Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011

Tunetec Performance Audi RS4 B5 800PS





3 σχόλια:

  1. Ίσως το πιο εμβληματικό station μετά το θρυλικό RS2.Ακόμα και σήμερα συγκινέι. Διαχρονιμό "σοβαρο" design. Audi και τουρμπινα πρέπει να είναι αλληλένδετες εννοιες. ΔΕΝ υπάρχει super ατμοσφαιρικό Audi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι και παρα πολυ γρηγορο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντυπωσιακό εργαλείο να θυμίσω ότι οι κυλινδροκεφαλές είναι σχεδιασμένες από την Cosworth και ίσως εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας του . Σαν νορμάλ ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που απέδιδε μέγιστη ιπποδύναμη σε εύρος 900 στροφών και όχι όπως όλα μια κορυφή . Για το συγκεκριμένο τι να πει κανείς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή