Kάποιοι πολύ καλοί μου φίλοι από ότι φαίνεται δεν δίνουν τόση μεγάλη σημασία στα γραφόμενα εδώ . Επίσης με έχουν κατηγορήσει ότι θεοποιώ τα GT-R αλλά εγώ μετά θλίψης μου και οδύνης σας μεταφέρω την πραγματικότητα και τις επιτυχίες αλλά και τα σπασμένα .
Το M6 5,8lt ίσως έχει ότι καλύτερο σε ατμοσφαιρικό μοτέρ έχει 7άρι SMG που το βοηθάει είναι 640+ άλογα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να περάσει GT-R περιποιημένο . Έτσι χθες είχαμε στην Αθήνα μια επανάληψη της παρακάτω κόντρας . Η μόνη διαφορά είναι ότι χθες έγινε από ρολ...
Παρακάτω το βίντεο της κόντρας
Περισσότερα για το Μ6 stroker kit 5,8 μπορείτε να δείτε http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/bmw-m6-v10-stroker-kit.html . Η δυναμομέτρηση είναι από το εδώ Μ6 . Καταπληκτικό το συγκεκριμένο Μ6 εξακολουθεί να μου αρέσει περισσότερο από το GT-R ... Το χθεσινό GT-R είναι και αυτό περιποιημένο αλλά σίγουρα παραπάνω από τα 590 που δηλώνει χωρίς όμως να έχει αλλάξει τουρμπίνες ή να έχει προβεί σε κάποια μεγάλη μετατροπή .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η διαφορά 1,63" στα 285km/h αντιστοιχεί σε 129 μέτρα ή αλλιώς 5 κολώνες . Στην ελληνική έκδοση οι κολώνες ήταν κατά 2 λιγότερες αφού πήγαν από ρολ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε σίγουροι ότι το Μ6 αυτό είναι 650? Δεν υπήρχε κόντρα χθες και το GTR δεν παίζει πάνω από 600
ΑπάντησηΔιαγραφή300.000 πάρα κάτι το πουλάει το Μ6 ..Τόσο έχει στοιχίσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήtoso exei stixisi.poso pouliete omos?
ΑπάντησηΔιαγραφήama piasei 100-110 tixeros tha einai
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλη φαση το Μ6.Το gtr ειναι ακομα μια περιπτωση turbo=φθηνα αλογα.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo GTR δεν είναι μόνο δύναμη και φτηνά άλογα από τουρμπίνες αλλά είναι και πάρα πολύ γρήγορο για τα άλογά του και το βάρος του ...
ΑπάντησηΔιαγραφήvasika to gtr den perniete apo to m6 pouthena.oute eftia oute strofi,oute pista,oute tipota.-nissan gia panta kai ase tous allos na klaine pou dosane 300.000E gia bmw kai porsche.
ΑπάντησηΔιαγραφήPorshakides υποκλιθειτε στο GTR!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήvasika to m6 ipoklithike sto gtr...oti gtr exei patisei me porsche efage ksilo...
ΑπάντησηΔιαγραφήkatantia ta porsche kai bmw na kanoun kontres me datsun !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή11.37 gia na doume kai esena an pernas ta ntatsoun...giati mono porsche ta pernane mexri tora.olous tous allous tous patisane.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδιά πως κάνετε έτσι ; Αυτός που θέλει Μ6 δεν ασχολείται με Ντάτσουν και αυτός που θέλει κόντρες μπορεί να βολευτεί με άλλες κατασκευές και να μην ψάχνεται με GT αυτοκίνητα
ΑπάντησηΔιαγραφήAkousa simera oti to GTR xtypise moter . Eixe sikosei poly piesi kai stegnose .Kserei kaneis kati ?
ΑπάντησηΔιαγραφή10.15 opos omos vlepeis file aftos me to m6 patise me to gtr,ara asxolithike,kai sigoura ton peirakse pou exase.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜικρό το κακό ... Μάθατε τι έπαθε το GTR ? Έσπασε με μόνο 580 άλογα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήakousa oti vaseran kai ta 2...ta gtr...pios tha mas pei?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο GTR foraei plug n play ECU me dynatothta na sikonei oti piesi nanai sikose parapano apo oso sikonoun ta beck kai eliose to GTR . Prepei na sikose panw apo 1.6 gia na liwsei . To m6 toy Stavrou einai 640 PS den mporei na exase 3 kolwnes apo 580 ...
ΑπάντησηΔιαγραφήTo GT-R, toulaxiston to diko mou (giati anoiksan 2 ekeino to vrady me to m6) den epathe apolytws tipota kai tin diafora tin ekane paroles tis diakopes logw max out ton mpek. Ante geia twra ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήA kai kati allo.. Piesi 1.3 over, 1.2 stathero doulepsame kai oi 2. Ti 1.6 kai malakies lene kapoioi? Oso gia to allo GTR pou espase itan logw kataskeuastikou lathous.
ΑπάντησηΔιαγραφήKsestravwtheite edw asxetoi:
http://www.gtr.co.uk/forum/122795-anybody-having-engine-problems-yet-has-heard.html