Τρίτη 27 Απριλίου 2010
Porsche Boxster S 987 3.8 X51 1'4,6" στα Μέγαρα
Έσπασε τα χρονόμετρα στην πίστα των Μεγάρων ο διαπρεπής δικηγόρος Μιχάλης Μαρκουλάκος με το Boxsterάκι του . Πέτυχε τον απίστευτο χρόνο 1' 4,6" . Πέρα από το περίσσο οδηγικό του ταλέντο και τις προπονήσεις του σημαντική συμβολή έχει και το στήσιμο που έχει επιλέξει ο ίδιος για το αυτοκίνητό του .
Το Porsche Boxster S 987 3.8 X51 με την συμβολή του TTP και με πρόγραμα ACE αποδίδει πάνω από 400ps. Στην ανάρτηση φοράει GT3 control arms front and rear, GT2 αντιστρεπτικές, JiC αμορτισέρ ελατήρια ομόκεντρα, φρένα μπρος και πίσω από GT2, διαφορικό Quaife LsD, αντί ξηρό κάρτερ TTP scavenge pump system . Τα πίσω λάστιχα ήταν Michelin slicks 27/68/18 και τα μπροστά Μatador 24/64/18 . Τα λάστιχα ήταν αρκετά φθαρμένα γιαυτό θεωρείται βέβαιο ότι θα έχουμε βελτίωση του ρεκόρ την επόμενη φορά . Συγχαρητήτρια Μιχάλη αλλή μια φορά μας κατέπληξες με τα ρεκόρ του απίστευτου Boxster σου .
Σχετικό :http://dryellowdird.blogspot.com/2009/12/track-days-20-2211-124375-boxster-987.html
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
mia zoi etoimopolemo auto to paidi..tou exei piei to medouli toy kaimenou tou boxsteraki:)..mpravo maik..panta etsi na to xairesai..
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο ρε Μιχαλακη...Ενα...ενα νισαν να τον περασει Σερρες η μεγαρα υπαρχει?Ενα μονο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα μεγαρα παντως ειναι καλντεριμι...οχι πιστα...
Ευχαριστώ παίδες για τα καλά σας λόγια να είστε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμολογώ ότι το Boxster έχει πλέον ωριμάσει πολύ ως μετατροπή και δουλεύει σχεδόν υπέροχα εντός και εκτός πίστας.
Αφού πλέον έχω βρει τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση και ευθυγράμμιση που χρειάζομαι για Σέρρες και Μέγαρα, παραγγέλνω δύο τετράδες καινούργια σλικ Michelin μπρος πίσω, μία για Σέρρες μία για Μέγαρα, να δούμε τί απόλυτο χρόνο θα μπορέσει να γράψει το αυτοκίνητο once and for all..
Πράγματι τα Μέγαρα είναι κωλόπιστα, και σπαστήρι για τα αμάξια ειδικά για τα Porsche τα οποία δεν είναι κατηγορία φτερού, αλλά τί νακάνεις...στην Ελλάδα είμαστε, εδώ δεν ξέρουμε αν στο επόμενο εξάμηνο θα έχουμε ευρώ, πίστα θα έχουμε;!
Δημήτρη το δικό σου άρμα ετοιμάστηκε; Αναμένω βόλτα με αυτό γιατί θεωρώ ότι θα είναι - με διαφορά - το καλύτερο all around βελτιωμένο 911 που έχει πατήσει επί ελληνικού εδάφους.
μιχαλη καναμε ορισμενες αλλαγες σε αναρτησεις,μεγαλες θα ελεγα...και αυτο λογω δυναμης που κατεβαζε το αυτοκινητο...0ποτε το ολο "στησιμο" το ανελαβε πλεον ο manthey,σε συνεργασια με kraus,και marco seefried..το θεμα ειναι οτι απο την μια o manthey με αργει ελαφρως και απο την αλλη με θελουνε επανω για δοκιμες ωστε να δουνε το οδηγικο στυλ μου..και εγω πνιγομαι στη δουλεια..πιστευω σε κανα 2 βδομαδες να καταφερω να παω....φτανουμε στο τελος:)))
ΑπάντησηΔιαγραφήεσυ παντως το πας γαμιωντας και πραγματικα χαιρομαι...οταν ξαναπερνας για σερρες σε περιμενω για καφε
Μιχαλακη...παντως μια φορα σε περασα λιμανακια...και ειμουνα με το σμαρτ!!!Θυμασαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω ακουσει καλυτερο Porsche
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκανδάλη σε περιμένω για κόντρα με το άλλο Σμαρτ, θα σε φτιάξω εγώ! Το βλέπω μετά αφού με περάσεις και με το άλλο Σμαρτ να μου περνάς πρόγραμμα στο brabus...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρη - Gt3 εννοείται ότι την επόμενη φορά θα σταματήσω.
Κανονίζεται ένα γερό event για Σέρρες όπου θα παιχτεί κατά πάσα πιθανότητα και στοίχημα. Scuderia 16M με σλικς, το 996 GT3 Cup, το δικό μου, του Έλιοτ, μάλλον ένα 458 κ.α.
Όποιοι θέλουν αν εκδηλώσουν συμμετοχή ξέρουν που να καλέσουν!
Δημήτρη - Σκανδάλη, εννοείται έλα, θα το πω και στον paladin -λευτέρη.
Έχει να γίνει της κακομοίρας..
Μεσα με τρελλα φιλε...Παμε με τα σμαρτ μια να δουμε διαφορες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πιστεύω, αγαπητέ συνοδηγέ, πως η πολυλογία σου σε βοηθά ιδιαίτερα, στο ... στρες ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήI'm not able to view this web site correctly on chrome I feel there is a drawback
ΑπάντησηΔιαγραφήAlso visit my web blog how to increase chances of getting pregnant