Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Nissan GT-R Facelift - Toshio Suzuki@Nurburgring






Στο παρακάτω βίντεο από την επίσημη παρουσίαση της Nissan ο περίφημος Toshio Suzuki οδηγεί στο Ρινγκ το νέο DBA R35 GT-R . Η Νissan ανακοινωσε 7:20 στο Nordschleife . Εκτός από την βελτιωμένη αεροδυναμική έχει αυξηθεί η ισχύς στα 530PS/6400rpm και η ροπή 612Nm/3200-6000 rpm .


Takao Matsumoto




43 σχόλια:

  1. omorfa...tora se 2 mines to palio gtr tha poulietai pio ftina apo mikra...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. auto prepei na ponaei poly tous skaravaious pou me timi micra tous pidas! very nice!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ela na mas pidikseis...ela...me ton kolo...kai sima datsun kai timi micra...ela omos giati olo klaneis telika malaka datsun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. to datsun tou vlassi sas pidikse kai se timi xamiloteri apo micra... opote asto ta akribotera datsun einai gia alles firmes, oxi gia ti dikia sas ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχουν κανει καταπληκτικη δουλεια στην αεροδυναμικη αυτου του αυτοκινητου, αν και τεραστιο εχει την ιδια αντισταση με ενα 997ΤΤ αλλα καλυτερο downforce ! Εδω οφειλουμε να υποκλιθουμε στον Ιαπωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 4:18 Οχι φιλε αποκλειεται... Ακομα κι εδω καποιο ψεμα θα υπαρχει οπως με το χρονο στο 'Ring... Τι εγινε ρε Πορσακιδες? Το προγραμμα βοηθαει στο γκαζι, βοηθαει και στην αεροδυναμικη??? Χαχαχαχχααχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. re zoa asxetoi nissanakides,oso megalitero einai ena autokinhto,toso pio eukolo einai na meiosei tin aerodinamiki antistasi,afou exei pio poli mikos kai platos kai kanei tis allages sto sxima pio omales,kai ara kai tin roi tou aera pio omali...rotiste kai ena mixanologo malakes,autos tha sas pei an kserei apo aerodinamiki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. anarotiemai..mexri tora ta GT-R spazane moter kai sazman sto montelo 2012 ti allo tha kataferoune na vroune na spaei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ta nevra mes me tis malakies pou tha lene gia to kainourgio banzai tous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.fastestlaps.com/articles/gt-r_technical_problems_still_not_sorted.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Me 540 hp kai beltiwmenh aerodynamikh paei ena bhma mprosta to GTR kai apomakrinetai akoma perissotero apo ta skatharia ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nai nai...sto playstation...giati sto dromo oloi kotes einai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λες και οι Πορσακηδες ασχολουνται με του μαλακες που δεν ειχαν λεφτα να αγορασουν Πορσε...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. pantos otan petixenaoume gtr sto dromo...ksilo trone...an kai gia na po tin alitheia sxedon oloi einai ok paidia kai pinoume kai kafe...kammia sxesi me to malaka white gtr pou oute micra den exei kai to paizei koliordos...an eixe gtr tha erxotane gia mia filiki dokimi...alla siga min erhtei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. gia auto akrivos leo oti eisai kota lirati...giati den patas pouthena kai me kanenan...den iparxeis pouthena diladi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οποιος εχει GTR και κανει κοντρες στη ευθεια, για μενα προσωπικα, ειναι λαθος. Δεν κανει για εκει το αμαξι. Κατι παρομοιο δηλαδη με κατι τυπακια που εχουν Πορσε και τα κατακρεουργουν κανοντας τα 800, 1000+ αλογα. Αλλος ο χαρακτηρας αυτων των αυτοκινητων. Αν θελουν δυναμη ας παρουν καμια αμερικανια με 5.000cc +++ και κορμο που αντεχει τα 1500 - 2000 αλογα. Βεβαια δικαιωμα του καθενος ειναι να κανει ο,τι θελει στο αμαξι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραια τα βιντεακια yellow Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ , πρέπει να είσαι περίφανος φίλε White .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προχθές συζητούσα με έναν κάτοχο GTR, ο οποίος έχει αλλάξει πολλά σπορ αυτοκίνητα από Shamal μέχρι DB9 και πολλά Porsche . Έχει ακόμα ένα 997ΤΤ περιποιημένο . Δεν περίμενα από αυτόν τον άνθρωπο τόσο κολακευτικά σχόλια για το GTR .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. παντως στο βιντεο με τον Takao Matsumoto καθε αλλο παρα καλο χρονο κανει...
    Yellow...κανεις δεν λεει οτι το GTR δεν ειναι αξιολογο αυτοκινητο ...αυτο απο μονο του αποτελει κολακευτικο σχολιο..οι διαφωνιες βρισκονται αλλου..
    Τον κυριο με το shamal θελω να τον γνωρισω:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. To GTR είναι σχεδόν τέλειο στην οδική συμπεριφορά και στις επιδόσεις .
    Του Σουζούκι είναι λίγο πιο φτιαγμένο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχω μια απορια ειλικρινα. Πως ενα αμαξι με μαζα περιπου 1800 κιλων (μαζι με οδηγο) στριβει τοσο καλα?? Η απαντηση ειναι προφανως στη μεταδοση και στο στησιμο.
    Νομιζω οτι αυτο ειναι το μεγαλυτερο επιτευγμα και τουλαχιστον για μενα θα μεινει παντα στη μνημη μου αυτο το πραγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. H 911 είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο . Κατά γενική ομολογία είναι το πιο επιτυχημένο σπορ αυτοκίνητο όλων των εποχών . Η συνεχής εξέλιξη ενός μάλλον ακατάλληλου σχεδίου μας έχει δώσει ένα κορυφαίο σύνολο που εκμεταλεύεται στο έπακρο τις ιδιαιτερότητες .
    Ο dr F Porsche σαν μηχανικός ήταν κορυφαίος στο να εξοικονομεί βάρος, στην αεροδυναμική και στην απλή κατασκευή . Στις αρχές αυτές ο Butzi σχεδίασε την 911 . Μικρή αεροδυναμική αντίσταση, το σχήμα της θυμίζει σταγόνα . Το μοτέρ πίσω σήμαινε απλότητα, μικρές απώλεις μετάδοσης, ελαφρύ τιμόνι χωρίς υποβοήθηση τότε . Επίσης χάριν απλότητας ήταν αερόψυκτη .
    Το 1964 που παρουσιάστηκε η 911 δεν ήταν το απόλυτο σουπερκαρ, ήταν ένα σπορ αυτοκίνητο που κατάφερνε να έχει πολύ καλές επιδόσεις για τους 170 ίππους . Ακόμα και η 912 των 105 ίππων διακοσάριζε και αυτό ήταν επίτευγμα πριν από 45 χρόνια .
    Η Ferrari από το 1954 είχε παρήγαγε τα 250 GT με V12 3lt και ιπποδυνάμεις από 240 εώς 300ΗΡ . Το 1964 το κορυφαίο μοντέλο της Ferrari ηταν η 250GT0 με 300 ιππους σε 900 κιλά αμάξωμα . Οι επιδόσεις του ήταν εξωπραγματικές για την εποχή, 0-100@4,9" και τελική 270km/h .
    Δηλαδή όταν παρουσιάστηκε η 911 κανένας δεν μπορούσε να φανταστεί την εξέλιξη της . Ήταν ένα αυτοκίνητο με σχεδιαστικά ελαττώματα και συμβιβασμούς . Όμως από την μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε εξελίσεται κόντρα σε κάθε λογική που θέλει ένα καινούριο σχέδιο και όχι αυτό το παλιό με τον κινητήρα να κρέμεται πίσω από τον πίσω άξονα . Έτσι ήρθε η Carrera RS και η turbo . Αυτά τα δύο μοντέλα σηματοδότησαν την πορεία που θα είχαν τα κατοπινά 911 . Τα οποία μπορεί να μην εντυπωσίαζαν στην όψη αλλά κατάφερναν σε επιδόσεις να είναι ο πιο σκληρός αντίπαλος των καθιερωμένων Ιταλικών .
    Με όλα αυτά φτάσαμε στις σημερινές 911 turbo, GT3, GT2 πουείναι συνώνυμα της αποτελεσματικότητας χωρίς όμως να στερούνται χρηστικότητας και αξιοπιστίας .
    Η προσπάθεια των Γερμανών για εξέλιξη της 911 ήταν πολύ σκληρή . Η Porsche είχε φτάσει στο χείλος της καταστροφής με τα 993 . H εμμονή της για αερόψυκτο κινητήρα και πλαίσιο που η οροφή του ήταν ίδια με αυτή του πρώτου 911 κόστιζε πολύ ακριβά . Βέβαια στον δρόμο δεν υπήρχε αυτοκίνητο να συγκριθεί με 993 turbo/GT2 .
    Αφού λοιπόν έφτασε στο όριο της χρεοκοπίας αποφάσισε να αλλάξει πλαίσιο στην 911 και να πάει σε υγρόψυκτο κινητήρα . Αυτή η απόφαση, η παρουσίαση της boxster και αργότερα του Cayenne όδήγησαν στην οικονομική ανάταση σε σημείο το 2007 να είναι η πρώτη εταιρία σε καθαρά κέρδη το 2007 .
    Τα τελευταία δύο χρόνια η Porsche δέχτηκε ένα ισχυρό πλήγμα στην αξιοπρέπεια της από εκεί που δεν το περίμενε . Από την Nissan . Η Nissan μελέτησε όλα τα πλεονεκτήματα της turbo και τα διέθεσε με ένα αυτοκίνητο καλοσχεδιασμένο, τεχνολογικά προηγμένο και σχεδιασμένο από λευκή κόλα χαρτί για να έχει χαμηλό κόστος παραγωγής .
    Η Porsche υποτίμησε τον αντίπαλο και βρέθηκε να διαθέτει ένα αυτοκίνητο με το αρχαιοπρεπές tiptronic την στιγμή που η ίδια ήταν ο πρωτοπόρος του DSG . Απάντησε γρήγορα στον ανταγωνισμό με την καινούρια PDK . To GTR όμως αντιστέκεται σθεναρά στην καινούρια 997, τουλάχιστον στα χέρια δημοσιογράφων που ίσως δεν ξέρουν τι σημαίνει 911 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η 911 θα συνεχίσει να υπάρχει και ευγνωμονούμε την PORSCHE που θα συνεχίσει να την παράγει . Επίσης όλοι οφείλουμε ένα ευχαριστώ στην Nissan για τον ανταγωνισμό που έφερε . Ο ανταγωνισμός είναι καλός για εμάς τους καταναλωτές .
    Η 911 έχει φτάσει σε οριακό σημείο, έχει φτάσει σε επίπεδο που κανείς δεν θα το πίστευε από ένα αυτοκίνητο με τέτοια κατανομή μαζών . Θα πάει σε V8 αραγε; Ότι και να γίνει θα έχει το στυλ της και όποιος καταφέρνει να εκμεταλευτεί την κατανομή μαζών θα μπορεί να κινείται ταχύτατα . Πάντα θα κατεβάζει την δύναμη στην έξοδο των στροφών καλύτερα από όλους . Στο φρενάρισμα πάλι θα είναι κορυφή . Όμως σε μια καθαρή στροφή θα είναι χειρότερη από ένα ζυγισμενο αυτοκίνητο . Πολλοί υποστηρίζουν ότι το boxster/cayman είναι καλύτερο πλαίσιο και η Porsche το κρατάει κάτω από την 911, θα μπορούσε να εξελιχθεί με τα μοτέρ των GT3/turbo και να διαλύσει τον ανταγωνισμό . Μόνο που τότε θα έτρωγε και την 911, την οποία θα εξακολουθούσαν να οδηγούν κάποιοι ρομαντικοί τύποι ονόματα να μην λέμε και δεν θα την άλλαζαν με τίποτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το σχέδιο και η κατασκευή του Nissan GTR δεν είναι κάτι εντυπωσιακό . Τεράστιοι τροχοί με ειδικά λάστιχα, σωστή κατανομή βάρους, σκληρή ανάρτηση, πολλές δοκιμές εξέλιξης, δυνατό μοτέρ με διπλό συμπλαίκτη καταφέρνουν να αναιρούν το τεράστιο βάρος του . Είναι φαρδύ αμάξι με μετατρόχια και καταφέρνει να αναπτύσει μεγάλη πρόσφυση . Δεν ξέρω αν κάποια στιγμή το μεγάλο βάρος το κουράζει στην πίστα αλλά στον δρόμο δεν κουράζεται τόσο εύκολα από όσο λένε οι μαρτυρίες . Βέβαια ο καθοριστικός παράγοντας της επιτυχίας του είναι η τιμή πώλησης αν και ανεξαρτήτος τιμής ίσως είναι το πιο ικανό αυτοκίνητο εφόλης της ύλης μαζί με την 911 .
    Η PORSCHE αν αφαιρέσει δύο πόρτες, 30 εκατοστά και 200 κιλά από την Panamera έχει ήδη ένα GTR πολυτελείας με μεγαλύτερες προοπτικές για επιδόσεις λόγω του V8 biturbo αντί εξακύλινδρου . Δεν ξέρω αν είναι στις προθέσεις της ή θέλει να κρατήσει την 911 στην κορυφή των επιδόσεων . Ότι και να γίνει όποιος έχει ζήσει με 911 πάντα θα την λατρεύει .
    Πολλά νέα παιδιά που δεν έχουν αποκτήσει ακόμα κάποιο dreamcar ίσως να ονειρεύονται ένα GTR ως το πιο προσιτό υπερόπλο, φυσιολογικό είναι . Όπως είναι φυσιολογικό το GTR να μεγαλώσει μια νέα γενιά οδηγών . Η εξέλιξη φέρνει όλα και πιο γρήγορα και σωστά αυτοκίνητα, χάνεται όμως η μαγεία που υπήρχε παλιά, τα αυτοκίνητα με έντονη προσωπικότητα που κάνουν αισθητή την παρουσία του δημιουργού τους . Ένα από τα τελευταία εναπομείναντα με ισχυρή προσωπικότητα που εύχομαι να συνεχίσει για πάντα είναι η 911..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε πιο ενδιαφέρουσες συζητήσεις χωρίς να κοντραριζόμαστε και χωρίς παρεξηγήσεις .
    Προσπαθώ πάντα να είμαι αντικειμενικός στην συζήτηση και υποκειμενικός στα γούστα μου .
    Πολύ δύσκολα σήμερα θα αγόραζα GTR . Αν είχε παρουσιαστεί πριν 15 χρόνια πιθανότατα να ήταν η πρώτη μου επιλογή, εννοώ κάτι αντίστοιχο ή ήμουν 25 ...
    Για κάποιους είναι τέλεια επιλογή αλλά την απορρίπτουν επειδή είναι Ντάτσουν ... Κάποιοι άλλοι είναι ακατάλληλοι για 911 και επιμένουν και αυτό με θλίβει περισσότερο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Συμφωνω σχεδον σε ολα με σενα yellow. Θα ηθελα να σταθω σε 2-3 σημεια:

    - δε φτανουν μονο μεγαλα μετατροχια, σκληρες αναρτησεις και διπλοι συμπλεκτες για να αναιρεσουν το βαρος του. Θεωρω οτι η πολυ ψαγμενη τετρακινηση ειναι το μεγαλο "συν".

    - Δε νομιζω οτι η νεα γενια θα προτιμησει το GTR επειδη ειναι πιο φτηνο απο μια 911. Καποιοι -οπως λες και εσυ- δε θα το αγοραζαν γιατι ειναι Ντατσουν, οπως επισης καποιοι αλλοι δε θα αγοραζαν 911 γιατι ρε αδερφε δε θελουν να σκασουν ενα σωρο λεφτα για ενα σχημα που ειναι απογονος του σκαραβαιου. Τονιζω αυτες τις 2 παραμετρους γιατι τεχνολογικα αλλα και σαν στησιμο τα 2 αμαξια ειναι ισοδυναμα, οποτε οι προτιμησεις απο μηχανολογικες γινονται οπτικες ή "πρεστιζικες".

    - Πιστευω οτι το μεγαλυτερο λαθος της Πορσε ειναι οτι αφησε γυμνη την 911 στο θεμα μεταδοσης. Αφου την εχεις ρε πουστη μου την τεχνολογια, πετα πανω ενα PDK στην πρωτη 997, και μην την αφηνεις με το απαλευτο tiptronic. Εδω η VAG εχει βαλει καλο κιβωτιο σε κατι αηδιες οπως το R8 και δε βαλανε στο 997.1?

    - Ειμαι σιγουρος οτι η Πορσε εχει την τεχνογνωσια να εξαφανισει οτιδηποτε σε θεμα επιδοσεων - στησιματος, απλα το σχεδιο 911 με κινητηρα κρεμασμενο εχει "τελειωσει". Θα περασει σιγα σιγα σε κεντρομηχανο σχεδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. White θελει να σου πει οτι το GTR δεν εχει κατι εξεζητημενο, εξωτικο, ακριβα υλικα, αγωνιστικο πλαισιο κλπ Ειναι ενα συμβατικο αυτοκινητο προορισμενο για μεγαλους αριθμους παραγωγης που παταει γερα σε μεγαλους τροχους μεγαλα μετατροχια και μεταξονια Το συστημα τετρακινησης ειναι εξελιγμενο αλλα και παλι δεν μιλαμε για κεντρικο διαφορικο ελεγχομενο τυπου WRC αλλα μια πιο εξελιγμενη εκτελεση συμπλαικτη η οποια ειναι υπεραρκετη για την ασφαλτο
    Στην ελληνικη πραγματικοτητα ειναι οτι καλυτερο μπορει να φανταστει καποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χμμμ δηλαδη θελεις να μου πεις οτι το πλαισιο της 911 ειναι πιο στιβαρο και ακαμπτο απο αυτο του GT-R? Αν μπορεις να αναρτησεις καποιο Link σε παρακαλω βαλτο για να ενημερωθω. Η 911ΤΤ ειναι περιορισμενης παραγωγης? Σου αναφερω την 911 γιατι η παραλληλλια γινεται μεταξυ αυτων των δυο αμαξιων Επισης σε καποια σημεια χρησιμοποιειται και ανθρακονημα στο GT-R.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. φιλτατε white...ποιος ο λογος να εβαζε η porsche PDK στο 997.1TT?....οταν παρουσιαστηκε ,το 2006,απλως δεν υπηρχε ανταγωνισμος..οταν τα πραγματα "ζοριστηκανε" ελεω GT-R παρουσιασε την 997.2TT pdk και μαλιστα σε 2 εκδοσεις ,την απλη και την "S"...κατι που δεν ειχε συμβει με την 997.1....και πιστεψε με οτι του χρονου τετοιο καιρο θα παθεις πλακα με την 998....το θεμα ειναι οτι πλεον δεν "προλαβαινουμε" τα καινουργια μοντελα που βγαζει...3 πορσε εχω αλλαξει απο το 2006 και παλι δεν τους "προλαβαινω".....εχουνε γινει χειροτεροι απο τους ιαπωνες με τα EVO:)))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τουλαχιστον τα ΕΒΟ απο τον πρωτο χρονο παραγωγης τους ξεραμε οτι ανανεωνονταν καθε 2-3 χρονια. Επισης το ΕΒΟ κοστιζε/κοστιζει περιπου 50.000 ευροπουλα και μπορεις να τα σκας καθε 2-3-4 χρονια. Η Πορσε αν θελει να λεγεται πραγματικα Πορσε θα πρεπει 1ον να σεβαστει τον αγοραστη που σκαει πολλα λεφτα για τα μοντελα της και να μην ανανεωνει καθε 3-4 χρονια. Εξαλλου οπως λες κι εσυ ρε lucky το 2006 δεν ειχε ανταγωνισμο και δε χρειαστηκε να βαλει PDK... Μα αν θες να λεγεσαι μεγαλη εταιρεια κανεις το αυτονοητο: εισαι ενα βημα πριν απο τους αλλους και οχι ξωπισω τους ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παιδες και το 2006 υπηρχε ανταγωνισμος,οπως και παντα,μην τρελλαθουμε τωρα, αλλα αυτο που εκανε η πορσε(και πολλες αλλες εταιριες)ηταν απλο.δεν ηθελε την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο και με το συγκεκριμενο μοντελο να "καψει" το χαρτι που λεγεται κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.ολες σχεδον οι εταιριες εχουν πολλους ασσους κρυμμενους στο μανικι τους αλλα τους παρουσιαζουν την καταλληλη στιγμη.δεν γινεται να σου δωσει ολη την τεχνολογια σε ενα μοντελο,για τα επομενα τι απομεινουν μετα?θεωρησαν (οπως και ηταν)οτι με το tiptronic το αμαξι ειναι οκ.τωρα απο εκει και περα επειδη η νισσαν τους προλαβε επισπευσαν την αλλαγη το 2009 αντι για το 2010.η turbo s θα εβγαινε ετσι και αλλιως απλα το παρουσιαζουν οταν το μοντελο ειναι run out. ολες πλεον οι εταιριες,μεγαλες-μικρες αλλαζουν η μοντελα καθε 3-4 λογω τρελλου ανταγωνισμου...και η πορσε ειναι παντα ενα βημα εμπρος σε τεχνολογια,θα το δειτε και στα επομενα μοντελα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ma den diafono mazi sas...ta idia pragmata leme..kai me ton anonimo parapano kai me sena white...
    sto test tou kainourgiou GTR sto ring apo to sportauto..(veltiomeno kata poli me 530hp pleon) ekane xrono...7:34..
    distios den mporo na valo to link ..to esteila ston yellow...ta simperasmata dika sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φιλε ανωνυμε και ποια ειναι η καταλληλη στιγμη? Οταν πλεον Φερραρι η δουλευει εδω και χρονια με σειριακα κιβωτια, BMW, Audi, Lambo, μεχρι και η Νισσαν εβγαλε κιβωτιο, πού ειναι η Πορσε? Αυτα περι καψιματος χαρτιου ειναι δικαιολογιες λυπαμαι. Και κατα δευτερον δε μου εδωσε ολη την τεχνολογια στο 997.1 δυστυχως. Εχει και τον τομεα της 4κινησης να βελτιωσει η Πορσε γιατι ειναι πισω. Δε με πειραζει που βγαζουν νεο μοντελο καθε 3-4 χρονια απλα να σεβαστουν και τον καθε ανθρωπο που δινει αυτα τα λεφτα για να παρει το προιον τους γιατι δεν ειναι και λιγα...
    Lucky ας αφησουμε λιγο τους χρονους στο Ρινγκ γιατι ειναι πονεμενη ιστορια και δεν οδηγει πουθενα φιλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. πρωτον φιλε αλλο σειριακο κιβωτιο(το οποιο πρωτη η πορσε παρουσιασε το 1989 με την 964 και με μπουτον στο τιμονι...)και αλλο διπλου συμπλεκτη(που και αυτο το εβγαλε η πορσε το 1983).κατα δευτερον για μενα το λαθος της πορσε ειναι οτι ειχε αναπαυθει στις δαφνες τις και η νισσαν την επιασε στον υπνο..μπραβο της παντως...καλο ειναι που και που να αναβουν τα αιματα οπως τωρα.επισης απο οτι φαινεται η τετρακινηση της νισσαν πρεπει να ειναι η καλυτερη που υπαρχει.
    νομιζω παντως οτι και νισσαν αλλαξε το αμαξι της,παρολο που ηταν πολυ επιτυχημενο,στα 2 χρονια...
    α και με τους χρονους στο ρινγκ...οντως δεν οδηγει πουθενα.το ολο θεμα πλεον το εχουν αναγαγει σε επιστημη και εχει πεσει και αυτο θυμα του μαρκετινγκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ναι εννοουσα κιβωτιο double clutch... Σε ποιο αμαξι παραγωγης το εβαλε η Πορσε το 1983? Για μενα δε μετραει αν το βγαζει και το βαζει στο ραφι της ή μονο στα αγωνιστικα της. Θελω να το σω σε αμαξι παραγωγης για να εχω τη δυνατοτητα να το αγορασω και να το χαρω. Αρα λοιπον απο το 1983 ερχομαστε στο 2009 που το εφαρμοσε στο PDK. Διορθωσε με αν κανω λαθος καπου.
    Η Νισσαν παλι, δεν αλλαξε το αμαξι της. Facelift του εκανε, χωρις να αλλαζει κατι στο κιβωτιο (οπως η Πορσε που εβαλε το PDK) και το δυναμωσε λιγο. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και κατι αλλο... Πιστεψε με, οταν η Νισσαν βγαλει το πραγματικα νεο GT-R μετα απο κανα 8αρι χρονια, τοτε, καλα να ειμαστε, παλι εδω θα τσακωνομαστε απο την αρχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. με το PDK οντως ετσι ειναι.μα και η πορσε το ιδιο εκανε.επειδη αλλαξε κιβωτιο δεν σημαινει οτι αλλαξε μοντελο.εξαλλου η σειρα ειναι η ιδια,997.το επομενο που θα βγει σε 2 χρονια και θα ειναι το 998 ή το 991 θα ειναι οντως αλλο αμαξι.αλλες διαστασεις,αλλο μοτερ κτλ...
    επισης δεν πιστευω οτι τσακωνομαστε οταν η ανταλλαγη αποψεων γινεται σε φιλικο επιπεδο οπως τωρα ας πουμε(εκτος απο τους διαφορους καφρους που μπαινουν ενιοτε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν ειπα βρε οτι αλλαξε αμαξι η Πορσε... Ενα facelift εκανε και αυτη με προσθηκη "υπερκυβισμενου" κινητηρα 3.8L και κιβωτιου PDK. Το επομενο οπως λες κι εσυ θα ειναι ελπιζω αρκετα διαφορετικο. Τουλαχιστον με σενα δεν τσακωνομαι απλα υπαρχουν καποιοι καφροι εκατερωθεν που δυναμιτιζουν την ατμοσφαιρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ειναι εντελως αλλος κινητηρας ο 3,8 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εστω... αυτο ενισχυει το γεγονος οτι το facelift της 911ΤΤ ειναι κατι παραπανω απο ενα απλο facelift με εντελως αλλο μοτερ και κιβωτιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. mikre White...eilikrina den exeis idea apo porsche ..kai genikotera apo autokinita...alitheia ti autokinito eixes pro GTR?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή