Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Bugatti Veyron vs Nissan GT-R








Tο GT-R το ασημί είναι ένα από τα δύο Switzer P800 που έχουμε ξαναδεί στις Μοσχοβίτικες κόντρες . Πολύ γρήγορο το GT-R ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι διατηρεί στοκ μοτέρ . Πριν αρχίσουν οι διαμάχες στα σχόλια δείτε παρακαλώ κι αυτό : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/porsche-911-gt2-vs-bugatti-veyron.html. Η Veyron αποτελεί στόχο για πολλούς βελτιωτές και κατασλευαστές ...

27 σχόλια:

  1. simera einai h mera pou to datsun troei mono poutsa...den eksigite allios!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai ti poutsa e? apo mia... xarxala! Esena re malaka to amaksi sou einai pio grigoro apo veyron kai koroideueis? ante gia galataki sti mama sou twra.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw vlepw to datsun mprosta na pswliazei to no1 aytokinhto toy planhth !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν τα p800 κοντραρουν μια Veyron τοτε τα GTR με το πακετακι της Greddy ειναι ανετα μπροστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ego pantos se pernao apo stasi opou thes kai me oti thes...arkei na deikseis tin adeia me to onoma sou malaka...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοβαρα? Τι λες ρε παιδι μου? Τωρα που το εμαθα δεν εχει νοημα πια να ζω... Παει αυτο ηταν. Γκρεμιστηκαν ολα.

    ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΝ ΜΕ ΠΕΡΝΑΣ Η' ΟΧΙ. Ωριμασε λιγακι. Ποσο εισαι? 16? Η' καμια 30αρια με μυαλο 10χρονου? Μαλλον κατοχος supercar αγορασμενου με τα λεφτα του μπαμπακα. Για καμια γκομενα ξανθια εισαι μονο να ριξεις και αυτο παιζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά η Veyron κάνει πλάκα στα ντατσουνάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. GIATI MILATE ANONIMA KAI FOVOSASTE NA PEITE TO ONOMA SAS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. H GIAGIA MOU EXEI SIDERO ANTIKA TOU EVALE POLI KARVOUNO KAI SIDERONE POLLA POUKAMISA TI SIMAINEI OTI EINAI KALITERO APO THN STIRELA? MHN BERTHEAITE TH POUTSA ME TH VOURTSA ALLO NISSAN ALLO PORSCHE ALLO BUGATTI SAS KOURDIZEI O PANOUTS ME TA VIDEAKIA KAI XAIRESTAI OI APANTAXOU DATSUNADES HREMISTE EIPAME ALLO POUTSA ALLO VOURTSA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κατσε ρε ανωνυμε, με GTR ανοιξε το Veyron, αυτοκινητο με την καλυτερη τετρακινηση στον κοσμο, οχι με Almera gti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ta Datsun exoun poly thrasos....
    H Bugatti apla paizei mazi tous... Apisteftes diafores... Kamia sxesh... To amaksi einai allou..,
    Anarwtiemai an to veltiwne kaneis sovara ti tha ekane to prama afto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kante ypomoni re malakistiria na vgoun ta prwta 1000 roda kai meta tha doume poios tha kanei party.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ νομίζω ότι αλλού είναι το κλου της υπόθεσης...
    Σε παλιότερο video του top gear είχαν συγκρίνει την Mclaren F1 (του 1994...) με την Bugatti, και μέρι τα 200+χλμ το Mclaren, από στάση ήταν μπροστά!
    Ακόμη και μετά έχασε στο 1 mile range με 2-3 αμάξια.

    Δηλαδή ένα αυτοκίνητο του 1994, με 660 +- άλογα κάνει πλάκα στα σημερινά οχηματα...
    http://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και όπως κατήγγελε ο Ron Dennis χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες από μέρους της Veyron να καταφέρει αυτό το αποτέλεσμα .
    http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/bugatti-veyron-piece-of-junk.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. re mhn sas persei kanena taxi prosektai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. germanardes respect sto F1. Itan poly mprosta stin epoxi tou kai akoma kai simera steketai kala xwris seiriaka kivwtia 4 turbo ktlp. McLaren F1 to kalytero yperautokinito ever. Kai yparxei kai to LM etsi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπαρχει καποιο στοιχειο που να τεκμηριωνει οτι το F1 ηταν το καλυτερο σουπερκαρ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kalitero einai sxedon gia olo ton kosmo...opos kai to veyron...ektos apo kati malakes edo mesa me datsun...malaka datsun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Nai Xarh yparxoun arketa stoixeia
    Me molis 620 peripou atmosfairika aloga evgaze sxedon 390 teliki. Auto simainei teleiotita aerodynamikis en etei 1994. De xreiastike 4 turbo, 8000cc, eidika kleidia gia na sikwnetai aerotomi kai alles paparitses. To poso kalo einai ena amaksi fainetai apo tin antoxi tou sto xrono kai to mclaren to apedeikse auto. Gia emas tous datsunakides to mclaren f1 einai TO yperautokinito kai oxi i kourada twn 2+ tonwn (veyron) pou kostise ena swro ekatommyria gia na tin ekseliksoun kai sto telos paraligo na tin akyrwsoun kiolas. Eidame kai ta gkazia tis... apo stasi idrwse na perasei to F1 sta polla. E re rezilikia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Toulaxiston kapou simfonoume me tous datsunarides...respect sto mclaren

