εγω βλεπω να πεταγεται το φερραρι στο πατα λογω αποκρισης, να μαζευει κ να περναει λιγο το νισσαν και καποια στιγμη στα πολλα, να κλειδωνει παλι το φερραρι με ταση να ανοιξει παλι, αλλα εκει πατανε φρενο κ τελειωνει η φαση.Παντως πολυ ωραιο ανοιγματακι.Ενα νισσαν με τετοιες βελτιωσεις, βγαζει τρομακτικη ροπη, αλλα ο ψεκασμος και το σασμαν του φερραρι, το βοηθανε να μη μενει ποτε πισω.
Χαχαχαχα πελον εχουμε χασει τη μπαλα δεν εχει μεινει ιερο και οσιο τι φτασαμε να συγκρινουμε .....Αρε γερο Enzo Θα τριζουν τα κοκαλα σου φτασαμε να συγκρινουμε την απευθειας περγαμινες της F1 με ιαπωνικες παιχνιδοκονσολες......η πληρης αποσυνθεση
φιλε νομιζω οτι εχεις μπερδευτει λιγο.Κανεις δε συγκρινει τα 2 αυτοκινητα.Ενα πατηματακι στο δρομο ειναι.Δε νομιζω οτι 2 sport αυτοκινητα συγκρινονται με τοσο πεζό τροπο λες και μιλαμε για punto GT.Επισης στο συγκεκριμενο blog τα φερραρι εχουν το σεβασμο που αξιζουν.Ειναι πραγματικα αυτοκινητα εξαλλου garage queens. Επισης, το gtr εχει κερδισει με το σπαθι του το δικαιωμα να συναγωνιζεται τετοια αυτοκινητα, αδικα το θαβεις...
Αυτο ακριβως μην ασχολειστε γιατι ουτε με ξερετε ουτε σας ξερω, γιατι εχω οδηγησει ολα τα 911 997 γιατι εχω οδηγησει και gtr γιατι εχω οδηγησει και 430scuderia ολα σε πιστες ευρωπη. Λοιπον μιας και ξερετε τα παντα εδω μεσα ...καλα ο White οντως εχει ασπρισει απο τη μαλακια που βαραει για το gtr καθημερινα, θα σας πω οτι οντως το gtr γραφει χρονους και πολυ καλους και ναι ειναι οντως τελειο αμαξι, μιας και η γιαγια μου μπορει να βγαλει τους χρονους αυτους με το gtr και ξερετε γιατι.....Γιατι το αμαξι ειμαι ps3 ειναι Xbox re paixnidaki τοσο ευκολο που γιαυτο το γουσταρετε γιατι δεν χρειαζεται ουτε heel and toe να κανετε κουλαδια ουτε αναποδα τιμονια. Αντε λοιπον μερικοι να παιξεται με το gatzetaki σας και στα @ρχιδια μου αν με περνατε απο, πανω αλλα ζηταω απο το αμαξι το σπορ ......Ενα μονο να προσεχε μην σου χαλασει κανενα ηλεκτρονικο καλωδειο και βρεθεις σε κανα γκρεμι κουλαδι που κρινεις κιολας...αντε τραβα ασπρισε και κανα τοιχο απο τα βιντεακια που βλεπεις και και φτιαχνεσε με το gtr και ασε τον επομενο μηνα να τρεξουμε σε καμια πιστα.....ολα τα Blog γεμισαν απο ανιδεα μαλακιστηρια αι σιχτηρ
Χαρη δεν λεω οτι το Blog δεν σεβεται τα ferrari απλα ο Ασπριτζης τοσους μηνες θελει να σφηνωσει στα μυαλα μας οτι το gtr ειναι θεος ετσι ωστε να ασπρισουμε κι εμεις.....ε οχι θα ασπριζεις μονος σου ρε κι εσυ και το αλλο το κοληταρι σου που ολο μελετες κανει για το gtr και τα @ρχιδια μου γραφει καθε φορα...μην βλεπεις που δεν μιλαω αλλα εχει και ενα οριο
Μαλιστα... Ο ανθρωπος που εχει γυρισει ολες τις πιστες του κοσμου με ολα τα καλα αυτοκινητα του κοσμου (μαλλον θα εχει παιξει και το FORZA MOTORSPORTS και το GRAN TURISMO για να εχει πιο εμπεριστατωμενη αποψη) παραδεχεται αυτο ακριβως που λεω εδω και μηνες:
οτι το GTR -για τα λεφτα του- ειναι ΘΕΟΣ. Οταν οι Γερμαναραδες θελουν πανω απο 180.000 ευρω για να σου δωσουν αμαξι που εχει ΔΥΝΑΜΗ και παραλληλα ΣΤΡΙΒΕΙ, η Νισσαν το κανει με 115.000 (πριν απο φορους και μλκιες). Αυτο ακριβως ειναι το θεϊκο με αυτο το αμαξι.
