Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Corvette ZR1 vs Porsche 911 turbo




21 σχόλια:

  1. Το καινούριο 911 turbo αναιρεί τον νόμο της φυσικής κιλά ανά ίππο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και είναι και manual... Που να ήταν και PDK....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το περιεργο πού ειναι? το πορσε ειναι 4κινητο και ανοιξαν μονο για 400 μετρα. (οσα βαζω εγω με 100 αλογα αμαξι). Οι τυποι κανουν λες και ανακαλυψαν την αμερικη! Ποια αναλογια kg/ps? Στο 0-400 το Α και το Ω ειναι η προσφυση. Στο χιλιομετρο (που ειιναι αξιοπιστο μετρο συγκρισης για τοσο δυνατα αυτοκινητα) το κορβετ ειναι σιγουρα μπροστα. Απο ρολ. που ειναι και το 98% των ανοιγματων που κανουν τετοια αμαξια, παλι το ιδιο. Με το ιδιο σκεπτικο, ενα εβο 360 αλογα, ειναι ταχυτερο απο Μ6, μαρανελλο, XKR, κτλ κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ..harris απο ρολ μην ορκιζεσαι οτι θα ειναι μπροστα το κορβετ;)..συμφωνω ομως οτι το 4αρι δεν ειναι αντιπροσωπευτικο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φιλε πιστολερο, ξερω οτι και ρολ. το τουρμπο ειναι πολυ δυσκολος αντιπαλος, ακομα και για αμαξι με τοσα κυβικα οπως το κορβετ.Αλλα αν μιλαμε για manual και ρολ οχι απο πρωτες, δηλαδη να βρει προσφυση η αμερικανα, τοτε πιστευω οτι θα κρατηθει μπροστα.Οχι θα εξαφανιστει, αλλα θα ειναι μπροστα.Εδω φαινεται καθαρα οτι αρχιζει να μαζευει στο 400αρι! Υπαρχει εξαλλου βιντεο (το γνωστο -gtr-599-zr1-gt2 που φαινεται οτι το κορβετ ειναι μπροστα.Εκτος κι αν μιλαμε για σταση και φυσικα pdk. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ χρονος το 11,5 για αμαξι "παλαιας κοπης" 2wd -manual χωρις διαστημικα διαφορικα και εξυπνα Launch control! Το πορσε απο σταση, στην κυριολεξια τσαλακωνει την ασφαλτο φυσικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έστω ότι τα 400μ τα κερδίζει λόγω πρόσφυσης και μπράβο στην 911 που βρίσκει πρόσφυση . Είδατε καμιά δραματική διαφορά στην ταχύτητα εξόδου ; Ούτε στο χιλιόμετρο δεν θα την έφτανε η κορβέτα ! VTG, TSI, συμπίεση 9,8:1, μικρές απώλειες μετάδοσης είναι μερικά στοιχεία που κάνουν την διαφορά . Η Αμερικάνοι έχουν διαλέξει τον εύκολο τρόπο των κυβικών και του κομπρέσσορα μαζί, η Porsche έχει διαλέξει τον δρόμο της τεχνολογίας και της συνεχούς εξέλιξης της 911 .
    Σαν αυτοκίνητα πέρα από τις επιδόσεις και χρόνους πίστας δε συγκρίνονται . Το ένα είναι ένα ποιοτικό, ασφαλές προορισμένο να υπηρετεί τον οδηγό παντού, με όλους τους τρόπους για πάρα πολλά χρόνια . Το άλλο απλά στερείται ποιότητας και ασφάλειας . Μπορεί ένας οδηγός αγώνων να πετύχει ρεκόρ πίστας αλλά οι υπόλοιπες χρήσεις καλό είναι να αποφεύγονται .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥμφωνώ απόλυτα με τον 9.40
    Ο χρόνος που πετυχαίνει παρά τη διαφορά βάρους και ιπποδύναμης είναι δείγμα της τεχνολογίας που έχει το αυτοκίνητο (4κίνηση και σαζμάν, αλλά και τουρμπίνες με καλή ροπή σε όλο το φάσμα)
    Η Corvette είναι ένα Αμερικάνικο πυροτέχνημα, αλλά η 911 ήταν είναι και θα είναι ένα διαχρονικό αυτοκίνητο που δένεσαι μαζί του και μπορεί να σε συντροφεύει σε όλες σου τις στιγμές προσφέροντάς σου ασφάλεια ταχύτητα πρακτικότητα και φοβερή ποιότητα κατασκευής, κάτι που δεν θα μπορέσουν οι Αμερικάνοι και οι Ιάπωνες να συνδιάσουν ποτέ. Sorry... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ Η AMEΡΙΚΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 640 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΑΖΕΥΕΙ ΕΝ ΡΙΠΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ GT2 RS.EKEI ΘΑ ΕΙΧΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ 10:01 καλα η επιχειρηματολογια σου δεν εχει ορια χαχαχαχαχα. Σιγα μη φερουν και τη Veyron για να τα βαλει με την ZR1...

    @ 9:56 Παλι την πληρωνουν οι Ιαπωνες? Τι να σου πω ρε φιλε... Πληρωσε εσυ τα λεφτα που ζητανε οι Γερμανοι. Καποιος με λιγοτερα κανει τα ιδια πραγματα εξισου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρομερός χρόνος η Βέττα.
    Παρατηρήστε στο τέλος που αρχίζει να μαζεύει το πόρκι.
    11,2 είναι επίσης πολύ καλός χρόνος για 1500+ κιλά, 530 άλογα αμάξι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΣΥ ΡΕ ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ 10:35@ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ 500 AΛΟΓΑ ΜΕ 640?ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ.ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΒΕΒΑΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΛΑΝΕ ΤΗΝ Ζ06 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 500+ ΑΛΟΓΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 500 αλογα αν ηταν η S θα ειχαμε διασυρμο της αμερικανιας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απο σταση μεχρι καποια μετρα το Πορσε ειναι μπροστα απο οποιοδηποτε αλλο αμαξι σε κοντινα αλογα ή και λιγα παραπανω. Η ZR1 θα το μαζεψει μονο στα πολλα και στο χιλιομετρο ισως βγει μπροστα. Ενα συγκριτικο θα μας βοηθουσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ESY RE MALAKA 12:41 SYGKRINEIS PISOKINITO ME TETRAKINITO STO 0-400 VLAKA??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 7:58@ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΝΤΟΒΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο WHITE ΣΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΙΙΙΣΩΣ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε ρε γλεντια 3 δευτερα στο κεφάλι τρώει ο σκαραβαιος στην πιστα ! Για τα φαναρια καλος ειναι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΣΥ ΦΙΛΑΡΑΚΙ 11:27 ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙΣ?ΚΑΝΕΝΑ MATIZ ΦANTAZOMAI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραια ο πρωτος οδηγος αγωνων που κανει γρηγοροτερο γυρο με τα ηλεκτρονικα βοηθηματα σε θεση on...χαχαχαχα
    Μαλλον gt2 rs θα ηταν πιο fair...αλλα τι να παεριμενεις απο τα αμερικανακια να πεσει το σπιτι τους να του ςπλακωσει? χαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε σεις μην τσακωνεστε... Το τι ειναι δικαιο και τι αδικο κρινεται βασει καποιων παραμετρων. Π.χ: συγκρινεις 2 σπορ αμαξια με κοινο παραγοντα μονο την τιμη τους?? (αδιαφορωντας για διαφορες σε μεταδοση, αλογα, μαζα). Συγκρινεις με βαση τη δυναμη τους?? (αδιαφορωντας για τα αλλα τρια)

    Αρα λοιπον φυσικο επομενο ειναιτο 997ΤΤ με το launch control, την τετρακινηση και την κλιμακωση του σασμαν να ειναι ετη φωτος μπροστα απο το ZR1 στα 400 μετρα. Δεν ειναι κατι το πρωτογνωρο ουτε το εξωφρενικο. Περιμενα μαλιστα μεγαλυτερη διαφορα αλλα μαλλον κανανε το τεστ σε καλο οδοστρωμα και ψιλοπατησε το Κορβετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αδολφε ο χρονος του gtr ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΚΙΜΗ ειναι με το αντισπιν τελειως off. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. H turbo έχει έναν πιο overall χαρακτήρα, ποιότητα και άνεση που δεν έχει η ZR1 . Φυσιολογικό το αποτέλεσμα . Η GT2RS είναι μακράν καλύτερη στην πίστα .
    Ο Derek Bell πατερας του Justin έχει σηκώσει την σημαία της Porsche ψηλά και μάλιστα ήταν ο οδηγός που κέρδισε το τελευταίο Λεμαν με Porsche .
    Λογικό με ένα καλό ESP ρυθμίσιμο να κάνει καλύτερο χρόνο , όπως ένα καλό ABS φρενάρει καλύτερα από το καλύτερο πόδι . Η Ferrari πρώτη δημιούργησε τέτοια συστήματα που βελτιώνουν τον χρόνο ακόμα και του Μιχάλη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή