Ίσως το πιο εμβληματικό station μετά το θρυλικό RS2.Ακόμα και σήμερα συγκινέι. Διαχρονιμό "σοβαρο" design. Audi και τουρμπινα πρέπει να είναι αλληλένδετες εννοιες. ΔΕΝ υπάρχει super ατμοσφαιρικό Audi.
Εντυπωσιακό εργαλείο να θυμίσω ότι οι κυλινδροκεφαλές είναι σχεδιασμένες από την Cosworth και ίσως εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας του . Σαν νορμάλ ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που απέδιδε μέγιστη ιπποδύναμη σε εύρος 900 στροφών και όχι όπως όλα μια κορυφή . Για το συγκεκριμένο τι να πει κανείς ...
Ίσως το πιο εμβληματικό station μετά το θρυλικό RS2.Ακόμα και σήμερα συγκινέι. Διαχρονιμό "σοβαρο" design. Audi και τουρμπινα πρέπει να είναι αλληλένδετες εννοιες. ΔΕΝ υπάρχει super ατμοσφαιρικό Audi.
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι και παρα πολυ γρηγορο ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντυπωσιακό εργαλείο να θυμίσω ότι οι κυλινδροκεφαλές είναι σχεδιασμένες από την Cosworth και ίσως εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας του . Σαν νορμάλ ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που απέδιδε μέγιστη ιπποδύναμη σε εύρος 900 στροφών και όχι όπως όλα μια κορυφή . Για το συγκεκριμένο τι να πει κανείς ...
ΑπάντησηΔιαγραφή