Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Nissan GT-R AMS 9.89 @ 233




To GT-R με το πακέτο βελτίωσης SR850 της AMS κατάφερε να σπάσει τα 10" στα 400 μέτρα . Το GTR AMS SR850 φέρει περιφερειακές βελτιώσεις, δηλαδή το μοτέρ παραμένει στοκ και με χρήση VP 109 έχει καταφέρει να αποδώσει 765ΗΡ στους τροχούς .
Συγκεκριμένα το SR850 περιλαμβάνει :
AMS upgraded bolt on turbo’s
Upgraded actuators
AMS 90mm downpipes
AMS 90mm Resonated midpipe
AMS 90mm exhaust
AMS Front mount intercooler
AMS 3″ intercooler piping
HKS bov’s
AMS Large MAF intake pipes
AMS fuel System upgrade
Cobb AccessPORT
AMS Custom Race gas map (unleaded 109 octane Race gas)

6 σχόλια:

  1. εχουν κρυφτει οι πορσακηδες απο τους επανειλημενους διασυρμους . Σημερα διαβασαμε ρεκορ με στοκ Nissan GTR που ουτε στο ονειρο τους δεν εχουν δει τα Porsche με 1000+ ... Για το τι τους εκανε στο Πωλ Ρικαρ καλυτερα να μην το συζητησουμε ... Η απολυτη ξεφτιλα της Porsche , μονο το μαρκετινγκ της εμεινε και οι αγωνες εκτος φορμουλα 1 βεβαιως ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ερχεται πονος μεγαλος....πιστευω στο μελλον τον χρονο που θα κανουν τα R35 οι ιδιοκτητες τον porsche μονο στον υπνο τους θα τον βλεπουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα dragster ποτε δεν υπηρχαν Porsche αλλα στις πιστες να ειναι τοσο καλυτερο το GTR ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστα τα οσα λετε και συμφωνω. Βεβαια το νεο PDK ειναι εξαιρετικα γρηγορο στην ευθεια και οταν αρχισει και φτιαχνεται τοτε θα δουμε τρελα πραγματα σε επιδοσεις ευθειας. Φανταστειτε το σαν ενα GTR με 150 κιλα κατω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ξερουμε κατα ποσο το καινουριο μοτερ μπορει να δυναμωσει σαν του Ντατσουν, αν ναι τοτε θα ειναι πιο γρηγορο στην ευθεια γιατι μην ξεχναμε τις μεταβλητες τουρμπινες .
    Παρα τις επιδοσεις στην ευθεια σε πιστες εχει χασει απο το Ντατσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. παιδια εχω μια ερωτιση.γνωριζει καποιος το κοστος της βελτιωσης σε αυτο το πακετο?αν γνωριζει καποιος κατι ας απαντησει ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή