Ο φίλος από την Λάρισσα γνωστός στα φόρουμ ως Greek GT3 αποχωρίστηκε την μοναδική του υπερκυβισμένη 997 GT3 . Απέκτησε μία 997ΤΤ η οποία κατά την προσφιλή τακτική του αμέσως βελτιώθηκε . Μιλάμε όμως για πραγματική βελτίωση και όχι μόνο για αύξηση ιπποδύναμης . Άλλωστε μετά την GT3 η μαμά turbo σου φαίνεται ατσούμπαλη . Μεταφέρω από άλλο σημείο του blog το σχόλιό του .
"κοιτα να δεις..στο turbo to προβλημα εντοπιζεται στο βαρος...μπορεις ομως να το κανεις να εχει φανταστικο handling,καλυτερο απο την GT3...το μειον ειναι οτι και παλι δεν εχεις την race αισθηση του GT3(ποσο μαλλον εαν ειναι και βελτιωμενο)και την αμεσοτητα του σε ανιδρασεις..βεβαια αυτο δεν οφειλεται μονο στην αναρτηση...
εγω πλεον στο turbo..εχω βαλειbilstein damp Tronicstabilizer kitfront control arm απο "cup"(2 pieces for more camber)supporting mount Assembly απο GT3RSarticulatin shaft απο "cup"engine bearing απο "cup"rear axle bushings απο "cup"rear control arm απο "cup"τα αναφερω για τυχον ενδιαφερομενους...
οι λυσεις ισως ακουγονται λιγακι extrem αλλα το αυτοκινητο απλως μεταμορφωνεται...και ειναι πολυ κοντα πλεον σε GT2..παντου!!!(την GT3RS την αφηνω,ειναι κατ'εμε σε αλλη κατηγορια και πιο fun to drive κατω απο ολες τις συνθηκες,και φυσικα για πιο..πιστα)για τισ VTG συμφωνω 1000%....εγω τις αλλαξα παλι ομως με VTG......δεν θα πηγαινα σε τιποτα αλλο..ειμαι κατηγορηματικος σε αυτο....
το καλύτερο στήσιμο έκανες, ίσως και με το παραπάνω .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ θα έλεγα ότι συνολικά έχεις καλύτερο αποτέλεσμα από GT2 . Η μεταφορά έστω και μικρής ρποπής στους μπρος τροχούς σταθεροποιεί πολύ το αυτοκίνητο στις στροφές και ειδικά όταν πλαγιολισθαίνει συνεπώς αυξάνεται η διασκέδαση, η ταχύτητα και η ασφάλεια .
Μπράβο για την βελτίωση που έκανες δεν παίζεται .
Για να μην παρεξηγηθώ όχι ότι δεν μου αρέσει η παραπάνω δύναμη, ειδικά στα 911 τους πάει πολύ αλλά πρώτα θα άλλαζα το σετ απ της ανέρτησης και τελευταίο που θα έκανα θα ήταν να βάλω μεγαλύτερες τουρμπίνες, Porsche βέβαια VTG GT2 για την περίσταση, ότι άλλο προσωπικά δεν θα το έκανα .
1. Οι VTG αποδίδουν πιο γεμάτες καμπύλες ιπποδύναμης από ότι άλλο υπάρχει .
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Τα 997ΤΤ πάσχουν από απόκριση . Έχουν δύναμη από πολύ χαμηλά αλλά αργούν να ανταποκριθούν στο πάτημα του γκαζιού . Ασήμαντο ως προς τις επιδόσεις αφού η παραπάνω ροπή αντισταθμίζει την καθυστέρηση, σημαντικό για κάποιους στην ευχαρίστηση της οδήγησης . Επίσης δεν υπάρχει καμία γραμμικότητα στο γκάζι .
3. Τα 997ΤΤ στην πραγματική ζωή είναι τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα ειδικά στην Ελλάδα με τους γλιστερούς και απρόβλεπτους δρόμους . Το στήσιμό τους όμως είναι υποστροφικό . Η πίσω ανάρτηση multi link και οι μεγάλοι πίσω τροχοί και το χαμηλό κέντρο βάρους κρατάνε πολύ δυνατά το πίσω μέρος . Για μεγαλύτερη ασφάλεια έχουν πιο χαλαρό το μπροστινό σύστημα . Ελάχιστο κάμπερ για να γλιστράνε πρώτα οι μπρος τροχοί και να είναι ασφαλές και γρήγορο για όλους το αυτοκίνητο . Επίσης υπάρχει ένα λαστιχάρισμα στο τιμόνι το οποίο είναι ότι καλύτερο για να προειδοποιεί . Ένας πιο έμπειρος οδηγός θα προτιμήσει το στήσιμο της GT3 το οποίο επιτυγχάνεται και στην turbo αλλά πέρα από αμορτισέρ-ελατήρια χρειάζονται τουλάχιστον και τα καλά ψαλίδια μπροστά . Υπάρχει βέβαια τεράστια λίστα βελτιώσεων αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μια άριστη βάση, που πιο πολύ μας ενδιαφέρει να φέρουμε το αυτοκίνητο στα μέτρα μας παρά να κερδίσουμε σε αποτέλεσμα ...
4.Αν προχωρήσει κάποιος και σε LSD τότε έχει μπει και στο δίλημα της GT2 . Καλό τέρας η GT2 αλλά είναι πολλές οι παραχωρήσεις έναντι στην turbo . Ίσως στην Ελλάδα βοηθάει αρκετά η κίνηση στους μπρος τροχούς, ο εξοπλισμός χρειάζεται αφού αυτά τα αυτοκίνητα κάνουν τα πάντα και βέβαια ΄το σημαντικότερο ίσως είναι το παραπάνω κόστος . Υπάρχει όμως πάντα και η GT3 για την χαρά της οδήγησης αλλά πίσω σε αποτέλεσμα από την turbo ...
5. Η Europipe είναι από τις κορυφαίες επιλογές για 996 ΤΤ, σκληροπυρηνική με βαθύ ξερό δυνατό ήχο . Για 997ΤΤ δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν φτιάχνουν ποτέ ήχο σαν τα 996ΤΤ ...
για τις VTG σου ειπα οτι συμφωνω..αν και ακολουθησα πολυ πιο εξτεμ καταστασεις με τα αναλογα κοστη:(...αλλα ας μιλησουμε γενικα και οχι εξιδικευμενα..κανεναν δεν απασχολει το τι κανω εγω ή εσυ..αλλα το τι συμπερασματα βγαινουνε...
ΑπάντησηΔιαγραφήοσον αφορα το LSD και την GT2,δεν νομιζω να υπαρχει οδηγος που να μην εχει μπει σε διλημμα:)))..δυστυχως η ελλαδα απογορευει τετοιου ειδους αυτοκινητα λογω δρομων..
λυση για το λαστιχαρισμα που σου "περνα" το τιμονι της turbo υπαρχει λυση...
η europipe ειναι ισως μια απο τις καλυτερες λυσεις σε aftermarket εξατμιση....ισως η μοναδικη με το ψαγμενο το θεμα του back pressure..στη εκδοση loud εχει αρκετα ωραιο ηχο για καποιον "τρελαμενο"...
και σχετικα με την GT3...προ μηνος οδηγησα την GT3RS Mk2 στην stuttgart...ειναι με λιγα λογια ..η καλυτερη πορσε ever
Ενδιαφέρουν και παραενδιαφέρουν εδώ μέσα . Προχώρα σε λεπτομέρειες ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την GT3 RS σε πιστεύω .
Το blog αυτό ανήκει σε όλους όσους ψάχνονται με τέτοια ζητήματα, δεν μας ενδιαφέρει η γνώμη των πολλών αλλά όσων ξέρουν ...
το θεμα αυτοκινητου ειναι μεγαλο κεφαλαιο για εμενα..οτι κανω το κανω για προσωπικη ευχαριστηση,για την χαρα της δημιουργειας και την αποκτηση εμπειριων σε ενα τομεα που εχω παθος..την βελτιωση(με 2 -3 συγκεκριμενες μαρκες)...η κινηση του blog σου ειναι αξιεπαινη..και καλο ειναι να αναφερομαστε για τις βελτιωσεις ή εστω με καυστικα(το λεω χαριτολογωντας)σχολια να διασκεδαζουμε εαυτους και γιατι οχι να "επαναφερουμε" ορισμενους στην ..πραγματικοτητα..ετσι το βλεπω εγω...για τις προσωπικες μου επιλογες σε βελτιωση θα γραψω,εαν το επιτρεπεις,(δικο σου το blog)..μολις τελειωσω και το τεσταρω οπως εγω θεωρω σωστο...
ΑπάντησηΔιαγραφή...ενα θεμα που με απασχολει το τελευταιο διαστημα ειναι τα φρενα...ακομη και τα PCCB τελικα δεν ειναι οτι καλυτερο για δυνατα φρεναρισματα σε ενα αυτοκινητο 650bhp+..δουλευω πανω σε 2 λυσεις,και οι 2 αφορουνε δισκους 380Χ32 6πιστονα μπροστα και 345Χ28 4πιστονα πισω ..οπως πειραματιζομαστε και λιγακι με τα τακακια και τα υγρα φρενων οπου μαλλον θα καταληξω...σε ATE blue racing...θα επανερθω με λεπτομερειες...
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ευχαριστω για τα καλοριζικα γιωργο
Καλορρίζικο το 997 ΤΤ φίλε!Είναι το τελευταίο με τα 500 ή με τα 480;Γιατί τα κεραμικά δεν είναι ότι καλύτερο;Μήπως επειδή θέλουν λίγο ζέσταμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήthanks....με τα 480,..
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσεξε μιλω για βελτιωμενο αυτοκινητο με τουλαχιστον 630bhp(αλογα ,οχι πονυ)....για το μεσον οδηγο(ή εστω αρκετα εμπειρο)το αυτοκινητο εχει την ικανοτητα να βγαινει απο μια στροφη με πολλα περισσοτερα χλμ απο οτι με μια GT3/2 που θελουνε και διαφορετικο στυλ οδηγησης..σαν αποτελεσμα(και σε συναρτηση με την δυναμη) το αυτοκινητο "πιανει" τρελα χλμ εστω και σε λιγα μετρα μιας ευθειας...εαν σκεφτεις και το βαρος του αυτοκινητου τοτε υπαρχει προβλημα πριν την επομενη στροφη..εστω και εαν το αυτοκινητο φορα PCCB,ολα αυτα σε συνθηκες πιστας(και δεν μιλω για σερρες)...προσωπικα τα βρισκω "λιγα" τα φρενα του..εαν ανεβεις στο πενταλ και τα λιωσεις πριν την στροφη...παντα για βελτιωμενο ΤΤ και οχι νορμαλ ή με 1ο σταδιο...οποτε ,κατ'εμε ,και οπως το εψαξα,υπαρχουνε 2 λυσεις,ή χρησιμοποιεις τους δισκους απο "cup" με τις δαγκανες απο PCCB (εαν το αυτοκινητο φορα PCCB)ή πας για το μεγαλο κιτ της brembo...λιγο ψαξιμο θελει και με τα τακακια,αλλα εκει μιλαμε αναλογα το στυλ οδηγησης του καθε οδηγου....για υγρα φρενων γραφω παραπανω