Το sport auto έκανε super test στην GT2 RS και πέτυχε τους εξής χρόνους .
Nordschleife: 7.24 min
Hockenheimring: 1.08,4 min
Δείτε σχετικά : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/05/porsche-911-gt2-rs.html
Nordschleife: 7.24 min
Hockenheimring: 1.08,4 min
Δείτε σχετικά : http://dryellowdird.blogspot.com/2010/05/porsche-911-gt2-rs.html
ΤΟ 7,18 ΤΗΣ ΠΟΡΣΕ ΜΕ ΤΟ 7,24 ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΚΛΙΣΗ.(6 ΔΤΡΛ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ 7,20 ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΜΕ ΤΟ 7,34 ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΑΟΣ.(14 ΔΤΡΛ).
ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΣΟΥΖΟΥΚΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ........
Η μυτη ειναι ή το πουλι του??? :-)))
ΑπάντησηΔιαγραφήη μυτη του ειναι φιλε white...και το ξερεις...αφου ειναι τετοια τιμοναρα και τοσο χερας χαραμιζεται ο ανθρωπος...να παει στη φορμουλα 1
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισχος για την Porsche η πιο εξτρημ κατασκευη της να ειναι μονο 10 δευτερα ταχυτερη ενος Ντατσουν στο ριγκ ... Το vspec τι θα κανει ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαυρα μαντατα για την Porsche ...
τα 10 δευτερα φιλε μουστην πιστα ξερεις ποση διαφορα ειναι?περιπου ενα χιλιομετρο...
ΑπάντησηΔιαγραφή10 peripoy ena xiliometro? auto pws to vrikes? ksereis me ti taxytita kinountai?
ΑπάντησηΔιαγραφήμα η μεση ωριαια ταχυτητα στην πιστα αυτη ειναι 150-170 χλμ.αν δεν ειναι χιλιομετρο ειναι 800 μετρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα σου δωσω ενα απλο παραδειγμα.οταν στο 0-200 η διαφορα ενος δευτερλ ειναι τουλαχιστον 7-8 αμαξια υπολογισε στα 10 δευτρλ ποση διαφορα ειναι,πολυ μεγαλη...
Ο 11:44 δεν εχει και πολυ αδικο παιδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ηθελα να μοιραστω μαζι σας κατι που σκεφτηκα τις προαλλες. Εχουμε λοιπον τον ενδεικτικο χρονο της GT2 RS στο Ring με 7:24 σωστα? (Νομιζω η Πορσε εχει δηλωσει 7:18 ή κατι τετοιο)
Εστω λοιπον οτι το GTR του Σουζουκι ειναι περιποιημενο με προγραμματακι και ειναι καπου στα 580-620 αλογακια. Μεχρι τωρα ολα καλα? Τη μαζα του την ξερουμε (1740κιλα). Ο ενδεικτικος χρονος του Σουζουκι ειναι 7:20 με το facelift GTR (δεν ειναι ακομα επιβεβαιωμενος αλλα ετσι ειπωθηκε).
Συμπερασμα: Το RS ειναι λιγο πιο δυνατο και αρκετα πιο ελαφρυ απο το GTR ενω ταυτοχρονα ο χρονος τους ειναι εφαμιλλος. Αρα λοιπον ουστιαστικα η αναλογια κιλων/ιππο κανουν την RS πιο γρηγορη και οχι καθαρα το στησιμο.
Ακουω τις γνωμες σας... (Παρακαλω οχι καφριλες)
φιλε δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να βγαλει συμπερασμα ετσι γιατι ολα τα παραπανω ειναι υποθετικα.αν το αμαξι του σουζουκι ειναι φτιαγμενο,αν ειναι 580-620 ή δεν ξερω και εγω ποσα,αν ισχυει το 7,20...πολλα αν...ας επαληθευτουν τα παραπανω και μετα τα ξανασυζηταμε.αν θες παντως την γνωμη μου το 7,20 φανταζει εντελως ουτοπικο,για τους γνωστους λογους
ΑπάντησηΔιαγραφή3:58 perimeneis na sou apantisiei o GTR?..the perimeneis poli...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟκ αφου δε μας αρεσουν οι υποθεσεις τοτε ας μεινουμε οτι το αμαξι του Σουζουκι ειναι στοκ και οτι το 7:20 ισχυει κανονικοτατα :-)
ΑπάντησηΔιαγραφή@ 3:58 Εσυ που κολλας σε ολη την ιστορια? Θα σου δωσω και αναφορα ποτε θα απαντησω μηπως?
καληνυχτα σκαραβαιε λυπαμαι που ηρθε το τελος αλλα ειναι καιρος να αποσυρθεις ...
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε ο σκαραβαιος ειναι στον θρονο απο το 1963.αμαξακια του τυπου GTR,R8 κτλ ερχονται και παρερχονται.αυτο εχει δειξει η ιστορια.τωρα τι λες εσυ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήη κορυφαια εκδοση σκαραβαιου η πανακριβη gt2rs ειναι οριακα ταχυτερη μεσα στην εδρα της απο ενα nissan gtr της σειρας
ΑπάντησηΔιαγραφήγδυσε ενα gtr βαλτου καγκελα μπακετ ανεβασε το στα 620 αλογα και ελα να μου πεις αν ο σκαραβαιος ανηκει στο χρονοντουλαπο της ιστοριας
καληνυχτα σκαραβαιε
ειλικρινα οποιος πιστευει οτι αμαξι που ζυγιζει σχεδον 1800 κιλα (και ειναι υποτιθεται 530 αλογα) και κανει χρονο 7,20 ξεπερνωντας κατασκευες τυπου 911,458,λαμπο κτλ τοτε ειναι το λιγοτερο ασχετος (για να μην πω ηλιθιος) και υποτιμαει και την νοημοσηνη των αλλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα νταξει δεν ειναι κατασκευες μονο τα 911 Λαμπο και Φερραρι μεγαλε αραξε.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν ειπα αυτο ρε μεγαλε,διαβασε τι λεω,κανεις δεν αμφιβαλει οτι το νισσανακι ειναι ενα ικανο αμαξι,αλλα μην πανε να μας πεισουν για πραγματα τα οποια δεν γινονται.λιγη φυσικη αν ξερεις θα καταλαβεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσυ αν ηξερες λιγακι μηχανικη θα καταλαβαινες πολλα για την επιδοση του "Νισσανακι". Ζορισανε τα πραματα και αρχισανε τα κλαματα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι παρα πολυ μακρια εφτασε ο σκαραβαιος ελεος πια βαλτε τον στο μουσειο να τελειωνουμε δεν μπορει να κερδισει στα ισα ουτε ενα ντατσουν
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ που ξερεις ρε φιλε απο μηχανικη για εξηγησε μας λοιπον ετσι ωστε να μαθουμε ολοι τα "μυστικα" του καρπουζαδικου.περιμενουμε ολοι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μυστικα του καρπουζαδικου τραβα να τα μαθεις στις λαϊκες οπου κυκλοφορουν κατι σκαραβαιοι της VW, ξερεις... αδελφακια του "καλου" σκαραβαιου. Εδω μιλαμε για αμαξια ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΑΔΙΚΑ ΤΩΝ ΓΥΦΤΩΝ;-).ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ "ΜΗΧΑΝΙΚΕ"...
ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ?ΜΕ ΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ???
ΑπάντησηΔιαγραφή