Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

PORSCHE 997 turbo PDK vs 997 GT2


Tα δύο Porsche εντελώς στοκ, η κάμερα είναι σε Ζ06 βελτιωμένη με χταπόδια κλπ . Στην πραγματική ζωή το turbo PDK είναι ότι πιο γρήγορο υπάρχει .

8 σχόλια:

  1. O White GTR δεν έχει να σχολιάσει τίποτα εδώ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πει ρε φιλε? 500 αλογα, τοση τεχνολογια, τιμη ισα με ενος 5αριου στο Παλαιο Φαληρο, 0-100 σε 1,5 δευτερολεπτο και παλι χανει απο το gtr. Οχι σε καγκουρο-streetracing-Αγ.Βαρβαρα, αλλα σε σοβαρα γυρολογια απο τη διτονη μαουνα. Πού στο διαολο πηγανε 250 χρονια αγωνιστικης εμπειρίας? Ακομα και τα φιλοπορσικα περιοδικα καλυτερο το βγαζουν το ντατσουνι.Ελεος πια. Αυτο το αμαξι ειναι τοσο καλο, που σχεδον το αντιπαθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια και με φωναξατε! Εχω παραδεχτει σε παλιοτερα ποστ μου την εκπληκτικη 911 facelift που εχει τρομερο γκαζι στην ευθεια με φοβερο κιβωτιο αλλα παιδακια ειναι 550 αλογα και οχι 500 που λεει η Πορσε. Στις πιστες παντως εξακολουθει να ειναι πισω το Νισσαν παρολη τη συντριπτικη υπεροχη της στην ευθεια. Φανταστειτε σε μια πιστα ποσο ανοιγει στις ευθειες η 911 PDK αλλα μαλλον ποσο χανει στις στροφες απο το GTR ωστε να μενει ελαχιστα πισω σε γυρολογιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακομα και αν σε καποια πιστα το GTR ειναι ελαχιστα πισω απο μια 911 PDK αυτο δε σημαινει οτι ειναι πιο αργο στις στροφες ;-)
    Οταν η μαμα 911 PDK παει κοπιο και μαλιστα μετα τα 240 περναει μπροστα απο ενα GTR HKS 570kit φαντασου ποοοοσο μπροστα ειναι απο ενα μαμα (τουλαχιστον 2+ κολωνες απο χαμηλα μεχρι 250). Συνεπως σε καθαρο στησιμο το GTR παραμενει καλυτερο απο την PDK. Ισως με την νεα 991 να εχουμε ανατροπη δεδομενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προς white GTR: Πριν μερικές μέρες, κάποιος σε ρωτούσε σε ποιές πίστες πήγες το GTR και τι χρόνους έκανες. Επίσης σε ρωτούσε τους λόγους που το αγόρασες. Δεν απάντησες σε καμιά ερώτηση και επικαλέστηκες λόγους ανωνυμίας του ανθρώπου που σε ρωτούσε. Είπαμε. Καλό το GTR, αλλά την μούφα που πουλάει η Nissan για λόγους διαφήμισης δεν την τρώμε. Το μαύρο GTR που έτρεξε sto Nurburgring ήτανε φτιαγμένο στα 650 άλογα και πάλι δεν έκανε τέτοιον χρόνο. Αυτά τα ξέρουν και οι κότες. Οι κότες επίσης ξέρουν ότι το GTR δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς κάθε μέρα. ΕΣΥ ειδικά ξέρεις γιατί. Αυτά τα έχω συζητήσει με φανατικούς της Γιαπωνέζικης αυτοκίνησης που συμμετέχουν ενεργά σε πολλά forums και τρέχουν πολύ συχνά στις Σέρρες και όχι μόνο τα γνωρίζανε τα γεγονότα για το GTR, αλλά γελούσαν κιόλας και αποκάλεσαν τους περισσότερους κοροϊδα που αγόρασαν ένα αυτοκίνητο 1700 κιλών για να γυρίζουν γρήγορα υποτίθεται σε πίστα. Τα πράγματα είναι πολύ απλά, αλλά για κάποιους δύσκολα. Είμαι σίγουρος ότι δεν καταλαβαίνεις τις διαφορές μιας Porsche και ενός GTR και ούτε πρόκειται, γιατί δεν θέλεις. Πιό παλιά είχα πάθει πλάκα και αναρωτιώμουν ΠΩΣ είναι δυνατόν ένας νέος άνθρωπος να μην καταλαβαίνει τι πληρώνει όταν παίρνει μια Porsche. Τώρα πλέον δεν εκπλήσομαι με τίποτα. Ο νεοέλληνας θα παραμείνει νεοέλληνας και θα πιστεύει ότι ενα αυτοκίνητο 1700 κιλών θα γυρίζει πιό γρήγορα από μια turbo και μια GT3. Ζήσε το όνειρό σου μεγάλε. Δεν σε ενοχλεί κανένας πλέον. Όμως σκέψου και κάτι άλλο. Η Porsche ποτέ δεν σου χτύπησε την πόρτα να σου πουλήσει κανένα αυτοκίνητό της. Αν το κάνει, τότε να την βρίσεις. Προς το παρόν όμως, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βρίζεις μια εταιρεία που δεν σε ενοχλεί. Αν έχεις τα λεφτά και σου δωθεί η ευκαιρία να την αγοράσεις, μην την αγοράζεις. Πολύ απλά. Πάρε το GTR σου, μάθε να το οδηγείς σωστά, γούσταρέ το και άσε τα υπονοούμενα και τους κακοήθεις χαρακτηρισμούς. Εξάλλου, τα πάντα κρίνονται στην πράξη. Εσύ ως κάτοχος θα καταλάβεις σίγουρα τι δυνατότητες έχει το αυτοκίνητό σου και σε τι υστερεί. Ξέχνα αριθμούς και γυρολόγια και ασχολήσου με το αυτοκίνητο σου. Αυτό ισχύει και για εμάς με τα Πορσικά. Όταν βλέπω μια GT3 να βγαίνει μόνο για καφέ στην Γλυφάδα και για μούρη, τρελαίνομαι. Μετά τον καφέ βγαίνουν οι μάγκες στα forums και γράφουν για τους χρόνους των εργοστασίων, ενώ οι ίδιοι οδηγούν σαν ανάπηροι! Ξαναλέω. Οδήγησε το αυτοκίνητό σου, μάθε το και εύχομαι να το γουστάρεις και να σου αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Δεν έχω κανέναν λόγο να πω κάτι άσχημο. Πάντα να φιλτράρεις τις πληροφορίες όμως που διαβάζεις στα περιοδικά και στις ανακοινώσεις των εταιρειών για τα περί γυρολογίων. Αυτά τα ολίγα. Επίσης και κάτι άλλο. Δεν βγάζει ρε συ 550 η νέα turbo... αφού φίλος με πρόγραμμα πήγε στα 560 στο δυναμόμετρο, πως είναι δυνατόν να πήρε μόνο 10 άλογα? Απλά παει γρήγορα γιατί έχει γαμάτο σασμάν και επίσης δεν έχει lag λόγω του 3.8 και της χαμηλής πίεσης που δουλεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιοι έχουν διαστρεβλώσει την λέξη Porsche και μπορώ να πω σχεδόν όλοι οι φορουμάδες που ξέρουμε . Το Ντάτσουν είναι ικανότατο σε πίστα και σε δρόμο το ίδιο και οι τούρμπο . Μια GT3 μπορεί να χάσει σε απόλυτο χρόνο σε πίστα και από τα δύο, πλην όμως η GT3 είναι κατασκευασμένη να γυρνάει απροβλημάτιστα στις πίστες και να χαρίζει απόλαυση που η turbo δεν μπορεί όσο και ικανή να είναι λόγω βάρους, τουρμπίνας και στησίματος . Το PDK θα έκανε την GT3 πιο γρήγορη αλλά δεν το τοποθετεί η Porsche για να έχει μεγαλύτερη εμπλοκή από τον οδηγό . Τα 911 είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα και οι πιστοί τους οπαδοί δεν τα αλλάζουν με τίποτα, βέβαια η ιδιαιτερότητα της τοποθέτησης του μοτέρ πίσω συνεπάγεται και κάποιους περιορισμούς στην απόδοση . Επίσης είναι γεγονός ότι η Nissan με το GTR είναι η μόνη εταιρία που κατάφερε να ανταγωνιστεί το Porsche turbo από το 1974 που βγήκε το πρώτο 930 . Όποιον δεν του λέει τίποτα η λέξη 911 καλύτερα να στραφεί στο GTR που από τιμή και βελτιώσεις υπερτερεί αναμφισβήτητα και σε ικανότητες είναι άκρως ανταγωνιστικό . Όσοι έχουν συναισθηματικό δέσιμο με τα 911 δεν το αλλάζουν με τίποτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣ 9:32
    Οπως προειπα, δεν προκειται να ανοιξω κουβεντα με αγνωστους. Ακουσα αυτα που ειπες και τις συμβουλες σου αλλα ως εκει φιλε. Εχω κανει την επιλογη μου και δεν το μετανιωνω. Ισως σε μερικα χρονακια να δοκιμασω και μια 911τουρμπο. Αλλα οταν εγω πηρα το Νισσαν (και δεν υπηρχε η pdk) ηταν μονοδρομος. Και ακομα ειναι δηλαδη.

    ΥΓ: Ασε το ποσα κιλα οδηγησης ξερω εγω ή αλλοι ιδιοκτητες GTR. Κρινε μονο τα αμαξια με ιδιο οδηγο και τοτε το GTR ειναι παντου ταχυτεο της 911. Μουφα ο χρονος στο Ρινκγ? Το δεχομαι.. Μουφα και οι χρονοι ολων των περιοδικων στον κοσμο που το βγαζουν πρωτο στις πιστες? Ανοιξε τα ματια και βγαλε τις παρωπιδες φιλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παντως επειδη πολλοι γραφουν"αφου ειναι τοσο πολυ πιο γρηγορη απο το nissan στις ευθεις φαντασου ποσο πιο αργη ειναι στις στροφες".
    Εγω απλα να πω οτι σε ενα drive που ειχα παρει ειχανε βαλει να σφαχτουν στo nurburgring ενα gt3 και ενα gtr κ με ιδιους οδηγους το gtr ητανε παντα πισω στους χρονους πιστας και κατα γενικη ομολογια οσων ενεπλακησαν στη μαχη πιο αργο στις στροφες απτο gt3.
    εμμμ το gt3 αυτο (997 mk2) ειναι 435 αλογα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή