Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010
Ford Focus RS500 vs Renault Clio Cup
Eις ανάμνηση των θρυλικών SIERRA COSWORTH RS 500 η Ford παράγει 20 και πλέον χρόνια μετά 500 μονάδες Focus RS βελτιωμένες σε σχέση με το βασικό στα 345 ΗΡ και σε χρώμα μαύρο ματ . Περιττό να αναφερθεί ότι και τα 500 πουλήθηκαν αυθημερόν . Ας ελπίσουμε το επόμενο συλεκτικό της Ford να είναι αντάξιο των SIERRA RS500 ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ειναι πραγματικα πολυ ακυρο να εκμεταλλευονται οι αυτοκινητοβιομηχανιες ονοματα θρυλους στο βωμο του Marketing.To sierra RS 500 λεγοταν ετσι γιατι στην ουσια ήταν "500αρι". Τουτο δω ειναι ακομα ενα δυνατο προσθιοκινητο hatch.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλα θυσιαζονται στις μερες μας στο βωμο του μαρκετινγκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo SIERRA RS 500 ονομάστηκε έτσι γιατί παρήχθησαν μόνο 500 μονάδες . Κατά τα άλλα βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ειπε ο φιλος απο πανω ηταν συλλεκτικη εκδοση η οποια παρηχθηκε σε 500 κομματια.Αν κανεις μια μικρη αναζητηση στο internet,θα δεις οτι ειχε 225ps.Το οτι απεδειδε 500ps ηταν μυθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.rs-500.com/p_RS_500_History.ikml
Many less informed fans of the car think it's called an RS 500 because it has 500bhp. This couldn't be further from the truth. In Gp. A racing form the cars did indeed develop power levels north of 550bhp, but the roadcars left Tickford with just 224bhp. Still a large amount of power for 1987...! The cars were called RS 500 because of course, there were only 500 made, all in right-hand-drive and all modified by Tickford in the UK. For this reason, all the Group A racing cars aren't *really* RS 500's at all. Most were built from the ground up to be racers, starting out with a special motorsports shell which was seam welded and had an integral rollcage welded in.
Τα RS 500 ονομάστηκαν έτσι γιατί βγήκαν σε 500 μονάδες . Πράγματι η ιπποδύναμη τους ήταν 225 ΗΡ αλλά η τουρμπίνα τους κοιμόταν σε αυτή την ιπποδύναμη και το οχτάμπεκο δεν ήταν ενεργοποιημένο, στην μαμά πίσεη δούλευαν μόνο τα 4 μπεκ αλλά αν ήθελε ο ιδιοκτήτης να το ανεβάσει ενεργοποιούσε με πρόγραμμα και τα άλλα 4 . Τα RS 500 στην αγωνιστική τους έκδοση το 1986 κατέβαιναν στους αγώνες αντοχής (24ωρα)περίπου 540-560 ΗΡ, μάλιστα ήταν τόσο μπροστά από τον ανταγωνισμό που η FIA μετά το τέλος της σαιζόν άλλαξε τους κανονισμούς . Το αγωνιστικό RS 500 του Νίκου Αγγλούπα που πρωταγωνίστησε πολλά χρόνια στις ελληνικές αναβάσεις και σιρκουί απέδιδε ιπποδύναμη μεταξύ 620 και 660ΗΡ . Η κατηγορία του ήταν η GrA αλλά τα τότε περιοριστικά στόμια δεν ήταν τόσο μικρά όσο τα μεταγενέστερα που έριξαν την ιπποδύναμη των GrA αρχικά στα 400 και μετά στα 300 άλογα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβως, με 8μπεκη εισαγωγη και Τ4 τουρμπινα, ηταν "μαϊμου" 225 αλογα. Τα 450 τα ειχε στην τσεπη ακομα και στο δρομο.Φορουσε οτι καλυτερο υπηρχε εκεινη την εποχη.Τουρμπινα rs500 φοραγαν ακομα και μετα απο πολλα χρονια οσοι ηθελαν να βελτιωθουν.Το αυτοκινητο ηταν πραγματικο 500αρι και πραγματικο ζωο, μια εποχη που με 200-215 αλογα κατι rx7 fc, integrale και E30 γαμουσαν ολο τον κοσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν περνουσε ο αγγλουπας απο μπροστα ενιωθες σα να εσκαγε μια μικρη βομβα μεσα στο στομαχι σου. Δεν ειναι τυχαιο οτι επαιρνε περισσοτερο χειροκροτημα και απο το Camel ford του κυρκου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει να ειναι οπως τα λετε τα πραγματα,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα δεν παυει απ την εταιρια να λεγεται
RS500 λογω των 500 μοντελων που παρηχθησαν.
Ειναι μυθος τα 500αλογα τουλαχιστον απ την
εταιρια,αλλο αν το μοτερ ειχε την υποδομη.
Ειναι σαν να λεμε οτι τα ΕΒο ειναι 400 αλογα
απ το εργοστασιο,επειδη με ενα ΦΠΕ πανε τοσα.
Επισης τα περισσοτερα RS500 εν Ελλαδι ειναι
μπασταρδεμενα RS Cosworth,μιας και δεν εχει
βγει ποτε σε αριστεροτιμονο,(υπαρχει νομιζω
καποιο μετατροπη αν δεν κανω λαθος),ειχε
μονομπλουλωνες ζαντες,ειχε παραχθει σε συγκε-
κριμμενα χρωμματα και ποσοτητες κτλ.