Τωρα αν δε θελει μεγαλη προσπαθεια για να παει γρηγορα τοτε αυτο ΔΕΝ ειναι θεμα ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ και 4ΚΙΝΗΣΗΣ. Αν ειναι μεμπτο αυτο τοτε μαλλον εινια καλυτερα να φτιαχνοναι κακοστημενα αμαξια για να μπορει να ιδρωνει αφοβα ο Adolfos ωστε να γραψει χρονο. Αντε και δωρο μαζι με την αγορα μια πετσετα σωματος για τον ιδρωτα.
Επισης η F1 ΠΡΕΠΕΙ να γυρισει στα 80s, σωστα?
ΥΓ. Αν εχει προβλημα ο yellow ή ο Χαρης, τοτε δεν ξαναγραφω στο blog. Σε διαφορετικη περιπτωση, Αδολφε, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ.
Μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε . Μερικές φορές ξεφεύγετε όμως και είναι κρίμα, δεν υπάρχει λόγος, για αυτοκίνητα μιλάμε δεν χρειάζεται να πέσουμε στο επίπεδο του ποδοσφαίρου ...
Πρωτον ευχαριστω για τις ευχες σου Ασπριτζη. Δευερον η Νισσαν χρεωνει στο GTR 40.000 ευρω επιπλεον τα κεραμικα που το 911 turbo τα εχει στανταρ πλεον..... Τριτον ειπα οτι ειναι πολυ γρηγορο το GTR ειπα και οτι ειναι PS3 ποτε ενας κωλογερος σαν εμενα των 35 ετων δεν θα δεχτω τετοια σε σπορ αμαξι. Για τετοια εχω ενα Smart ξερεις να ειμαι ξεκουραστος στη δουλεια και μετα να εχω ορεξη για καμια μπαντα....αλλα ξεχασα τι ξερει ο ευθειακιας απο μπαντες..... Φιλια ρε Ασπριτζη σε παω πολυ εισαι παιδι της τεχνολογιας
Yellow το επιπεδο ξερεις πολλες φορες πεφτει απο ανθρωπους που δεν εχουν αυτοκινητιστικη παιδεια ειναι θυματα τις τεχνολογιας και του σιχαμερου πλεον ειδικου τυπου κοινος περιοδικα αυτοκινητου. Ας μην ισοπεδωνονται αγωνιστηκες περγαμινες και τεχνολογιες ετων απο καποιους απαιδευτους που επιμενουν να μας πεισουν οτι ο ηλιος ανατελει απο τη δυση...
Υ.Γ Καποτε κυκοφορουσε Yugo που ηταν γρηγοροτερο απο subaru STI. Το συμπερασμα του Ασπριτζη τοτε θα ηταν οτι το Yugo ειναι καλυτερο απο το STI....τετραγωνη λογικη blogατσιδες μου
1ον: Το GTR δε χρειαζεται κεραμικα για να ξετρυπησει το 997tt στις πιστες.
