ΠΑΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE TOY AUTOCAR KAI ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩΝ.ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η 458 ΗΤΑΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ Η GΤ3 RS ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ.ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΟ ΝΟΟΒLE ΠΡΩΤΟ...
καλα, διαβασε εσυ τα περιοδικουλια σου και δες τα βιντεακια, και ασε μας εμας να εχουμε αλλη αποψη, πιο ζωντανη. Οσο για σπερματα κ λοιπες πιπες, τραβα γραφτα σε μπλογκ οπαδικα, η σε καμμια γκομενα στο facebook.
Δεν εχω σκουντερια. ειμαι φαν των Γαλλικων, εχω ενα citroen 2cv.Προσφατα πηγαμε μια ωραια βολτουλα, 2 πορσε και 2 φερραρι.Το ενα πορσε ηταν 997gt3 415ps και η μια φερραρι 430 σκουντερια.Ηταν εμφανες δια γυμνου οφθαλμου, οτι το σκουντ. ηταν παντα και παντου ταχυτερη.Και δε μιλαμε μονο στην ευθεια.Ηταν ενα επιπεδο επανω σε traction.Εμοιζε τουλαχιστον ανουσιο (για να μην πω επικινδυνο)να προσπαθησεις να ακολουθησεις σε αποσταση βολης.Εκει που το πορσε προσπαθουσε και εκανε υπερωριες σε αναποδα, το αλλο δεν ειχε φτασει ουτε στο 80% των δυνατοτητων του.Μιλαμε για πατημα απο αλλο πλανητη.Ειχε κι αυτο το ρημαδι το e-diff που αν ξερεις να το δουλευεις πραγματικα δε σε πιανει τιποτα.Οταν τα αυτοκινητα αλλαξαν οδηγους και ο κατοχος του πορσε εκανε χιλιομετρα με το το φερραρι, εμεινε καταπληκτος.Το αμαξι λεει ειναι τρενο.Εκει που το αλλο γλιστραει και τρομαζει, το κοκκινο μπαινει αερα.Το πορσε ειναι καλοστημενο, γυμνο, ακαμπτο, στριφταδικο.Το φερραρι ειναι ολα αυτα ενα σταδιο παραπανω.Καλα φρενα το πορσε, εξωγηινα το ιταλικο.Ωραιο σασμαν το ενα, F1 το αλλο. Για παραδειγμα οσο και να προσπαθουσε το 550 Μ με το χτενι, σε καθε αλλαγη ετρωγε και απο λιγο. Καποιος θα περιμενε οτι σε τοσο στενο δρομο, που με το ζορι βαζαμε τεταρτες, το πορσε θα τα κατατροπωνε ολα.Γι αυτο λεω, αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη.Ισως το πορσε να ειναι πιο απλο, πιο επικονωνιακο, πιο απολαυστικο, το αλλο ομως ειναι δολοφονος.Απλα δεν πλησιαζοταν.Το λεω οσο πιο απλα μπορω.Μακαρι να κατεφερουμε να ανεβασουμε φωτογραφιες και να γραψουν τις εντυπωσεις τους και τα αλλα παιδια. ΥΓ.Το πορσε ηταν (πολυ) πιο σκληρο και κουραστικο απο το σκουντ ΥΓ.Συμφωνα με τα λεγομενα ατομου που τα εχει καβαλησει και τα 2, η διαφορα μιας 430 με μιας σκουντ. ειναι τοσο μεγαλη οσο η διαφορα ενος st225 με ενα RS. H μερα με τη νυχτα.
ΦΙΛΕ 4,34 ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΑΜΑΞΙΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 7 ΔΟΚΙΜΑΣΤΩΝ Η 911 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ
ΦΙΛΕ harrisM 15A ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΤΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 415 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΖΥΓΙΖΕΙ 1400+ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 510 ΑΛΟΓΑ,ΖΥΓΙΖΕΙ 100 ΚΙΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 458,Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΕΡΡΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ.ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η 911 ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΥΧΗ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΕΣ ΔΙΑ ΓΥΜΝΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ.ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ 430 ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.Η GT2 ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ,NA "ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ" ΕΝΑ ST 225 ΜΕ ΕΝΑ RS...
