tag:blogger.com,1999:blog-6196236356781213761.post7159303966476970060..comments2024-01-07T10:20:20.983+02:00Comments on Dr Yellowbird: Tunetec Performance Audi RS4 B5 800PSyellowbirdhttp://www.blogger.com/profile/16141645275212342845noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-6196236356781213761.post-15404468493653835812011-06-05T13:42:41.203+03:002011-06-05T13:42:41.203+03:00Εντυπωσιακό εργαλείο να θυμίσω ότι οι κυλινδροκεφα...Εντυπωσιακό εργαλείο να θυμίσω ότι οι κυλινδροκεφαλές είναι σχεδιασμένες από την Cosworth και ίσως εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας του . Σαν νορμάλ ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που απέδιδε μέγιστη ιπποδύναμη σε εύρος 900 στροφών και όχι όπως όλα μια κορυφή . Για το συγκεκριμένο τι να πει κανείς ...yellowbirdhttps://www.blogger.com/profile/16141645275212342845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6196236356781213761.post-65164956965493075312011-06-05T13:31:36.855+03:002011-06-05T13:31:36.855+03:00ειναι και παρα πολυ γρηγορο ...ειναι και παρα πολυ γρηγορο ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6196236356781213761.post-30730840823229966482011-06-01T21:50:21.688+03:002011-06-01T21:50:21.688+03:00Ίσως το πιο εμβληματικό station μετά το θρυλικό RS...Ίσως το πιο εμβληματικό station μετά το θρυλικό RS2.Ακόμα και σήμερα συγκινέι. Διαχρονιμό "σοβαρο" design. Audi και τουρμπινα πρέπει να είναι αλληλένδετες εννοιες. ΔΕΝ υπάρχει super ατμοσφαιρικό Audi.harrisM15Ahttps://www.blogger.com/profile/08154291174242982761noreply@blogger.com