To έγκριτο γερμανικό περιοδικό Αuto Motor Sport είχε στο τεύχος Δεκεμβρίου ένα αντίστοιχο συγκριτικό μεταξύ R8, GTR και turbo PDK . Στην πρώτη θέση κατατάσει το GTR αν και το Porsche turbo στην δοκιμασία του Χόκενχάιμ αυτή την φορά αποδεικνύεται πιο γρήγορο από το GTR κατά 0,5" και στις επιδόσεις είναι με διαφορά μπροστά . Το R8 είναι πίσω αλλά πολύ λίγο, στις δοκιμασίες του AMS γιατί κατά τα άλλα κατά την ταπεινή μου άποψη είναι άλλη κατηγορία ... Κάντε κλικ στην σελίδα να δείτε καλύτερα τα αποτελέσματα .
1st place - Nissan GT-R
-486 hp, 588 Nm
-1785 kg-310 km/h
-0-100 km/h in 4,0 s
-0-200 km/h in 13,7 s
-80-120 km/h in 5th gear: 4,4 s
-18 m slalom: 66,7 km/h
2nd place - Porsche 911 Turbo PDK
-500 hp, 700 Nm
-1584 kg-312 km/h
-0-100 km/h in 3,3 s
-0-200 km/h in 11,1 s
-80-120 km/h in 5th gear: 3,8 s
-18 m slalom: 66,1 km/h
3rd place - Audi R8 V10 R-tronic
-525 hp, 530 Nm
-1640 kg-316 km/h
-0-100 km/h in 4,1 s
-0-200 km/h in 12,6 s
-80-120 km/h in 5th gear: 5,2 s
-18 m slalom: 68,6 km/h
Hockenheimring tracktimes:
1st - 1.11,5 min - Turbo PDK
2nd - 1.12,0 min - GT-R
3rd - 1.12,3 min - R8 V10
Καλα στον κοσμο τους... 0-100 σε 4 και 0-200 σε 13,7? Αυτο το χρονο μονο αυτοι τον καταφεραν για το GTR!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστος ο φιλος απο πανω,μαλλον επιτηδες τους εκαναν αυτους τους χρονους δεν εξηγητε αλλιως.....εχει αναρωτηθει κανεις τι σημαινει ενα αυτοκινητο οταν συγκρινεται με καποια αλλα ιδιας περιπου υποδυναμης να εχει 200 κιλα περιπου παραπανω,ποσο μειον ειναι αυτο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε ακομα σκεφτει εαν το GTR ηταν στα ιδια κιλα με το porsche τι θα γινοταν?Πιστευω οτι τοτε δεν θα ειχαν καμια επαφη τα αυτοκινητα!!
Αυτο δειχνει ποσο καλη δουλεια εχουν κανει οι ανθρωποι της NISSAN!!
Τι σχέση έχει πόσα κιλά είναι ; Αυτό είναι και σε όλα τα τεστ βγαίνει πρώτο ακόμα και στα γερμανικά .
ΑπάντησηΔιαγραφήσε επιδοσεις ποτε κανενα νορμαλ gtr δεν περασε την πορσε...το pdk απλα ειναι αλλου για νορμαλ σε γκαζι...Τωρα αν εσας σας φαινεται παραξενο ενα πορσε τουρμπο pdk να καταφερνει κα περναει το νισαν...Πηγαινετε να το παρετε...καλυτερα να εχουμε και λιγοτερες τουρμπο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. με το αν δεν γραφεται ιστορια...το νισν ειναι 200 κιλα πιο βαρυ...και σε οποιον αρεσει...Αν ειχαν κανει τοσο καλη δουλεια...να κανανε και διαιτα στο τετραπαχο ντατσουν...
στην ευθεια και σε ανοιχτες πιστες καλα τα παει το PDK σε στροφιλικι παλι πισω ειναι ομως παρολη την παραπανω δυναμη του.
ΑπάντησηΔιαγραφή0-200KM/H IN 13.7SEC.... XAXAXAXA
ΑπάντησηΔιαγραφή2.6 SEC πισω απο το Τurbo.... δεν ειναι πολλες 2-3 κολωνιτσες ειναι μωρε... περαστικα!!!!
Ας σπασει πορσε τα 10 οπως το στοκ AMS και ξανασυζηταμε . Σε πιστες ψωλια βαρια τρωει το πορσε .
ΑπάντησηΔιαγραφή