Δεν εγινε καμμια συγκριση.Ηταν μια απλη χαλαρωτικη βολτα.Ουτε σε περιοδικο δουλευουμε, ουτε δοκιμαστες ειμαστε.Κανεις δε μιλησε για διαφορα σε γκαζι.Το στροφιλικι ηταν θεοστενο.Ουτε 200 δεν πιασαμε.Οταν ενα αμαξι βαζει κατω καλυτερα και πιο ευκολα(ομαλα) +100 αλογα απο ενα αλλο, τοτε δε μπορεις παρα να βγαλεις το καπελο στους μηχανικους.Εκει που τα 510 εμπαιναν αερα, τα 415 εμπαιναν με αναποδο και λιγοτερα χιλιομετρα.Αν η 997,2 RS, ειναι τοσο ταχυτερη, δε μπορω να το ξερω.Οπως υα ειδα εγω, δεν ειχε τυχη.997 gt2 δεν εχω δει, αλλα οσους πορσακηδες εχω ρωτησει μου ειπαν οτι οπουδηποτε αλλου εκτος απο πιστα, τα αυτοκινητο ειναι τουλαχιστον επικινδυνο.Οσο για την 458, μ αρεσει, αλλα τη θεωρω υποδιεστερη οδηγικα απο τη σκουντερια.Αλλο αν εχει 7 ταχυτητες και 60 αλογα παραπανω...Την απλα 430 θα τη βαλουμε στις σερρες με μια απλη carrera, ή μια S και τοτε θα σου μεταφερω εντυπωσεις.
Στις συνθήκες από Χαλκίδα προς Ρώσσο-Λίμνη κλπ δεν νομίζω να παίζει ρόλο η ιπποδύναμη, η κατάσταση του δρόμου είναι τραγική όσον αφορά τις ανωμαλίες γιατί η γλίστρα είναι δεδομένη ... Εκεί η Scuderia ενάντια σε όλες τις προβλέψεις μας εντυπωσίασε και ήταν ο νικητής εφόλης της ύλης . Το GT3 είναι σταθερή αξία αλλά λίγο μπροστά στην Scuderia . Αν λάβουμε υπόψιν το κόστος τότε η GT3 είναι μονόδρομος . Προσεχώς θα ανεβάσουμε βίντεο .
Κύριοι ξεχνάτε πολλούς σοβαρούς παράγοντες όπως 1) Ικανότητες οδηγών 2) Λάστιχα/πιέσεις 3) Στήσιμο ανάρτησης που μπορεί να "βολεύει" το ένα στη διαδρομή αυτή και να χαντακώνει το άλλο 4) Γνώση δρόμου/διαδρομής από τους οδηγούς. 5) Ρίσκο που πέρνει ο καθένας (δεν είναι κλειστή πίστα) Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, διαφωνώ πλήρως με το σχόλιο ότι η Ferrari ήταν "αλλού"
Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στα ακόλουθα σχετικά με το άρθρο του Autocar 1) ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ψήφισαν την GT3 RS καλύτερη ΚΑΙ στην πίστα ΚΑΙ στο δρόμο. Τυχαίο ??? 2)Είπα τη λέξη "καλύτερη" όχι γρηγορότερη, καθώς και η Ferrari και το αγγλικό Noble έκαναν ταχύτερο γύρο, αλλά δεν προσέφεραν την απόλυτη οδηγική αίσθηση της GT3 RS. Όποιος διάβασε το τεύχος, καλό θα ήταν να διαβάσει και τα μικρά γράμματα, όχι μόνο τους χρόνους. Αναμφισβήτητα η Ferrari (& Noble) θα είναι πιο γρήγορα. Αυτό όμως που μετράει είναι η απόλυτη αίσθηση τόσο σε πίστα οσο και στο δρόμο, και εκεί η RS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. Δεν φτιάχνονται όλα με γνώμονα μόνο το χρονόμετρο. Η Porsche προσφέρει (για πολλοστή φορά) το καλύτερο αυτοκίνητο. Αυτό λέει το τεστ. 3) Η Ferrari είχε κατεβάσει 2 αυτοκίνητα και είχε στείλει εξειδικευμένους μηχανικούς για το set up ώστε να μη χάσει. Μετά από αλλελάλληλες άποτυχημένες προσπάθειες με πολλές ρυθμίσεις και με καινούργια λάστιχα κατάφερε να περάσει την Porsche και το πανάκριβο Noble. Απο την άλλη η Porsche έστειλε την RS out of the box και μόνη της χωρίς συνοδεία. Η 911 μάλιστα έκανε τους περισσότερους γύρους από όλα τα αυτοκίνητα του τέστ χωρίς την παραμικρή ζημιά και χωρίς να χάσουν τα φρένα την απόδοσή τους ούτε 1%... Ασέλγησαν πάνω της γιατι δεν ήθελε κανένας να επιστρέψει τα κλειδιά στον επόμενο... Ηρθε είδε νίκησε με 100% σύμφωνο αποτέλεσμα
Κύριοι ξεχνάτε πολλούς σοβαρούς παράγοντες όπως 1) Ικανότητες οδηγών 2) Λάστιχα/πιέσεις 3) Στήσιμο ανάρτησης που μπορεί να "βολεύει" το ένα στη διαδρομή αυτή και να χαντακώνει το άλλο 4) Γνώση δρόμου/διαδρομής από τους οδηγούς. 5) Ρίσκο που πέρνει ο καθένας (δεν είναι κλειστή πίστα) Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, διαφωνώ πλήρως με το σχόλιο ότι η Ferrari ήταν "αλλού"
Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στα ακόλουθα σχετικά με το άρθρο του Autocar 1) ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ψήφισαν την GT3 RS καλύτερη ΚΑΙ στην πίστα ΚΑΙ στο δρόμο. Τυχαίο ??? 2)Είπα τη λέξη "καλύτερη" όχι γρηγορότερη, καθώς και η Ferrari και το αγγλικό Noble έκαναν ταχύτερο γύρο, αλλά δεν προσέφεραν την απόλυτη οδηγική αίσθηση της GT3 RS. Όποιος διάβασε το τεύχος, καλό θα ήταν να διαβάσει και τα μικρά γράμματα, όχι μόνο τους χρόνους. Αναμφισβήτητα η Ferrari (& Noble) θα είναι πιο γρήγορα. Αυτό όμως που μετράει είναι η απόλυτη αίσθηση τόσο σε πίστα οσο και στο δρόμο, και εκεί η RS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. Δεν φτιάχνονται όλα με γνώμονα μόνο το χρονόμετρο. Η Porsche προσφέρει (για πολλοστή φορά) το καλύτερο αυτοκίνητο. Αυτό λέει το τεστ. 3) Η Ferrari είχε κατεβάσει 2 αυτοκίνητα και είχε στείλει εξειδικευμένους μηχανικούς για το set up ώστε να μη χάσει. Μετά από αλλελάλληλες άποτυχημένες προσπάθειες με πολλές ρυθμίσεις και με καινούργια λάστιχα κατάφερε να περάσει την Porsche και το πανάκριβο Noble. Απο την άλλη η Porsche έστειλε την RS out of the box και μόνη της χωρίς συνοδεία. Η 911 μάλιστα έκανε τους περισσότερους γύρους από όλα τα αυτοκίνητα του τέστ χωρίς την παραμικρή ζημιά και χωρίς να χάσουν τα φρένα την απόδοσή τους ούτε 1%... Ασέλγησαν πάνω της γιατι δεν ήθελε κανένας να επιστρέψει τα κλειδιά στον επόμενο... Ηρθε είδε νίκησε με 100% σύμφωνο αποτέλεσμα
σωστος ο κος Νερης...οπως εγραψα στην αρχη οι Αγγλοι (που δεν φημιζονται για την αντικειμενικοτητα τους)θα μπορουσαν να βγαλουν το δικο τους,που ηταν και το πιο γρηγορο.αλλα απο οτι φανηκε το 911 τους αφησε τοσο πολυ αφωνους με την ανοθευτη σπορ αισθηση που ολοι υποκληθηκσν για αλλη μια φορα στην μαγεια αυτου του αυτοκινητου.
ΠΑΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE TOY AUTOCAR KAI ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΑΣΤΩΝ.ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η 458 ΗΤΑΝ ΤΡΙΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ Η GΤ3 RS ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ.ΠΟΙΟΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΒΓΑΖΑΝ ΤΟ ΝΟΟΒLE ΠΡΩΤΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήη gt3 rs εχει αυτο που λιγοι καταφερνουν.την ανοθευτη,αγνη οδηγικη εμπειρια,μαλλον κατι παραπανω ξερουν οι Αγγλοι
ΑπάντησηΔιαγραφήto GTR se poia thesi einai???:)))))))))))
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σκουντερια τα καταπινει ολα.
ΑπάντησηΔιαγραφήη scouderia τα καταπινε ολα.τωρα καταπινει το σπερμα της gt3 rs kai gt2 rs.ξεστραβωσου λιγο....
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλα, διαβασε εσυ τα περιοδικουλια σου και δες τα βιντεακια, και ασε μας εμας να εχουμε αλλη αποψη, πιο ζωντανη. Οσο για σπερματα κ λοιπες πιπες, τραβα γραφτα σε μπλογκ οπαδικα, η σε καμμια γκομενα στο facebook.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΠΙΟ ΖΩΝΤΑΝΗ, ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΚΟΥΝΤΕΡΙΑ ΦΙΛΕ,ΓΙΑ ΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον λόγω τιμής και επειδή είναι Porsche βγαίνει πρώτη . Και τα τρία είναι φανταστικά αυτοκίνητα άπιαστα όνειρα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω σκουντερια. ειμαι φαν των Γαλλικων, εχω ενα citroen 2cv.Προσφατα πηγαμε μια ωραια βολτουλα, 2 πορσε και 2 φερραρι.Το ενα πορσε ηταν 997gt3 415ps και η μια φερραρι 430 σκουντερια.Ηταν εμφανες δια γυμνου οφθαλμου, οτι το σκουντ. ηταν παντα και παντου ταχυτερη.Και δε μιλαμε μονο στην ευθεια.Ηταν ενα επιπεδο επανω σε traction.Εμοιζε τουλαχιστον ανουσιο (για να μην πω επικινδυνο)να προσπαθησεις να ακολουθησεις σε αποσταση βολης.Εκει που το πορσε προσπαθουσε και εκανε υπερωριες σε αναποδα, το αλλο δεν ειχε φτασει ουτε στο 80% των δυνατοτητων του.Μιλαμε για πατημα απο αλλο πλανητη.Ειχε κι αυτο το ρημαδι το e-diff που αν ξερεις να το δουλευεις πραγματικα δε σε πιανει τιποτα.Οταν τα αυτοκινητα αλλαξαν οδηγους και ο κατοχος του πορσε εκανε χιλιομετρα με το το φερραρι, εμεινε καταπληκτος.Το αμαξι λεει ειναι τρενο.Εκει που το αλλο γλιστραει και τρομαζει, το κοκκινο μπαινει αερα.Το πορσε ειναι καλοστημενο, γυμνο, ακαμπτο, στριφταδικο.Το φερραρι ειναι ολα αυτα ενα σταδιο παραπανω.Καλα φρενα το πορσε, εξωγηινα το ιταλικο.Ωραιο σασμαν το ενα, F1 το αλλο. Για παραδειγμα οσο και να προσπαθουσε το 550 Μ με το χτενι, σε καθε αλλαγη ετρωγε και απο λιγο. Καποιος θα περιμενε οτι σε τοσο στενο δρομο, που με το ζορι βαζαμε τεταρτες, το πορσε θα τα κατατροπωνε ολα.Γι αυτο λεω, αλλο η θεωρια και αλλο η πραξη.Ισως το πορσε να ειναι πιο απλο, πιο επικονωνιακο, πιο απολαυστικο, το αλλο ομως ειναι δολοφονος.Απλα δεν πλησιαζοταν.Το λεω οσο πιο απλα μπορω.Μακαρι να κατεφερουμε να ανεβασουμε φωτογραφιες και να γραψουν τις εντυπωσεις τους και τα αλλα παιδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.Το πορσε ηταν (πολυ) πιο σκληρο και κουραστικο απο το σκουντ
ΥΓ.Συμφωνα με τα λεγομενα ατομου που τα εχει καβαλησει και τα 2, η διαφορα μιας 430 με μιας σκουντ. ειναι τοσο μεγαλη οσο η διαφορα ενος st225 με ενα RS. H μερα με τη νυχτα.
ΦΙΛΕ 4,34 ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΑΜΑΞΙΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 7 ΔΟΚΙΜΑΣΤΩΝ Η 911 ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΙΛΕ harrisM 15A ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΑΝ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΤΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 415 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΖΥΓΙΖΕΙ 1400+ ΜΕ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 510 ΑΛΟΓΑ,ΖΥΓΙΖΕΙ 100 ΚΙΛΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 458,Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΦΕΡΡΑΡΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ.ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η 911 ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΤΥΧΗ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ?ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΦΑΝΕΣ ΔΙΑ ΓΥΜΝΟΥ ΟΦΘΑΛΜΟΥ.ΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ 430 ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.Η GT2 ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΛΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ,NA "ΣΥΚΡΙΝΕΤΕ" ΕΝΑ ST 225 ΜΕ ΕΝΑ RS...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εγινε καμμια συγκριση.Ηταν μια απλη χαλαρωτικη βολτα.Ουτε σε περιοδικο δουλευουμε, ουτε δοκιμαστες ειμαστε.Κανεις δε μιλησε για διαφορα σε γκαζι.Το στροφιλικι ηταν θεοστενο.Ουτε 200 δεν πιασαμε.Οταν ενα αμαξι βαζει κατω καλυτερα και πιο ευκολα(ομαλα) +100 αλογα απο ενα αλλο, τοτε δε μπορεις παρα να βγαλεις το καπελο στους μηχανικους.Εκει που τα 510 εμπαιναν αερα, τα 415 εμπαιναν με αναποδο και λιγοτερα χιλιομετρα.Αν η 997,2 RS, ειναι τοσο ταχυτερη, δε μπορω να το ξερω.Οπως υα ειδα εγω, δεν ειχε τυχη.997 gt2 δεν εχω δει, αλλα οσους πορσακηδες εχω ρωτησει μου ειπαν οτι οπουδηποτε αλλου εκτος απο πιστα, τα αυτοκινητο ειναι τουλαχιστον επικινδυνο.Οσο για την 458, μ αρεσει, αλλα τη θεωρω υποδιεστερη οδηγικα απο τη σκουντερια.Αλλο αν εχει 7 ταχυτητες και 60 αλογα παραπανω...Την απλα 430 θα τη βαλουμε στις σερρες με μια απλη carrera, ή μια S και τοτε θα σου μεταφερω εντυπωσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις συνθήκες από Χαλκίδα προς Ρώσσο-Λίμνη κλπ δεν νομίζω να παίζει ρόλο η ιπποδύναμη, η κατάσταση του δρόμου είναι τραγική όσον αφορά τις ανωμαλίες γιατί η γλίστρα είναι δεδομένη ... Εκεί η Scuderia ενάντια σε όλες τις προβλέψεις μας εντυπωσίασε και ήταν ο νικητής εφόλης της ύλης .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο GT3 είναι σταθερή αξία αλλά λίγο μπροστά στην Scuderia . Αν λάβουμε υπόψιν το κόστος τότε η GT3 είναι μονόδρομος .
Προσεχώς θα ανεβάσουμε βίντεο .
Κύριοι ξεχνάτε πολλούς σοβαρούς παράγοντες όπως 1) Ικανότητες οδηγών
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Λάστιχα/πιέσεις
3) Στήσιμο ανάρτησης που μπορεί να "βολεύει" το ένα στη διαδρομή αυτή και να χαντακώνει το άλλο
4) Γνώση δρόμου/διαδρομής από τους οδηγούς.
5) Ρίσκο που πέρνει ο καθένας (δεν είναι κλειστή πίστα)
Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, διαφωνώ πλήρως με το σχόλιο ότι η Ferrari ήταν "αλλού"
Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στα ακόλουθα σχετικά με το άρθρο του Autocar
1) ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ψήφισαν την GT3 RS καλύτερη ΚΑΙ στην πίστα ΚΑΙ στο δρόμο. Τυχαίο ???
2)Είπα τη λέξη "καλύτερη" όχι γρηγορότερη, καθώς και η Ferrari και το αγγλικό Noble έκαναν ταχύτερο γύρο, αλλά δεν προσέφεραν την απόλυτη οδηγική αίσθηση της GT3 RS. Όποιος διάβασε το τεύχος, καλό θα ήταν να διαβάσει και τα μικρά γράμματα, όχι μόνο τους χρόνους. Αναμφισβήτητα η Ferrari (& Noble) θα είναι πιο γρήγορα. Αυτό όμως που μετράει είναι η απόλυτη αίσθηση τόσο σε πίστα οσο και στο δρόμο, και εκεί η RS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. Δεν φτιάχνονται όλα με γνώμονα μόνο το χρονόμετρο. Η Porsche προσφέρει (για πολλοστή φορά) το καλύτερο αυτοκίνητο. Αυτό λέει το τεστ.
3) Η Ferrari είχε κατεβάσει 2 αυτοκίνητα και είχε στείλει εξειδικευμένους μηχανικούς για το set up ώστε να μη χάσει. Μετά από αλλελάλληλες άποτυχημένες προσπάθειες με πολλές ρυθμίσεις και με καινούργια λάστιχα κατάφερε να περάσει την Porsche και το πανάκριβο Noble. Απο την άλλη η Porsche έστειλε την RS out of the box και μόνη της χωρίς συνοδεία. Η 911 μάλιστα έκανε τους περισσότερους γύρους από όλα τα αυτοκίνητα του τέστ χωρίς την παραμικρή ζημιά και χωρίς να χάσουν τα φρένα την απόδοσή τους ούτε 1%... Ασέλγησαν πάνω της γιατι δεν ήθελε κανένας να επιστρέψει τα κλειδιά στον επόμενο... Ηρθε είδε νίκησε με 100% σύμφωνο αποτέλεσμα
Κύριοι ξεχνάτε πολλούς σοβαρούς παράγοντες όπως 1) Ικανότητες οδηγών
ΑπάντησηΔιαγραφή2) Λάστιχα/πιέσεις
3) Στήσιμο ανάρτησης που μπορεί να "βολεύει" το ένα στη διαδρομή αυτή και να χαντακώνει το άλλο
4) Γνώση δρόμου/διαδρομής από τους οδηγούς.
5) Ρίσκο που πέρνει ο καθένας (δεν είναι κλειστή πίστα)
Λαμβάνοντας αυτά υπόψη, διαφωνώ πλήρως με το σχόλιο ότι η Ferrari ήταν "αλλού"
Θα ήθελα επίσης να αναφερθώ στα ακόλουθα σχετικά με το άρθρο του Autocar
1) ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ ψήφισαν την GT3 RS καλύτερη ΚΑΙ στην πίστα ΚΑΙ στο δρόμο. Τυχαίο ???
2)Είπα τη λέξη "καλύτερη" όχι γρηγορότερη, καθώς και η Ferrari και το αγγλικό Noble έκαναν ταχύτερο γύρο, αλλά δεν προσέφεραν την απόλυτη οδηγική αίσθηση της GT3 RS. Όποιος διάβασε το τεύχος, καλό θα ήταν να διαβάσει και τα μικρά γράμματα, όχι μόνο τους χρόνους. Αναμφισβήτητα η Ferrari (& Noble) θα είναι πιο γρήγορα. Αυτό όμως που μετράει είναι η απόλυτη αίσθηση τόσο σε πίστα οσο και στο δρόμο, και εκεί η RS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ. Δεν φτιάχνονται όλα με γνώμονα μόνο το χρονόμετρο. Η Porsche προσφέρει (για πολλοστή φορά) το καλύτερο αυτοκίνητο. Αυτό λέει το τεστ.
3) Η Ferrari είχε κατεβάσει 2 αυτοκίνητα και είχε στείλει εξειδικευμένους μηχανικούς για το set up ώστε να μη χάσει. Μετά από αλλελάλληλες άποτυχημένες προσπάθειες με πολλές ρυθμίσεις και με καινούργια λάστιχα κατάφερε να περάσει την Porsche και το πανάκριβο Noble. Απο την άλλη η Porsche έστειλε την RS out of the box και μόνη της χωρίς συνοδεία. Η 911 μάλιστα έκανε τους περισσότερους γύρους από όλα τα αυτοκίνητα του τέστ χωρίς την παραμικρή ζημιά και χωρίς να χάσουν τα φρένα την απόδοσή τους ούτε 1%... Ασέλγησαν πάνω της γιατι δεν ήθελε κανένας να επιστρέψει τα κλειδιά στον επόμενο... Ηρθε είδε νίκησε με 100% σύμφωνο αποτέλεσμα
σωστος ο κος Νερης...οπως εγραψα στην αρχη οι Αγγλοι (που δεν φημιζονται για την αντικειμενικοτητα τους)θα μπορουσαν να βγαλουν το δικο τους,που ηταν και το πιο γρηγορο.αλλα απο οτι φανηκε το 911 τους αφησε τοσο πολυ αφωνους με την ανοθευτη σπορ αισθηση που ολοι υποκληθηκσν για αλλη μια φορα στην μαγεια αυτου του αυτοκινητου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το 1974 οι 911 επιβάλονται στα αλογάκια ...
ΑπάντησηΔιαγραφή