2ον: και η Πορσε χρεωνει τα κεραμικα εξτρα σε καποια μοντελα. (ειναι πολυ ανωτερα απο του GTR βεβαια)
3ον: Με τη λογικη τη δικη σου θα πρεπει και η Φορμουλα 1 να ξαναγυρισει στα 80s οπου ηταν πιο δυσκολοδηγητη. Η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ και αυτο δεν ειναι μειον. Αν δε σου αρεσει προβλημα σου. Μην κατηγορεις ομως αυτη την "ταση".
4ον: Ευθειακιας δεν ειμαι, ουτε το GTR ειναι για ευθειες. Το εχω ξαναπει, οποιος εχει παρει Νισσαν και το εχει για κοντρες ευθειας ειναι μαλακας.
5ον: Η "μπαντα" που λες κι εσυ γινεται καλυτερα με κινηση πισω και μοτερ μπροστα φιλαρακο και οχι και με το μοτερ πισω. Μαθε λιγακι απο Φυσικη. Και σαφως τα Πορσε ΔΕ φημιζονται για την ικανοτητα τους στην παντα. Παρε ενα Μ3 ή στησε ενα Sylvia καλυτερα.
6ον: αντε παλι πισω στην πιστα... Σε περιμενει ο Moser -> http://www.youtube.com/watch?v=N-CkGm9kYMA&feature=player_embedded
Δεν εχω τπτ με την τεχνολογια. Επισης ενα 997 κρυβει πολυ τεχνολογια πανω του και αλλωστε αν θυμασαι παλια τα 911 ηταν δυσκολοδηγητα. Δεν καταλαβαινεις τι εννοω γιααυτο εκνευριζεσαι. Εμενα με εμδιαφερει αυτο που λεμε driver's car. Θελω και τα ηλεκτρονικα μου και τα διπλοσυμπλεκτα μου αλλωστε σε ενα ταξειδι , στη πολη, σε ρυθμους εργασιας αυτα ειναι επιθυμητα. Αλλα οταν με πιασει η μουρλα μου να κανω μια αναβαση σε φιδισιο δρομο θελω να μου διδεται η δυνατοτητα και ηχο απο μοτερ να ακουω και τα αναποδα μου να ριχνω. Επισης καποτε ιδρωνα κανοντας αναποδα πλεον μετα απο 7 χρονια ενασζολησης με πισωκινητα με μπλοκε για εμενα ειναι τροπος ζωης αυτο το στυλ. Οποτε δεν χρειαζομαι την πετσετα που ειπες. Παραδετηκα γιατι το οδηγησα οτι το gtr ειναι εν απολυ δυνατο αμαξι, που κανει τα παντα πολυ γρηγορα. ΑΛΛΑ δεν σου δινει την σπορ ανοθευτη αισθηση, τι εννοω? Το τομινι δεν εχει το feedback μιας πορσε ουτε καν ενος Μχ5 ΜΚ2. Δεν εχει το πωροτικο τον ηχο και κυριος τα κανει σε μεγαλο βαθμο μονο του. Οντως ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο με 3πλασιο κοστος συντηρησης σε σερβις απο μια Πορσε.... Η χρυση τομη ναι ειναι το GTR αλλα οχι το απολυτο σπορ σε αισθηση οπως η Πορσε...ελπιζω να εγινα κατανοητος. Οπως επισης ολοι εχουμε κανει το λαθος και για αυτο ευθυνεται η Νισσαν να συγκρινουμε το GTR με 911...Αλλο το ενα αλλο το αλλο και καλος ή κακος το GTR στην τιμη που ειναι αποτελει κατηγορια απο μονο του.
Σαφως και το 997 κρυβει πολλη τεχνολογια μεσα του! Αυτο κανεις δεν το αμφισβητησε.
Μαλλον δεν εχεις οδηγησει GTR με το αντισπιν τελειως off σε ορεινο στροφιλικι να δεις τι εστι. Θελεις γραμμες? Ακολουθει... Θελεις αναποδα? Τα κανει! Ηχο μοτερ ιδιαιτερο δεν εχει, οσο για την εξατμιση βαζεις μια aftermarket και μετα ο ηχος ειναι "γεια σου" ;-)
min mperdeuesai... 1740 kila einai to nissan 1600++ einai to neo pdk... den kanoun ti diafora 100 kila. Ama thes spor amaksi pare ena skaravaio palio, petakse tou zantolastixa, anartiseis, moter kai eisai ready gia vouno... kai exeis kai lefta stin akri...
ΦΙΛΕ WHITE GTR ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ(ΟΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΣΣΑΝ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 1940 ΚΙΛΑ(ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΟΡΗΣΑΝ..)ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙΟΛΑΣ ΠΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ.
Τα λινκ σας τα έβαλα στο shoutbox. Το gtr είναι περί τα 570 άλογα στροφαλο με ένα θεοκοντο επίσης σασμαν. Μόνο έτσι τόσα κιλά έχουν τέτοιες επιδόσεις. Απλά μαθηματικά είναι έλεος.
popo mlk ti tsouna einai afti?!?!?!?!
ΑπάντησηΔιαγραφήψηλα το GTR ξεκολλαει? αλλο και τουτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΨηλα μιλανε οι τουρμπινες και καθαριζει η ντατσουνια .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρωτη κλεβει ο ντατσουνιαρης .
εγω βλεπω να πεταγεται το φερραρι στο πατα λογω αποκρισης, να μαζευει κ να περναει λιγο το νισσαν και καποια στιγμη στα πολλα, να κλειδωνει παλι το φερραρι με ταση να ανοιξει παλι, αλλα εκει πατανε φρενο κ τελειωνει η φαση.Παντως πολυ ωραιο ανοιγματακι.Ενα νισσαν με τετοιες βελτιωσεις, βγαζει τρομακτικη ροπη, αλλα ο ψεκασμος και το σασμαν του φερραρι, το βοηθανε να μη μενει ποτε πισω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ,τι και να γινει ειναι πολυ αμφιρροπο και ωραιο το πατημα! Το σασμαν της 458 ειναι απο αλλο πλανητη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΠΑΤΗΜΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ GTR ΑΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ.Η ΦΕΡΡΑΡΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχα πελον εχουμε χασει τη μπαλα δεν εχει μεινει ιερο και οσιο τι φτασαμε να συγκρινουμε .....Αρε γερο Enzo Θα τριζουν τα κοκαλα σου φτασαμε να συγκρινουμε την απευθειας περγαμινες της F1 με ιαπωνικες παιχνιδοκονσολες......η πληρης αποσυνθεση
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε νομιζω οτι εχεις μπερδευτει λιγο.Κανεις δε συγκρινει τα 2 αυτοκινητα.Ενα πατηματακι στο δρομο ειναι.Δε νομιζω οτι 2 sport αυτοκινητα συγκρινονται με τοσο πεζό τροπο λες και μιλαμε για punto GT.Επισης στο συγκεκριμενο blog τα φερραρι εχουν το σεβασμο που αξιζουν.Ειναι πραγματικα αυτοκινητα εξαλλου garage queens. Επισης, το gtr εχει κερδισει με το σπαθι του το δικαιωμα να συναγωνιζεται τετοια αυτοκινητα, αδικα το θαβεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρη μην ασχολεισαι με τον συγκεκριμενο, δεν αξιζει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ακριβως μην ασχολειστε γιατι ουτε με ξερετε ουτε σας ξερω, γιατι εχω οδηγησει ολα τα 911 997 γιατι εχω οδηγησει και gtr γιατι εχω οδηγησει και 430scuderia ολα σε πιστες ευρωπη. Λοιπον μιας και ξερετε τα παντα εδω μεσα ...καλα ο White οντως εχει ασπρισει απο τη μαλακια που βαραει για το gtr καθημερινα, θα σας πω οτι οντως το gtr γραφει χρονους και πολυ καλους και ναι ειναι οντως τελειο αμαξι, μιας και η γιαγια μου μπορει να βγαλει τους χρονους αυτους με το gtr και ξερετε γιατι.....Γιατι το αμαξι ειμαι ps3 ειναι Xbox re paixnidaki τοσο ευκολο που γιαυτο το γουσταρετε γιατι δεν χρειαζεται ουτε heel and toe να κανετε κουλαδια ουτε αναποδα τιμονια. Αντε λοιπον μερικοι να παιξεται με το gatzetaki σας και στα @ρχιδια μου αν με περνατε απο, πανω αλλα ζηταω απο το αμαξι το σπορ ......Ενα μονο να προσεχε μην σου χαλασει κανενα ηλεκτρονικο καλωδειο και βρεθεις σε κανα γκρεμι κουλαδι που κρινεις κιολας...αντε τραβα ασπρισε και κανα τοιχο απο τα βιντεακια που βλεπεις και και φτιαχνεσε με το gtr και ασε τον επομενο μηνα να τρεξουμε σε καμια πιστα.....ολα τα Blog γεμισαν απο ανιδεα μαλακιστηρια αι σιχτηρ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαρη δεν λεω οτι το Blog δεν σεβεται τα ferrari απλα ο Ασπριτζης τοσους μηνες θελει να σφηνωσει στα μυαλα μας οτι το gtr ειναι θεος ετσι ωστε να ασπρισουμε κι εμεις.....ε οχι θα ασπριζεις μονος σου ρε κι εσυ και το αλλο το κοληταρι σου που ολο μελετες κανει για το gtr και τα @ρχιδια μου γραφει καθε φορα...μην βλεπεις που δεν μιλαω αλλα εχει και ενα οριο
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλιστα... Ο ανθρωπος που εχει γυρισει ολες τις πιστες του κοσμου με ολα τα καλα αυτοκινητα του κοσμου (μαλλον θα εχει παιξει και το FORZA MOTORSPORTS και το GRAN TURISMO για να εχει πιο εμπεριστατωμενη αποψη) παραδεχεται αυτο ακριβως που λεω εδω και μηνες:
ΑπάντησηΔιαγραφήοτι το GTR -για τα λεφτα του- ειναι ΘΕΟΣ. Οταν οι Γερμαναραδες θελουν πανω απο 180.000 ευρω για να σου δωσουν αμαξι που εχει ΔΥΝΑΜΗ και παραλληλα ΣΤΡΙΒΕΙ, η Νισσαν το κανει με 115.000 (πριν απο φορους και μλκιες). Αυτο ακριβως ειναι το θεϊκο με αυτο το αμαξι.
Τωρα αν δε θελει μεγαλη προσπαθεια για να παει γρηγορα τοτε αυτο ΔΕΝ ειναι θεμα ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ και 4ΚΙΝΗΣΗΣ. Αν ειναι μεμπτο αυτο τοτε μαλλον εινια καλυτερα να φτιαχνοναι κακοστημενα αμαξια για να μπορει να ιδρωνει αφοβα ο Adolfos ωστε να γραψει χρονο. Αντε και δωρο μαζι με την αγορα μια πετσετα σωματος για τον ιδρωτα.
Επισης η F1 ΠΡΕΠΕΙ να γυρισει στα 80s, σωστα?
ΥΓ. Αν εχει προβλημα ο yellow ή ο Χαρης, τοτε δεν ξαναγραφω στο blog. Σε διαφορετικη περιπτωση, Αδολφε, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΑΛΑΚΑ.
Καλο 2ημερο ¨:-)
Μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές φορές ξεφεύγετε όμως και είναι κρίμα, δεν υπάρχει λόγος, για αυτοκίνητα μιλάμε δεν χρειάζεται να πέσουμε στο επίπεδο του ποδοσφαίρου ...
Πρωτον ευχαριστω για τις ευχες σου Ασπριτζη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔευερον η Νισσαν χρεωνει στο GTR 40.000 ευρω επιπλεον τα κεραμικα που το 911 turbo τα εχει στανταρ πλεον.....
Τριτον ειπα οτι ειναι πολυ γρηγορο το GTR ειπα και οτι ειναι PS3 ποτε ενας κωλογερος σαν εμενα των 35 ετων δεν θα δεχτω τετοια σε σπορ αμαξι. Για τετοια εχω ενα Smart ξερεις να ειμαι ξεκουραστος στη δουλεια και μετα να εχω ορεξη για καμια μπαντα....αλλα ξεχασα τι ξερει ο ευθειακιας απο μπαντες.....
Φιλια ρε Ασπριτζη σε παω πολυ εισαι παιδι της τεχνολογιας
Yellow το επιπεδο ξερεις πολλες φορες πεφτει απο ανθρωπους που δεν εχουν αυτοκινητιστικη παιδεια ειναι θυματα τις τεχνολογιας και του σιχαμερου πλεον ειδικου τυπου κοινος περιοδικα αυτοκινητου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μην ισοπεδωνονται αγωνιστηκες περγαμινες και τεχνολογιες ετων απο καποιους απαιδευτους που επιμενουν να μας πεισουν οτι ο ηλιος ανατελει απο τη δυση...
Υ.Γ Καποτε κυκοφορουσε Yugo που ηταν γρηγοροτερο απο subaru STI. Το συμπερασμα του Ασπριτζη τοτε θα ηταν οτι το Yugo ειναι καλυτερο απο το STI....τετραγωνη λογικη blogατσιδες μου
1ον: Το GTR δε χρειαζεται κεραμικα για να ξετρυπησει το 997tt στις πιστες.
ΑπάντησηΔιαγραφή2ον: και η Πορσε χρεωνει τα κεραμικα εξτρα σε καποια μοντελα. (ειναι πολυ ανωτερα απο του GTR βεβαια)
3ον: Με τη λογικη τη δικη σου θα πρεπει και η Φορμουλα 1 να ξαναγυρισει στα 80s οπου ηταν πιο δυσκολοδηγητη. Η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ και αυτο δεν ειναι μειον. Αν δε σου αρεσει προβλημα σου. Μην κατηγορεις ομως αυτη την "ταση".
4ον: Ευθειακιας δεν ειμαι, ουτε το GTR ειναι για ευθειες. Το εχω ξαναπει, οποιος εχει παρει Νισσαν και το εχει για κοντρες ευθειας ειναι μαλακας.
5ον: Η "μπαντα" που λες κι εσυ γινεται καλυτερα με κινηση πισω και μοτερ μπροστα φιλαρακο και οχι και με το μοτερ πισω. Μαθε λιγακι απο Φυσικη. Και σαφως τα Πορσε ΔΕ φημιζονται για την ικανοτητα τους στην παντα. Παρε ενα Μ3 ή στησε ενα Sylvia καλυτερα.
6ον: αντε παλι πισω στην πιστα... Σε περιμενει ο Moser -> http://www.youtube.com/watch?v=N-CkGm9kYMA&feature=player_embedded
Δεν εχω τπτ με την τεχνολογια. Επισης ενα 997 κρυβει πολυ τεχνολογια πανω του και αλλωστε αν θυμασαι παλια τα 911 ηταν δυσκολοδηγητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν καταλαβαινεις τι εννοω γιααυτο εκνευριζεσαι. Εμενα με εμδιαφερει αυτο που λεμε driver's car. Θελω και τα ηλεκτρονικα μου και τα διπλοσυμπλεκτα μου αλλωστε σε ενα ταξειδι , στη πολη, σε ρυθμους εργασιας αυτα ειναι επιθυμητα. Αλλα οταν με πιασει η μουρλα μου να κανω μια αναβαση σε φιδισιο δρομο θελω να μου διδεται η δυνατοτητα και ηχο απο μοτερ να ακουω και τα αναποδα μου να ριχνω. Επισης καποτε ιδρωνα κανοντας αναποδα πλεον μετα απο 7 χρονια ενασζολησης με πισωκινητα με μπλοκε για εμενα ειναι τροπος ζωης αυτο το στυλ. Οποτε δεν χρειαζομαι την πετσετα που ειπες.
Παραδετηκα γιατι το οδηγησα οτι το gtr ειναι εν απολυ δυνατο αμαξι, που κανει τα παντα πολυ γρηγορα. ΑΛΛΑ δεν σου δινει την σπορ ανοθευτη αισθηση, τι εννοω? Το τομινι δεν εχει το feedback μιας πορσε ουτε καν ενος Μχ5 ΜΚ2. Δεν εχει το πωροτικο τον ηχο και κυριος τα κανει σε μεγαλο βαθμο μονο του. Οντως ειναι εξαιρετικο αυτοκινητο με 3πλασιο κοστος συντηρησης σε σερβις απο μια Πορσε....
Η χρυση τομη ναι ειναι το GTR αλλα οχι το απολυτο σπορ σε αισθηση οπως η Πορσε...ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Οπως επισης ολοι εχουμε κανει το λαθος και για αυτο ευθυνεται η Νισσαν να συγκρινουμε το GTR με 911...Αλλο το ενα αλλο το αλλο και καλος ή κακος το GTR στην τιμη που ειναι αποτελει κατηγορια απο μονο του.
Σαφως και το 997 κρυβει πολλη τεχνολογια μεσα του! Αυτο κανεις δεν το αμφισβητησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλλον δεν εχεις οδηγησει GTR με το αντισπιν τελειως off σε ορεινο στροφιλικι να δεις τι εστι. Θελεις γραμμες? Ακολουθει... Θελεις αναποδα? Τα κανει! Ηχο μοτερ ιδιαιτερο δεν εχει, οσο για την εξατμιση βαζεις μια aftermarket και μετα ο ηχος ειναι "γεια σου" ;-)
Φοβερό πάτημα!!! αυτή είναι η ουσία! Αφήστε τα κοκόρια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Αρρωστος ο ήχος του φερράρι!!!
Respect στο ντάτσουν !!!
(ένας αντικειμενικός φερραράκιας είμαι!!)
Σε ορεινο σοφιλικι με φακλανα αμαξι 1800 κιλα δεν παιζεις......σπορ αμαξι αναζητουμε οχι χαμηλωμενο SUV
ΑπάντησηΔιαγραφήmin mperdeuesai... 1740 kila einai to nissan 1600++ einai to neo pdk... den kanoun ti diafora 100 kila. Ama thes spor amaksi pare ena skaravaio palio, petakse tou zantolastixa, anartiseis, moter kai eisai ready gia vouno... kai exeis kai lefta stin akri...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ WHITE GTR ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΣΙΝΟ(ΟΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΣΣΑΝ) ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 1940 ΚΙΛΑ(ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΟΡΗΣΑΝ..)ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΙΟΛΑΣ ΠΙΟ ΤΕΥΧΟΣ ΕΙΝΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 10:47 Φιλε αν δε σου ειναι κοπος βρες το σε παρακαλω. Απλα πες μου αν ειναι με γεματο ντεποζιτο, λαδια, βαλβολινες κτλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΣ ΤΑ ΤΕΥΧΗ 453,449
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λινκ σας τα έβαλα στο shoutbox. Το gtr είναι περί τα 570 άλογα στροφαλο με ένα θεοκοντο επίσης σασμαν. Μόνο έτσι τόσα κιλά έχουν τέτοιες επιδόσεις. Απλά μαθηματικά είναι έλεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήNai e? To mama exei 570 strofalo ok... ta 1a stadia pws pane 550, 570 kai 600??? mou to eksigeis auto?
ΑπάντησηΔιαγραφή