h gt3 rs an thelei na vrei antipali tha prepei na ta valei me thn 360CS (auth pou kseftilize thn 996 gt3 pantou k panta) se sxesi me ti scuderia einai apla anekdoto, (me thn 458 den katadexomai na th sugkrino, moiazei san amaksi tou 80 mprosta ths) molis vgei to 458 stradale tha ksanakleisei h katigoria. Oso gia th gt2 OLES plhn ths 993 htan oi megaluteres apogoiteuseis sthn istoria tis etaireies. oles gia ta mpaza. 620 aloga pou sto dromo de tha katevainoun oute me full slick. tsitoste ki allo thn piesi sta turbo -tsampa einai- mpas k kalupsete ligo to keno stis eutheies. eksallou ti simeron hmera pou ta dilitra akoumpane ta 800 aloga eukola ta 620 fainontai asteia.
φιλε 8.38, η εισαι φερεφωνο της φερραρι η απλα δεν ξερεις τι σου γινεται.πριν απο περιπου ενα μηνα η 458 τον ηπιε κανονικοτατα απο την gt3 rs και μαλιστα οι αγγλοι το ανακυρηξαν και το καλυτερο σπορ αμαξι για φετος (οι αγγλοι ειναι γνωστοι φερραρακηδες).σε αμερικανικο τεστ ( το auto express νομιζω ηταν) παλι τον ηπιε στην πιστα για μισο δετρλ. οσο αφορα την gt2 rs μπες στο αγγλικο παλι ενο να δεις τι ψωλια ριχνει στην "θεα" 599 gto.ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΛΙΓΟ.
στο autocar υποστηριξαν οτι τους φανηκε πιο απολαυστικη η gt3 απο την 458.Δεν εχς ιδιαιτερες αμφιβολιες γι αυτο.εξαλλου η παλια καλη 80's συνταγη αρεσει και γοητευει περισσοτερο. Η 458 ειναι πιο digital ETH ΦΩΤΟΣ μπροστα σε εξελιξη σε μοτερ (χαος) σε μεταδοση, σε διαφορικο σε ολα της.Ειναι λογικο με ενα απλο καλοστημενο πισωκινητο με συμβατικο μπλοκε να διασκεδαζεις περισσοτερο.Η φερραρι τα εκανε αυτα ομως το 80 οταν παρουσιασε το τελειοτερο drivers car μεχρι σημερα.Η ιστορια επρεπε να προχωρησει.Η 458 ειναι σε ευθεια και στροφες ταχυτερη απο οποιαδηποτε ατμοσφαιρκη 911 (σε γελοιο βαθμο)Η πραγματικη αντιπαλος των rs θα ειναι η επομενι 458 stradale ή οπως αλλιως θα τη λενε.Ακομα και σημερα ομως η scuderia κανει τα ατμοσφαιρικα 911 να μοιαζουν με τιμια-συμβατικα-καλοστημενα αυτοκινητα που αξιζουν τα λεφτα τους και τπτ αλλο.Το ιδιο ειπε και κατοχος 997 gt3 μετα απο λιγα χιλιομετρα με το φερραρι.Εκανε το πορσε του να μοιαζει φτωχο αλλα τιμιο.Ετη φωτος πισω σε κρατημα.Κατα τα αλλα, επειδη μιλαμε για απολαυση και οχι για επιδοσεις χρονομετρα και τεχνολογια, δεν εχο λογο να πιστεψω οτι στους αγγλους αρεσε περισσοτερο η track day gt3 RS. Oσο για την 911 gt2 εμενα προσωπικα δε με απασχολει καν σαν αυτοκινητο.Τη θεωρω απλα επικινδυνη.Ειναι απλα μια προσπαθεια της πορσε για να περασει τα νισσαν στην πιστα.Η πορσε βγαζει τουρμπο μοτερ.Δεν ειναι και τπτ σπουδαιο, οταν τα βρισκοθν σκουρα, να σηκωνουν λιγη πιεση και να κερδιζουν λιγο σε χρονο.Εαν χανει στην πιστα απο την 458cs θα βγαλουν ακομα μια εκδοση 997 gt2 RS-S-S-SR-RSS4 με λιγη πιεση ακομα και ακομα καλυτερους χρονους.Μου θυμιζουν τους γερμανους, που μολις ψωλιαστηκε η veyron απλα σηκωσαν κι αλλη πιεση για την SS...(παπαρια μαντολες) ΔΥΣΤΥΧΩΣ η μερα που θα ακολουθησει και η φερραρι το δρομο του τουρμπο πλησιαζει.Τοτε θα μιλαμε επισημα για το θανατο των γνησιων σπορ αυτοκινητων. Παρτε κι εσεις turbo, να κανετε κοντρες με audi nissan, supra, sunny,Lancer κτλ κτλ (και να χανετε κι απο πανω)
φιλε harri,μπορει η 458 να εχει πιο πολυ τεχνολογια απο την rs (οχι ομως και απο την τουρμο s με ενεργες βασεις μηχανης,θεικο κιβωτιο,ηλ.διαφορικο κτλ ) αλλα το αποτελεσμα μετραει(και σε χρονους και σε απολαυση)οσο αφορα για τους χρονους μπες στο autoexpress να δεις τι πουτσα τρωει η 458 απο την 911(ατμοσφαιρικη)Καλο απογευμα!
φηλε ανωνυμε επετρεψε μου να θεωρω το σασμαν της italia (πολυ) καλυτερο απο το pdk.Αν παμε στο θεμα της απολαυσης (ουτε drama,ουτε εμφανιση, ουτε ηχο, ουτε image ουτε τπτ) τοτε μπορω ανετα να διαπραγματευτω το τελικο αποτελεσμα μιας και μιλαμε για ενα αγωνιστικο δρομου απο τη μια και απο την αλλη για την πιο απλη και καθημερινη φερραρι (για καλιφορνιες μη με σκοτιζετε)Μεχρι λοιπον να βγει το αντιστοιχο αυτοκινητο απο την Ιταλια -458cs-scuderia-den ksero ki ego pos- η ιστορια εχει γραψει ως εξης: 360cs vs 996 gt3 = 1, 430 scuderia vs 997 gt3 = 1 (με 4γκολ διαφορα) 458xxxxx vs 997.2 gt3 θα δουμε. Εγω προτιμω να διαβαζω καποια αλλα στοιχεια οπως: Top Gear Track 458 Italia 1:19.10 , 997 GT3 RS (facelift)1:21.00, Donington Park: rack 458 Italia 1:15.90 , 97 GT3 RS (facelift)1:16.30, Autocar Dry Handling Track 458 Italia 1:08.90 ,GT3 RS (facelift)1:09.60.πραγματικη ζωη, 100+ ατμοσφαιρικα αλογα διαφορα (χαος)Οποτε συμφωνα με τη διατριβη μου, στις περισσοτερες περιπτωσεις, η απλη 458 ειναι πιο γρηγορη απο την rs ακομα και στο φυσικο της περιββαλον, δηλαδη την πιστα. ΕΑΝ! η διαφορα της challenge 458 με την απλη ειναι τοσο τραγικη οσο αυτη της 430 με τη scuderia (λογια πορσακηδων που εχουν οδηγησει και τις 2 φερραρι, τοτε πιστευω οτι τα συγκριτικα τεστ θα εχουν μονο ακαδημαϊκη σημασια. Πορσε τιμιο-χρηστικο-απλο- απολαυστικο,ενα FIA GT δρομου, φερραρι= F1 δρομου. Οσα τεστ και να διαβασω η ΤΡΑΓΙΚΗ διαφορα αλλαγων, πατηματος, προσφυσης, ταχυτητας που ειδα με τα ιδια μου τα ματια στα στροφιλικια της Ευβοιας μεταξυ scuderia και gt3 415ps δεν καλυπτεται απο κανενα τεστ στο net. Tα λογια του εμπειρου πορσακια οταν καβαλησε το κοκκινο, οτι αυτο το πραμα ειναι απλα "αλλου", μετρανε περισσοτερο απο τους ψυχρους αριθμους.
φιλε harri,μιας και μιλας με νουμερα και συγκριτικα και εγω προτιμαω να διαβαζω καποια αλλα στοιχεια.sport auto gt3 rs 7.33-458 7.38(same driver).sport auto gt3 rs(2004)7.47-360 CS 7.56(same driver).auto express gt3 rs-458 δεν λεει χρονους αλλα τονιζει οτι ειναι ταχυτερη 0,5 δτρλ στην πιστα.στην πραγματικη ζωη με 120 αλογα διαφορα και με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη,σιγουρα ειναι ταχυτερη στην ευθεια!τωρα απο εκει και περα το τι εγινε καποτε στην Ευβοια με οδηγους αγνωστων ικανοτητων και συνθηκων ειναι καθαρα υποκειμενικο...
Δεν εχω κανενα προβλημα με την αποψη σου φιλε, ισα ισα που υποστηριζεις μια πορσε και οχι καμμια περιθωριακη κατασκευη και μαλιστα μια απο τις πιο καθαροαιμες και τις ψευτικες με τα αναβολικα.Για σενα ειναι ταχυτερη η γερμανιδα, για μενα παντους η Ιταλιδα κι ας μιλαμς για την απλη-δρομισια εκδοση της, που σιγουρα ειναι πιο "φλωρε" απο την απολυτη gt3 RS. Κατσε να δουμε τι ψαρια θα πιανει και η "καλη" που μιας και μιλαμε για τιμια μοτερακια, ξερουμε εκ των προτερων οτι θα ειναι ισοδυναμη ή αντε λίιιιγο πιο δυνατη απο τη βασικη 458, βλεπεις εδω δεν εχουμε σαλιγκαρια, να μας περναει ο γειτονας κ να γυρναμε λιγακι τη βρυσουλα για να ρεφαρουμε στις ευθειες την στροφοχασουρα...Εγω απλα σου μετεφερα τα λογια ενος εμπειρου πορσακια που λιωνει το αμαξι σε πιστα και σε δρομο, οχι σε καποιο συντακτη του χιλιαρικου που εχει κανει συνολικα 50 χιλιομετρα με ενα αμαξι (τους θαβω γιατι δουλευα 3 χρονια σε περιοδικο του ειδικου τυπου).Με τα λεφτα που κοστιζει το πορσε ειναι καταπληκτικη ευκαιρια και σβηνει απο το χαρτι και E92 GTS και κουραφεξαλα. Ειμαι κολημενος με τα πραγματικα σπορ αυτοκινητα, γι αυτο ενω εκτιμω και θαυμαζω το νισσαν, παντα επαιρνα το μερος της "αδυναμης" gt3 στο παρελθον και εξηγουσα γιατι τη θεωρω ανωτερο αυτοκινητο απο οποιοδηποτε τουρμπο 4WD. Μακαρι να ειχα τα χρηματα να αποκτησω ενα 996 gt3 360 που ειναι και το ονειρο μου.
φερτε και για μεσημεριανο καμμια 458-599
ΑπάντησηΔιαγραφήpaikse me kanena gtr 1 stadio kai ase tis thees sto throno tous.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κρινω απο το ποσο περασε το R8 με το GTR θα τε εβρισκε σκουρα ο παππους ...
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε 7.44 οσο αφορα τις"θεες" ψαξε λιγο να δεις τι ψωλιες εχουν φαει (και σε ευθεια και σε πιστα) απο GT3 RS kai GT2 RS και υστερα τα ξαναλεμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήh gt3 rs an thelei na vrei antipali tha prepei na ta valei me thn 360CS (auth pou kseftilize thn 996 gt3 pantou k panta) se sxesi me ti scuderia einai apla anekdoto, (me thn 458 den katadexomai na th sugkrino, moiazei san amaksi tou 80 mprosta ths) molis vgei to 458 stradale tha ksanakleisei h katigoria. Oso gia th gt2 OLES plhn ths 993 htan oi megaluteres apogoiteuseis sthn istoria tis etaireies. oles gia ta mpaza. 620 aloga pou sto dromo de tha katevainoun oute me full slick. tsitoste ki allo thn piesi sta turbo -tsampa einai- mpas k kalupsete ligo to keno stis eutheies. eksallou ti simeron hmera pou ta dilitra akoumpane ta 800 aloga eukola ta 620 fainontai asteia.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε 8.38, η εισαι φερεφωνο της φερραρι η απλα δεν ξερεις τι σου γινεται.πριν απο περιπου ενα μηνα η 458 τον ηπιε κανονικοτατα απο την gt3 rs και μαλιστα οι αγγλοι το ανακυρηξαν και το καλυτερο σπορ αμαξι για φετος (οι αγγλοι ειναι γνωστοι φερραρακηδες).σε αμερικανικο τεστ ( το auto express νομιζω ηταν) παλι τον ηπιε στην πιστα για μισο δετρλ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο αφορα την gt2 rs μπες στο αγγλικο παλι ενο να δεις τι ψωλια ριχνει στην "θεα" 599 gto.ΞΕΣΤΡΑΒΩΣΟΥ ΛΙΓΟ.
στο autocar υποστηριξαν οτι τους φανηκε πιο απολαυστικη η gt3 απο την 458.Δεν εχς ιδιαιτερες αμφιβολιες γι αυτο.εξαλλου η παλια καλη 80's συνταγη αρεσει και γοητευει περισσοτερο. Η 458 ειναι πιο digital ETH ΦΩΤΟΣ μπροστα σε εξελιξη σε μοτερ (χαος) σε μεταδοση, σε διαφορικο σε ολα της.Ειναι λογικο με ενα απλο καλοστημενο πισωκινητο με συμβατικο μπλοκε να διασκεδαζεις περισσοτερο.Η φερραρι τα εκανε αυτα ομως το 80 οταν παρουσιασε το τελειοτερο drivers car μεχρι σημερα.Η ιστορια επρεπε να προχωρησει.Η 458 ειναι σε ευθεια και στροφες ταχυτερη απο οποιαδηποτε ατμοσφαιρκη 911 (σε γελοιο βαθμο)Η πραγματικη αντιπαλος των rs θα ειναι η επομενι 458 stradale ή οπως αλλιως θα τη λενε.Ακομα και σημερα ομως η scuderia κανει τα ατμοσφαιρικα 911 να μοιαζουν με τιμια-συμβατικα-καλοστημενα αυτοκινητα που αξιζουν τα λεφτα τους και τπτ αλλο.Το ιδιο ειπε και κατοχος 997 gt3 μετα απο λιγα χιλιομετρα με το φερραρι.Εκανε το πορσε του να μοιαζει φτωχο αλλα τιμιο.Ετη φωτος πισω σε κρατημα.Κατα τα αλλα, επειδη μιλαμε για απολαυση και οχι για επιδοσεις χρονομετρα και τεχνολογια, δεν εχο λογο να πιστεψω οτι στους αγγλους αρεσε περισσοτερο η track day gt3 RS. Oσο για την 911 gt2 εμενα προσωπικα δε με απασχολει καν σαν αυτοκινητο.Τη θεωρω απλα επικινδυνη.Ειναι απλα μια προσπαθεια της πορσε για να περασει τα νισσαν στην πιστα.Η πορσε βγαζει τουρμπο μοτερ.Δεν ειναι και τπτ σπουδαιο, οταν τα βρισκοθν σκουρα, να σηκωνουν λιγη πιεση και να κερδιζουν λιγο σε χρονο.Εαν χανει στην πιστα απο την 458cs θα βγαλουν ακομα μια εκδοση 997 gt2 RS-S-S-SR-RSS4 με λιγη πιεση ακομα και ακομα καλυτερους χρονους.Μου θυμιζουν τους γερμανους, που μολις ψωλιαστηκε η veyron απλα σηκωσαν κι αλλη πιεση για την SS...(παπαρια μαντολες) ΔΥΣΤΥΧΩΣ η μερα που θα ακολουθησει και η φερραρι το δρομο του τουρμπο πλησιαζει.Τοτε θα μιλαμε επισημα για το θανατο των γνησιων σπορ αυτοκινητων. Παρτε κι εσεις turbo, να κανετε κοντρες με audi nissan, supra, sunny,Lancer κτλ κτλ (και να χανετε κι απο πανω)
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε harri,μπορει η 458 να εχει πιο πολυ τεχνολογια απο την rs (οχι ομως και απο την τουρμο s με ενεργες βασεις μηχανης,θεικο κιβωτιο,ηλ.διαφορικο κτλ ) αλλα το αποτελεσμα μετραει(και σε χρονους και σε απολαυση)οσο αφορα για τους χρονους μπες στο autoexpress να δεις τι πουτσα τρωει η 458 απο την 911(ατμοσφαιρικη)Καλο απογευμα!
ΑπάντησηΔιαγραφήφηλε ανωνυμε επετρεψε μου να θεωρω το σασμαν της italia (πολυ) καλυτερο απο το pdk.Αν παμε στο θεμα της απολαυσης (ουτε drama,ουτε εμφανιση, ουτε ηχο, ουτε image ουτε τπτ) τοτε μπορω ανετα να διαπραγματευτω το τελικο αποτελεσμα μιας και μιλαμε για ενα αγωνιστικο δρομου απο τη μια και απο την αλλη για την πιο απλη και καθημερινη φερραρι (για καλιφορνιες μη με σκοτιζετε)Μεχρι λοιπον να βγει το αντιστοιχο αυτοκινητο απο την Ιταλια -458cs-scuderia-den ksero ki ego pos- η ιστορια εχει γραψει ως εξης: 360cs vs 996 gt3 = 1, 430 scuderia vs 997 gt3 = 1 (με 4γκολ διαφορα) 458xxxxx vs 997.2 gt3 θα δουμε. Εγω προτιμω να διαβαζω καποια αλλα στοιχεια οπως: Top Gear Track 458 Italia 1:19.10 , 997 GT3 RS (facelift)1:21.00, Donington Park: rack 458 Italia 1:15.90 , 97 GT3 RS (facelift)1:16.30, Autocar Dry Handling Track 458 Italia 1:08.90 ,GT3 RS (facelift)1:09.60.πραγματικη ζωη, 100+ ατμοσφαιρικα αλογα διαφορα (χαος)Οποτε συμφωνα με τη διατριβη μου, στις περισσοτερες περιπτωσεις, η απλη 458 ειναι πιο γρηγορη απο την rs ακομα και στο φυσικο της περιββαλον, δηλαδη την πιστα. ΕΑΝ! η διαφορα της challenge 458 με την απλη ειναι τοσο τραγικη οσο αυτη της 430 με τη scuderia (λογια πορσακηδων που εχουν οδηγησει και τις 2 φερραρι, τοτε πιστευω οτι τα συγκριτικα τεστ θα εχουν μονο ακαδημαϊκη σημασια. Πορσε τιμιο-χρηστικο-απλο- απολαυστικο,ενα FIA GT δρομου, φερραρι= F1 δρομου. Οσα τεστ και να διαβασω η ΤΡΑΓΙΚΗ διαφορα αλλαγων, πατηματος, προσφυσης, ταχυτητας που ειδα με τα ιδια μου τα ματια στα στροφιλικια της Ευβοιας μεταξυ scuderia και gt3 415ps δεν καλυπτεται απο κανενα τεστ στο net. Tα λογια του εμπειρου πορσακια οταν καβαλησε το κοκκινο, οτι αυτο το πραμα ειναι απλα "αλλου", μετρανε περισσοτερο απο τους ψυχρους αριθμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλε harri,μιας και μιλας με νουμερα και συγκριτικα και εγω προτιμαω να διαβαζω καποια αλλα στοιχεια.sport auto gt3 rs 7.33-458 7.38(same driver).sport auto gt3 rs(2004)7.47-360 CS 7.56(same driver).auto express gt3 rs-458 δεν λεει χρονους αλλα τονιζει οτι ειναι ταχυτερη 0,5 δτρλ στην πιστα.στην πραγματικη ζωη με 120 αλογα διαφορα και με κιβωτιο διπλου συμπλεκτη,σιγουρα ειναι ταχυτερη στην ευθεια!τωρα απο εκει και περα το τι εγινε καποτε στην Ευβοια με οδηγους αγνωστων ικανοτητων και συνθηκων ειναι καθαρα υποκειμενικο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εχω κανενα προβλημα με την αποψη σου φιλε, ισα ισα που υποστηριζεις μια πορσε και οχι καμμια περιθωριακη κατασκευη και μαλιστα μια απο τις πιο καθαροαιμες και τις ψευτικες με τα αναβολικα.Για σενα ειναι ταχυτερη η γερμανιδα, για μενα παντους η Ιταλιδα κι ας μιλαμς για την απλη-δρομισια εκδοση της, που σιγουρα ειναι πιο "φλωρε" απο την απολυτη gt3 RS. Κατσε να δουμε τι ψαρια θα πιανει και η "καλη" που μιας και μιλαμε για τιμια μοτερακια, ξερουμε εκ των προτερων οτι θα ειναι ισοδυναμη ή αντε λίιιιγο πιο δυνατη απο τη βασικη 458, βλεπεις εδω δεν εχουμε σαλιγκαρια, να μας περναει ο γειτονας κ να γυρναμε λιγακι τη βρυσουλα για να ρεφαρουμε στις ευθειες την στροφοχασουρα...Εγω απλα σου μετεφερα τα λογια ενος εμπειρου πορσακια που λιωνει το αμαξι σε πιστα και σε δρομο, οχι σε καποιο συντακτη του χιλιαρικου που εχει κανει συνολικα 50 χιλιομετρα με ενα αμαξι (τους θαβω γιατι δουλευα 3 χρονια σε περιοδικο του ειδικου τυπου).Με τα λεφτα που κοστιζει το πορσε ειναι καταπληκτικη ευκαιρια και σβηνει απο το χαρτι και E92 GTS και κουραφεξαλα. Ειμαι κολημενος με τα πραγματικα σπορ αυτοκινητα, γι αυτο ενω εκτιμω και θαυμαζω το νισσαν, παντα επαιρνα το μερος της "αδυναμης" gt3 στο παρελθον και εξηγουσα γιατι τη θεωρω ανωτερο αυτοκινητο απο οποιοδηποτε τουρμπο 4WD. Μακαρι να ειχα τα χρηματα να αποκτησω ενα 996 gt3 360 που ειναι και το ονειρο μου.
ΑπάντησηΔιαγραφή