Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

9ff TR 1000 vs Nissan Sunny Vlassis




To 9ff είναι το συγκεκριμένο που πέτυχε το ρεκόρ των 391,7km/h στο Nardo : http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/3917-kmh-porsche-9ff-tr-1000.html . Μετά το Nardo με τις περιποιήσεις του Δημητριάδη έχει ανεβάσει περίπου άλλα 50 άλογα τροχό με αποτέλεσμα να έχει φτάσει περίπου στα 900 τροχό .
Για τον Βλάσση αξίζουν όλα τα συγχαρητήρια ! Μιλάμε πάντα για κόντρες στον δρόμο, εκεί είναι ο μεγάλος νικητής . Είχαμε δει το συγκεκριμένο Σάννυ στα ντράγκστερ .

34 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε τον Σάββα για το βίντεο που ανάρτησε στο photobucket

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαίρομαι ειλικρινά για το κατόρθωμα ενός Έλληνα μηχανικού . Για τα 9ff έχω τοποθετηθεί αρκετές φορές με αποτέλεσμα να παρεξηγηθώ . Τελικά είναι ακατάλληλα για κόντρες ειδικά αν αναλογιστεί κάποιος το κόστος και την αξιοπιστία τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sostos...einai ftiagmena pai polla km...terasties toyrmpines,poli lag stis allages...ekei petagete i poutsa...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 9ff=mickey mouse........the end of story....
    Polla sinxaritiria ston ellina mixaniko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καπου εδω τελειωνει η ανακοχη πορσακηδων και νισσανακηδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΑΒΒΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΩΛΟΣΦΟΓΓΙ !!! ΣΕ ΠΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΡΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΕΙΣ . ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΑ ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΣΚΟΥΜΠΙ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ . ΠΡΩΤΑ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΓΛΥΦΕΙΣ ΤΟΝ ΤΤΡ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΠΟΡΣΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πες ότι δεν σου μπήκε ταχύτητα ...

    Αίσχος , θλίβομαι που ο χώρος της κόντρας έχει γεμίσει πουστράκια . Αντί να συγκεντρώνει αρετή και ανδρεία έχει γεμίσει από πουστριλίκι, κάτι παιδάκια που κάνουν ότι πουστιά υπάρχει για να αυτοεπιβεβαιωθούν . Μες το ψέμα και την κλεψιά ... Κάποτε οι κόντρες ήταν αντρικό άθλημα . Εύχομαι σε αυτόν που είπε αυτήν την ατάκα να βρει κάποτε τα ******* που του λείπουν γιατί είναι αξιοθρήνητος , δεν είναι δα και τόσο δύσκολο να παραδεχτείς μια ήττα, ούτε είναι υποχρέωση σου να παίρνεις πίπες όταν μπαίνεις σε Porsche . Ξέρω από πρώτο χέρι την απήχηση που έχουν κάποια καλά αυτοκίνητα στα τσουλάκια αλλά να παίρνουν πίπες οι κοντράκηδες τα παληκάρια δεν το είχα φανταστεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν θα έλεγα Μίκυ Μάους ένα 9ff αλλά η θέση του είναι στις αούτομπαν, δεν κάνουν ούτε για κόντρες, ούτε για πίστες . Θα μου πείτε βέβαια ότι ένα 9ff παύει να είναι Porsche και θα συμφωνήσω με αυτό . Δυστυχώς η λέξη Porsche έχει κακοποιηθεί βάναυσα από κάτι δήθεν κοντροφορουμοπορσκάκηδες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To πορσε ειναι καταπληκτικο αμαξι, αλλα ο σκοπος για τον οποιο φτιαχτηκε, το κανει αχρηστα για τα ελληνικα δεδομενα. Σιγουρα ειναι πυραυλος, αλλα το σαννυ ειναι πολεμικη μηχανη.Καταπληκτικο μοτερ το SR, ανεβαζει σα μηχανακι το ρημαδι...Αυτο το ανοιγμα ερχεται κατα καποιο τροπο να επιβεβιωσει τα λεγομενα μου.Τι να τα κανεις τοσα γκαζια και τοσεσ τουρμπινες.Στην ευθεια παντα θα υπαρχει ταχυτερος. Απο τη στιγμη που διαδοθηκε το tuning και οι τουρμπινες, οτι και να χεις, δε μπορεις να εισαι ησυχος. Εδω μιλαμε για 997 & GTR, και το 9ff ενα απο τα δυνατοτερα 911 παγκοσμιως, εχασε απο ενα τετρακυλινδρο οικογενειακο αυτοκινητο.Φτιαχνεις φτιαχνεις, ριχνεις τα τουβλα απο ευρω και σε περναει ενα αμαξι, που οσο καλα πραγματα και να φοραει, αν πουληθει πιανει δεν πιανει 20 χιλιαρικα. Οποτε τι κανεις? τσιμπας την ατμοσφαιρα σου να γκαζωνεις και να ανατριχιαζεις και αν εισαι χομπιστας κοντρακιας, με τα ρεστα παιρνεις και ενα ετοιμο οπλο για τις μεταμεσονυκτιες εξοδους σου. Αλλιως, 997 pdk με ενα σωστο προγραμματακι και εισαι αρχοντας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παιρνεις ενα GTR και τα κανεις ολα με ενα αμαξι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To GTR είναι πολύ γρήγορο εξαιτίας του σασμάν του, εκεί χάνουν τα 9ff με τις μεγάλες τουρμπινες έχουν θυσιάσει πολλά σε σχέση με ένα νορμάλ 997

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα 996Τ και 997Τ ειναι αυτοκινητα που κανουν τα παντα τελεια . Αν προσπαθησει καποιος να τα κανει κοντραμαξα τα καταστρεφει, χαλαει ενα κορυφαιο ολοκληρωμενο αυτοκίνητο και στο τελος χανει απο ενα εξελιγμενο κατασκευασμα τυπου σανυ ... Τωρα για GTR δεν ξερω αλλα ειναι και αυτο ολοκληρωμενο αυτοκινητο στα προτυπα των Porsche πλην ομως ειναι αναξιοπιστο ακομα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στον Βλάσση ! Πήραν καλό μάθημα οι πορσάκηδες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tα porsche ρυθμισαν κ σηκωσαν πιεση κ τα 2 μετα την κολονα που εφαγε το μαυρο αλλα απ'οτι εμαθα πολυ συντομα θα πατησει το sunny με το λευκο 997,προσωπικα δεν νομιζω οτι θα αλαξει κατι κ το sunny θα ειναι παλι μπροστα ευκολα η δυσκολα,ο Βλασσης δεν ειναι ουτε χαζος ουτε χθεσινος να τον πιασουν κοροιδο...το sunny προχτες μας εδειξε οτι κ στα πολλα δεν το πιανουν τα porsche κ ανοιγει τρελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα πιο πολλα κοντραδικα στην κατηγορια του nissan κ σε αυτα τα αλογα εχουν μεγαλυτερη τουρμπινα απο την t51r kai που φοραει το sunny καθως το sunny εχει βγαλει πολλα περισοτερα αλογα απο αυτα που δινει η hks γι'αυτην την τουρμπινα....δεν μπορω να φανταστω τι θα κανει κ πως θα πηγαινει το nissan με μια GT42!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. giorgo isos itane ligo "varis" o xaraktirismos "mickey mouse"...exeis dikio...alla apodiknietai oti ta 1000 aloga mallon ta vriskoune mpastounia mprosta sta nissan i ta audi S3...fisika oloi mas kanoume ena MEGALO LATHOS pou sigkrinoume ena autokinito enos "idioti" me enos veltioti..pou to exei kathara gai na epivevaionetai....to paidi me to 9ff pige ekane tin kontra kai tin alli mera tha to parei na paei gia douleia...oute na to rithisei mporei monos oute na dei ti ftaiei oute na kanei opoia alximeia tou katevei....antitheta ta diafora nissan,audi ktl ...tha elega oti einai i "lezanta" tou kathe veltioti...to ftiaxnei,katevainei stin kontra ,kerdizei..(ean exane,tha legame ..ok ,einai nissan)..to vazei mesa ,kai 24 ores to 24oro mporei na asoleitai me auto...poios idiotis to kanei auto??????????????????????????????????????????????????????????..anekseretos markas..tha mpo bravo ston idioti pou ta "erikse" kai goustarei to autokinito tou opos thelei kai otan thelei...exei ston kathe veltioti pou pithanotata "pasxizei" na vgalei tin fimi pou thelei, i na "kathierothi" sta kontrostekia...auto den sinepagetai oti o kirios me to nissan den ekane kali douleia..aplos metriazo to megethos tis nikis tou.....
    Bravo kai stous dio sas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα προσπαθήσω να βάλω τα πράγματα σε μία τάξη σύμφωνα με τις εμπειρίες μου και τα πιστεύω μου χωρίς να τα βλέπω προσωπικά, άλλωστε τον Χρήστο τον θεωρώ φίλο μου, είναι πολύ εντάξει άτομο κύριος, από την άλλη τον Βλάσση δεν τον γνωρίζω προσωπικά . Πρώτα από όλα είμαι φίλος των Porsche και οτιδήποτε Ιαπωνικό προσωπικά με αφήνει αδιάφορο .
    Τα Porsche turbo είναι τα απόλυτα αυτοκίνητα με ένα εύρος ικανοτήτων που κανένα άλλο αυτοκίνητο δεν διαθέτει . Τα 993ΤΤ-996ΤΤ-997ΤΤ είναι τα τέλεια σπορ αυτοκίνητα και χάνουν από αντιπάλους μόνον υπό προϋποθέσεις, εφόλης της ύλης είναι μπροστά .
    Ένα τούρμπο Porsche μπορεί να βελτιωθεί με τα ελάχιστα, ένα πρόγραμμα, μια εξάτμιση, μια ανάρτηση και τέλος . Αν θέλει κάποιος να κάνει μια πραγματική βελτίωση σε 997ΤΤ πρέπει να κάνει πολλές θυσίες και να αποτανθεί σε πολύ ειδικούς βελτιωτές οι οποίοι σέβονται την κουλτούρα της Porsche και έχουν εμπλοκή σε αγώνες και πίστες . Ένα πραγματικά βελτιωμένο 997ΤΤ θα είναι του Greek GT3, σε όλους τους τομείς χωρίς κανέναν συμβιβασμό . Αλλά στο συγκεκριμένο 997 το στήσιμο έχει αναλάβει ο Manthey με γνώμονα την χρήση στον δρόμο . Ο Greek GT3 ήθελε και κάτι περισσότερο από τον κινητήρα, όχι βέβαια για κόντρες αλλά για παντού και πάντα . Με μεγάλο κόστος ο Κrauss θα του δέσει κινητήρα με εντόσθια και μηχανουργία μέσα από την MAHLE . Επίσης ειδικά σχεδιασμένες VTG από την ΚΚΚ για το συγκεκριμένο μοτέρ . Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ένα συνολικά βελτιωμένο 997ΤΤ χωρίς καμία θυσία είτε στην ευχρηστία είτε στην αξιοπιστία . Τώρα το αν αξίζει τον κόπο είναι προσωπικό θέμα του καθενός και θα λάβουμε απάντηση πολύ σύντομα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Προσωπικά είμαι υπέρ του Έλληνα βελτιωτή αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει Manthey, ούτε MAHLE, ούτε ΚΚΚ, ούτε πίστες, ούτε Porsche αγωνιστικά ...
    Βέβαια στην Ελλάδα κάνουμε κόντρες και κάποιοι Έλληνες βελτιωτές είναι κορυφαίοι στον κόσμο στο να φτιάχνουν μοτέρ για κόντρες . Είναι πολλοί μάλιστα αυτοί που διακρίνονται .
    Ο 9ff είναι ένας βελτιωτικός οίκος ο οποίος κατά την γνώμη μου καταστρέφει τα Porsche . Παίρνει το πιο ικανό αυτοκίνητο και το μετατρέπει σε ένα αναξιόπιστο κατασκεύασμα που το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να πιάνει μεγάλες τελικές . Αν πείραζε Mercedes θα είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα στον τομέα αυτό . Έχει κάνει λάθος επιλογή μάρκας . Τα 911 έχουν 6 κυλίνδρους ενώ υπάρχουν Mercedes-BMW με 12 . Επίσης υπάρχουν και τα αμερικάνικα με πολλά κυβικά που αν τουρμπιστούν πάνε σε άλογα πολλαπλάσια των Porsche . Το άλλο λάθος με τα 911 είναι η αεροδυναμική τους . Το 1963 που σχεδιάστηκε το 911 τα 200 χλμ ήταν εξωφρενική ταχύτητα και έδιναν βάρος στην μικρή αεροδυναμική αντίσταση και στο μικρό βάρος, γιαυτό έβαλαν τον κινητήρα πίσω . Η θέση όμως αυτή εκτός των άλλων εμποδίζει μια αεροδυναμική με down force, γιαυτό όταν τα 911 δυνάμωσαν μπήκε πτέρυγα πίσω για να τα πατάει . Με λίγα λόγια ο 9ff διάλεξε το ακατάλληλο όχημα για την ακατάλληλη χρήση . Μην μου πει κανέις ότι τα κατάφερε γιατί αν είναι καλός στα ρεκόρ ας πάει στην Αμερική να δει τι ψάρια πιάνει ...
    Το μάρκετινγκ που έκανε έπιασε όμως και σύντομα απέκτησε όνομα με το τίποτα . Επίσης ξέρει να φτιάχνει δυνατά μοτέρ Porsche . Όμως τα μοτέρ αυτά δεν κάνουν για κόντρες, δεν γράφουν καλές επιδόσεις για τα άλογα τους, πιο πολύ είναι για εντυπωσιασμό και για τις αούτομπαν .
    Κατά την γνώμη μου αν κάποιος Έλληνας αποτανθεί στον 9ff για να του φτιάξει ένα δυνατό μοτέρ Porsche έχει κάνει το λάθος ότι υπάρχει και στην Ελλάδα η δυνατότητα αυτή . Αν πάλι κάποιος πάει στον 9ff για να του φτιάξει ένα κοντράδικο Porsche έχει κάνει πολλά λάθη . Δεν καταστρέφουμε την τελειότητα για να κάνουμε κόντρα, υπάρχουν πιο εξειδικευμένα αυτοκίνητα που δεν μπορούν να διακριθούν αλλού .
    Έχω βάσιμες υποψίες ότι η ποιότητα της δουλειάς του δεν είναι κάτι εξαιρετικό, αντιθέτως γίνεται πολύ καλύτερα εδώ, ακόμα και αν επιμένει κάποιος να καταστρέψει ένα Porsche για να κάνει κόντρες .
    Για να μην παραξηγηθώ ένα Porsche turbo είναι αρκετά γρήγορο αυτοκίνητο και μπορεί να κάνει και κόντρες με επιτυχία αν το θέλει ο ιδιοκτήτης του . Το να πάρει κάποιος Porsche turbo και να το πειράξει για να κάνει κόντρες είναι η απόλυτη βλακεία .
    Όλες αυτές τις απόψεις τις είχα από παλιά και έγινα μάλιστα αντικείμενο επιθέσεων από δήθεν πορσάκηδες οι οποίοι δεν κουβαλούν την κουλτούρα της Porsche . Όλα αυτά τα έλεγα τότε που νόμιζα ότι τουλάχιστον τα 9ff είναι αξιόπιστα και δεν σπάνε, όμως και αυτός ο μύθος καταρρίφθηκε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η ΚΟΝΤΡΑ είναι ΚΟΝΤΡΑ , έχει νικητή και χαμένο . Δεν έχει να κάνει με άλλους παράγοντες ούτε δείχνει πιο είναι καλύτερο αυτοκίνητο . Μπορεί ο ένας να έχει πυροτέχνημα και ο άλλος Lamvorghini, δεν βγαίνει συμπέρασμα αλλά έχει νικητή και χαμένο .
    Βελτίωση είναι να κάνουμε κάτι καλύτερο . Όταν αλλού κερδίζουμε και αλλού χάνουμε δεν είναι βελτίωση . Για παράδειγμα μεγαλύτερες τουρμπίνες σε Porsche δεν θεωρείται βελτίωση γιατί συνήθως πιο πολλά χάνει παρά κερδίζει .
    Το να ρισκάρεις ένα αυτοκίνητο για να κάνεις κόντρα είναι βλακεία κατά την γνώμη μου . Το να σπάσεις ένα 997ΤΤ για να κάνεις κόντρες είναι παγκόσμια πρώτη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Έλληνας πάσχει από ξενομανία και ειδικά στον Γερμανό από δουλικότητα . Κάποτε το επιχείρημα του αξιότιμου κυρίου ΤΤΡ ήταν ότι οι Γερμανοί βελτιωτές είναι καλύτεροι επειδή είναι Γερμανοί . Από τότε βέβαια ο Gemballa βάρεσε κανόνι, είδαμ 9ff να σπάνε και να χαλάνε και 997ΤΤ να ανατινάζεται ...
    Σίγουρα η μηχανολογία στην Γερμανία είναι πολύ μπροστά από τα ρεκτιφιέ μας, σίγουρα έχουν εξέλιξη στις πίστες, σίγουρα τα κατασκευάσματα του υπόκεινται στην δοκιμασία των Αούτμπαν αλλά τελευταία έχουμε δει Γερμανούς βελτιωτές κακούς οι οποίοι ευδοκιμούν στην παράδοση των παλαιότερων . Επίσης οφείλουμε να στηρίξουμε τον Έλληνα όσο αποτελεί εναλλακτική λύση . Εκεί που δεν φτάνει ο Έλληνας φτάνει ο καλός Γερμανός αλλά δεν φτάνει πια ο μέτριος Γερμανός ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mας εχουν κανει πλυση εγκεφαλου με τον 9ff, προσπαθουν να μας πεισουν οτι δεν υπαρχει αλλος και οτι τετοια βελτιωση δεν εχει ξαναγινει στην Ελλαδα . Αν ειναι σπουδαιος ο 9ff τοτε τι είναι ο Βλάσσης και ο 0-400 ? ΘΕΟΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οποιος νομιζει απο δω Ελλαδα ή και τη Γερμανια οτι εχει γκαζι απαταται... Εχετε δει κατι FORD GT, VIPER, Z06 τουρμπισμενα απο 1500+ αλογα το χειροτερο? Βγαινουν στο μιλι με 250 μ/ω με τραγικες εκκινησεις. Εμεις εδω απλα παιζουμε με τα ποδηλατακια μας ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ας παει στην Αμερικη ο 9ff να δει το εργο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. i poytsa einai megali kai den xoneyetai !!! poy krybetai to aspro 9ff ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. prin ligo diavaza kapoia postakia sto streetdragster...anarotiemai,pou einai oi xronoi pou exoune kata kairous anakinosi oi idoktites ton 9ff...to leuko elege oti paizei sta 15-16sec ta 0-300!!!!....isos kai parakato....dld to nissan poso kanei re paidia ta 0-300?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. To Datsun διακτινιζεται ...
    Καλα πιστευεις τον απατεωνα τον 9ff που τον θαυμαζουν ολα τα θυματα του streetdragster ? Αντι να πουν ενα μπραβο στον Βλασση προσπαθουν να μας πεισουν ποσο σπουδαια ειναι το 9ff ? Ξερναω και μονο που τα διαβαζω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. που κρυβεται το λευκο 9FF?ε ρε καυμενε χρηστο...μου'θελες και αυτοκινητο 1000τροχο...θυματα που ειναι ορισμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ti poutsa pou trone ta porsika ....kala na pathoun.akou na lei o alos pos pes den sou bike i tahitita eleos!!!afti einai i kontrakides?
    kala na pathoun ta lamogia

    siharitiria ston vlassi kai stin nissanara tou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. sto deytero video pantos fanhke oti an den epefte sta frena to nissan tha etroge souvla parolo pou petaxtike oraia ligo prin.
    A!ayto den meionei fysika thn aksia tou nissan!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. paidia ti lete,diavazo diavazo k vlepo oti kati sas exei piasei.....o anthropos me to nissan einai egkefalos,einai gamo toys mastoroys,oti amaksi kai na eixe tha to ekane pyravlo.......giayto kathiste kai apolayste tis kolones poy rixnei se kathe kontra toy kai mi lete polla.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή