Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

9ff GTurbo 750 Lightweight




911 GT3 RS TwinTurbo. Μάλιστα...750 άλογα, twin F750 KKK turbos, πιστονια-μπιελες-τιτανιου,στροφαλος και γενικοτερα αλεξισφαιρο μοτερ.0-100 σε 3,2 (λεμε τωρα) 0-125mph σε 9,1 και τελικη 225μιλια. Πιο σημαντικο θεωρω τη δουλεια που εχει γινει για τη μειωση βαρους.Μεχρι και carbon οροφη παιζει. Μολις 1200 κιλα,οποτε καταλαβαινετε ποσο βοηθαει στο στριψιμο.Μπορει με 1200 κιλα και 750+ αλογα να ειναι ενα απο τα ταχυτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν, αλλα υπαρχει και η οψιον να επιλεξει καποιος μονο τη μειωση βαρους και τις αλλαγες στο στησιμο. Δεν πιστευω οτι μια πισωκινητη πορσε χρειαζεται 750 αλογα για να γινει απολαυστικη.Με 1200 κιλα και 450 ατμοσφαιρικα αλογα κανει παπαδες.

8 σχόλια:

  1. 1200kg 430 PS Είναι μια χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mia 997GT3RS,,,den xreiazetai tipota apo ta 2....se periptosi pou ta 450 einai liga ..tote mia mikri anavathmisoula apo ton manthey giro sta 500 kai eisai arxigos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πσιφιζο νισαν αμα λαχι να ουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω επιμενω οτι το θεμα βαρους ειναι σημαντικο και η προταση για 1200 κιλα αρκετα ελκυστικη. Η RS οφειλει να ειναι ενα αγωνιστικο, με τις ελαχιστες ανεσεις και προδιαγραφες για να παρει εγκριση δρομου.Αλλιως ποιος ο λογος να την προτιμησεις απο την GT3 που ειναι πιο φθηνη, πιο ομορφη κατ εμε και πιο ολοκληρωμενη? Ειπαμε, θρυλικο αυτοκινητο το 911, να βγαλει οσες εκδοσεις θελει η πορσε, αλλα καλυτερα θα ηταν να τις διαφοροποιουσε περισσοτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. pistepse me file harris oti h 997GT3RS MKII einai kata poli kaliteri apo tin apli GT3..einai isos i monadiki fora pou i diafora timis aplis me RS aksizei....kati pou den sinevaine stin MKI....stin 997GT3 MKI kai stin RS MKI mou zitousane 23,000euro diafora stin germania..afou odigisa kai tis 2 kateliksa stin GT3 kai edosa auta ta xrimat gia veltiosi...stin MKII omos i diafora aksizei...kai to niotheis ston dromo...i 997GT3RS MKII einai i epitomi tis 911..ola ta alla einai "trixes"....leme tora:)))...ektos kai ean doseis kamia 80,000 gia veltioseis..kai aplos "ksefigeis"(den ennoo veltioseis typou 9ff)...ase ksero ti sou leo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To αγγλικό EVO γραφει διθυράμβους για την 997GT3 RS MKII και την θεωρεί την καλύτερη 911 όλων των εποχών . Μάλιστα στο τελευταίο τεύχος στην κριτική της 997 turbo S της προσάπτει στα μειονεκτήματα ότι δεν είναι 997 GT3 RS MKII !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 911.. min perneis kai idiaiteri vasi ta periodika ,...an kai stin prokimeni periptosi exoune..100%dikio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μονο στο ορίτζιναλ EVO δίνω βάση και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η 997 GT3RS MKII είναι η καλύτερη μηχανή οδήγησης . Υπάρχουν άλλα πιο γρήγορα και δυνατά Porsche, ακόμα και τα GTR και ZR1 πιστεύω ότι είναι πιο γρήγορα αλλά τι με αυτό ; Η RS είναι το αυτοκίνητο που σε προκαλεί να το οδηγήσεις οριακά σε πίστες και δρόμους . Ακόμα και η πανάκριβη 599 GTO αμφιβάλω αν είναι τόσο καλή στην οδήγηση γιατί από εμφάνιση και ικανότητες είναι άλλη κατηγορία και από τιμή επίσης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή