Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

"THE THRILL OF DRΙVING" αλλά ελληνικά ...







Φίλος αναγνώστης του φόρουμ, ο οποίος έχει πάθος με τα αυτοκίνητα και πολλές γνώσεις αφού εκτός των άλλων παρακολουθεί ελληνικό και ξένο τύπο για πάνω από 20 χρόνια, έστειλε μια επιστολή την οποία ως καλοπροαίρετη την δημοσιεύω . Αυτή η επιστολή παρακαλώ να εκληφθεί ως καλόβουλη κριτική από έναν άνθρωπο που πραγματικά ενδιαφέρεται και είναι αναγνώστης .






" Ο κατηφορος του ελληνικού EVO είναι κάτι που πραγματικά με στεναχωρεί . Ίσως γιατί έχω στην συλογή μου από το πρώτο τεύχος του original 11/98 με την ασημί 3200GT μέχρι το τρέχον με τα ιταλικά χρώματα και θα συνεχίσω να είμαι συνδρομητής ...


Σε αντίθεση με το αγγλικό evo το ελληνικό πάει από το κακό στο χειρότερο.Ο αρχισυντάκτης κ.Χατζητόλιος δοκιμάζει και γράφει εντυπωσεις όχι από αυτοκίνητα που δοκιμάζει στα τέστ αλλά από μνήμης! Και που απέκτησε την τεράστια πείρα με τα focuσ rs? Μήπως στο wrc; Μήπως το εξέλιξε ή μήπως μπερδεψε τον εαυτό του με το Χίρβονεν; Μάλλον ακολουθούν τα πατήματα του DRIVE πριν κάποια χρόνια με τη γνωστή κατάληξη στην κυκλοφορία του περιοδικού στις μέρες μας . Άραγε το rs6 που επίσης είναι ιδιώτη στο ίδιο τεύχος και δεν δοκίμασαν ως φαίνεται το έκριναν από μνήμης και αυτό; Ντροπή! "






Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο κ. Χατζητόλιος είναι κορυφαίος Έλληνας συντάχτης πραγματικά έμπειρος, ικανότατος οδηγός και με ήθος . Για το ατόπημα στο οποίο έπεσε προφανώς ευθύνεται ο εκδότης . Πραγματικά έχει χάσει την αξιοπιστία του το ελληνικό EVO το οποίο σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί με το DRIVE, άλλωστε ξεκινάει από πολύ υψηλώτερη βάση το αγγλικό ΕVO . Προσωπικά το τελευταίο τεύχος του ελληνικού EVO που αγόρασα ήταν το 075 και αυτό γιατί παρατήρησα σταδιακά ότι η συκεκριμένη έκδοση έφθινε αισθητικά . Πέρα από την κουλτούρα "THE THRILL OF DRIVING" η ελληνική έκδοση έχασε πλέον και την αισθητική του αυθεντικού EVO .


Η εκτίμηση προς τον κ. Παπατριανταφύλλου και τους συνεργάτες του καθώς και το ότι υπήρξα επί σειρά ετών αναγνώστης τους μου δίνει το δικαίωμα να εκφέρω αυτήν την κριτική ματιά . Ελπίζω να ληφθεί υπόψιν χωρίς να παρεξηγηθεί η καλή μας πρόθεση .




Επίσης από τον όμιλο OPTION PRESS είχα την άσχημη εμπειρεία της ισόβιας διαγραφής μου από το dragster.gr . Από την μία 'εχουμε πλήγμα της αξιοπιστίας του φόρουμ αφού δεν έχουν όλοι ίση μεταχείρηση και όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα πέφτει διαγραφή και από την άλλη κάποιος στο φόρουμ αυτό ενήργησε ενάντια στα συμφέροντα του ομίλου που εργάζεται . Αγαπητέ κύριε Παπατριανταφύλλου σας καταγγέλω ότι κάποιος στον όμιλό σας ενήργησε με γνώμονα να ικανοποιήσει προσωπικές επιθυμίες κολητών του αδιαφορόντας για τις βασικές αρχές των εκδόσεων .


30 σχόλια:

  1. Ποιός ο Γάκης σου την έκανε;Αυτός είναι κολλητός τους ρε.Τρώει και πίνει μαζί τους!Τι περίμενες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σιγά μην παραδεχτεί ποιός το έκανε ... η μία άνανδρη πράξη ακολουθεί την άλλη . Τι περίμενες να βγει να πει εγω σε διέγραψα γιατί έθιξες τον κολητό του κολητού μου στο άλλο φόρουμ ;
    Δικαίωμά τους που με διέγραψαν αλλά η αξιοπιστία τους έχει πληγεί ανεπανόρθωτα . Όταν κινούνται από ταπεινά προσωπικά ελατήρια φανταστείτε τι κάνουν όταν υπάρχει η οικονομική εξάρτηση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλού τρως αλλού πίνεις αλλού πας και το δίνεις ταιριάζει στον Γάκη, πιο πολύ ασχολείται με το φόρουμ του ΤΤΡ παρά το δικό του έτσι που το κατάντησε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατάχρηση εξουσίας έκανε ο Gakis όπως κάνει κάθε μέρα ο Ody που μπανάρει όποιον δεν είναι στην παρέα του και κλειδώνει τα τόπικ όταν χάνουν οι φίλοι του .
    Τα περιοδικά αυτοκινήτων και ειδικά του πάπια είναι απαράδεκτα ! Αφορισμοί και υποθέσεις σύμφωνα με τις δημόσιες σχέσεις και τις προτιμήσεις ... Όλοι σχεδόν οι συντάχτες γράφουν στο περίπου . Απορώ με τους Άγγλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. OPTION PRESS είναι και αυτά τα περιοδικά;
    http://www.streetdragster.gr/forum/viewtopic.php?f=16&t=826
    Εκεί δουλεύει ο Γάκης που βλέπει τα maranello σαν καρνάβαλο;Ε ρε παραμύθι ο άνθρωπος.Σαν τα κολλητάρια του στο dragster.gr.Ο Παπατριανταφύλλου τα ξέρει άραγε αυτά;
    Αφού τα ξέρουν από μνήμης τα αυτοκίνητα γιατί ζητάνε από τις αντιπροσωπείες αμάξια δεν καταλαβαίνω.αφού ξέρουν αυτοί!Έχουν μεγάλη εμπειρία!
    Ξεφτίλα οι δημοσιοκάφροι.
    Yellowbird γιατί δε δημοσιεύεις και την μνημειώδη απάντηση του EVO στο γράμμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να συνοψίσουμε το EVO απάντησε στον κύριο Τριανταφύλλου ότι το εικονιζόμενο Focus RS δεν έλαβε μέρος στο συγκριτικό τεστ, όντως είναι βελτιωμένο και ότι γράφει το τεστ είναι βασισμένο στην μεγάλη εμπειρεία του Χατζητόλιου από προηγούμενη επαφή με Focus RS.
    Εξωφρενική απάντηση απαράδεκτη για περιοδικό τέτοιας εμβέλειας που αποδεικνύει ότι ποτέ δεν έγινε συγκριτική δοκιμή !
    Κάτι παρόμοιο συνέβει και με την υποτιθέμενη δοκιμή του RS6 .
    Ελπίζουμε αυτές οι καταγγελίες να συμβάλουν να ξεκολήσει το περιοδικό αυτό από το τέλμα που το έχει ρίξει η ελληνική έκδοση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. i alithia einai oti kai to evo alla distixos kai to drive exoun piasei pato...20 xronia diavaza 4t,Evo apo to proto tefxos kai drive episis...alla sto drive stamatisan na grafoun o patellos,o tsigris,o politis kai episis stamatisan kai tous screwdrivers...mono oi diafimiseis menoun...krima...pragmatika krima...To drive kapote itan anotero tou evo alla ton telefteo xrono epese toso pou mexri kai to evo to perase...krisi kai sta periodika amoka...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα περιοδικά και οι εφημερίδες πρέπει να αντιληφθούν ότι μετά την έλευση του ίντερνετ είναι είδη προς εξαφάνιση . Είναι άδικο να συγκρίνουμε τους 4Τ της δεκαετίας του 80 με σύγχρονα περιοδικά . Οι 4Τ ήταν πράγματι κομάτι του ελληνικού πολιτισμού για πάνω από 20 χρόνια και ο Καββαθάς διαμόρφωσε συνειδήσεις, τώρα όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν . Στην Ελλάδα κυκλοφορούν πιο πολλά περιοδικά αυτοκινήτου από ότι στην Γερμανία, είναι επόμενο να μην έχουν ποιότητα και ειδικά σήμερα που η πληροφόρηση και η ανταλλαγή απόψεων διαχέονται ταχύτατα από τον δορυφόρο και το ίντερνετ κρίνονται πολύ αυστηρά .
    Μπράβο σας για την πολύ ενημερωμένη με εύστοχα σχόλια ιστοσελίδα σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. apo ola ta sygxrona periodika aytokinhtoy to drive se proto kai to evo se deftero vathmo eixan auto to kati parapano se sintaktes...eixan anthropous pou den ekanan apla tin doulia toys alla tin agapousan kai eixan meraki...itan pio psagmenoi apo tous allous kai ikseran na pane grigora ena amaksi kai na to stripsoun oste na vgaloun sosta simperasmata...oi 4t antistixa eixan ton stratissino...pou ton diavazes kai se evaze mesa sto amaksi kai sxedon eniothes tin ipostrofi i tin iperstrofi...auto pleon exei aklipsi apo to drive...o tsigris as poume pou pleon den grafei se evropaikes parousiaseis sport autokinhtvn evgaze panta korifeous xronous se pistes kontrarontas tous kaliterous dimosiografous tis evropis...tora?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχει μεγαλώσει πλέον η αγορά αυτοκινήτου και ίσως κάποια περιοδικά είναι διαβλητά ως προς τα αποτελέσματα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε 4.48 του Πατέλου δηλαδή οι χρόνοι στις Σέρρες είναι αληθινοί πιστεύεις με τα fight club;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι χρόνοι του DRIVE στις Σέρρες είναι αμφισβητήσιμοι καθότι έχουν καταλήξει σε ατοπήματα στην προσπάθειά τους χρόνο με τον χρόνο να τους ρίχνουν ...
    Ο δε Πατέλος μας χάρισε την κορυφαία κωμική σκηνή όταν "δίδασκε" πως μπαίνει η 430 ... τρεμόπαιζε το φρένο με ανοιχτό το γκάζι στην γρήγορη δεξιά ... ούτε ο Σουμάχερ δεν το είχε σκεφτεί ... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. anonime 6,47...oi xronoi tou einai fisika alithinoi...aplos oi serres (kai o yellow to kserei esto kai an den to paradexete)exoun alli sipmerfora ap ora se ora mesa stin idia mera...otan prospathousane na spasoune to xrono tis f430 me 997TT kai 599 itan nopi kai vregmeni i pista...Exontas odigisei polla kai diafora car stin sigekrimeni pista simfono apolitos me tous xronous tou...kai entelei i pista ekei einai elate kai kante kaliterous xronous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έβαλαν ένα video στο drive in camera τον ταχύτερο εκάστοτε γύρο της χρονιάς να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. O κύριος Χατζητόλιος επικοινώνησε μαζί μου . Από ότι κατάλαβα στο θέμα του Focus RS έγινε ως έπρεπε το συγκριτικό και δημιουργήθηκε παρεξήγηση γιατί το πράσινο RS έλαβε μέρος μόνο στην φωτογράφηση .
    Την υπόθεση του RS6 δεν την γνωρίζω αλλά ο κ Χατζητόλιος είχε επανειλημένες εμπειρείες από RS6 και μάλιστα έχει έρθει σε επαφή ακόμα και με τους μηχανικούς που σχεδίασαν τον κινητήρα του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όσον αφορά στην ανωνυμία εδώ είναι blog και οποιοσδήποτε μπορεί να είναι ανώνυμος μέχρι το όριο του ποινικού αδικήματος, μετά παύει η ανωνυμία .
    Κάθε φράση που γράφεται εδώ μέσα αξιολογείται από το περιεχόμενό της και όχι από την προέλευσή της .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι έλληνες δημοσιογράφοι εν ολίγοις ,οδηγούν σε ταξίδια αστραπή ένα αυτοκίνητο στο εξωτερικό,το φωτογραφίζουν μετά στην ελλάδα μαζί με άλλα και νομίζουν οι χαζοί-κορόιδα αναγνώστες του περιοδικού ότι δοκιμάστηκαν σε ελληνικό έδαφος την ίδια μέρα και σε ίδιες συνθήκες τα αυτοκίνητα.Αλλά έλα που το ψέμα έχει κοντά πόδια..Και τα απολέσματα θα είναι σύντομα και ηχηρά.(βλ.κάποτε το drive που έκανε εξώφυλλο τα θεσσαλονικιά τροπέτα και ειρωνευόντουσαν κι από πάνω στις εκθέσεις που τους βρίσκαμε Στεργιόπουλοι και σία με ειρωνικό στυλ ποιοί είστε εσείς και τι ξέρετε κλπ..)Φάτε τώρα μηδέν κυκλοφορία και φαγωμάρα μέχρι δικαστήρια μεταξύ σας και κοιμηθήτε όπως στρώσατε λεβέντες.Να δείτε πως σας κόβεται το υφάκι.Μπράβο στο blog παιδιά και συνεχίστε έτσι να τους ξεσκεπάσετε!Γιατί όποιος τόλμησε επώνυμα να τους καταγγείλει σε κάτι, αντιμετώπισε την ειρωνία ,το χλευασμό ή το απόλυτο θάψιμο κάτω από το χαλί.Επιτέλους έχουμε φωνή.Θα το διαδώσω παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε μια αντιπαράθεση η βάσική αρχή είναι αυτή της ισονομίας . Το δικαίωμα της ανωνυμίας είναι για όλους, σημασία έχουν τα επιχειρήματα .
    Κάποτε εγώ και πολλοί είχαμε παραπονεθεί στο DRIVE επωνύμως . Αφορμή ήταν ότι έκαναν πλήρη δοκιμή μιας Μ3 Ε46 η οποία όμως ήταν μετατροπή . Το αποτέλεσμα ήταν να λάβουμε επώνυμα ειρωνικές απαντήσεις χωρίς όμως να έχουν δημοσιεύσει τις επιστολές μας . Παρόμοιες εμπειρείες έχω και από άλλα περιοδικά τα οποία ποτέ δεν φιλοξένησαν τις επιστολές μου . Πρόσφατα στα φόρουμ υπήρξα θύμα άνισης μεταχείρησης και ενώ ήμουν από τα πιο κόσμια μέλη με μπάναραν για προσωπικούς λόγους . Για όλα αυτά εδώ θα δίνεται βήμα σε όλους ανεξαιρέτως και θα ανεβαίνουν θέματα που ενοχλούν είτε ανώνυμα είτε όχι . Επειδή όμως έχω αντιμετωπίσει προσωπικά την εμπάθεια του επωνύμου προτιμώ την ανωνυμία και την ουσία στον λόγο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πριν 6-7 χρόνια το drive είχε το θράσος να παρουσιάσει και να δοκιμάσει την νέα τότε BMW M3 E46 από μετατροπή !!! Πανάκριβη τότε η Μ3 είχε ΕΤΤ 88% επί της CIF ενώ μια 316 25% . Βέβαια η 316 για να γίνει Μ χρειαζόταν άλλο πάτωμα πίσω και άλλα φτερά και πολλοί έκαναν την μετατροπή με τροπέτο με ότι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια . Εύλογα θα ρωτήσει κάποιος πως βρίσκεται τροπέτο καινούριου αυτοκινήτου ; Κατά 99% δηλωμένη κλοπή ή απλήρωτο λήζινγκ .
    Παρόλα αυτά η συνταχτική ομάδα του drive ισχυριζόταν ότι το αυτοκίνητο αυτό είναι 100% νόμιμο και τεχνικά άρτιο .
    Δεν λέω είναι δύσκολο στην μικρή αγορά της Ελλάδας να συντηρηθούν τόσα περιοδικά αλλά η ευκολία του ψέματος δεν είναι για πάντα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λες για το συγκριτικό που απέκρυψαν αρχικά ότι το αμάξι ήταν μαιμού και όταν τους έκραξαν έλεγαν ότι είναι καλύτερο και από καινούριο!Που το θυμήθηκες ρε φίλε;Βέβαια ο μεταροπέας είχε ολοσέλιδη διαφήμιση σε άλλη σελίδα και το αμάξι βγήκε ο νικητής του τέστ και ο Στεργιόπουλος έγινε αρχισυντάκτης και το drive "απογειώθηκε" κυριολεκτικά.Δεν προλαβαίνει να πουλάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απορώ ρε παιδιά γιατί ασχολείστε με συντάκτες καγκουρο-καραγκιοζο-περιοδικών και τις παρέες τους. Αφήστε τους να κάνουνε βόλτες με τα μπλέ λεντάκια στα πιτσιλιστήρια στο Μπουρνάζι και στην Αγια-Βαρβάρα...(Ας μην ξεχνάμε οτι και ο Πατέλος έτσι το είχε πριν αγοράσει το "επετειακό" MX-5). Εδώ και αρκετά χρόνια έχω σταματήσει να αγοράζω ελληνικά περιοδικά και ασχολούμαι μόνο με τον ξένο τύπο(Γαλλία-Γερμανία-Αγγλία). Απλά είναι σε άλλο επίπεδο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. isos giati otan aftoi vrikan e46 me esto kai metatropi akoma tin vlepame kai tin paizame...isos...esto kai etsi mas edosan ena deigma grafis ti einai to m3 tote,pou kaneis den iksere giat apla den ipirxan,itan spania.kalos i kakos,tote itan mprosta apo tous allous to sugekrimeno periodiko...tora einai xalia...sernete...