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. To klima pou exei dimiourgithi einai pragmatika siginitiko...Kaneis den mporei na pistepsei oti den tsakonontai ta porsche me ta datsun...Xalase o kosmos mas...krisi kai stis kontres...gmt...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καποια στιγμη, θα ανοιχτει ενα θεματακι για τη μακ λαρεν, γιατι εχει ψωμι το θεμα.Προσωπικα μου αρεσει πολυ σαν αυτοκινητο, γιατι με βρισκουν απολυτως συμφωνο οι προδιαγραφες της, αλλα σε καμμια περιπτωση δεν τη θεωρω κορυφαια.Η τελικη της ηταν τοσο μεγαλη, λογω σχεσεων και λογω αεροδυναμικης.Ειχε αυτο που εγω ονομαζω "κακη" αεροδυναμικη.Σχημα φτιαγμενο για τελικες και οχι για κρατημα.Για να σου δωσω ενα παραδειγμα, η σταθεροτητα της ειναι σχεδον αστεια σν τη συγκρινεις με μια Εnzo πανω απο τα 300 χιλιομετρα.Αν εισαι λατρης των αριθμων τοτε ναι, τα 390 σου λενε πολλα, εγω παλι ανηκω στο αλλο στρατοπεδο.Να στο πω κι αλλιως.Θυμασαι ενα βιντεακι που ενα 911TT εριχνε σε ενα GT2? Ελεγαν οι ανθρωποι οτι στα πολλα αυτο συμβαινει επειδη το GT2 "χανει" απο τις αεροτομες της, οι οποιες τις κοβουν αρκετα χιλιομετρα τελικης, αλλα της χαριζουν πολυ καλυτερη συμπεριφορα απο την "απλη" Carrera.Eγω θελω το σπορ αυτοκινητο να ειναι σχεδιασμενο για τη μεγιστη αισθηση και το καλυτερο στριψιμο, οχι να να εχει χαμηλο συντελεστη και μακρυ σασμαν για να βγαζει πολλα χιλιομετρα. Τα 390 τελικης τι να τα κανω?Πού θα τα πας? Υπηρχαν αυτοκινητα που επιαναν αυτα τα χιλιομετρα.Δεν ηταν αναγκη να ξοδεψεις 1+μυριο για μια Φ1, με μια παλια Callaway Sledgehammer Corvette, αναβες φωτα στην αγγλιδουλα, το ιδιο με ενα Dauer 962πχ. Ξερεις ποσα αυτοκινητα εχουν ξεπερασει τα 400? Ενα σωρο, κσι ο κοσμος ουτε καν τα ξερει.Αν πεις σε καποιον Ultimate Aero, δε λεει τπτ σε κανενα. Η Μακ λαρεν, ηταν ενα πολυ ελαφρυ αυτοκινητο, που ομοιο του σημερα απο πλευρας βαρους δε μπορει να κατασκευαστει γιατι δε θα επαιρνε εγκριση δρομου(δε θα περνουσα καν τα crash tests) με πολυ μεγαλο μοτερ(εκπληκτικο ομως) που με τετοια αναλογια kg/ps ειναι λογικο να ειναι σφαιρα. Απο την αλλη ομως, ειχε "κακα" φρενα, δεν εστριβε οπως οι καθαροαιμες κατασκευες και γενικοτερα φορουσε ενα μοτερ που επιβαλλοταν 100% στο "αδυναμο" πλαισιο του.Φοβερο body roll, μαλακες αναρτησεις, κλισεις εντονες και γενικοτερα ειναι αυτο που χαρακτηριζουμε "αμαξι που λατρευει τις ευθειες".Δες υα βιντεακια! Σανιδωνει το γκαζι και σηκωνεται σουζα!!!Ενω δν ειχε διαπρεψει σχεδον σε καμμια πιστα...Ηταν ενα αυτοκινητο που φτιαχτηκε περισσοτερο για λογους εντυπωσιασμου. Εαν θελεις να συζητησουμε για το Mc Laren F1 LM, τοτε ναι.Αυτο ηταν αλλη ιστορια...Απο την αλλη πλευρα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι το προτιμω anytime απο την χοντρη κυρια που αναφερατε.Πολυ πιο αγνο, πιο γνησιο.Και φυσικα με μοτερ που επροκειτω να μπει στη BMW 850M και οχι 2 4λιτρα passat ενωμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Xari swsta auta pou les... Egw den ektheiasa tin aerodynamiki apodosi tis mclarean ws pron tin paragomeni katheri dynami alla ws pros tin teliki poy epitygxanei me molis 620 aloga. Safws kai den einai statheri sta polla xiliometra opws alla yperautokinita tis epoxis mas, alla de nomizw oti to 1994 ta ypoloipoa yperaytokinita tis ferrari kai tis lambo eixan kai kalyteri aerodynamiki apodosi. Twra ta 400km/h ta exoun ontws perasei polla xeiropoihta aytokinhta (opws exei katarifthei kai to rekor tis bugatti). H meiwsi tis mazas einai poly simantiko kai dyskolo pragma giati apaitei terastio kostos (logo xrisis akribwn ylikwn) gi auto kai de dikaiologw tin bugatti i opoia toulaxiston tha eprepe na kanei mia prospatheia na pesei sta 1500 kila estw. Ayto pou lew peri varous kai egkrisi apo crash test den isxyei vevaia giati den exei kamia sxesi i maza me tin asfaleia kata tis proskrousi (vlepe F1= 600 kila). Tha mporousan loipon na ftiaksoun ena elafry aytokino me swsti meleti proskrousis kai anthrakonimata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eipa de tha asxolithw, alla i koini symfwnia kai apodoxi tis mclaren F1 me tous porsakides me kanei na pw ena megalo mpravo! Den to perimena...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Exei pesei poli politismos edo mesa...kanoume politismeni sizitisi porschakides kai datsunakides xoris mpinelikia...akoma den mporo na to pistepso...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. na doume gia poso 8a kratisi i anakoxi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή