O Θωδωρης με το δεξιοτιμονο μαυρο ,ε τα βουλαγαρικα νουμερα ειχε βγαλει κοντα 1000 αλογα με την βοηθεια του Σπυρου GT35 και Halltech χωρις να ανοιξει μοτερ !
Ρε φιλε Ντρ.Παουερ. Ας μιλησουμε σοβαρα. γραφεις εναντιον της βευρον. Δεν βλεπεις πως παει σαν κατσικι το αμαξι ? Μπορεις να τρεξεις αυτο το αμαξι στον δρομο ετσι οπως κοπαναει και χωρις αεροτομη?? Θα κανεις παρεα στα παρτερια
Η Veyron ειναι ενα σκουπιδι με σκοπο τον εντυπωσιασμο αναξιοπιστο κατασκευασμα μετα απο λιγα δευτερολεπτα τερμα γκαζι χανει τους μισους ιππους ... Ειμαι σιγουρος οτι σε πιστα δεν μπορει να πιασει το α9 γιατι στο ντραγκστερ ειναι σιγουρα πισω στην καλυτερη των περιπτωσεων αν καταφερει να ξεκινησει και δεν μεινει επιτοπου . Διαβαστε περιοδικα του εξωτερικου που τεσταρουν κανονικα τετοια αυτοκινητα να μαθετε την αληθεια .
οντως η βειρον δεν ειναι για πιστα.απλα ο Πιχ(εδω και μια δεκαετια και βαλε)ηθελε να κατασκευασει αμαξι με 1000 αλογα απλα για να υπαρχει...αν δειτε τι χρονους εχει κανει στο ρινγκ θα καταλαβετε...
Ποια Veyron και μαλακιες. Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φτιαξεις αμαξι δυνατο για ευθεια. Σιγα το κατορθωμα. Λες και ειναι συσκολο στη Φερραρι και την Πορσε να φτιαξουν μοτερ με πολλαααααα κυβικα 4 τουρμπο, 32 ψυγεια και μαλακιες για να πανε 1000+ αλογα στροφαλο.
ακριβως οι αμερικανοι πετανε δυο τουρμπινες στα v8-v10 και εχουν για πλακα 1750-2500 ιππους με το 1/20 των χρηματων της veyron για χρηση πιστας οτι και να λεμε η veyron ειναι αχρηστη και αν μπορουσε να κανει κατι καλο θα το βλεπαμε σε χιλιαδες βιντεακια του youtube οπως βλεπουμε τα 911 και τα gtr αμφιβαλω αν μπορει η veyron να ολοκληρωσει γυρο στο ρινγκ
Ο Ρον Ντενις χαρακτήρισε την Veyron ως σκουπίδι http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/bugatti-veyron-piece-of-junk.html . Προφανώς η Veyron αποτελεί μια επίδειξη ισχύος των Γερμανών του VAG και ειδικά του Πηχ . Ήθελαν να δείξουν ότι μπορούν να ισοπεδώσουν τα πάντα φτιάχνοντας το πιο ικανό, δυνατό, εύχρηστο και ασφαλές σουπερκαρ . Πράγματι στα χαρτιά την κέρδισαν την μάχη . Στην πράξη όμως έχασαν την υπέρτατη εμπειρία του οδηγού και ίσως στην πίστα έφτιαξαν ένα αποτυχημένο αυτοκίνητο διαφορετικά θα μας είχαν διατυμπανίσει τα κατορθώματα του όπως κάνουν με τις τελικές ταχύτητες .
Σε πρόσφατο Top Gear αναφέρεται το μειονέκτημα της Veyron να χάνει εκατοντάδες άλογα μετά από λίγα δευτερόλεπτα πίεσης . Ίσως το θέμα των θερμοκρασιών να μην έχει λυθεί εντελώς .
Και φαντασου οτι εχει και 4 ψυγεια... Δεν ξερω αν χανει αλογα, το σιγουρο ειναι οτι λαγκαρει και αρκετα. Φαντασου να εχεις σκασει ενα σωρο λεφτα για τη Βευρον και να σου ερθει διπλα ενα τουρμπισμενο FORD GT και να φας τον αμαζευτο. Οποιος θελει ανοθευτη δυναμη στην ευθεια ακολουθει τον αμερικανικο δρομο: there is no replacement for displacement, τον συνδυαζει με 2 τουρμπακια και ειναι σε εξωπραγματικο επιπεδο.
Τους χρονους αυτους οι σαραβαιοι ουτε στο ονειρο τους ... Μιλαμε με απλη βενζινη στοκ μοτερ !
ΑπάντησηΔιαγραφήεισαι τοσο βλακας που πραγματικα πιστευεις οτι το μοτερ ειναι στοκ?η το λες για να το πιστεψεις μονο εσυ?γιατι μονο εσυ το πιστευεις,στοκεεε
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαμα ειναι !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΑΠΟΛΕΩΝ ΒΟΝΑΠΑΡΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ ΣΤΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΚΟ,ΤΡΙΜΑΛΑΚΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήDen yparxei kalytero moter apo to VR38 . Exei bgalei 1000+ me stock moter
ΑπάντησηΔιαγραφήO Θωδωρης με το δεξιοτιμονο μαυρο ,ε τα βουλαγαρικα νουμερα ειχε βγαλει κοντα 1000 αλογα με την βοηθεια του Σπυρου GT35 και Halltech χωρις να ανοιξει μοτερ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιστε μεγαλα πελατακια με τα πορκι ... 9ff switser ΤΤΡ Σαντορινιοι και αλλα κοροιδακια ας ριξουν μια ματια ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ! ! !
ΑπάντησηΔιαγραφήouaou...molis teliwsa...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε φιλε Ντρ.Παουερ. Ας μιλησουμε σοβαρα. γραφεις εναντιον της βευρον. Δεν βλεπεις πως παει σαν κατσικι το αμαξι ? Μπορεις να τρεξεις αυτο το αμαξι στον δρομο ετσι οπως κοπαναει και χωρις αεροτομη?? Θα κανεις παρεα στα παρτερια
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Veyron ειναι ενα σκουπιδι με σκοπο τον εντυπωσιασμο αναξιοπιστο κατασκευασμα μετα απο λιγα δευτερολεπτα τερμα γκαζι χανει τους μισους ιππους ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιμαι σιγουρος οτι σε πιστα δεν μπορει να πιασει το α9 γιατι στο ντραγκστερ ειναι σιγουρα πισω στην καλυτερη των περιπτωσεων αν καταφερει να ξεκινησει και δεν μεινει επιτοπου . Διαβαστε περιοδικα του εξωτερικου που τεσταρουν κανονικα τετοια αυτοκινητα να μαθετε την αληθεια .
οντως η βειρον δεν ειναι για πιστα.απλα ο Πιχ(εδω και μια δεκαετια και βαλε)ηθελε να κατασκευασει αμαξι με 1000 αλογα απλα για να υπαρχει...αν δειτε τι χρονους εχει κανει στο ρινγκ θα καταλαβετε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια Veyron και μαλακιες. Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να φτιαξεις αμαξι δυνατο για ευθεια. Σιγα το κατορθωμα. Λες και ειναι συσκολο στη Φερραρι και την Πορσε να φτιαξουν μοτερ με πολλαααααα κυβικα 4 τουρμπο, 32 ψυγεια και μαλακιες για να πανε 1000+ αλογα στροφαλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήακριβως
ΑπάντησηΔιαγραφήοι αμερικανοι πετανε δυο τουρμπινες στα v8-v10 και εχουν για πλακα 1750-2500 ιππους με το 1/20 των χρηματων της veyron
για χρηση πιστας οτι και να λεμε η veyron ειναι αχρηστη και αν μπορουσε να κανει κατι καλο θα το βλεπαμε σε χιλιαδες βιντεακια του youtube οπως βλεπουμε τα 911 και τα gtr
αμφιβαλω αν μπορει η veyron να ολοκληρωσει γυρο στο ρινγκ
Φιλε 5:31 εισαι ακριβως μεσα στο μυαλο μου. +1
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ρον Ντενις χαρακτήρισε την Veyron ως σκουπίδι http://dryellowdird.blogspot.com/2010/04/bugatti-veyron-piece-of-junk.html .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς η Veyron αποτελεί μια επίδειξη ισχύος των Γερμανών του VAG και ειδικά του Πηχ . Ήθελαν να δείξουν ότι μπορούν να ισοπεδώσουν τα πάντα φτιάχνοντας το πιο ικανό, δυνατό, εύχρηστο και ασφαλές σουπερκαρ . Πράγματι στα χαρτιά την κέρδισαν την μάχη . Στην πράξη όμως έχασαν την υπέρτατη εμπειρία του οδηγού και ίσως στην πίστα έφτιαξαν ένα αποτυχημένο αυτοκίνητο διαφορετικά θα μας είχαν διατυμπανίσει τα κατορθώματα του όπως κάνουν με τις τελικές ταχύτητες .
Σε πρόσφατο Top Gear αναφέρεται το μειονέκτημα της Veyron να χάνει εκατοντάδες άλογα μετά από λίγα δευτερόλεπτα πίεσης . Ίσως το θέμα των θερμοκρασιών να μην έχει λυθεί εντελώς .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι φαντασου οτι εχει και 4 ψυγεια... Δεν ξερω αν χανει αλογα, το σιγουρο ειναι οτι λαγκαρει και αρκετα. Φαντασου να εχεις σκασει ενα σωρο λεφτα για τη Βευρον και να σου ερθει διπλα ενα τουρμπισμενο FORD GT και να φας τον αμαζευτο. Οποιος θελει ανοθευτη δυναμη στην ευθεια ακολουθει τον αμερικανικο δρομο: there is no replacement for displacement, τον συνδυαζει με 2 τουρμπακια και ειναι σε εξωπραγματικο επιπεδο.
ΑπάντησηΔιαγραφή