Ta Viper πάντα έστριβαν και είναι καλά για πίστα . Εκεί που υστερούν είναι στην αίσθηση και στην ασφάλεια . Αν πέσουν σε άπειρα χέρια η έξοδος είναι δεδομένη . Δείτε το βίντεο με του ACR με το ρεκόρ στο Ρινγκ και προσέξτε πόσο φυλαγμένα το πάει ό επαγγελματιας οδηγός και κάνει ρεκόρ 7:26 νομίζω . Στην μέση του δρόμου το πάει, το αντίθετο από το GT-R που εμπνέει τέτοια εμπιστοσύνη που πηγαίνει σφυρίζοντας από κερμπ σε κερμπ ...
κοιτα, το πρωτο cabrio με τα 400 αλογα, δεν ηταν ιδιαιτερα driver's car, αλλα απο την εποχη του gts και μετα, φανηκε να το παιρνουν στα σοβαρα το ολο θεμα.Πιστευω οτι ειναι πιο ικανο απο μια ZR1
Πλακα πλακα, αυτα τα viper, απο καρικατουρες ξεκινησαν, αλλα δοκινη στη δοκιμη και μεσω των αγωνων εχουν γινει αξιολογα και στο στριψιμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήTa Viper πάντα έστριβαν και είναι καλά για πίστα . Εκεί που υστερούν είναι στην αίσθηση και στην ασφάλεια . Αν πέσουν σε άπειρα χέρια η έξοδος είναι δεδομένη . Δείτε το βίντεο με του ACR με το ρεκόρ στο Ρινγκ και προσέξτε πόσο φυλαγμένα το πάει ό επαγγελματιας οδηγός και κάνει ρεκόρ 7:26 νομίζω . Στην μέση του δρόμου το πάει, το αντίθετο από το GT-R που εμπνέει τέτοια εμπιστοσύνη που πηγαίνει σφυρίζοντας από κερμπ σε κερμπ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήκοιτα, το πρωτο cabrio με τα 400 αλογα, δεν ηταν ιδιαιτερα driver's car, αλλα απο την εποχη του gts και μετα, φανηκε να το παιρνουν στα σοβαρα το ολο θεμα.Πιστευω οτι ειναι πιο ικανο απο μια ZR1
ΑπάντησηΔιαγραφή