Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Ferrari 599 GTO







Επιτέλους παρουσάστηκε επισήμως η GTO . Θα παραχθούν μόλις 599 αυτοκίνητα . Ο 6.0-lt V12 κινητήρας έχει ανέβει από τους 620hp στους 670hp, το βάρος μειώθηκε από τα 1,690kg στα 1,605kg με αποτέλεσμα η GTO να επιτυγχάνει 0-100km/h σε 3.4 sec και η μέγιστη ταχύτηατ να είναι στα 335km/h . Η Ferrari ισχυρίζεται ότι στο Fiorano test track πέτυχε χρόνο 1 min 24 sec, δηλαδή 2.5 sec κάτω από την βασική 599GTB .












16 σχόλια:

  1. Τρελό όχημα. Πιστευω οτι με τουτο δω, κλεινει η κατηγορια sport GT με τον κινητηρα εμπρος. Οτι γραφει 1:24 στο Φιορανο, πιο γρηγορα δηλαδη απο την Εnzo νομιζω οτι τα λεει ολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό είναι ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! Πέρα από αριθμούς, επιδόσεις και εντυπωσιασμούς . Ένα κλασικό δημιούργημα όπου παντού και πάντα θα χαρίζει συγκινήσεις στον οδηγό του . Μπορεί Χάρη Μ15 μια ZR1 να είναι ακόμα πιο γρήγορη αλλά όποιος έχει θα πληρώσει τον V12 με το όρθιο αλογάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε νομιζω οτι η ZR1 σε μαμα μορφη να ειναι πιο γρηγορη. Εδω ζοριζεται να περασει την "απλη". Μη μου πειτε τωρα για πιεσεις, τροχαλιες και πρωτα σταδια, μη συγκρινουμε top end ατμοσφαιρα με κομπρεσσερια. Αλογα με τουρμπο η κομπρεσερ και τοσα κυβικα, βγαζει και ο παππους μου στο γκαραζ του στο χωριο. Σταση χιλιομετρο, περιμενω κολωνα μπροστα το φερραρι. Ασε που αν εβλεπα να ανοιγει με τη θεα, κοντρα σε μουσαμαδες παιζει να τον εδερνα τον τυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλο το φερραρικο δεν λεω αλλα 911 δεν ειναι . Το εχει πατενταρει η πορσε το 911 το απολυτο εργαλειο . Αν δεν ειναι 911 ειναι μονο για φλωρους να ακουνε πρου πρου απο την εξατμιση και να λενε μαλακιες για ηχο και πρασινα αλογα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 599 GTO ή 911 GT2 ; Προσωπικά GTO αλλά αυτά τα δύο είναι το κορυφαία σπορ αυτοκίνητα που μπορούν να κάνουν τα πάντα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλλη φαση το φερραρικο. Ποτε δεν καταλαβα το λογο υπαρξης της GT2. Αν εξαιρεσεις την 993 gt2, ολες οι υπολοιπες εμοιαζαν σαν παραφωνια στη γκαμα.Θελεις τουρμπινα? ΜΟΝΟ 997ΤΤ, θελεις feeling και πισω κινηση? GT3. Ειναι που ειναι ζωο η GT2, να της κανεις και ενα πρωτο σταδιο, να μην οδηγιεται με τιποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H GT3 είναι πιο διασκεδαστική και ευχάριστη αλλά η GT2 είναι η πιο ικανή και αποτελεσματική . Η GT3 δεν έχει την ιπποδύναμη της GTΟ ... Η 993 GT2 είναι πιο Porsche από τις άλλες . Ειδικά η πρώτης γενιάς 996 GT2 ήταν πολύ ατσούμπαλες . Τα 997ΤΤ είναι πολύ ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά αλλά στερούνται της αίσθησης, της ανάρτησης, του μπλοκέ και του χαμηλότερου βάρους μιας GT2 . Ότι και να κάνει μια Porsche η Ferrari πάντα κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις αλλά μην τα υποτιμάς τα πορσάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν τα υποτιμω, προς Θεου. ειναι ο καλυτερος τροπος να χαρεις ενα πραγματικο supercar χωρις να πληρωσεις 100 εκατομμυρια δραχμουλες.Ισως γι αυτο δε χωνευω τις GT2. 1ον γιατι σε αυτη την τιμη, δε θα κοιτουσα ποτε μια 911, αλλα κατι πιο εξωτικο, δευτερον γιατι στο παρελθον, "ετρωγαν" σε στενες πιστες απο τις ατμοσφαιρικες και 3ον γιατι πιστεω οτι η τουρμπινα και κυριως η καταστρεπτικη ροπη της καθως και το τροπος μετον οποιο αποδιδεται η δυναμη, απαιτει κινηση τους 4 τροχους. Αντι λοιπον να προσπαθει να βγαλει περισσοτερα αλογα με πιεση στα τουρμπο(αλογα βγαζει και ενα εβο, ή αλλιως οτιδηποτε εχει σαλιγκαρι σημερα, 600ριζει πλεον), θα μπορουσε να βγαλει στην παραγωγη ενα πιο ικανο μοτερ κ να κανει την gt3 πιο ανταγωνιστικη.Οσο καλο και να ειναι ενα τουρμπο, παντα υστερει σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο σε τροπο λειτουργιας.Ειδικα οταν μιλαμε για στριψιμο και οχι για χαζοευθειες.Ακομα κι εκει ομως, τι να το κανω αμα φαει στο πατα 3 κενα απο την τουρμπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ποιότητα απαιτεί ατμόσφαιρα ! Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο . Περιμένω με ενδιαφέρον την 8κύλινδρη ατμοσφαιρική 911 RUF R8GT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://dryellowdird.blogspot.com/2010/03/ruf-rgt-8_05.html Για να δούμε αν η επόμενη 911 θα είναι V8 και κατα πόσο το βάρος και ύψος του μοτέρ επηρεάσει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της ατμοσφαιρικής δύναμης η McLaren το γύρισε σε διτούρμπινο V8 . Τότε ήταν αρχισχεδιαστής ο Gordon Muray . Αλλά και πρόσφατα ο Ρον Ντέννις χαρακτήρισε την Veyron σκουπίδι αν και κατέφυγε στην δύναμη της τουρμπινας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Yellow ξερεις ποια ειναι η διαφορα? Οτι ο Murray, εκανε αυτες τις δηλωσεις στις αρχες της δεκαετιας του 90.Τοτε ισχυαν 2 πραγματα. 1ον)μπορουσες να βγαλεις στην παραγωγη αυτοκινητα με βαρος κοντα στον τονο, για χιλιους-δυο λογους(χαμηλοτερη ενεργητικη-παθητικη ασφαλεια, λιγοτερο εξοπλισμο κτλ)οποτε τα ατμοσφαιρικα μοτερ μπορουσαν να τα υποστηριξουν.Τα πολλα κιλα, θελουν ροπες.Αρα ή κυβικά ή τουρμπινα. Για παραδειγμα, ενα integra TypeR,με βαρος κοντα στα 1100 κιλα κ κοντο σασμαν, κινειται πολυ ωραια με ατμοσφαιρικο πολυστροφο 1800αρι.Αν αυτο το μοτερ το βαλεις σε ενα focus ST με βαρος λιγο κατω απο 1,5 τονο, θα νομιζεις οτι οδηγεις γρηγορο twingo. Ο δευτερος λογος, ειναι οτι κατα τον Murray, η τουρμπινα ειναι ενα ατελειωτο lag και τπτ αλλο.Δλδ οχι εκμεταλλευσιμη ισχυς σε συνθηκες δρομου.Φυσικα ειχε στο μυαλο του μαλλον κατι σε Τ35 και οχι σε vtg...Παρολα αυτα ακομα και σημερα, 15+ χρονια μετα, ειμαι οπαδος της αποψης αυτου του αλαζονα.Οποιος θελει να μπει στο πανθεον της αυτοκινησης οφειλει να κατασκευασει ενα ατμοσφαιτικο πισωκινητο αυτοκινητο.Δε με νοιαζει πώς θα το κανει, ας ειναι μεχρι και το σταχτοδοχειο απο carbon. Οταν εχεις χρονο, ανοιξε και ενα θεμα Mc Laren F1, γιατι ωρες ωρες νομιζω οτι μονο εγω βρισκω ψεγαδια σε αυτο το κατασκευασμα. Οσο για τη Veyron, εκτος απο χοντρη και ασχημη, δε νομιζω να τη θυμουνται σαν κατι αλλο οι φιλοι της σπορ οδηγησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι VTG παράγουν απίστευτες ροπές από πολύ χαμηλές στροφές, δουλεύουν σαν μικρε΄ς τουρμπίνες στις χαμηλές στροφές και σαν μεγάλες στις ψηλές . Η απόκρισή τους όμως είναι κακή όταν αφήσεις και ξαναπατήσεις γκάζι . Το άλλο ελάττωμα τους είναι ότι δεν υπαρχει καμία γραμμικότητα στο γκάζι, το οποίο όμως στα 997 δεν αποτελεί και μεγάλο πρόβλημα . Χάρη πάρε τηλέφωνο να τα πούμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. harris15A...εν μερει συμφωνω με τις αποψεις σου,περι ατμοσφαιρα και πισω κινηση....μην ξεχνας οτι η porsche εδω και αρκετα χρονια εχει παρουσιασει ενα αυτοκινητο του.."ειδους" ,την GT,ομως η πορσε ειναι "εξυπνη" εταιρια..γνωριζει οτι δεν προκειται να "πιασει" την αιγλη και το γοητρο της φερραρι..και επειδη τυχαινει να γνωριζω καποια πραγματα,δεν θελει να την "ξαναπατησει" οπως με την GT...τα φοντα τα εχει αλλα πλεον επικεντρωθηκε σε ..αλλου "επιπεδου" πελατες...με πιο "βατα" αυτοκινητα θα ελεγα που να μην στερουντε τεχνολογιας και απο την αλλη να καλυπτουνε ευρυ φασμα πελατων με πιο λογικο κοστος και κατα γενικη ομολογια να "αγγιζουνε" την πλειονοτητα των συναισθηματων..κατι σαν την GT3 δλδ...οπου με 120χιλ στη γερμανια κανεις τα ..παντα(ας αφησουμε την ελλαδα,οπου ανεκαθεν ειμασταν..εκτος ευρωπης)...συνεπως ,κατ'εμε ,η φιλοσοφια των 2 αυτων εταιρων ειναι εντελως διαφορετικη..το καλο ειναι καμια επισημα δεν "μπηκε" στα χωραφια της αλλης....οσο αφορα τισ GT2...πιστευω,και με συζητησεις που ειχα με ανθρωπους της πορσε,οτι ..απλως την διατηρει στην γκαμα της για οποιο πρεστιζ μπορει να της δωσει αυτο το αυτοκινητο...κακο δεν ειναι σαν αυτοκινητο..λογο υπαρξης κατ'εμε δεν εχει..αφου στους αγωνες η πορσε κατεβαινει με GT3,στο ALMSειχε την spyder..οποτε?...εαν παρακολουθησεις και την παραγωγη θα καταλαβεις....GT2 MKI παρειχθησαν 800 κομματια..αυτη την στιγμη πουλουνται τουλαχιστον τα 150+...οι ιδιοκτητες τους κατα το πλειστον δεν μπορουνε να πανε το αυτοκινητο πανω απο τα 6/10...η πορσε το γνωριζει ..παρολα αυτα παρουσιασε την GT2RS...απο εκει καταλαβαινεις..οτι απλως εχει την δυνατοτητα να παραγει καποιο σχετικα extreme αυτοκινητο χωρις ομως να ξεφευγει απο το ιδιο θεμα...και χωρις να απαιτει τα κεφαλαια εξελιξης,η το κοστος οπως της GT..οπου δισκος-πλατω..κοστιζει 20χιλ και θελει αλλαγη καθε 10,000χλμ;)...........ας αφησουμε και τις δυο εταιριες να μας δινουνε οτι καλυτερο μπορουνε ..και εμεις ας βολευομαστε με οτι μπορουμε:)))))...
    599GTO hands down:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H Porsche poylaei agwnistikh ekseliksh xvris na symmetexei se sovarous agwnes . Mexri FIA GT kai mexri GT2 class . Oxi F1 alla oyte GT2 oyte Lemans gia genikh katataksh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για αλλη μια φορα η Φερραρι διδασκει. Respect στο απολυτο εργαλειο. Καλο το GTR και οι 911 αλλα οταν οι μακαροναδες αποφασισουν να βγαλουν κατι, τοτε υποκλινομαστε ολοι. Αυτα τα καλα εχεις οταν εμπλεκεσαι στην F1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή