Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010
Audi R8 GT
Sport Auto Supertest - Audi R8 GT
Nürburgring-Nordschleife (20,6 km): 7.34,3 min - Direct steering, perfect balance in corners, great traction, powerful brakes. 10/10.
Hockenheimring-short course (2,6 km): 1.09,6 min - The front tyres starts to give up traction after some laps, the car's tend to go understeered. The car's stable, even when the hard-R-tronic shifts up or down. 10/10.
Acceleration/braking (0-200-0 km/h): 16,8 s - The Launch Control is not perfect, it makes too much wheelspin. The result is 3,9 seconds 0-100 km/h. 200 km/h comes in 12,0 seconds, that's 1 second faster than a stock R8 with R-tronic. The brakes are good for deceleration numbers up to 1,35 g! 9/10.
Aerodynamic: 0,35 Cw - Pretty good downforce figures, even at 200 km/h. 8 kg at the front, 24 kg at the rear axle. 10/10.
Maximum cornering force: 1,40 g - thanks to the Pirelli P Zero Corsa R02 tyres. 10/10.
36 m slalom: 141 km/h - Again: great steering and traction. The GT is 5 km/h faster than a 458 Italia. 10/10.
110 m evasive test (ISO): 157 km/h - Nearly as fast as a GT2 RS (159 km/h). 10/10.
Wet handling: 1.37,7 min - the Corsa tyres are optimized for dry track. Traction is limited in the wet. 2/10.
Final score:
71/80 points (89%)
Η Audi παρουσίασε το 2011 R8 GT στο Monte Carlo. Ο 5.2lt V10 κινητήρας αποκτά άμεσο ψεκασμό και η ιπποδύναμη ανεβαίνει στα 560 hp . Θα κατασκευαστούν μόνο 333 τέτοια μοντέλα .
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
mprabo re reazilia... anevaste kai allo tin ippodynami mpas kai ftasete to godzilla. Osa aloga kai na pate, panta eripeia tha eiste stis strofes
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν η Audi πρώτη παρουσίασε τα quattro η ντα΄τσουν πούλαγε αυτοκίνητα με σούστες . Κάτι παραπάνω έχει το R8 από τον γκοτζίλλα, δεν μπορείς να το καταλάβεις ρε άξεστε ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι η Ελλαδα πριν κατι αιωνες διδασκε γραμματα και δημιουργουσε Πολιτισμο. Κοιτα τα χαλια της τωρα. Ειναι επιχειρημα αυτο? Και η Jaguar εβγαλε πρωτη δισκοφρενα πριν κατι δεκαετιες, σημαινει κατι αυτο? Η 4κινηση της Audi ηταν και παραμενει λαθος, γι αυτο και τα αμαξια της περα απο καποιες αξιοσημειωτες επιδοσεις ευθειας, στις στροφες ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο. Ξυπνα επιτελους
ΑπάντησηΔιαγραφήOxi kai lathos to quattro apo to 1980 me torsen sto kentro .
ΑπάντησηΔιαγραφήden einai lathos, einai prwtogoni se sxesi me tin texnologiki yperoxi tis 4kinisis twn giapwnezwn
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ Η ΝΙΣΣΑΝ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΗΣΟΥΝ...ΑΣΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝΕ ΛΙΓΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήH γνώμη μου είναι ότι η Audi έπρεπε να ακολουθήσει τον ισοπεδωτικό δρόμο της τουρμπίνας . Η πρώτη εταιρία που παρουσίασε το turbo quattro θα έπρεπε πιστή στις παραδόσεις της να φτιάξει το απόλυτο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει η φήμη ότι το R8 υποβαθμίζεται λόγω της Lamborghini και παίζει ένα δευτερεύοντα ρόλο πίσω από τα Gallardo .
Επίσης η προσπάθεια για ντήζελ στα πρότυπα του Lemans ναυάγησε ...
Οταν προσπαθησεις να κατασκευασεις ενα καινουριο υπεραυτοκινητο εισαι αναγκασμενος να πατησεις πανω στα βηματα των 2 μεγαλων εταιρειων.Της πορσε και της φερραρι. Η αλλιως, το αμαξι σου να μοιαζει σε 911Τ ή σε Ferrari V8. Θα ακολουθησεις το δρομο της τετρακινησης των διαφορικων και των υπερεξελιγμενων τουρμπο χωρις αδρανεια, με σκοπο τις απολυτες επιδοσεις στην ευθεια, τη super προσφυση και το μετριο feeling, κανοντας 1,500,000 γυρους στο ring για να το χρησιμοποιησεις σαν μαρκετινγκ και στην ουσια να αντιγραψεις (εως και να ξεπερασεις σε πολλα στοιχεια οπως το νισσαν) την 911Τ. Αυτο επρεπε να κανει και η Audi. H αλλη οχθη, ειναι πιο αγρια, πιο απολυτη πιο μυστηρια.Πας να κατασκευασεις το τελειο.Ενα ατμοσφαιρικο μοτες με 9000rpm σασμαν F1 και στησιμο εξωπραγματικο, που να κατεφερνει σε σωστα χερια να αναβει φλας στα τετρακινητα.Αυτο το ρολο του group τον εχει η Lambo. Ακομα και αν καταφερνε κατι τετοιο το 8αρι, δεν εχει την εμφανιση και την αιγλη να σταθει διπλα στο αλογακι και στον ταυρο.Και 1000 αλογα να ηταν, θα αγοραζα any day το Gallardo.Εξαλλου ενα μοτερ με τουρμπο, ειναι πολυ πιο φτηνο-απλο και καθημερινο απο αυτο που φοραει τωρα.Για τον ιδιο λογο που το μοτερ της 997ΤΤ μοιαζει με φτωχο-τουρμποσυγγενη του V10 της Carrera GT. Εφοσον δεν καταφεραν να φτιαξουν οδηγικα ενα κορυφαιο εργαλειο, που να κοιταζει στα ματια scuderia, 458, superleggera και gt3, ΟΦΕΙΛΑΝ να προικισουν το 8αρι με το μοτερ του rs6 και ενα καλο, διπλοδισκο σασμαν.Τοτε θα κοιταζε στα ματια τους πραγματικους ανταγωνιστες του (997ΤΤ>R). Ασε που θα βλεπαμε και αυτα τα 750αρια μοτερ της ΜΤΜ σε ενα καροτσι της προκοπης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Χαρη μπορεις να μου πεις σε ποια σημεια αντεγραψε το GTR την 911ΤΤ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜοτερ: το ενα επιπεδο, το αλλο V με κοινο παρονομαστη τα διπλα τουρμπο,
4κινηση: καμια σχεση της Πορσε με του Νισσαν
Αναρτηση, φρενα, σχήμα, που?
Ειλικρινα δεν το καταλβαινω
Επισης ασε την αιγλη. Εδω μιλαμε για αυτοκινητα. Για ουσια δηλαδη. Και η Aston Martin εχει αιγλη αλλα ειναι πτωμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι και φτωχος συγγενης η μοτεραρα της 911ΤΤ (ενα μοτερ που εξελισσεται χρονια και ειναι τερας αξιοπιστιας και δυναμης) μπροστα στον... V10 της Carrera GT. Τα τουρμπο μοτερ δεν εχουν τιποτα να ζηλεψουν απο τα ατμοσφαιρικα. Ποσο μαλλον τη δυναμη και την αξιοπιστια. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
Αν δε θελει η Audi να μπλεχτει στα χωραφια της Λαμπο που ειναι απο το ιδιο γκρουπ τοτε ας μεινει σε κανα RS4,, RS6 και πολυ της ειναι. Απο τη στιγμη που βγαζει το R8 πρεπει να σταθει στο υψος της. Δε λειπει το γκαζι απο το R8 φιλε Χαρη. Το V10 σαν ενα GTR μαμα παει περιπου. Μια χαρα παει στην ευθεια, απλα στο στησιμο ειναι πισω απο τον ανταγωνισμο.
φιλε daytona, εκανα τον κοπο και κατεβασα απο το youtube τα βιντεακια του εχει ανεβασει ο yellow στο μπλογκ.Ειναι 5 βιντεακια με καλη αναλυση που εξηγει τι πώς που, γιατι, σχετικα με το gtr. Tι ειχαν στο μυαλο τους, που στοχευαν και τι ηθελα να ξεπερασουν. Τα βιντεο συνολικα εχουν διαρκεια 45 περιπου λεπτα και απο αυτα το 1 τεταρτο μιλαει και δειχνει πλανα απο 997ΤΤ. Λεει ξεκαθαρα οτι το σημειο αναφορας στην κατασκευη του νισσαν ηταν το "benchmark" 997TT. Ακομα και οταν πηγε ο CEO της νισσαν στην πιστα για μια βολτα με τον Σουζουκι, πρωτα τον εκανε μερικους γυρους και το πορσε.Εχουν λιωσει στην κυριολεξια στα τεστ το 911 οι ανθρωποι πριν βγαλουν το νισσαν στην παραγωγη.Απο τη μια ενθουσιαζεσαι με την εμμονη στην τελειοτητα οταν το σχεδιαζαν και απο την αλλη τρομαζεις με την εμμονη στο αυτοκινητο που ονομαζεται 997ΤΤ.Τι ηθελες να αντιγραψουν? Διαταξη και μοτερ που ΔΕΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο για το αουντι, οτι και να κανει, φερραρι και λαμπο, το πολυ πολυ να τους κανει αερα στ φρυδια.Τι να το κανο εγω να πηγαινει μαζι με 911 και νισσαν κ με ενα προγραμμα αυτα τα 2 να εξαφανιζονται? Ειναι ντροπη και ανευ ορων παραδοση η εταιρεια με τη μεγαλυτερη αγωνιστικη τεχνογνωσια στον κοσμο να βαλει τουρμπινες, ΟΧΙ ομως και η αουντι. Αουντι = 4wd + turbo.Απο στησιμο καλο ειναι.Στο σασμαν πασχει κ στη ροπη.Πρεπει να βγει το τουρμπο. Εφοσον σε feeling ειναι πισω, ας παιξει μπαλα στο τερεν των αριθμων
Οπως ειπα και στο chat φιλε Χαρη αλλο πραγμα "αντιγραφω τα κυριοτερα στοιχεια ενος αυτοκινητου" και αλλο "το χρησιμοποιω σα σημειο αναφορας". Ειναι αυτονοητο οτι το GTR εχει σα στοχο την 911 τουρμπο. Μη λες κουβεντες τυπου "αντεγραψε" γιατι ειναι βαριες. Οσον αφορα στη διαταξη της 911 ειναι λαθος εξ ορισμου οποτε θα ηταν χαζοι για να την αντιγραψουν. Τωρα για το μοτερ δεν υπηρχε και λογος. Δεν εχει κατι να ζηλεψει ο V απο τον flat. :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο θεμα Αουντι μπορω να πω οτι συμφωνουμε 100%. Οταν εισαι σε ενα γκρουπ με 5-6 εταιριες και αρκετες απο αυτες ειναι "high end" φυσιολογικο ειναι στη μοιρασια να χανεις καποια πραγματα. (βλεπε Fiat, Alfa, Lancia)