Ο χαρακτήρας του είναι παραπλήσιος με ενός Μ6, η τιμή του παρακάτω, οι επιδόσεις του εντυπωσιακότατες ! Οι φίλοι των αριθμών δεν έχουν παράπονο από τους Αμερικάνους και τους Ιάπωνες . Κάνει τα μισά λεφτά από μία 997Τ και σαν πισωκίνητο είναι λογικό να χάνει στην εκκίνηση με το βάρος και την ροπή που έχει . Όμως είναι τεράστιο μπροστά σε μια 997 με χώρους και ανέσεις που δεν έχει η 997 . Σύγκρινε το με μια Μ6 ή Μ3 .
Δολοφονος! Δεν το αγγιζει τιποτα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ 700 ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙ 0-200 11,1 ΚΑΙ ΤΟ 911 ΤURBO ME 500 AΛΟΓΑ ΜΑΜΑ ΕΧΕΙ 10,8.ΝΑΙ Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΥΧΟΚΟΠΤΗ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χαρακτήρας του είναι παραπλήσιος με ενός Μ6, η τιμή του παρακάτω, οι επιδόσεις του εντυπωσιακότατες !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φίλοι των αριθμών δεν έχουν παράπονο από τους Αμερικάνους και τους Ιάπωνες .
Κάνει τα μισά λεφτά από μία 997Τ και σαν πισωκίνητο είναι λογικό να χάνει στην εκκίνηση με το βάρος και την ροπή που έχει . Όμως είναι τεράστιο μπροστά σε μια 997 με χώρους και ανέσεις που δεν έχει η 997 . Σύγκρινε το με μια Μ6 ή Μ3 .