Ο 3.8-liter flat six αποδίδει 408 PS (300 kW / 402 hp). Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω seven-speed PDK και μπλοκέ διαφορικού . Η τμή στην Γερμανία ανέρχεται στα €201,682 και η παραγωγή θα είναι μώλις 356 μονάδες.
Αυτή είναι συλεκτική και σπάνια . Μια απλή 997 δεν παύει να είνι μια 911 αλλά έχει χάσει κάτι από την μοναδικότητα που είχαν οι αερόψυχτες Porsche και μπορώ να πω ότι είναι το πιο συνηθισμένο αυτοκίνητο στο μπάτζετ των 100.000+ .
ειναι πανεμορφη. οπως ολες οι speedster. Ακομα και αυτη που βασιζοταν την 964. Καμμια σχεση με απλη cabrio. Σχετικα με την ιπποδυναμη της, θεωρω οτι ειναι ακριβως αυτη που πρεπει. 400 ατμοσφαιρικα αλογα.Κοντρα στην εποχη των διαφορικων και των δευτερολεπτων! Η τιμη της οντως την αδικει.
Ναι τοσα τους λειπουν εν καιρω κρισης...
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει στυλ όμως, δεν θα με χάλαγε μια γρήγορη βόλτα ανοιχτή ... Καλό είναι φίλε White να ξεφεύγουμε και λίγο, μην τα μετράμε όλα με αριθμούς ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ασπριτζης ειναι φερε μετρο να μετραω και ποιος την εχει μεγαλυτερη.....η οδιγικη ευχαριστηση του ειναι αγνωστη λεξη
ΑπάντησηΔιαγραφήyellowbird παρε μια 997 s cabrio ρε φιλε που κανει και πολυ λιγοτερα λεφτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι συλεκτική και σπάνια . Μια απλή 997 δεν παύει να είνι μια 911 αλλά έχει χάσει κάτι από την μοναδικότητα που είχαν οι αερόψυχτες Porsche και μπορώ να πω ότι είναι το πιο συνηθισμένο αυτοκίνητο στο μπάτζετ των 100.000+ .
ΑπάντησηΔιαγραφήειναι πανεμορφη. οπως ολες οι speedster. Ακομα και αυτη που βασιζοταν την 964. Καμμια σχεση με απλη cabrio. Σχετικα με την ιπποδυναμη της, θεωρω οτι ειναι ακριβως αυτη που πρεπει. 400 ατμοσφαιρικα αλογα.Κοντρα στην εποχη των διαφορικων και των δευτερολεπτων! Η τιμη της οντως την αδικει.
ΑπάντησηΔιαγραφή