): 7:52,39 min
Engine: V10, 507 hp, 520 Nm
Drive: RWD
Gearbox: 7-speed-sequential
Tyres: Michelin Pilot Sport Cup
Weight: 1395 kg (factory's claim)
Vmax.: 311 km/h
0-100 km/h in 4,2 s
0-200 km/h in 12,0 s
Quarter mile: 12,08 s
Flexibility (80-120 km/h) in 5th/6th: 5,7 s/7,5 s
Braking 100-0 km/h (warm): 31,7 m



Acceleration 0-200 km/h
1. Porsche 911 Turbo S = 10,03 s
2. Ferrari 458 Italia = 10,39 s
3. Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera = 10,58 s
4. Mercedes SLS AMG = 11,09 s
5. Wiesmann GT MFS = 12,05 s
6. Lexus LFA = 12,36 s
7. Nissan GT-R = 12,88 s

Braking 200-0 km/h
1. Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera = 4,66 s
2. Wiesmann GT MF5 = 4,69 s
3. Ferrari 458 Italia = 4,72 s
4. Nissan GT-R = 4,90 s
5. Porsche 911 Turbo S = 4,98 s
6. Lexus LFA = 5,00 s
7. Mercedes SLS AMG = 5,04 s

0-200-0 km/h
1. Porsche 911 Turbo S = 15,01 s
2. Ferrari 458 Italia = 15,11 s
3. Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera = 15,24 s
4. Mercedes SLS AMG = 16,13 s
5. Wiesmann GT MF5 = 16,74 s
6. Lexus LFA = 17,36 s
7. Nissan GT-R = 17,78 s

26 σχόλια:

  1. εννοεις η "κλειστη" turbo s γιατι στην turbo s cabrio εχουν χρονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 7:43 to GTR?????kai me professional racing driver??????...e re gelia,oute kan na spasei to 7:40...mou thimizei to "lefta yparxoune":)))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΤΟ 7,26 ?????ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ WHITE?? E? ΓΙΑΤΙ?ΑΠΛΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΑ ΟΤΙ ΤΟ 7,26 ΤΟ ΕΧΕΙ ''ΚΑΝΕΙ'' ΜΟΝΟ Η ΝΙΣΣΑΝ..ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατι ρε οι χρονοι των 997ΤΤ επαληθευονται? Δες τι χρονο δηλωνει ο μπαρμπα Ρερλ και δες τι χρονους κανουν οι "προφεσιοναλ ρεισινγκ ντραιβερς". Αμα ειναι κουλοι δεν τους φταιει κανεις. Επισης το Sport Auto με δικο του "professional racing driver" εχει γραψει με GTR 7:38 Απλα ο Σουζουκι δεν παιζεται.

    ΥΓ. κοροιευατε το LFA αλλα το ψωλετο πηγε συννεφο ε? Που ειναι ο turbo s cabrio - λεζαντα σκαραβαιος? Στα αζητητα... Φαντασου να μετραγανε και την απλη 997 turbo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To test δεν έχει ακόμα χρόνους από το Ρινγκ και αξιολόγηση των 458, Turbo S και SLS . Από τα άλλα πρώτη βγαίνει η Lambo και καλύτερο χρόνο στο Ρινγκ το LFA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εχει το χρονο της cabrio 997 turbo S, η οποια βγαινει 5η με 7:48,16

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oι χρόνοι στην πίστα είναι καλύτερα συγκρίσιμοι όταν γίνονται από τον ίδιο οδηγό την ίδια μέρα, όπως δηλαδή στο συγκριτικό . Έχω μεγάλη περιέργεια τι χρόνους έγραψαν τα άλλα τρία και ειδικά η 997Turbo S .
    Οι χρόνοι αυτοί είναι πιο αληθινοί από αυτούς που ανακοινώνουν τα εργοστάσια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η cabrio παντως ειναι απογοητευτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. esena pantos tha se pidiksoume me tin klisti tin turbo,min anisixeis...des ta xalia tou datsun re...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσυ μικροτσουτσουνε κοιτα μη σκισεις κανα καλσον γιατι τωρα με τις απεργιες των νταλικερηδων δε θα βρεις καινουργιο στα μαγαζια. Αντε που θα με πηδηξεις κιολας βλακα.

    Τα ειδα τα χαλια ρε του Ντατσουν... 4sec μπροστα απο την καμπριο λεζαντα σας ειναι ρεζιλια... Εχεις μουτρα και μιλας?? Τουμπεκι ψιλοκομμενο τωρα και για νανι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεχρι και στα φρενα (200-0) ειναι ελαχιστα καλυτερο απο τα "κορυφαια" φρενα της Πορσε! Ημαρτον δηλαδη. Α ναι ξεχασα ειναι η καμπριολεεεε, το κουπε φρεναρει καλυτερα.

    ΥΓ. Στο 0-200 το καμπριο ειναι 2+ Sec πιο γρηγορο απο το Νισσαν και παρολαυτα τρωει 4αρα στο γυρο του Ρινγκ? Τετοια (αρνητικα) κατορθωματα μονο η Πορσε τα κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ NISSAN !!! ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΩΣ 1/3 ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ . ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΙΑ ΤΟ 0-200-0 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ Η 911 ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 0-200 ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΜΠΕΚΙ ΕΤΣΙ WHITE?STO 0-200-0 ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΡΕΝΑ?ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΝ Η 911 ΦΟΡΑΕΙ ΚΕΡΑΜΙΚΑ.

    ΥΓ.ΕΦΟΣΟΝ Ο ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΙΜΟΝΑΡΑ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ..ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ F1..ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΦΙΛΕ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΚΑΤΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ.Η 458 ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΝΕΙ 0-200 ΣΕ 10,3 sec.ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΕΣΤ,ΑΠΟ ΤΟ QUATTRORUOTE ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ Ο YELLOW)ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ 9,69 sec..ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ..ΜΗΠΩΣ,ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ,ΠΕΦΤΕΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ?ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 0,1 ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ 0,6.ΤΟΣΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ,ΑΠΛΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΜΕ ΤΕΡΜΑ ΓΚΑΖΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ ΟΠΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ Ο ΟΔΗΓΟΣ,Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΤΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ 9:34 Ksestravwsou. Sou eipa oti parolo pou sto 0-200 einai 2+ pio grigori i 911, sta frena einai to idio kali kai sto gyro trwei 4,5ara. Vgale symperasmata. Mallon einai kali mono gia eutheia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. re white min pareis porsche...alloste sto playstation den exei!!!meine me to nissan kai tin elpida...exoume emeis porsche gia sena...megalotsoutsoune...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ase ti mporw na parw. Na sai sigouros oti me ta lefta pou zitaei i Porsche tha epairna Ferrari file. Toulaxiston ekei exeis sxima, frena, ixo kai texnognwsia F1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΩΤΟΝ,ΗΜΙΜΑΘΗ, ΤΑ FERRARI EINAI ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ,ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΚΑΘΕ 20,000 ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ,ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΚΑΚΙ,(ΕΝΩ ΤΑ PORSCHE KANOYN ΚΑΘΕ 30,000 ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 1,500-2,000 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΚΙΑ)ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λοιπον πολυξερε επειδη εισαι της θεωριας, τραβα και κανε αλλαγες λαδιων στο Πορσε καθε 30.000 χμ, με σκληρη χρηση και ελληνικο ζεστο καιρο και αμα μεινει τπτ σφυρα μου. Αυτα περι 30-40-50.000 χμ ειναι τραγικα. Οσο για το κοστος συντηρησης αμα εχεις Φερραρι τα δινεις και για να τη συντηρησεις, αλλιως παρε Smart. Τα αξιζει και με το παραπανω γιατι εχεις κορυφαιο ατμοσφαιρικο κινητηρα, οχι ευκολες λυσεις με turbo. Ασ'το φιλε, εισαι πολυ μακρια απο Φερραρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ,ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ PORSCHE.ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΝΟΥΝ Σ Ε Ρ Β Ι Σ ΚΑΘΕ 30,000 ΧΛΜ.ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ 15,000(ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΕ 30,000,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΚΛΙΜΑ)ΜΕ ΜΟΒΙL 1 (ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΘΙΚΤΑ.(ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ GTR ΚΑΝΟΥΝ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ..ΜΗΠΩΣ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? ΤΥΧΑΙΟ,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ FERRARI ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ(ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΤΛ)ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ (ΔΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ 2,000 ΚΑΙ 5,000 ΧΛΜ)ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ PORSCHE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΛΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 911 ΤURBO-GT2-GT3 ΑΠΟ ΟΤΙ 430 ΠΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΛΟΓΑ,ΚΤΗΝΩΔΗ ΡΟΠΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ(ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚ.ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ-ΚΑΙ Η ΝΙΣΣΑΝ-ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ,ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΤΕΡ ΜΕ 6,000 ΚΑΙ 7,000 ΚΥΒΙΚΑ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ)ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η FERRARI AN EXEIΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤURBO MOTEΡ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ....
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΟΝΗΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΙΑ...

    ΥΓ.ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ-ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ,ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗΝ PORSCHE.ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΚΑΝΟΥΝ Σ Ε Ρ Β Ι Σ ΚΑΘΕ 30,000 ΧΛΜ.ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ 15,000(ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΛΕΕΙ ΚΑΘΕ 30,000,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΚΛΙΜΑ)ΜΕ ΜΟΒΙL 1 (ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ) ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΘΙΚΤΑ.(ΠΑΡΕΠΙΠΤΩΝΤΟΣ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ GTR ΚΑΝΟΥΝ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ 6 ΜΗΝΕΣ.. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ..ΜΗΠΩΣ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ? ΤΥΧΑΙΟ,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ)ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΓΙΑ FERRARI ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΑΚΟΜΑ(ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΤΛ)ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ (ΔΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ 2,000 ΚΑΙ 5,000 ΧΛΜ)ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ PORSCHE ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΔΕΝ ΣΠΑΝΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ.ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΞΑΛΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ 911 ΤURBO-GT2-GT3 ΑΠΟ ΟΤΙ 430 ΠΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ.ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΥΠΝΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΛΟΓΑ,ΚΤΗΝΩΔΗ ΡΟΠΗ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ(ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΚ.ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ-ΚΑΙ Η ΝΙΣΣΑΝ-ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ,ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΤΕΡ ΜΕ 6,000 ΚΑΙ 7,000 ΚΥΒΙΚΑ (ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ)ΑΥΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η FERRARI AN EXEIΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΤURBO MOTEΡ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ....
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΠΟΝΗΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΩΡΙΑ...

    ΥΓ.ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ-ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. white den thelo na akouo aidies...dld i porsche den exei korifaious atmosfarikous kinitires?i GT en eti 2004 me 612 aloga den einai korifaios?apo 6kilindro, 3.8ltr, 450aloga stin GT3RS den einai korifaios?.... i nissan ti exei na mas peis.....eipame allo ferrari allo porsceh...diaforetikes sxoles,diaforetiko koino...i ferrari antagonizetai se koino pio poli tis lamborghini para tis porsche...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Porsche είναι το πραγματικό αυτοκίνητο για παντού και πάντα . Αν μάλιστα είναι turbo-GT2-GT3 εκτελεί ότι βρεθεί στον δρόμο του .
    Τα Ferrari είναι για αυτούς που έχουν και Porsche ... Βρείτε μου έναν σε Ferrari που να μην έχει ή είχε και Porsche . Δεν υπάρχει καμία σύγκριση . Όσο ενθουσιάζει μια Ferrari περισσοτερο από μία Porsche άλλο τόσο καλύτερη είναι η Porsche ! Rωτήστε τον πρώτο που θα συναντήσετε να σας το εξηγήσει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλε ανωνυμε στα λογια μου ερχεσαι. Κραταει κανεις στην Πορσε του τα λαδια για 30.000 που λεει το εργοστασιο για λογους marketing? Οχι βεβαια, μονος σου το ειπες, και πολυ καλα κανει... Στη Νισσαν δεν εισαι ενημερωμενος σωστα. Λενε καθε 10.000χλμ ή 6 μηνες εκτος κι αν το πας πιστα και ανεβαζει επανειλημμενα θερμοκρασιες ανω των 120 βαθμων οποτε θελει καθε 3.000, πραγμα που ειναι φυσιολογικο επισης. Αλλο λοιπον τι λεει η θεωρια - βιβλιαρακι σερβις καθε εταιριας και αλλο η πραξη.

    Επισης μπορεις να ανοιξεις και το car.gr να δεις ποσα Πορσικα πωλουνται... Ορεξη να εχεις να βλεπεις.

    Μαγκια ειναι φιλε να πλησιαζεις τα 120 αλογα αποδοση στο λιτρο στην ατμοσφαιρα. Και το τουρμπο ειναι μαγκια αλλα ειναι η ¨ευκολη". Αν θες να μαθεις βεβαια προτιμω τον τουρμποκινητηρα σαφως.

    Φιλε Lucky να υποθεσω οτι κανεις πλακα ε? Το 1993 περιπου που βγηκε το Μclaren F1 με μοτερ BMW μηπως ξερεις τι αποδοση ειχε? 6.000cc και 620 αλογα περιπου. Η Πορσε με την GT αργησε μια δεκαετια αλλα τα καταφερε. Κορυφαιος κινητηρας ομως, δεν αντιλεγω. Το μοτερ της νεας GT3 οντως εχει φοβερη αποδοση στο λιτρο. Η Νισσαν απο την αλλη δεν εχει κατι να επιδειξει στα ατμοσφαρικα μοτερ, αν θυμαμαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οσο για την προσκληση σου στην εταιρια, εχω ερθει στην Πορσε της Μεταμορφωσης αλλα θα κανω εναν κοπο ακομα να ξαναρθω. θα φερω και τον Godzilla μαζι αν δε σε πειραζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή