Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

RUF RGT-8





O RUF προχώρησε ένα ακόμα βήμα με την εξέλιξη του RUF RGT-8 από όσο έχουν φτάσει μέχρι σήμερα τα 911 . Αντικατέστησε τον flat-six με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα δικής του σχεδίασης ατμοσφαιρικό V8, 4.5 lt, 550hp με 500Nm ροπής . Προτεραιότητα του RUF είναι η μείωση του βάρους και ο κινητήρας αυτός δεν θα ζυγίζει πάνω από 200 kg. Το πλαίσιο βασίζεται σε αυτό της Porsche 911(997) . Σύμφωνα με τον RUF το RGT-8 είναι εμπνευσμένο από το 550 Coupé που είχε κερδίσει τις 24 hours of Le Mans το 1953. Για να δούμε αν έχουν θέση οι V8 στα 911 ...

3 σχόλια:

  1. Ο RUF εφτιαξε δικό του μοτέρ V8 ????...!!!!
    Πόσα μοτερ θα πουλήσει για να δικαιολογήσει τα έξοδα εξέλιξης και παραγωγής ???
    Πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον project και σίγουρα το εργοστάσιο θα το παρακολουθήσει σιωπηλά για δικό του σημείο αναφοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλώς ή κακώς οι ποσότητες αυξάνονται, οι αριθμοί το ίδιο και έχουμε φτάσει στα όρια της εξέλιξης του φλατ σιξ . Όμως ο κινητήρας αυτός είναι σήμα κατατεθέν των 911 όπως και το χαμηλό κέντρο βάρους που συνεπάγεται . Ο RUF δεν είναι αλός βελτιωτής αλλά κατασκευαστής και αν είναι καλό το RGT8 θα κλέψει πωλήσεις από τα GT3 .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γίνεται να κλέψει πωλήσεις από την GT3 γιατί τα RUF είναι σαφώς πιό ακριβά και σε ορισμένες περιπτώσεις απλησίαστα.
    Όσο για το σχόλιο ότι το εργοστάσιο της Porsche παρακολουθεί στενά το R&D της εταιρείας RUF, αυτό είναι σωστό και φυσικά με βρίσκει σύμφωνο. ο RUF έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη κάποιον μοντέλων Porsche και ιδαίτερα στα μοντέλα GT3. Κάθε νέα GT3 είναι ένα παλαιότερο μοντέλο RUF.

    ΑπάντησηΔιαγραφή