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όχι φίλε μου δεν είσαι ενημερωμένος καλά.Η αντιπροσωπεία δεν τους έδινε για πολλούς και διαφόρους Ε46 όπως στους 4Τ ,auto motor und sport κλπ και δεν μπήκαν στον κόπο να πάρουν μία μεταχειρισμένη από ένα μαντρά που ήταν και είναι γεμάτη η Ελλάδα ,αλλά πήραν τη μετατροπή από 316i για να προωθήσουν συγκεκριμένο τροπετατζή που στην τελευταία σελίδα του περιοδικού είχε πωλητήριο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και διαφήμιση κάθε μήνα για την επιχείρηση του.Το χειρότερο όλων είναι ότι δεν το είπαν ως όφειλαν,παρά έβαλαν το αμάξι σε συγκριτικό στην πίστα ,όταν ο μάστορας του είχε ρυθμίσει την ανάρτηση στο -2 αρνητικό και ήρθε πρώτο.Και διαβάζεις εσύ τώρα το 2010 στη λίστα τους το χρόνο και άντε 3-4 χρόνια μετά να ξέρεις τι βάρος και τι ρύθμιση είχε το Ε 46 κλπ.Νομίζεις ότι ήταν μαμά και βγάζεις συμπεράσματα.Ας φάνε σκατά λοιπόν οι ψεύτες τώρα.Δεν τους λυπάμαι καθόλου. Θες κι άλλες λεπτομέρειες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σημασία έχει η πρόθεσή τους να διαφημίσουν ότι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία BMW στην Θεσσαλονίκη κάνει τεχνικά άρτιες και "νόμιμες" μετατροπές . Η ειρωνεία είναι ότι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία είχε Μ3 Ε46 γνήσιες να τους δώσει για τεστ αφού οι αντιπρόσωποι είχαν στην κατοχή τους και προς ιδία χρήση Μ3 Ε46 ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 8.50 h anartisi tou e46 den pairnei rithmisi kamber.einai statheri me mpilies pano sta top mount.o xronos tou patellou(an thimamai kala itan 1,34 i 1,35)kseperastike apo emena prosopika kata 1,5dl me m3 mama.ara itan alithinos,giati oute ego eimai odigos agonon apla exo stripsei 10 fores serres kai iksera kala to m3 otan to eixa.TIN EPOXI EKEINH KANENA ALLO PERIODIKO DEN EIXE DOKIMASEI M3 AN MPOROUSE THA EIXE PAREI MIA APO ANTIPROSOSPIA I EKTHESI.kai ksanaleo tora einai xalia to periodiko,den diavazete...alla tote...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 11:47 αφού η ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ είχε γνήσια Μ3 γιατί αυτοί προτίμησαν την μετατροπή ; Γιατί τότε η γνήσια έκανε μεταχειρισμένη 100.000 και είχε τεκμήριο ενώ η μετατροπή έκανε τα μισά λεφτά και μπορούσε να μείνει αδήλωτη ...
    Η Μ3 Ε46 από όσο έχω δει θέλει προσπάθεια για να σπάσει το 1:40 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. to 1.40 spaei poli efkola apo mama e46 m3...enas kalos odigos afou kanei kapoious girous na mathei thn pista kanei efkola katv apo 1,37-38.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τότε 11.47 να μην στέλνει ο Στεργιόπουλος επιστολές στις αντιπροσωπείες παραπονούμενος γιατί έδωσαν το ένα ή το άλλο αυτοκίνητο στο τάδε περιοδικό και όχι σε αυτούς,και να μην παρακαλάει να πάει στο εξωτερικό κάνα ταξίδι τζάμπα.Ας απευθυνθεί στον έμπορο από τη Θεσσαλονίκη να του δώσει αυτοκίνητα,να τον ταίσει και να τον πάει στο εξωτερικό και να του αγοράσει τα περιοδικά τώρα που του γύρισαν όλοι την πλάτη και ψάχνει για διαφημίσεις..Ελπίζω να έκοψε και την ειρωνία βεβαίως βεβαίως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 11.47 όταν κάνεις fight club και όλα τα αυτοκίνητα είναι μαμά και ΕΝΑ δεν είναι και βγαίνει πρώτο υπάρχει πρόβλημα!Δες πόσο μαμά ήταν η ανάρτηση του Μ3...

    http://img412.imageshack.us/i/drivefightclub.jpg/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Συγχαρητήρια 12:46 ! Τελικά αυτό το blog έχει πολύ υψηλό επίπεδο αναγνωστών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή