Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

AMS Alpha 9 GT-R 9,95"@227km/h



Το εντυπωσιακό είναι ότι χρησιμοποιεί βενζίνη αντλίας 93 αμερικάνικα οκτάνια ή αλλιώς 98 σαν τα δικά μας .


19 σχόλια:

  1. Τους χρονους αυτους οι σαραβαιοι ουτε στο ονειρο τους ... Μιλαμε με απλη βενζινη στοκ μοτερ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι τοσο βλακας που πραγματικα πιστευεις οτι το μοτερ ειναι στοκ?η το λες για να το πιστεψεις μονο εσυ?γιατι μονο εσυ το πιστευεις,στοκεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ ΣΤΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ,ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Den yparxei kalytero moter apo to VR38 . Exei bgalei 1000+ me stock moter

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O Θωδωρης με το δεξιοτιμονο μαυρο ,ε τα βουλαγαρικα νουμερα ειχε βγαλει κοντα 1000 αλογα με την βοηθεια του Σπυρου GT35 και Halltech χωρις να ανοιξει μοτερ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειστε μεγαλα πελατακια με τα πορκι ... 9ff switser ΤΤΡ Σαντορινιοι και αλλα κοροιδακια ας ριξουν μια ματια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε φιλε Ντρ.Παουερ. Ας μιλησουμε σοβαρα. γραφεις εναντιον της βευρον. Δεν βλεπεις πως παει σαν κατσικι το αμαξι ? Μπορεις να τρεξεις αυτο το αμαξι στον δρομο ετσι οπως κοπαναει και χωρις αεροτομη?? Θα κανεις παρεα στα παρτερια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Veyron ειναι ενα σκουπιδι με σκοπο τον εντυπωσιασμο αναξιοπιστο κατασκευασμα μετα απο λιγα δευτερολεπτα τερμα γκαζι χανει τους μισους ιππους ...
    Ειμαι σιγουρος οτι σε πιστα δεν μπορει να πιασει το α9 γιατι στο ντραγκστερ ειναι σιγουρα πισω στην καλυτερη των περιπτωσεων αν καταφερει να ξεκινησει και δεν μεινει επιτοπου . Διαβαστε περιοδικα του εξωτερικου που τεσταρουν κανονικα τετοια αυτοκινητα να μαθετε την αληθεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οντως η βειρον δεν ειναι για πιστα.απλα ο Πιχ(εδω και μια δεκαετια και βαλε)ηθελε να κατασκευασει αμαξι με 1000 αλογα απλα για να υπαρχει...αν δειτε τι χρονους εχει κανει στο ρινγκ θα καταλαβετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποια Veyron και μαλακιες. Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φτιαξεις αμαξι δυνατο για ευθεια. Σιγα το κατορθωμα. Λες και ειναι συσκολο στη Φερραρι και την Πορσε να φτιαξουν μοτερ με πολλαααααα κυβικα 4 τουρμπο, 32 ψυγεια και μαλακιες για να πανε 1000+ αλογα στροφαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ακριβως
    οι αμερικανοι πετανε δυο τουρμπινες στα v8-v10 και εχουν για πλακα 1750-2500 ιππους με το 1/20 των χρηματων της veyron
    για χρηση πιστας οτι και να λεμε η veyron ειναι αχρηστη και αν μπορουσε να κανει κατι καλο θα το βλεπαμε σε χιλιαδες βιντεακια του youtube οπως βλεπουμε τα 911 και τα gtr
    αμφιβαλω αν μπορει η veyron να ολοκληρωσει γυρο στο ρινγκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλε 5:31 εισαι ακριβως μεσα στο μυαλο μου. +1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Ρον Ντενις χαρακτήρισε την Veyron ως σκουπίδι http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/bugatti-veyron-piece-of-junk.html .
    Προφανώς η Veyron αποτελεί μια επίδειξη ισχύος των Γερμανών του VAG και ειδικά του Πηχ . Ήθελαν να δείξουν ότι μπορούν να ισοπεδώσουν τα πάντα φτιάχνοντας το πιο ικανό, δυνατό, εύχρηστο και ασφαλές σουπερκαρ . Πράγματι στα χαρτιά την κέρδισαν την μάχη . Στην πράξη όμως έχασαν την υπέρτατη εμπειρία του οδηγού και ίσως στην πίστα έφτιαξαν ένα αποτυχημένο αυτοκίνητο διαφορετικά θα μας είχαν διατυμπανίσει τα κατορθώματα του όπως κάνουν με τις τελικές ταχύτητες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε πρόσφατο Top Gear αναφέρεται το μειονέκτημα της Veyron να χάνει εκατοντάδες άλογα μετά από λίγα δευτερόλεπτα πίεσης . Ίσως το θέμα των θερμοκρασιών να μην έχει λυθεί εντελώς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και φαντασου οτι εχει και 4 ψυγεια... Δεν ξερω αν χανει αλογα, το σιγουρο ειναι οτι λαγκαρει και αρκετα. Φαντασου να εχεις σκασει ενα σωρο λεφτα για τη Βευρον και να σου ερθει διπλα ενα τουρμπισμενο FORD GT και να φας τον αμαζευτο. Οποιος θελει ανοθευτη δυναμη στην ευθεια ακολουθει τον αμερικανικο δρομο: there is no replacement for displacement, τον συνδυαζει με 2 τουρμπακια και ειναι σε εξωπραγματικο επιπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή